Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 02-03-2019 12:07

BK2007 schreef:
Het kan zijn dat ze zijn omgekocht, corruptie bestaat ook Nederland. Het kan dus best zo zijn dat Roozemond zijn positie dus gekocht heeft. Het kan ook verklaren waarom hij met niemand wil praten, zowel de pers als de Groep Riemer.

Dit is wel heel erg speculeren. Roozemond praat ook gewoon met de pers.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 02-03-2019 12:10

Ik houd overal rekening mee. Het is allemaal erg duister wat SB en RvC aan het doen zijn. Ik had ook een info update verwacht op 1 maart maar helemaal niks.
Roozemond gaat 2x niet in op een uitnodiging van de Omrop, dat vind ik een grote fout.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 02-03-2019 12:48

BK2007 schreef:Ik houd overal rekening mee. Het is allemaal erg duister wat SB en RvC aan het doen zijn. Ik had ook een info update verwacht op 1 maart maar helemaal niks.
Roozemond gaat 2x niet in op een uitnodiging van de Omrop, dat vind ik een grote fout.

Roelof heeft al een uur Roozemond lopen interviewen. Toen was hij echter poeslief. Hij had hem toen alles toch kunnen vragen?
Dat Roozemond langer aanblijft dan 1 maart had wel geplaatst mogen worden. Het heeft wel in de LC gestaan.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1996 » 05-03-2019 14:08

https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdn ... investeren

"Sytze Bouwer heeft zich kandidaat gesteld als directeur van SC Heerenveen, zo weet de Leeuwarder Courant te melden. De ondernemer is bovendien bereid om op vrijwillige basis in de club te stappen én hij wil geld investeren in de club.

De 'open sollicitatie' zou naar verluidt al een paar weken bij het Stichtingsbestuur en de Raad van Commissarissen (RvC) liggen. Hij heeft tot op heden echter geen reactie ontvangen. Bouwer was tot april 2018 directeur van GroenLeven, de hoofdsponsor van SC Heerenveen.

Verslaggever Sander de Vries noemt het 'bijzondere ontwikkelingen' in het Abe Lenstra Stadion. "Cees Roozemond veegde vorige week het voorstel van de groep Van der Velde van tafel, wil duidelijk langer directeur blijven, maar heeft nu een concurrent in Sytse Bouwer", schrijft hij."


https://www.lc.nl/sport/Sytse-Bouwer-st ... 2pja07I8gM
Bouwer wil op vrijwillige basis directeur worden in het Abe Lenstra-stadion, zo bevestigen meerdere bronnen. Bovendien wil de ondernemer investeren in de club. Zowel wat betreft de verbouwing van Skoatterwâld als in nieuwe spelers.


Interessante ontwikkelingen! Ik ken de beste man niet maar een alternatief voor onze polder-Putin is zeer welkom. Het lijkt me iemand die het voor de club doet nu hij geen salaris vraagt en geld wil investeren. Alleen het salaris scheelt reeds €200.000 euro+ per jaar, plus zijn investering. Vraag is hoe hij tegenover het Riemer-netwerk staat.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kevin1990 » 05-03-2019 14:41

Dit stuk van dr LC is dus onzin. Roozemond is definitief de nieuwe algemeen directeur.
Kevin1990
Bankzitter
 
Berichten: 36
Geregistreerd op: 13-09-2012 19:01

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Smitte » 05-03-2019 15:10

En de vertegenwoordigers van de supporters blijven maar zwijgen....
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Superfries1994 » 05-03-2019 15:18

Kevin1990 schreef:Dit stuk van dr LC is dus onzin. Roozemond is definitief de nieuwe algemeen directeur.

Inderdaad, filmpje is ook al opgenomen, was dus al wel even bekend. De LC is lekker op de hoogte.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor jelgrins » 05-03-2019 15:26

Het is nu tijd dat de diverse geledingen die in het Stichtingsbestuur zitten, tekst en uitleg gaan geven. Het lijkt me niet zo sterk over komen wanneer de presentatie door de hoofdrolspeler zelf gedaan wordt. Dus, kom op Tiemen en anderen. even flink zijn en voor de draad ermee!
jelgrins
Nieuw talent
 
Berichten: 104
Geregistreerd op: 28-12-2007 17:24

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Kaz_SCH » 05-03-2019 15:29

Ik heb er gewoon echt buikpijn van, wat is dit een ongelofelijke wanvertoning (heb even geen ander woord)

De club is definitief niet meer van de supporters, chapeau.

En waarom krijgen we niks te horen?! Waar is de stem van de vertegenwoordigde supportersverenigingen in het SB? Wat zijn de 21 punten waar een directeur aan moest voldoen? Waarom is Cees Roozemond een goede optie? We horen helemaal NIKS. Het is betalen en bek dicht. Ik ben er echt doodziek en nog erger, oprecht verdrietig om dat het zo gaat.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor wijzijnscheerenveen » 05-03-2019 15:54

Voelt puur aan als het plegen van een coup.. voor op gezet plan, zonder enige communicatie richting supporters. Dat dit allemaal kan is zo onvoorstelbaar.. gezonde manier is dit allerminst, en het zal mij niet verbazen als dit compleet verkeerd afloopt. En wij supporters.. pikken alles maar blijkbaar. ( of moeten pikken)
wijzijnscheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd op: 20-05-2015 11:40

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Makkum8 » 06-03-2019 15:09

Vroeger was ik trots op de club. De laatste jaren heeft dit plaatsgemaakt voor plaatsvervangende schaamte. Dit komt niet goed op deze manier :roll:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Thinkman » 06-03-2019 18:43

Makkum8 schreef:Vroeger was ik trots op de club. De laatste jaren heeft dit plaatsgemaakt voor plaatsvervangende schaamte. Dit komt niet goed op deze manier :roll:


Het wachten is op de volgende boodschap van Riemer cs onder het kopje “ samen maken we de club”. Niet denken in kampen, maar je ondergeschikt maken aan de clubbelangen.

We wachten op Riemer, de grote Verbinder, die zichzelf sinds zijn “vertrek” in 2006 totaal niet vereenzelvigt met sc Heerenveen, maar slecht een bescheiden dienaar wil zijn van de club. Samen schouders eronder! Kom op Riemer.

Morgen weten we vast meer.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 06-03-2019 18:50

@Thinkman,
Natuurlijk belt morgen Sytse Bouwer ook op om even door te geven dat hij een paar miljoen overmaakt tbv het nieuwe Skoatterwald. Of wacht...
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 07-03-2019 12:11

BK2007 schreef:@Thinkman,
Natuurlijk belt morgen Sytse Bouwer ook op om even door te geven dat hij een paar miljoen overmaakt tbv het nieuwe Skoatterwald. Of wacht...

Wees eens eerlijk. Zou jij als je ze had, miljoenen pompen in een organisatie waar een directeur op deze wijze zijn positie heeft verworven? Die nog over geen enkele concreet plan naar buiten is getreden. En waarvan zijn paardenmaatje Bazuijnen in een belangrijk sollicitatieproces cq investeringsplannen je naam ook nog eens verkeerd weet te spellen?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor siesta » 07-03-2019 14:15

!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 07-03-2019 14:38

Geen nieuws toch enkel in nieuw sausje om onrust te stoken.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 07-03-2019 15:09

Dit is oud nieuws, is uitgesproken door Cees op de nieuwjaarsborrel. Het klopt dat er een liquiditeits problemen waren.
Sprake dat de club failliet zou gaan is nooit gedaan. Dat het financieel beter moet is een feit.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor GeraldSibon35 » 07-03-2019 17:45

Het is toch ook wel triest dat er in ons stichtingsbestuur eigenlijk alleen maar nobody's zitten. De voorzitter van het stichtingsbestuur is een bankier uit Drenthe, een ondernemer uit de bouwwereld, een salesmanager die ooit actief is geweest als vrijwilliger en twee mensen vanuit de supporters die al lang blij zijn dat ze in zo'n functie bij de club zitten. Zulke mensen zijn natuurlijk een makkelijke prooi voor types als Cees Roozemond. En dan zitten in de RvC nog Egbert van Hes die Roozemond kent vanuit de paardenwereld en Willem Jan van Elsacker die Roozemond kent vanuit het bestuur van Thialf. Je vraagt je toch af hoe zulke mensen terechtkomen in de hoogste organen bij een grote club als Heerenveen. En het is ook weer niet zo dat er geen geschikte mensen met zowel een Heerenveen hart als bestuurlijke ervaring beschikbaar zijn. Wat mij betreft EXIT van deze hele kliek en een keer geschikte mensen zoeken.
GeraldSibon35
Selectiespeler
 
Berichten: 497
Geregistreerd op: 18-06-2013 12:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor HUNTELAAR » 07-03-2019 18:26

Daar zitten FOPPE DE HAAN, RIEMER V/D VELDE, YME KUIPER, GERTJAN VERBEEK en HOEKSTRA tegenover Roozemond en Jalink.
We moeten binnen de club eenheid vormen, maar als je ziet wat in 'groep' v/d Velde zich bij elkaar verzameld heeft om de club weer vooruit te helpen, kun je stellen dat er al een eenheid is!

Alleen zitten een aantal nieuwe ego's dit nog in de weg, waardoor we nu weer het 'kampen' verhaal hebben.
Wie in de vredesnaam is Jalink?
Schiet mij maar lek.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor hhage » 07-03-2019 18:49

HUNTELAAR schreef:Daar zitten FOPPE DE HAAN, RIEMER V/D VELDE, YME KUIPER, GERTJAN VERBEEK en HOEKSTRA tegenover Roozemond en Jalink.
We moeten binnen de club eenheid vormen, maar als je ziet wat in 'groep' v/d Velde zich bij elkaar verzameld heeft om de club weer vooruit te helpen, kun je stellen dat er al een eenheid is!

Alleen zitten een aantal nieuwe ego's dit nog in de weg, waardoor we nu weer het 'kampen' verhaal hebben.
Wie in de vredesnaam is Jalink?
Schiet mij maar lek.


Yme Kuiper die heeft geld uitgegeven als water in zijn tijd als directeur. En die zal even vertellen hoe het moet gaan....Laat ze een nieuwe directeur gewoon een keer een kans geven. Elke nieuwe directeur heeft het hier moeilijk dankzij dat groepje die maar al te graag olie op het vuur gooit..
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 08-03-2019 10:05

GeraldSibon35 schreef:Het is toch ook wel triest dat er in ons stichtingsbestuur eigenlijk alleen maar nobody's zitten. De voorzitter van het stichtingsbestuur is een bankier uit Drenthe, een ondernemer uit de bouwwereld, een salesmanager die ooit actief is geweest als vrijwilliger en twee mensen vanuit de supporters die al lang blij zijn dat ze in zo'n functie bij de club zitten. Zulke mensen zijn natuurlijk een makkelijke prooi voor types als Cees Roozemond. En dan zitten in de RvC nog Egbert van Hes die Roozemond kent vanuit de paardenwereld en Willem Jan van Elsacker die Roozemond kent vanuit het bestuur van Thialf. Je vraagt je toch af hoe zulke mensen terechtkomen in de hoogste organen bij een grote club als Heerenveen. En het is ook weer niet zo dat er geen geschikte mensen met zowel een Heerenveen hart als bestuurlijke ervaring beschikbaar zijn. Wat mij betreft EXIT van deze hele kliek en een keer geschikte mensen zoeken.


Echt ongelofelijk dat je überhaupt zoiets kunt bedenken, laat staan opschrijven. Kortzichtigheid als dit kom je niet vaak tegen.

Misschien zou je je eerst eens af moeten vragen of er überhaupt mensen zijn die zich willen lenen voor zo'n functie, en dit op vrijwillige basis naast hun eigen werk en gezin willen doen.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 08-03-2019 10:06

hhage schreef:
Yme Kuiper die heeft geld uitgegeven als water in zijn tijd als directeur. En die zal even vertellen hoe het moet gaan....Laat ze een nieuwe directeur gewoon een keer een kans geven. Elke nieuwe directeur heeft het hier moeilijk dankzij dat groepje die maar al te graag olie op het vuur gooit..


Correcte conclusie.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 08-03-2019 10:31

TORCIDA schreef:Echt ongelofelijk dat je überhaupt zoiets kunt bedenken, laat staan opschrijven. Kortzichtigheid als dit kom je niet vaak tegen.
Misschien zou je je eerst eens af moeten vragen of er überhaupt mensen zijn die zich willen lenen voor zo'n functie, en dit op vrijwillige basis naast hun eigen werk en gezin willen doen.

Iedereen op dit forum die het niet met je eens is, beschuldig je van kortzichtigheid: Jammer.
Om antwoord te geven op je vraag. "Ja", er zijn meerdere mensen (ja, meerdere) die zich kandidaat hebben gesteld, EN, dit op vrijwillige basis willen doen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 08-03-2019 10:36

Wanneer je weer draagvlak wilt creëren onder potentiële sponsoren en de supporters, is het verstandig om zoveel mogelijk transparantie te geven over de te nemen stappen. Op die manier krijg je draagvlak. De details hoeft men niet te weten, maar het is juist positief om in dit stadium het plan van aanpak in grote lijnen te communiceren naar de 'achterban'.
Ik begrijp dan ook niet dat de heren zich met zn allen - want iedereen heeft toch het beste voor met de club? - zich opsluiten in een kamer en er niet eerder uitkomen, totdat ze het eens zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 08-03-2019 15:08

Iedereen op dit forum die het niet met je eens is, beschuldig je van kortzichtigheid: Jammer.
Om antwoord te geven op je vraag. "Ja", er zijn meerdere mensen (ja, meerdere) die zich kandidaat hebben gesteld, EN, dit op vrijwillige basis willen doen.


Heb je wel gelezen hoeveel onzin hij schreef. Je hebt wat moeite om in de context te lezen met betrekking tot het feit dat hij iedereen nobody's noemt en zich denigrerend over hen uit. Waarschijnlijk heeft hij even op hen gegoogled en trekt zijn eigen conclusie zonder hen te kennen. Deze mensen steken wel ziel en zaligheid in de club, GeraldSibon35 komt waarschijnlijk alleen bij thuiswedstrijden en wellicht een uitwedstrijd. En zal hij zeker de supporter zijn die weet hoe het in elkaar steekt. Misplaatst ego en overschatting van eigen kennis.

Dat jij dan weer letterlijk antwoord moet geven op mijn vragen....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 08-03-2019 16:19

TORCIDA schreef:Heb je wel gelezen hoeveel onzin hij schreef. Je hebt wat moeite om in de context te lezen met betrekking tot het feit dat hij iedereen nobody's noemt en zich denigrerend over hen uit. Deze mensen steken wel ziel en zaligheid in de club. Dat jij dan weer letterlijk antwoord moet geven op mijn vragen....

Ik vind dat een ieder recht heeft op z'n eigen mening. Zolang we niet vloeken, tieren en geen bedreigende taal uiten mag een ieder hier typen wat hij/zij wil. Uiteraard gericht op de inhoud.

"Nobody's " getuigt inderdaad niet van respect en ben ik met je eens, maar liet jij je ook niet denigrerend uit over Riemer en co.? En in welk opzicht heeft Cees draagvlak bij de noordelijke ondernemers, raakvlak met de Friese achterban en kennis van een voetbalclub. Met z'n allen hebben ze het voetbalverstand er uit gejaagd. Op basis waarvan is hij gekozen?
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 08-03-2019 17:08

hhage schreef:Yme Kuiper die heeft geld uitgegeven als water in zijn tijd als directeur. En die zal even vertellen hoe het moet gaan....Laat ze een nieuwe directeur gewoon een keer een kans geven. Elke nieuwe directeur heeft het hier moeilijk dankzij dat groepje die maar al te graag olie op het vuur gooit..

Klopt helemaal. Net zoals Riemer in die tijd een poos lid was van de RVC en het allemaal heeft laten gebeuren. Niemand beweert dat Yme zou moeten uitleggen hoe het allemaal moet. Maar Riemer, Foppe, GJV, Tjisse Wallendal, Yme Kuiper en Henk Hoestra zijn meer Heerenveenmannen dan Roozemond, van Hes, Bazuijnen, Jalink en weet ik wie nog meer ooit zullen worden. De Heerenveenmannen hebben dikke fouten gemaakt. Maar omdat ze een Feanhert hebben verdienen ze ook de kans om die fout goed te maken. Als dit kan in samenwerking met het nieuwe bestuur zou dat prachtig zijn, maar als ze buitengesloten worden, of zich zo voelen dan is er een groot probleem binnen onze club wat zomaar niet opgelost en vergeten wordt. Ze zitten echt op 'the way of no return' en ik hoop van harte dat dat besef er bij iedereen is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor BK2007 » 08-03-2019 18:53

Op zich heeft Roozemond bij Hjoed op de Omrop nog niet zo'n slecht verhaal. Er wordt momenteel hard gewerkt binnen de club aan allerlei dossiers, vooral op de dossiers waar Eisenga het heeft laten afweten.
Dat vind ik in elk geval mooi om te horen dat ze intern met allerlei ideeën bezig zijn en dat er ook voor bijvoorbeeld gefaseerd een beter trainingscomplex gaat komen met meer velden.
De nadruk zal in elk geval niet op hard saneren gaan liggen zoals Kamp Riemer voorstelde. Maar dat er veel zorgen zijn omtrent de sponsoren en aantal toeschouwers is duidelijk. Ook zei hij nog dat er ook gesproken wordt met andere mogelijke hoofdsponsors dan GroenLeven. Dat is dan een nieuwtje.
Ik denk dat als Roozemond zich zo blijft opstellen als vandaag bij de Omrop dat er dan wel meer vertrouwen in hem gaat komen.

De trouwe fans van Riemer en Foppe zullen denk ik nog wel even zuur blijven.
Tenzij alle kampen echt de wil hebben om elkaar te helpen, hopelijk blijven ze wel praten met elkaar, maar daar komen we maandag wel achter.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor DSCH » 08-03-2019 21:09

Het allermooiste zou gewoon zijn dat Roozemond en de groep Riemer elkaar vinden en dat ook uitspreken in de media. Voor beide geldt dan de ego’s op zij en aan het werk. Ik weet dat de kans nihil is, maar ze gaan nog in gesprek dus de kans is niet onmogelijk. Mocht het gebeuren zou dat een enorme positieve vibe met zich mee brengen en kunnen we vooruit. Het zou toch wat zijn...

Wat ik me overigens afvraag: er wordt gezegd dat Roozemond allemaal vriendjes om hem heen verzameld, is dit goed? Hmmm, niet persé, maar fout hoeft het ook niet te zijn. Riemer heeft nu toch ook een groep verzameld met allemaal goede bekenden? In zijn tijd had hij op belangrijke posities toch ook goede bekenden? Zo gaat het ook gewoon, je gaat ook niet met mensen werken waarmee je niet kunt opschieten. Of zit ik er nu compleet naast?
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 09-03-2019 06:25

DSCH schreef:Het allermooiste zou gewoon zijn dat Roozemond en de groep Riemer elkaar vinden en dat ook uitspreken in de media. Voor beide geldt dan de ego’s op zij en aan het werk. Ik weet dat de kans nihil is, maar ze gaan nog in gesprek dus de kans is niet onmogelijk. Mocht het gebeuren zou dat een enorme positieve vibe met zich mee brengen en kunnen we vooruit. Het zou toch wat zijn...

Wat ik me overigens afvraag: er wordt gezegd dat Roozemond allemaal vriendjes om hem heen verzameld, is dit goed? Hmmm, niet persé, maar fout hoeft het ook niet te zijn. Riemer heeft nu toch ook een groep verzameld met allemaal goede bekenden? In zijn tijd had hij op belangrijke posities toch ook goede bekenden? Zo gaat het ook gewoon, je gaat ook niet met mensen werken waarmee je niet kunt opschieten. Of zit ik er nu compleet naast?

Als je ze nodig hebt om een positie te verwerven of deze te behouden is het nooit goed.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten