Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Luuc Eisinga is een grote lulhannes!! Gladde communicatie jongen.. past totaal niet bij de club. Hij regeert als een koning uit een ivoren toren. Accepteert geen kritiek, en een kei in
Populistisch gebral.
Spijt heb je morgen maar!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Jan van Dessel schreef:@GerardSibon35

Noem de naam die je vermoed en ik zeg je of je vermoeden klopt.

Contract van Eisenga loopt trouwens tot februari 2019. De keuze is aan de huidige commissarissen of ze met hem doorgaan of niet.
Hans Nijland ;)
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

Jan van Dessel schreef:Contract van Eisenga loopt trouwens tot februari 2019. De keuze is aan de huidige commissarissen of ze met hem doorgaan of niet.
Ik vraag mij eigenlijk ook wel af of Eisenga zelf wel door wil. Hij was enthousiast toen alles goed liep, was actief op social media en toonde toch wel enige binding met de supporters. Echter sinds de tegenslagen begonnen zijn, is hij nergens meer te vinden. Het idee dat er plezier bij hem afstraalt lijkt er ook wel van af.

Als ik mijzelf in hem verplaats, dan kan ik mij best voorstellen dat hij er wel klaar mee is. Dat hij zijn best heeft gedaan en dat het nu tijd wordt voor een frisse wind.

Aan de andere kant zal hij hier ook vast een dikke zakcent mee verdienen en om dat zomaar op te geven...
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Jan van Dessel schreef:@GerardSibon35

Noem de naam die je vermoed en ik zeg je of je vermoeden klopt.

Contract van Eisenga loopt trouwens tot februari 2019. De keuze is aan de huidige commissarissen of ze met hem doorgaan of niet.
PB!
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Jan van Dessel schreef:@GerardSibon35

Noem de naam die je vermoed en ik zeg je of je vermoeden klopt.

Contract van Eisenga loopt trouwens tot februari 2019. De keuze is aan de huidige commissarissen of ze met hem doorgaan of niet.
Foppe de Haan of Riemer :lol:
Heerenveen fan in Leiden
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ach mooie tijd om op te stappen, het wielerseizoen begint ook weer in Februari. 8)
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

Er zitten twee Friezen die geboren zijn onder de rook van het Abe Lenstra stadion in het bestuur van de KNVB en wij weten het voor elkaar te krijgen om steeds incapabele bestuurders aan te stellen. Dan gaat er toch ergens iets mis.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ben benieuwd welke kant het op gaat straks in februari. Eisenga is toch wel die buitenstaander die de club nodig had na al dat gesteggel van allerlei "kampen" weten we nog ?
Samen maken we de club sterk.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Vanmiddag om 17:00 op Facebook kan je aan Luuc Eisenga vragen stellen in Vraag & antwoord
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Feanfan 1 schreef:Vanmiddag om 17:00 op Facebook kan je aan Luuc Eisenga vragen stellen in Vraag & antwoord
De kritische vragen worden ontweken. De open deuren worden ingetrapt; "hard werken'',''Schouders eronder", "met z'n allen", "steunen" etc. etc. Zo hopen ze weer dat de fans het komende jaar hun muil houden en het wanbeleid kan worden doorgezet.

Op naar de keukenkampioen divisie.
Spijt heb je morgen maar!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Inderdaad, de moeilijke vragen ontwijjkt hij en een uurtje later als een trotse pauw weer naar huis
Er is 1 vraag wat me nog wel interesseert. Hebben de spelers een clausule in hun contract als de club echt degradeert?
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Iemand een samenvatting van de Q&A? Werd er inhoudelijk nog iets nuttigs gezegd, of bijvoorbeeld nieuws over het nieuwe traningscomplex?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

. Sponsors, supporters, vrijwilligers en medewerkers maken zich ernstig zorgen over SC Heerenveen. De club staat in alle opzichten stil.

Er waait een gure wind rond het Abe Lenstra-stadion. De onvrede over de staat waarin SC Heerenveen verkeert, wordt breed gedragen. Dat blijkt uit vele gesprekken met direct en indirect betrokkenen rondom de club.

Ja, er is een fors eigen vermogen, maar ondertussen levert Heerenveen wel elk jaar in op de begroting. Flinke operationele tekorten moeten worden opgevangen door de verkoop van spelers, de tribunes zijn steeds minder goed gevuld en het voetbal houdt al heel lang niet over.

Luuc Eisenga werd na het verdwijnen van de zogeheten one tier board, het bestuursmodel dat zo gigantisch flopte, de enige statutair directeur van Heerenveen. Ofwel: alleen als Eisenga zijn handtekening zet, kunnen er zaken worden geregeld bij de club.

Aanvankelijk was er lof voor de nieuwe directeur, die op 1 februari 2016 begon aan zijn bepaald niet eenvoudige taak om Heerenveen weer in rustig vaarwater te brengen. Er werd een nieuwe hoofdsponsor gevonden, de jaarlijkse stadionhuur ging naar beneden én er was weer rust binnen de muren van het Abe Lenstra-stadion. Althans, de ellende die er was bleef in elk geval binnens-kamers.

Met het min of meer gedwongen vertrek van Henk Bloemers als commercieel manager, begin dit jaar, ontstond de eerste echte smet op het blazoen van Eisenga. De directeur heeft die vervolgens nog niet kunnen wegpoetsen. Veelgehoorde kritiek: hij gebruikt veel mooie woorden, maar toont weinig daadkracht.

Inmiddels dringt binnen diverse geledingen van de club de vraag zich op: waar is het perspectief, het vergezicht, de visie? Waar is de herkenbaarheid en de warmte? Waar blijven de plannen om de ondernemersloges weer te vullen? Wanneer wordt trainingscomplex Skoatterwâld nu eindelijk aan een grote renovatie onderworpen? Wat voor club wil Heerenveen zijn? Welk verwachtingspatroon is anno 2018 realistisch?

Maar ook: hoe kan de omzet worden vergroot? Er liggen plannen, maar sponsoren geven aan dat hier te weinig mee gebeurt. Ondertussen levert Heerenveen elk jaar wat meer in. Over dat laatste: de nieuwe commercieel directeur Hylke van der Veen is met deels een nieuwe ploeg nog maar net begonnen en kan moeilijk nu al op daden worden beoordeeld. Eisenga zit al wat langer aan de knoppen.

Niemand wil heibel

Wat inmiddels wel duidelijk is: niemand zit te wachten op heibel in de tent, op de ongekende onrust zoals die Heerenveen het afgelopen decennium meerdere keren in zijn greep hield. Niemand wil de club schade berokkenen. Bovendien wil niemand zich wagen aan een nieuwe ‘revolutie’, waarvan de uitkomst onzeker is, maar imagoschade voor alle partijen op de loer ligt.

Voor alle duidelijkheid: de positie van Eisenga, die een contract voor onbepaalde tijd heeft, staat niet ter discussie. Jorrit Jorritsma, voorzitter van de raad van commissarissen, het gremium dat de handel en wandel van de directie beoordeelt, is er klip en klaar over. ,,Binnen onze cirkel van invloed is het rustig. We willen de geledingen gesloten houden”, zegt Jorritsma. ,,Maar dat het buiten onze cirkel onrustig is, dat daar van alles gebeurt, daar zijn wij niet doof voor.”

'Rvc staat achter hem'

Volgens Jorritsma is Eisenga nog steeds de juiste man op de juiste plaats. ,,Dat staat nog los van de vraag: wat schiet je ermee op als iemand vertrekt? Daar is bij Luuc geen sprake van. Wij staan als rvc achter hem.”

Ook het zeskoppige stichtingsbestuur, dat de jaarrekening en begroting moet goedkeuren, stelt bij monde van voorzitter Cees Roozemond dat de positie van Eisenga niet wankelt en dat emoties niet de overhand mogen krijgen.

‘We kunnen het niet iedereen naar de zin maken’

,,Uit dit verhaal blijkt maar weer: vertrouwen komt te voet en gaat te paard”, reageert Luuc Eisenga. ,,Daadkracht moet je langs de meetlat leggen. Is de rust teruggekeerd binnen de club? Hoe groot is het vertrouwen van de ondernemingsraad in de rvc en directie? Is het stadiondossier opgelost? Hebben we een goede transferperiode gehad?”

Eisenga geniet naar eigen zeggen het vertrouwen van zijn medewerkers. ,,Volgens mij hebben we genoeg voelsprieten in onze organisatie om dat te weten. We kunnen het niet iedereen naar de zin maken. Dat proberen we wel, maar dat gaat niet altijd. Wij zijn trouw aan de lijn die we hebben ingezet. Dat is het beleidsplan, goedgekeurd door het managementteam, de ondernemingsraad, het stichtingsbestuur en de rvc. We hebben bijvoorbeeld een taskforce waarin alle geledingen van de club zijn vertegenwoordigd. Daarin worden plannen en acties doorgesproken. Daarom hadden we tegen FC Emmen bijna 20.000 mensen in het stadion, om 12.15 uur wat een onmogelijke tijd is voor een familieclub als Heerenveen.”

Geen spelers van buiten de EU

,,We hebben hetzelfde verdienmodel als andere clubs: operationele resultaten (tekorten, red.) moeten worden gecompenseerd met transferinkomsten”, vervolgt Eisenga. ,,Natuurlijk moeten we op de kosten letten. Daarom hebben we bijvoorbeeld besloten om voortaan geen spelers meer van buiten de EU aan te trekken.” Met andere woorden: de komst van voetballers als Marco Rojas, Yuki Kobayashi en Nemanja Mihajlovic is verleden tijd.

,,Dat we flinke uitdagingen hebben, dat herken ik wel”, besluit Eisenga. ,,We zijn druk bezig met andere verdienmodellen. De omzet kan omhoog, daar ben ik van overtuigd. Maar we hebben wel te maken met een krap achterland en beperkte financiële mogelijkheden. Als je daar naar kijkt doen we het erg knap. Ik vind dat de mensen daar trots op mogen zijn.”
Daar is hij weer.. heleboel zelfpijperij.. weinig concreets en lekker open deuren in trappen!
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Nog z’n vakman, heeft in een half jaar nog geen tijd gehad om de telefoon te pakkken en de ex-sponsors te bellen. Maar verwacht wel in een jaar het stadion vol te krijgen. Het wordt helemaal niks met deze mensen. Mijlenver van de achterban vandaan.
Sinds zijn aanstelling als commercieel directeur in juli hebben de fans van SC Heerenveen nog maar weinig vernomen van Hylke van der Veen. In de nieuwste uitgave van FeanFan Magazine gaat hij iets meer in op de plannen om het Abe Lenstra Stadion weer voller te krijgen.

"Ik vind het ongelooflijk dat sponsoren die enkele jaren geleden afscheid hebben genomen, nooit meer zijn benaderd. Zij hebben vaak een groot hart voor de club. Op de een of andere manier is die relatie op een gegeven moment verbroken. Ik wil graag met ze in gesprek komen om te horen wat er is gebeurd en wat we daaraan kunnen doen", begint Van der Veen in het blad van supportersvereniging FeanFan.

"Ik wil kijken of we het gevoel dat ze ooit bij de club hadden weer terug kunnen halen. Dat is niet van vandaag op morgen geregeld, maar wel iets waar we aan gaan werken", aldus Van der Veen, die zich niet alleen wil richten op enkel het 'vullen' van de stoeltjes. "Heerenveen is meer dan dat. Een avond Heerenveen moet een beleving zijn, een avond waarop je leuke mensen treft, kunt genieten van een hapje en drankje én een mooie voorstelling ziet. Natuurlijk is het voetbal daarin belangrijk, maar er zijn meer factoren die een rol spelen."

"Ik ga weleens naar de Lawei, daar zie ik ook slechte voorstellingen maar toch heb ik dan een leuke avond gehad. Dat wil ik ook bereiken bij Heerenveen", vervolgt Van der Veen, die samen met verschillende partijen werkt aan een plan om in 2020 het stadion in het jubileumjaar van de club vol te krijgen. "Natuurlijk speelt het voetbal een rol, maar ik heb geen invloed op de prestaties op het veld. Gelukkig heb ik dat wel op het commerciële deel. Daar ligt voor mij en de afdeling dan ook een hele mooie uitdaging."

Het plan is nog niet af maar wel is duidelijk dat persoonlijke aandacht, voorspelbaarheid en binding een centrale rol spelen. "Samen met mijn team wil ik ervoor zorgen dat we weer een club worden waar mensen bij willen horen en die toegankelijk is, met een goede combinatie tussen persoonlijke aandacht en technische ontwikkelingen."
Spijt heb je morgen maar!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ebiede schreef:Nog z’n vakman, heeft in een half jaar nog geen tijd gehad om de telefoon te pakkken en de ex-sponsors te bellen. Maar verwacht wel in een jaar het stadion vol te krijgen.
Ik vind dit anders wel getuigen van ambitie en realiteit. Wanneer hij zich zodanig publiekelijk uitspreekt over het benaderen van oud-sponsoren, kan hij zich moeilijk verbergen achter een excuses dat hij daar niet aan is toegekomen. Deze man kan het inderdaad goed vertellen (wat ook niet moeilijk is aangezien iedereen weet dat de sfeer weer terug moet komen). Hamstra zal daaraan moeten bijdragen qua spelersmateriaal en Veenstra qua sponsoren. Ik ben benieuwd hoeveel oud-sponsoren Veenstra binnenhaalt. Er zal meer voor nodig zijn dan alleen mooie woorden.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Met de naam Veenstra zal hij weinig mensen binnenhalen denk ik...
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

De bom begint te barsten. Een boze hoofdsponsor, eisinga die het anders ziet
Morgen of zaterdag komt er weer een item in de Lc.
Eisinga kan beter de eer aan zichzelf houden.
Hier heb ik geen woorden voor
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

Hoe is het ook mogelijk dat elk intern geschil bij Heerenveen altijd bijna gelijk op straat ligt...
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Demster schreef:Hoe is het ook mogelijk dat elk intern geschil bij Heerenveen altijd bijna gelijk op straat ligt...
Dat is een goed vraagstuk. Waar voorheen dat nooit gebeurde en bijna elk geschil intern werd opgelost, liggen ze nu bij bosjes op straat. Sowieso vind ik dit een kwalijke zaak. Zakelijke conflicten hou je eerst zoveel mogelijk intern. In die zin vind ik het ook onprofessioneel van GroenLeven om via een medewerker hierover naar buiten te treden. Dit schaadt beide partijen. Daarbij als je de verhalen mag geloven, is het natuurlijk ook uiterst zwak van de directie van onze club dat ze de zonnepanelenkwestie (op het stadion) van tevoren niet beter uitgezocht hebben.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Ik ken de feiten niet, alleen dat onze voorzitter aangeeft dat ze onderhandelen over contractverlenging met Groenleven.
Wat is er afgesproken, wie heeft wat toegezegd etc. Niet gaan roeptoeteren op basis van een roddel.
Wie is de bron van dit verhaal eigenlijk, een ‘anonieme bron’ waarschijnlijk!
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Thinkman dat jij nu nog steeds gelooft dat het een roddel is... omdat jij de bron niet kent. De relatie met Groenleven is al heel lang niet goed. Onze voorzitter kan namelijk mooi weer praten maar als het er op aan komt geeft hij niet thuis of wil geen advies aannemen. Hij heeft een bord voor zijn kop. Het is niet de binder die we moeten hebben. Nadat Henk Bloemers weg moest is het gewoon bagger op de commercie. Henk had een zeer goed contact met groenleven. Met bijna alle sponsoren. Dit speelt al lang met groenleven. Onze voorzitter kan nl zijn straatje goed schoonpraten. Helaas voor hem gaat hem dat dit keer niet lukken. Het feit dat je een sponsor hebt die vele malen meer omzet draait dan je eigen voetbal bv, het feit dat dit een van de snelst groeiende bedrijven is, dit zou je moeten koesteren. Die zou je moeten faciliteren. Luuc beroept zich door te zeggen dat het allemaal anders is.

En als iets al lang speelt, er veel mensen mee bezig zijn en er vanaf weten, dan is het onmogelijk om het binnenskamers te houden.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2020
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ook GroenLeven heeft er normaal gesproken geen baat bij dat zoiets op straat komt te liggen. Maar blijkbaar zijn ze het onderhandelen zat en heeft Bouwer besloten dat het tijd is voor andere middelen. Voor mij is het nu in elk geval nog te vroeg om over deze zaak een oordeel te vellen. Er zijn nog teveel dingen onduidelijk, bijvoorbeeld:

1. Wat voor afspraken zijn er gemaakt over zonnepanelen op het dak? Op sommige plekken is het namelijk niet mogelijk om dit te doen en dat was vantevoren ook duidelijk. 'Heerenveen zou zich maximaal inspannen' om het voor elkaar te krijgen, maar ze zijn hierin niet de enige partij omdat het om heel Sportstad gaat.

2. Is de openbare aanbesteding (en dus niet het direct gunnen aan GroenLeven) niet het gevolg van wet- en regelgeving op nationaal en misschien wel Europees niveau. Omdat de gemeente aandeelhouder is van Sportstad, is er overheidsgeld gemoeid bij deze opdracht en dus moet elke vorm van belangenverstrengeling uit de weg worden gegaan.

3. In hoeverre is dit Eisenga aan te rekenen? Het is bekend dat Bouwer en Eisenga - zeker na het vertrek van Bloemers - niet meer met elkaar door een deur kunnen. Bouwer is inmiddels geen directeur meer van GroenLeven en heeft misschien wel andere ambities...?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Marça schreef:
1. Wat voor afspraken zijn er gemaakt over zonnepanelen op het dak? Op sommige plekken is het namelijk niet mogelijk om dit te doen en dat was vantevoren ook duidelijk. 'Heerenveen zou zich maximaal inspannen' om het voor elkaar te krijgen, maar ze zijn hierin niet de enige partij omdat het om heel Sportstad gaat.
Helaas kon ik het nergens vinden, maar volgens mij heb ik toen gelezen: Er kunnen geen zonnepanelen op het dak ivm het gewicht van de panelen.

Men zou wel iets doen met het parkeerplek meende ik, volgens mij waren er intenties om dingen te realiseren en lukt dat nu blijkbaar niet.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Marça schreef: 1. Wat voor afspraken zijn er gemaakt over zonnepanelen op het dak? Op sommige plekken is het namelijk niet mogelijk om dit te doen en dat was vantevoren ook duidelijk. 'Heerenveen zou zich maximaal inspannen' om het voor elkaar te krijgen, maar ze zijn hierin niet de enige partij omdat het om heel Sportstad gaat.
De kwestie was dat de club zich maximaal zou inspannen. Nu deze plaatsing niet doorgaat, betekent dit een financiële domper voor GroenLeven. Vervolgens wordt er door GroenLeven gewezen naar de directie van Heerenveen dat deze zich niet maximaal heeft ingespannen voor deze kwestie. Kortom, er wordt met veel modder gegooid. Doordat het niet alleen een persoonlijke aangelegenheid werd tussen de heren, maar nu ook een zakelijke, maakt het alleen maar lastiger.
Feit is wel dat de sponsor vindt dat de directie van de club zich niet maximaal heeft ingespannen voor deze plaatsing (op meerdere gebouwen). In hoeverre dit de schuld is van Eisenga is voor mij niet belangrijk. Wat voor mij wel belangrijk is dat dit gevoel bij onze hoofdsponsor is ontstaan, en er blijkbaar nog steeds is.
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

Lipton schreef:


Helaas kon ik het nergens vinden, maar volgens mij heb ik toen gelezen: Er kunnen geen zonnepanelen op het dak ivm het gewicht van de panelen.

Men zou wel iets doen met het parkeerplek meende ik, volgens mij waren er intenties om dingen te realiseren en lukt dat nu blijkbaar niet.

Extreme stadion make-over

Over enkele jaren zal het Abe Lenstra stadion echter niet bedekt zijn met zonnepanelen. “Daar is het dak simpelweg niet geschikt voor. Wel zijn andere gebouwen van Sportstad geschikt, zoals de turnhal en het zwembad. Daarnaast willen wij graag parkeerplaatsen overdekken met carports waarvan het dak uit zonnepanelen bestaat,” zegt Brouwer.


https://www.of.nl/groenleven-nieuwe-hoo ... enveen.htm
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Waarom is het dak niet geschikt? Is er te weinig draagkracht? Kan het dak niet verstevigd worden? Zijn er geen andere alternatieve voor het dak (kleinere zonnepanelen)?

Er mag wel meer uitgelegd worden zeg...
Heerenveen fan in Leiden
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Mooi om te zien op deze foto, degene die Groenleven heeft binnengehaald, Henk Bloemers
Hier heb ik geen woorden voor
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Thorsby is 1 wedstrijd geschorst en de hoge heren gaan weer als makke lammetjes akkoord. Ga een keer in beroep, want er is geen bewijs dat Lozano geraakt wordt. Zeer discutabele rode kaart
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Voor zover ik weet is Heerenveen nog nooit in beroep gegaan. Het lijkt wel een traditie.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Feanfan 1 schreef:Thorsby is 1 wedstrijd geschorst en de hoge heren gaan weer als makke lammetjes akkoord. Ga een keer in beroep, want er is geen bewijs dat Lozano geraakt wordt. Zeer discutabele rode kaart
Het zou dom zijn om in beroep te gaan. Zowel de VAR als de scheidsrechter hebben de rode kaart getrokken. Ook Lozano stelt dat hij werd geraakt. Je kunt erover discussiëren, dat ben ik geheel met je eens, maar je moet in dit geval je onschuld bewijzen aangezien 2 van de 3 partijen verklaren dat hij wel degelijk werd geraakt. Dan is het eieren kiezen voor je geld en inzetten op een zaak waar je 2 van de 3 meehebt.
Plaats reactie