Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Ik geef een voorbeeld van wat er speelt, ik hoef er inhoudelijk niet verder op in te gaan, dat voegt niks toe, mede ook omdat ik de bron waar iedereen toch altijd op uit is, niet wil prijsgeven, ook al zou dit indirect kunnen verwijzen.
Feit is dat in deze tijden een club als het om sponsoren gaat, we hebben 18 lege skyboxen, misschien je eens bakzeil moet halen. en niet te groot zijn om excuses te maken. En daar heeft onze Luuc wel wat moeite mee.

Dat jij nu van alles erbij gaat fantaseren is jouw keuze. Lees het zo als het er staat. Doe er mee wat je er mee doet of niet.

Franklegs, jij praat precies hetzelfde als Grimo, ben je gekloond? Of ben je....
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zolang er niet een enorme geruchtenstroom met allerlei "klachten" op gang komt kan ik me om een eenling (sorry Torcida) echt niet druk gaan maken.
Samen maken we de club sterk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Hahaha om te gieren die BK. Moet je ook niet doen, je hebt er toch geen invloed op.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Supporters tezamen hebben wel degelijk invloed.
Als je maar weet waar het om gaan kun je iets in beweging zetten. Maar als hier een eenling lekker vaag gaat doen. Tsja.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

TORCIDA schreef:Ik geef een voorbeeld van wat er speelt, ik hoef er inhoudelijk niet verder op in te gaan, dat voegt niks toe, mede ook omdat ik de bron waar iedereen toch altijd op uit is, niet wil prijsgeven, ook al zou dit indirect kunnen verwijzen.
Je hoeft de bron danwel informant niet bij naam te noemen, uiteraard. Echter wanneer je een dergelijke bewering doet, vind ik dat je wel het verhaal/voorbeeld kunt beschrijven. Daaraan is iedereen geholpen. Want hoe je nu reageert, is zonder inhoud en komt alleen over alsof je mensen (bewust) een veeg wil geven zonder goede uitleg. Wanneer de bewuste en anderen daar naar vragen, moeten ze je maar geloven.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Als ik inhoudelijk meer vertel dan is duidelijk om wie het gaat. Degene waarvan ik dit heb gehoord
is direct betrokken en beslissings bevoegd . Ik heb hem gevraagd waarom ze geen sponsor meer zijn en dat
ik het bijzonder en niet te begrijpen vindt. Hij heeft mij aangeven waar de schoen wringt.
Als ik Luuc was zou ik daar gewoon naar luisteren en handelen en dan heb je een grote sponsor weer terug.
Ik wil hier alleen maar mee aangeven dat ze en Luuc hier niet goed mee omgaan. En hier moet je het meedoen
Hier heb ik geen woorden voor
CS1984
Jeugdspeler
Berichten: 38
Lid geworden op: 12-10-2015 17:03

Bericht door CS1984 »

Het blijft suggestief en een verhaal heeft altijd 2 kanten.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Misschien is het wel interessant om in dit topic eens te gaan discussiëren over hoe we de club weer de stijgende lijn kunnen laten pakken. Voor mijn gevoel staat de club al een tijdje stil en is er geen beleid en visie om te zorgen dat we binnen een x aantal jaar (weer) in de subtop mee kunnen doen. Eigenlijk is het heel simpel: het gaat allemaal om het geld. AZ(stadion in eigen bezit), Vitesse (Russisch geld + Chelsea connectie) en Utrecht (rijke suikeroom) zijn ons voornamelijk voorbijgestreefd omdat ze gewoon meer geld hebben. Meer geld vertaalt zich door in betere spelers en daardoor hogere eindklasseringen(mits slim geinvesteerd natuurlijk). Dat terwijl bij ons de inkomsten uit sponsoren en kaartverkoop niet of nauwelijks stijgen en die inkomsten überhaupt bepaalde grenzen hebben.

Heel plat gezegd moet je er dus voor zorgen dat er meer geld binnenkomt. Dit kun je natuurlijk op de makkelijke manier doen door de club te verkopen aan één of andere rijke Rus, Chinees of Arabier die een leuk speeltje wil tegen de verveling, of door de hele inboedel aan Red Bull te verkopen. Red Bull Friesland zeg maar. Maar die dingen zullen door niemand met clubliefde worden geaccepteerd(en terecht). Je moet dus kijken naar een manier om op een duurzame manier nieuwe inkomstenbronnen aan te boren. Ik ben wel benieuwd naar de ideeën op dit forum hierover.

Zelf denk ik dat het misschien wel slim kan zijn om eens te kijken of we op termijn een potje kunnen aanleggen om het stadion te kopen, al dan niet met een lening. Je bespaart dan +/- 3 miljoen aan huur per jaar. Natuurlijk moet eerst het Skoatterwald dossier worden afgerond, maar voor daarna kan het een optie zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Appie_M schreef:Misschien is het wel interessant om in dit topic eens te gaan discussiëren over hoe we de club weer de stijgende lijn kunnen laten pakken. Voor mijn gevoel staat de club al een tijdje stil en is er geen beleid en visie om te zorgen dat we binnen een x aantal jaar (weer) in de subtop mee kunnen doen. Eigenlijk is het heel simpel: het gaat allemaal om het geld. AZ(stadion in eigen bezit), Vitesse (Russisch geld + Chelsea connectie) en Utrecht (rijke suikeroom) zijn ons voornamelijk voorbijgestreefd omdat ze gewoon meer geld hebben. Meer geld vertaalt zich door in betere spelers en daardoor hogere eindklasseringen(mits slim geinvesteerd natuurlijk). Dat terwijl bij ons de inkomsten uit sponsoren en kaartverkoop niet of nauwelijks stijgen en die inkomsten überhaupt bepaalde grenzen hebben.

Heel plat gezegd moet je er dus voor zorgen dat er meer geld binnenkomt. Dit kun je natuurlijk op de makkelijke manier doen door de club te verkopen aan één of andere rijke Rus, Chinees of Arabier die een leuk speeltje wil tegen de verveling, of door de hele inboedel aan Red Bull te verkopen. Red Bull Friesland zeg maar. Maar die dingen zullen door niemand met clubliefde worden geaccepteerd(en terecht). Je moet dus kijken naar een manier om op een duurzame manier nieuwe inkomstenbronnen aan te boren. Ik ben wel benieuwd naar de ideeën op dit forum hierover.

Zelf denk ik dat het misschien wel slim kan zijn om eens te kijken of we op termijn een potje kunnen aanleggen om het stadion te kopen, al dan niet met een lening. Je bespaart dan +/- 3 miljoen aan huur per jaar. Natuurlijk moet eerst het Skoatterwald dossier worden afgerond, maar voor daarna kan het een optie zijn.
Hahah dat Red Bull Heerenveen klinkt niet eens zo gek hoor;). Maar dat is wel een enorm risicovolle stap. Het is geen garantie voor succes en als er geen succes is, gaan er misschien meer supporters afhaken.

De club wil graag het stadion weer vol en meer sponsors aantrekken. De gedachtegang is dat ze dan betere spelers kunnen aantrekken. Mijns inziens een logische gedachtegang, alleen is er door de opkomst van Foxsports en de achteruitgang van Eredivisie een utopie dat je het stadion weer structureel vol gaat krijgen. Dit gaat heel misschien lukken als je weer vrij structureel voor de plaatsen 3 tot 6 speelt en af en toe europees voetbal gaat spelen.

Heerenveen is denk ik echter niet langere meer 1ste keus voor spelers. Die speler liever voor Utrecht, AZ en Vitesse obv salaris, faciliteiten, trainer en locatie? Het is denk ik van groots belang dat hier hypermoderne faciliteiten komen en dat de trainer (hoop JOR) de spelers aantoonbaar beter gaat maken en leuk voetbal gaat spelen. Zodoende kun je wellicht makkelijker spelers overtuigen om juist voor ons te kiezen.

Daarnaast zijn wij als supporters enorm belangrijk voor de sfeer. Het gaat erom hoe de club naar buiten toe wordt uitgedragen. Het uitfluiten van oud spelers is daar een goed voorbeeld van. Ook bij een achterstand niet fluiten, maar juist het team steunen enz. Moet zeggen dat ik de sfeer (ook tijdens uitwedstriiden) vaak al positief vind.

Denk dat dit alles bij elkaar er ook voor zorgt dat je meer sponsors aan je weet te binden. Op dit moment kun je nog zo’n goede accountmanger zijn, maar zonder sportief succes blijft het een lastig verhaal.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Rick schreef:Hahah dat Red Bull Heerenveen klinkt niet eens zo gek hoor;). Maar dat is wel een enorm risicovolle stap. Het is geen garantie voor succes en als er geen succes is, gaan er misschien meer supporters afhaken.

De club wil graag het stadion weer vol en meer sponsors aantrekken. De gedachtegang is dat ze dan betere spelers kunnen aantrekken. Mijns inziens een logische gedachtegang, alleen is er door de opkomst van Foxsports en de achteruitgang van Eredivisie een utopie dat je het stadion weer structureel vol gaat krijgen. Dit gaat heel misschien lukken als je weer vrij structureel voor de plaatsen 3 tot 6 speelt en af en toe europees voetbal gaat spelen.

Heerenveen is denk ik echter niet langere meer 1ste keus voor spelers. Die speler liever voor Utrecht, AZ en Vitesse obv salaris, faciliteiten, trainer en locatie? Het is denk ik van groots belang dat hier hypermoderne faciliteiten komen en dat de trainer (hoop JOR) de spelers aantoonbaar beter gaat maken en leuk voetbal gaat spelen. Zodoende kun je wellicht makkelijker spelers overtuigen om juist voor ons te kiezen.

Daarnaast zijn wij als supporters enorm belangrijk voor de sfeer. Het gaat erom hoe de club naar buiten toe wordt uitgedragen. Het uitfluiten van oud spelers is daar een goed voorbeeld van. Ook bij een achterstand niet fluiten, maar juist het team steunen enz. Moet zeggen dat ik de sfeer (ook tijdens uitwedstriiden) vaak al positief vind.

Denk dat dit alles bij elkaar er ook voor zorgt dat je meer sponsors aan je weet te binden. Op dit moment kun je nog zo’n goede accountmanger zijn, maar zonder sportief succes blijft het een lastig verhaal.
Eigenlijk is het dan een beetje een vicieuze cirkel waar we in zitten. Vanwege gebrek aan sportief succes haken fans en sponsoren af, waardoor er minder geld binnenkomt en we minder goede spelers kunnen kopen, waardoor er weer minder sportief succes wordt behaald. Ik denk juist dat je met een vol stadion maar tot een bepaalde hoogte kan komen qua inkomsten. Natuurlijk, hoe voller hoe beter, maar het geld dat je eruit peurt heeft een keer een grens, of je moet gaan uitbreiden. Vandaar dat ik benieuwd ben naar of je misschien niet eens verder moet kijken dan alleen sponsors in de skyboxen en fans op de tribune als voornaamste inkomstenbronnen.

Natuurlijk zijn goede faciliteiten belangrijk, dus dat het vernieuwen van Skoatterwald prioriteit moet hebben ben ik met je eens. Maar wat doen we daarna? Als je het stadion overneemt kan je het niet alleen verhuren, maar kan je het ook eens verhuren voor bijvoorbeeld congressen, concerten of sportevenementen. Dat zijn best leuke inkomstenbronnen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Laten we aub uniek zijn in het hebben van onze eigen identiteit en het eigenzinnig en anders zijn.

We trekken nog steeds meer publiek dan Utrecht, Vitesse en AZ. We moeten dat op en andere manier (ik weet zo niet hoe) kunnen laten uitbetalen.
Spijt heb je morgen maar!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik word wat moe van dat geneuzel van die Reon Boeringa en in mindere mate Sander de Vries.
Rojas en Mihajlovic presteren zeer ondermaats en Zeneli haalt niet het niveau wat hij zou moeten kunnen halen. Dan is het vrij logisch dat je op dat moment een vleugelspeler haalt die voor een basisplek kan gaan en dus niet voor een spits achter Lammers. Want, ook jongens als Hornkamp en Iredale zullen hun minuten moeten maken. Met name Hornkamp heeft in de voorbereiding ook zijn minuten gemaakt en bewezen uit het niets een goal te kunnen maken. Een prima beslissing dus.
Vervolgens ga je dan als journalist mekkeren over het feit dat er teveel middenvelders zijn en dat de directie dus een verkeerde samenstelling heeft gesmeed in het team. Heeft de club eindelijk eens eerst spelers gehaald en niet gewacht totdat er spelers waren vertrokken, is het weer niet goed. Natuurlijk kan je es misgokken en dan zit je inderdaad met teveel middenvelders. Gevolg is dat je minimaal één jongen uit het groepje Thorsby, Yuki en Pelle moet verkopen met een relatief lagere verkoopprijs. Aan de andere kant heb je als club doorgepakt door een ervaren jongen als Rienstra te halen en een talentvolle jongen als Kongolo, die in de ogen van kenners de top3 zou moeten kunnen halen.
Persoonlijk ben ik juist blij dat de club heeft doorgepakt aangezien veel supporters niet nog een seizoen met alleen maar Thorsby, Yuki en Pelle in de basis willen zien. De club heeft nu inderdaad teveel middenvelders, maar kan wel doorselecteren en de competitie voor een basisplek onder de middenvelders naar een hoger niveau brengen.
Ook vorig seizoen slaagden we er niet in om hoog druk te zetten. Geldt dan het vraagstuk dat de club een snelle centrale verdediger had moeten aantrekken, zodat er inderdaad hoger druk kan worden gezet. Of, kan je met dit team ook prima wat lager druk zetten en meer op de omschakeling spelen?
Er is pas echt een probleem wanneer of Yuki of Thorsby niet wordt verkocht in de winterstop. De club heeft gegokt en misgegokt met deze twee jongens. Echter ik verwacht dat één van beide wordt verkocht in de winterstop en dat er wellicht in de plaats een linksback (Pierie weer centraal) of een snellere centrale verdediger wordt aangetrokken (Bulthuis op de bank). Op dit moment is voor mij het glas halfvol en niet halfleeg zoals je merkt in elk interview dat Boeringa over Heerenveen geeft. Eindelijk weet de club es door te pakken! Uiteraard neemt dit risico's met zich mee.
Met de verkoop van Thorsby en/of Yuki en Pelle in de winter en het aantrekken van een sterke linksback of stabiele en snelle CV lijkt me de selectie juist perfect in balans: We hebben op dit moment een aantal zeer ervaren jongens in het team met een goede mix van aanstormende talenten en jongens uit de eigen jeugd. Ook dan is Schaars weer terug en kunnen we wel eens een hele mooie tweede seizoenshelft verwachten. Ik zie de toekomst zonnig tegemoet.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Sorry Wizard.. maar jouw hele verhaal is echt zonde dat het op "papier"is gezet, want je lult de grootste onzin.
Een blinde ziet nog dat onze selectie totaal niet in balans is..

Wij hebben slechts 1 spits in de selectie.. en zowel Rojas als Mihajlovic hebben nooit een echte kans gehad. Daar waar Bulthuis (die wekelijks de ene na de andere fout/blunder mag maken).. en Yuki.. de ene na de andere fout mag maken.
Butlhuis is onze meest ervaren verdediger.. maar maakt ook de meeste fouten.. en is zo traag dat zelfs een slak bij hem op de scheenbeschermer kruipt op moment dat hij vol in de sprint is. Hamstra heeft veel fouten gemaakt en dat wordt met de mantel der liefde bedekt. Ons stadion raakt leger en leger.. en geen hond die wil inzien waarom dat is.

Ons spel is niet om aan te gluren.... verdedigen lijkt niet in het takenpakket van onze verdedigers te zitten.. We spelen laf voetbal.. Wij zijn onze complete identiteit kwijtgeraakt.. En dat proces is al aan de gang sinds de aanstelling van Trond Sollied. Vanaf dat moment is het alleen maar bergafwaarts gegaan... En als Hamstra zo doorgaat met zijn aankopen.. dan zit het stadion straks nog niet eens voor een kwart vol...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Flying Tilster schreef: Een blinde ziet nog dat onze selectie totaal niet in balans is.. ...
Ik zie nergens een argument van je waarin je aangeeft dat mijn verhaal de grootste onzin is. Ik zeg dat met het vervangen van onze linksback of centrale verdediger de selectie prima in balans is. Ik ben benieuwd naar je argument, want je constateringen zijn uiteraard geen argumenten.
Flying Tilster schreef:en Yuki.. de ene na de andere fout mag maken.
Ons spel is niet om aan te gluren.... verdedigen lijkt niet in het takenpakket van onze verdedigers te zitten.. We spelen laf voetbal.. ... En als Hamstra zo doorgaat met zijn aankopen.. dan zit het stadion straks nog niet eens voor een kwart vol...
- Yuki was gisteren met Lammers de beste man van het veld. Wanneer hij af en toe nog iets meer verrassend wegdraait (wat hij kan), kan hij een stukje onvoorspelbaarheid brengen, wat dit team hard nodig heeft.
- De vraag is of de disbalans qua spelers in de selectie de oorzaak is van het povere spel. Naar mijn mening heeft het met twee oorzaken te maken:
Kwaliteit: de zwakke schakels Bulthuis en Woudenberg. Het tempo in de opbouw moet simpelweg omhoog. Deze jongens zou je prima kunnen vervangen door andere spelers.
Tactiek: de 'tactische' zet van JOR door Thorsby op de 6 te zetten. Hiermee vertraag je het spel en geef je iemand de opbouw in handen, die het meer moet hebben van hard werken en gaten dicht lopen.

Oplossing:
- Bulthuis kan prima als linksback en desnoods zet je Kongolo neer als CV (en Pierie als linksback); deze jongen is snel en durft in te spelen. Juist deze dingen heeft onze verdediging nodig. Een simpele switch door je linksback en lcv te wijzigen zou wel eens DE stap kunnen zijn.
- Middenvelders aanspelen, zodat er meer verrassing komt in je opbouw. Het gaat nu nog te traag en te vaak over de vleugel (en dan is er al vaak 5-6x overgespeeld). Laat middenvelders als Rienstra en Yuki de keuzes maken, zodat een bal zowel centraal als via de vleugel naar voren kan worden gespeeld.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

- Yuki was gisteren met Lammers de beste man van het veld. Wanneer hij af en toe nog iets meer verrassend wegdraait (wat hij kan), kan hij een stukje onvoorspelbaarheid brengen, wat dit team hard nodig heeft.
- De vraag is of de disbalans qua spelers in de selectie de oorzaak is van het povere spel. Naar mijn mening heeft het met twee oorzaken te maken:
Kwaliteit: de zwakke schakels Bulthuis en Woudenberg. Het tempo in de opbouw moet simpelweg omhoog. Deze jongens zou je prima kunnen vervangen door andere spelers.
Tactiek: de 'tactische' zet van JOR door Thorsby op de 6 te zetten. Hiermee vertraag je het spel en geef je iemand de opbouw in handen, die het meer moet hebben van hard werken en gaten dicht lopen.

Oplossing:
- Bulthuis kan prima als linksback en desnoods zet je Kongolo neer als CV (en Pierie als linksback); deze jongen is snel en durft in te spelen. Juist deze dingen heeft onze verdediging nodig. Een simpele switch door je linksback en lcv te wijzigen zou wel eens DE stap kunnen zijn.
- Middenvelders aanspelen, zodat er meer verrassing komt in je opbouw. Het gaat nu nog te traag en te vaak over de vleugel (en dan is er al vaak 5-6x overgespeeld). Laat middenvelders als Rienstra en Yuki de keuzes maken, zodat een bal zowel centraal als via de vleugel naar voren kan worden gespeeld.[/quote]

Eens met de analyse van @wizard Bulthuis kan in mijn optiek niet centraal spelen. Thorsby niet op 6 want dat is een opbouwer.

Verder ben ik niet zo,n fan van Yuki. Brengt te weinig als het er echt om gaat. Directie zit in een dilemma ze worden mede opgesteld met de hoop ze deze winter te verkopen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Gerry Hamstra te gast bij Omrop Fryslan, begint rond 17:10 en wordt elk uur herhaald
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

JelleLawnmower schreef:Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
Het Langweer verhaal heeft sowieso plaats gevonden krijg ik van meerdere mensen die al decennia lang in het hogere bedrijfsleven of hogere bestuursleven actief zijn te horen.

Dat over Frank en van Keimpema, ik ben al jarenlang heel goed bevriend met de bron die dat meldde, spreek wekelijks met hem en hij heeft dit echt niet verzonnen. Als hij meer over hun vriendschap aan mij wil vertellen geef ik die info graag door.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik ken Frank een beetje, ik vind hem te positief en hij mij te negatief, maar durf mijn handen in het vuur te steken dat hij geen relatie/band met van Keimpema heeft.
Spijt heb je morgen maar!
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

JelleLawnmower schreef: Het Langweer verhaal heeft sowieso plaats gevonden krijg ik van meerdere mensen die al decennia lang in het hogere bedrijfsleven of hogere bestuursleven actief zijn te horen.

Dat over Frank en van Keimpema, ik ben al jarenlang heel goed bevriend met de bron die dat meldde, spreek wekelijks met hem en hij heeft dit echt niet verzonnen. Als hij meer over hun vriendschap aan mij wil vertellen geef ik die info graag door.

Je blijft maar nonsens over mij verkopen. Ik ben niet bevriend met Albert van Keimpema. Ik heb hem nog nimmer zelf gesproken dus een vriendschap met deze engnek is een pertinente leugen. Graag zie ik dan ook de bewijzen. Want die zijn er niet.
Weet niet waarom je anoniem mij wilt zwart maken maar dit slaat werkelijk nergens op. Lastig verweren zo. Kan ook roepen dat Jelle Lawnmower bevriend is met Robert Veenstra en hier loopt te trollen. Vuilspuierij van de bovenste plank.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

@Jellelawnmower
Als ik dit zo lees, lijkt mij een publieke verontschuldiging wel op zijn plaats.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

waarom zou je franklegs geloven, die zit hier met 2 accounts op het forum.......of niet Grimo?
Hier heb ik geen woorden voor
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

TORCIDA schreef:waarom zou je franklegs geloven, die zit hier met 2 accounts op het forum.......of niet Grimo?
Je gaat je vriendschap met iemand niet publiekelijk verloochenen.
De post van Ebiede, een trouw lid van het forum, spreekt boekdelen. Bovendien is het verhaal van Jelle via een vriend van hem (en dus niet de 1e bron). Daarnaast heeft Jelle nou niet echt credits opgebouwd na zijn vorige opruiende teksten richting het privé-adres van Streppel. Sowieso vind ik het bijzonder kwalijk om een forumlid aan de schandpaal te nagelen zonder daarvoor duidelijk bewijs te hebben.

We wachten nog steeds op de publieke excuses van Jelle.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

We? Jij...
Hier heb ik geen woorden voor
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

TORCIDA schreef:We? Jij...
Prima, wij als forumbeheerders.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Grappig meneer Beenen of Grimo , beiden dezelfde zegt niks als je
hem er mee confronteert. En wel een beetje heilig doen over z’n vermeende contact
met keimpema . Feit is dat hij wat graag met de “ belangrijke” mensen praat
want ja, kijk mij eens....
Hier heb ik geen woorden voor
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

Ik reageer hier op iemand die een leugen over mij persoonlijk verteld. Mij bewust zwart maakt, zonder enig bewijs. Verder heb ik geen behoefte om met iemand in discussie te gaan, die ik niet ken en graag het persoonlijk wil maken. Wat Torcida van mij vindt en zijn insinuaties interesseert mij verder niet. Ik ben benieuwd naar Jelle zijn bewijzen die er niet zullen zijn. Wanneer je op mijn twitterpagina zoekt zal je genoeg tweets vinden waar uit blijkt wat ik van Van Keimpema vind ten tijde van het Veenstra tijdperk en ten tijde van zijn boek waarin Van Keimpema Riemer zwart maakte.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Het post Streppel tijdperk.. Vooraf denk je het kan niet slechter.. Maar Hamstra en Eisinga hebben het voor elkaar.

Een kwart van de competitie gespeeld, 10 Punten uit 9 wedstrijden gehaald.. 22 goals tegen en en nog geen thuiswedstrijd gewonnen. Het voetbal is van een abominabel niveau. De technisch directeur hoor je niet meer, de algemeen directeur reageert nergens meer op en de trainer begint ook al weer wartaal uit te slaan.

En het stadion wordt leger en leger. Hoe vinden de heren zelf dat het gaat?
Spijt heb je morgen maar!
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ebiede schreef:Het post Streppel tijdperk.. Vooraf denk je het kan niet slechter.. Maar Hamstra en Eisinga hebben het voor elkaar.

Een kwart van de competitie gespeeld, 10 Punten uit 9 wedstrijden gehaald.. 22 goals tegen en en nog geen thuiswedstrijd gewonnen. Het voetbal is van een abominabel niveau. De technisch directeur hoor je niet meer, de algemeen directeur reageert nergens meer op en de trainer begint ook al weer wartaal uit te slaan.

En het stadion wordt leger en leger. Hoe vinden de heren zelf dat het gaat?
Aan de andere kant;

- je staat 2 punten achter plek 6
- we hebben zelf ook 20 keer gescoord
- van dit Ajax verliezen is absoluut geen schande
- er waren afgelopen zaterdag juist eindelijk weer eens lekker veel mensen in het stadion
- voetballend was het helemaal niet zo rampzalig, de scheids zat tegen en Onana maakt 2 fantastische reddingen
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Kaz_SCH schreef:
Aan de andere kant;

- je staat 2 punten achter plek 6 (daarom des te triester, moet je eens nagaan als het voetbal de helft beter zou zijn)
- we hebben zelf ook 20 keer gescoord (daarom des te triester, moet je eens nagaan als het voetbal de helft beter zou zijn)
- van dit Ajax verliezen is absoluut geen schande (ik heb het niet specifiek over zaterdagavond)
- er waren afgelopen zaterdag juist eindelijk weer eens lekker veel mensen in het stadion (ja lekker veel uitsupportes in de vakken, klanvriendlijk op langere termijn kost dit beleid szk-houders)
- voetballend was het helemaal niet zo rampzalig, de scheids zat tegen en Onana maakt 2 fantastische reddingen (Dat is jouw mening, ik vond het verschrikkelijk slecht, natuurlijk kan je verliezen maar weer een tamheid waar je u tegen zegt)
Jij jouw mening, ik de mijne. Ik hoop echt heel hard dat jij gelijk hebt, maar ik vrees het ergste. O ja, 2 punten naar plek 6, maar ook 3 punten naar plek 16.
Spijt heb je morgen maar!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het geduld van hoofdsponsor GroenLeven met Eisenga op is.
Daarnaast is het de bedoeling dat het uitzwaaien van Allbäck niet het laatste wat we van hem in Heerenveen hebben gezien..
SCH
Plaats reactie