Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ebiede schreef:Precies, je hoeft geen namen te noemen. Maar Eisinga is hoofd communicatie er zijn kanalen genoeg om nieuws ter verspreiden. Het is van belang dat er over de club gepraat wordt. Voorheen was de club talk-of-the town, in mijn omgeving hoor je niemand over de club.

Dat #eenmetheerenveen gedoe is een holle frase.. Het is zoals Kaz_sch zegt inderdaad maar wat roepen maar als club zijnde er eigenlijk niet achterstaan.
Is het van belang dat er over de club geroddeld wordt? Dat betwijfel ik. Volgens mij gebeurt dat al voldoende op social media, websites en andere fora. In die zin vind ik het wel verstandig dat de club zich qua transfernieuws op de vlakte houdt en het alleen meldt als er daadwerkelijk wat te melden valt.

Bovendien kunnen bepaalde uitspraken de onderhandelingspositie van de club schaden. Vandaar dat Hamstra zegt dat er misschien geen opvolger komt voor Veerman, terwijl ieder weldenkend mens wel weet dat die nieuwe spits er echt wel gaat komen. Je moet soms een beetje tussen de regels doorlezen. :wink:

De #eenmetheerenveen is inderdaad een wat holle frase, maar kom ieder jaar maar weer met een nieuwe campagne op de proppen. Vorig jaar werd er veel teruggeblikt op legendarische momenten en daar kwam ook weer genoeg kritiek op. Voor sommige mensen lijkt het nooit goed genoeg te zijn.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als je kijkt naar wat er gisteren gebeurt is, blijkt toch dat de communicatie zowel intern als extern een chaos is. We zetten een actie op de rug van de overleden, alleen het gros van de medewerkers (stewards, spelers en technische staf) werkt er niet meer aan mij.

De club is een koude kille club, dalende sponsor aantallen, lege tribunes... Luus Eisinga ontpopt zich tot een Veenstra Light versie die alleen maar ja-knikkers om zich heen accepteert. Zodra het moeilijk wordt hoor je hem niet meer.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ebiede schreef:Als je kijkt naar wat er gisteren gebeurt is, blijkt toch dat de communicatie zowel intern als extern een chaos is. We zetten een actie op de rug van de overleden, alleen het gros van de medewerkers (stewards, spelers en technische staf) werkt er niet meer aan mij.

De club is een koude kille club, dalende sponsor aantallen, lege tribunes... Luus Eisinga ontpopt zich tot een Veenstra Light versie die alleen maar ja-knikkers om zich heen accepteert. Zodra het moeilijk wordt hoor je hem niet meer.
Het is zeer onpasselijk wat er gisteren gebeurt is met met het spandoek (wat vooral de betreffende stewards kan worden aangerekend), maar het is me even ontgaan in welke vorm spelers en technische staf niet hebben meegewerkt?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Er wordt gevraagd om te gaan staan tijdens de twaalfde minuut, op z'n minst had de bank kunnen gaan staan en meekunnen doen aan de actie. Ze hingen als zoutzakken onderuit.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ebiede schreef:Er wordt gevraagd om te gaan staan tijdens de twaalfde minuut, op z'n minst had de bank kunnen gaan staan en meekunnen doen aan de actie. Ze hingen als zoutzakken onderuit.
Tsja, je kunt je ook overal druk om maken natuurlijk. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje onnodige, maar goed bedoelde actie van de club. Zelf was ik niet het stadion aanwezig, maar ik denk ook niet dat ik zelf geklapt had. Beetje overdreven gedoe.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Marça schreef:
Tsja, je kunt je ook overal druk om maken natuurlijk. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje onnodige, maar goed bedoelde actie van de club. Zelf was ik niet het stadion aanwezig, maar ik denk ook niet dat ik zelf geklapt had. Beetje overdreven gedoe.
Ik ben het met je eens dat het overdreven gedoe is, had van mij ook niet gehoeven. Maar er moet een #eenmetheerenveen beleving gecreëerd worden. Dan zou ik op z'n minst de TS en spelers instrueren om mee te doen.
Spijt heb je morgen maar!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ebiede schreef: Dan zou ik op z'n minst de TS en spelers instrueren om mee te doen.
Beetje tijdens de wedstrijd focussen op dingen die totaal niet belangrijk zijn op dat moment.
Wat een onzin.
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

De wissels de volgende keer ook mee laten zingen als NN begint te zingen???
JelleLawnmower
Nieuw talent
Berichten: 76
Lid geworden op: 02-04-2017 16:38

Bericht door JelleLawnmower »

Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

JelleLawnmower schreef:Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
Jelle,

Als je mijn column niet kan waarderen, prima. Dat maakt mij niet uit zoveel uit.

JelleLawnmower schreef:die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek,.
Dat zo je niks van mijn column hebt begrepen blijkt overigens wel uit deze zin want dat is niet wat ik schreef en ook dat maakt mij niet uit.

Maar dat je een pertinente leugen over mij verteld daar vind ik wel wat van. Ik ken Albert van Keimpema niet. Het is geen kennis, het is geen vriend en ik heb nog nooit met hem gesproken.
Ga een ander zwart maken.
Laatst gewijzigd door MrFrankLegs op 24-08-2018 16:35, 6 keer totaal gewijzigd.
GeraldSibon35
Invaller
Berichten: 497
Lid geworden op: 18-06-2013 13:31

Bericht door GeraldSibon35 »

JelleLawnmower schreef:Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
Het zou me inderdaad niet verbazen als Eisenga over een tijdje niet meer onze voorzitter is. Dit is echt niet de man die onze club verder gaat brengen, het zakt steeds verder weg en de schwung is uit de club. Laat ze nou eens een keer iemand zoeken met wel de juiste kwaliteiten voor zo'n functie. Iemand die de sfeer in de club terugbrengt en die de sponsoren en supporters weer het juiste gevoel geeft.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

JelleLawnmower schreef:Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
Nou, ik hoop dat Eisenga en Hamstra hier nog vele jaren blijven. Ik wil daarmee niet zeggen dat alles wat hij doet goed is, maar op een paar slippertjes na (het halen van Marieke Kamminga als commercieel directeur bijv.) zit er vaak een goede en lange termijn-gedachte achter. De 'spandoekgate' had hij ook beter kunnen managen, maar is ook wel erg uitvergroot in de (social) media.

We bouwen stapje voor stapje weer naar een betere toekomst, waarbij er deze keer ook weer respect is voor het verleden. Laatst was ik bij twee trainingen te kijken in Langezwaag, waar zowel Foppe de Haan (die nog tijden met Hamstra praatte) als Riemer van der Velde bij aanwezig was. Zoals het hoort, maar dit was daarvoor een tijd niet meer het geval.

Volgens mij weet Eisenga wel hoe belangrijk die relatie is met Riemer en Foppe, dus ik hoop dat die 'prominente sponsoren' (gezien je commentaar op Frank twijfel ik sowieso sterk aan je zogenoemde bron) van Riemer te horen hebben gekregen dat ze eerst maar eens het seizoen moeten afwachten voordat ze met zulke dingen aankomen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wat mij betreft hoeven Hamstra en Eisinga niet weg. De dingen die ze goed doen, doen ze erg goed.. en de dingen die ze "fout" doen doen ze erg "fout"..

Als ze de kritieken nou eens ter harte nemen, want ze zijn bedoeld om de club verder te helpen, zou dat in de beleving van velen een stuk schelen.

vb. Ik had m´n kind eens mij naar een wedstrijd waarbij uitsupporers in de thuisvakken zaten. Dit liep volledig uit de klauwen. Mijn kind wil niet meer mee, m'n verhaal bij de club gedaan. De reactie; we voeren een gastvrij beleid, als dit je niet zint kom je toch niet.

Ander puntje; zijn de mensen al gebeld die de kaart nog niet hebben verlengd?
Spijt heb je morgen maar!
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Ja, ik ben keurig gebeld toen ik 2 van mijn 4 kaarten niet verlengde.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

JelleLawnmower schreef:Even wat inside information hier droppen, ik krijg dus net dit verhaal te horen van een sponsorvriend van mij.
Twee weken geleden tijdens het skutsjesilen in Langweer zou op het jaarlijkse feestje bij Riemer hem gevraagd te zijn door groepje prominente sponsoren om in te grijpen als de wielrenner er weer zo'n flutseizoen als vorig jaar van maakt.
Trouwens, die columnist bij Feanonline, MrFrankLegs, die laatst in een van zijn columns zo ontzettend neerbuigend deed over supporters met terechte kritiek, is goed bevriend met niemand minder dan Albert van Keimpema. Is wel leuk om te weten wanneer je zijn bijdragen leest, kun je het iets beter duiden voortaan.
Beste Jelle, dat wat MrFrankLegs heeft geschreven gaat helemaal niet om supporters met terechte kritiek. Het gaat erom dat er in de kritiek die wordt gegeven veelal geen nuance wordt aangebracht. Het is vaak zwart wit en door al dat geklaag op het bestuur, spelers, aankoopbeleid of andere zaken mbt Heerenveen is één van de oorzaken dat het oude Heerenveen gevoel wordt gemist.

De supporters maken namelijk ook de club! Doordat er een negatieve sfeer hangt, komen sponsors bijvoorbeeld minder snel. Maar dat is slechts één kant van het verhaal. Want uiteraard is het bestuur en het beleid daarvoor verantwoordelijk. Ikzelf heb al meermaals aangegeven dat ik ambitie en passie mis. De doelstelling om de play offs te halen, vind ik ambitieloos en korte termijn denken. Door Streppel en ook Reza werd vaak getracht de supporters een realistische blik te geven, dat die doelstelling al moeilijk genoeg was met de middelen die wij hadden. Te snel tevreden zijn dus en dat past niet bij onze club. Je moet er vol voor gaan en elke wedstrijd alles geven, jezelf beter willen maken en de supporters met name thuis een fantastische avknd bezorgen. En als dat niet kan met mooi voetbal, dan maar extra meters maken.

Met JOR zie ik vooral dat laatste terug, iets wat vorig jaar bijna niet voorkwam. Het voetbal zal met Schaars, Rienstra en misschien nog 1 of 2 aankopen (als er nog iets verkocht gaat worden) waarschijnlijk wel beter worden. Daarnaast durft JOR ook gewoon uit te spreken dat als wij de Play offs halen, dat hij die ook gewoon wil winnen. Een beetje een Leicester City verhaal, maar dan zonder kampioenschap.

Verder denk ik dat je Hamstra en Eisenga de tijd moet gunnen. Bij Hamstra zijn er goede aankopen geweest met Hahn, Dumfries, Hoegh, Schaars, Odegaard en in mindere mate met Reza, Kobayashi en Bulthuis. Van Rojas en Mihajlovic moet ik het met JOR nog zien en wat betreft Woudenberg daar hadden de meesten veel meer van verwacht. Ook Floranus en Rienstra zijn denk ik prima aankopen geweest. Een echte miskoop is Naess geweest en obv prestatie hier ook Woudenberg. Al denk ik dat laatsgenoemde veel meer kan en ook Rojas en Mihajlovic vind ik geen slechte voetballers.
Het probleem in het aankoopbeleid zat hem met name in het adequaat vervangen en het zorgen van een juiste samenstelling, iets wat nog steeds niet helemaal is geslaagd. Zowel voorin mis je goals en snelheid/diepgang, achterin ook snelheid en op het middenveld misten wij goals en creativiteit. Iets wat met de komst van Rienstra en een Vlap die zich goed ontwikkelt lijkt te zijn opgelost.

Verder Is mijn persoonlijke mening dat Eisenga een enorm moeilijke taak had en nog steeds heeft. Hem beoordeel ik minder obv hoe hij in de media overkomt, maar op prestatie die te maken hebben met beleid. Het sportstad dossier is verbeterd, ze zijn druk bezig om het stadion weer vol te krijgen (al denk ik dat met de opkomst van Fox/individualisering, de Eredivisie die minder aantrekkelijk is, de opkomst van Emmen en Zwolle en de negatieve publiciteit en sportieve prestaties de laatste jaren dit heel moeilijk gaat worden), de rust die terug moet keren en tot slot het nieuwe sportcomplex straks.

Op sommige vlakken is hij geslaagd en op sommige ook niet of nog niet. Zelf denk ik dat je het zonder echt sportief succes ook nooit helemaal goed krijgt en hij redelijk goed werk verricht heeft tot dusver.
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Eisinga en Hamstra mogen van min ook nog jarenlang blijven,de Supporters die nu kritiek hebben hadden ook kritiek op de al de vorige voorzitters,bij hun is het toch nooit goed.De laatste jaren is er o.a. NN dicht bij het veld gehaald,spelers een handtekeningsessie bij de open dag,spelers die bij sponsoren langs gaan,kinderen een droomdag geven waarbij ze trainde,een compleet kledingpakket met naam kregen,in de spelersbus naar het stadion en een intervieuw met een aantal spelers kregen.zij toch dingen die supporters en spelers dichter bij elkaar brengen,waar veel supporters over zeurde dat de spelers te ver van de supporters afstaan,ze proberen daar wel wat aan te doen
Gebruikersavatar
Hakansson
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 30-06-2004 13:12
Locatie: hindeloopen

Bericht door Hakansson »

we mogen toch ook wel eens kritisch naar het functioneren van hamstra na 3 jaar.

hij is er wederom in geslaagd om een selectie samen te stellen die volledig uit balans is.

overdaad aan middenvelders en gebrek aan buitenspelers .

plus hij spreekt zichzelf ook keer op keer tegen , we kunnen pas kopen als we iets verkopen zegt hij over vam Amersfoort en evt 2e nieuwe spits.

om vervolgens wel Rienstra aantrekken terwijl we 7 middenvelders hebben (bruijn,schaars,vlap,thorsby,yuki,kongolo,neass,fredriksen)

de balans is helemaal weg , en dan hebben we het nog niet eens gehad over de grote hoveelheid middelmaat die hij heeft gehaald. Hij moet met de "beperkte middelen" die wij hebben toch creatiever kunnen zijn
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Nou meneer Beenen kan leuk schrijven dat je geen commentaar mag leveren, maar het is de laatste 3 jaar nu niet bepaald hosanna voetbal en dit zie je terug in het aantal toeschouwers en het aantal sponsoren, Er staan 18!! skyboxen leeg.
Ik heb contact met oa een oud prominent sponsor van Hveen gehad, er zit oud zeer, feitelijk wordt er een excuus verwacht, maar dat gaat de huidige directeur niet doen...en dan komt deze sponsor niet terug. Dom dom dom, maar ja ego he...
Nog steeds hoor ik dat Eisinga sponsoren te weinig opzoekt, slecht contacten onderhoud.
Hier heb ik geen woorden voor
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2501
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:Nou meneer Beenen kan leuk schrijven dat je geen commentaar mag leveren, maar het is de laatste 3 jaar nu niet bepaald hosanna voetbal en dit zie je terug in het aantal toeschouwers en het aantal sponsoren, Er staan 18!! skyboxen leeg.
Ik heb contact met oa een oud prominent sponsor van Hveen gehad, er zit oud zeer, feitelijk wordt er een excuus verwacht, maar dat gaat de huidige directeur niet doen...en dan komt deze sponsor niet terug. Dom dom dom, maar ja ego he...
Nog steeds hoor ik dat Eisinga sponsoren te weinig opzoekt, slecht contacten onderhoud.
Excuses voor wat precies?
Heerenveen fan in Leiden
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

TORCIDA schreef:Nou meneer Beenen kan leuk schrijven dat je geen commentaar mag leveren,
Dat is niet wat ik schreef. Maar ok.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

niet direct maar wel indirect
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2029
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Kritiek is op zich helemaal prima, maar sommigen klagen alleen maar en komen niet met structurele oplossingen. Dan klaag je alleen om het klagen - is het ene opgelost (provocerende fans, bijv.) dan is er wel weer wat anders dat niet deugt. Lekker makkelijk.

Velen lijken ook totaal geen oog te hebben voor de wereld buiten het Abe Lenstra Stadion: de Eredivisie daalt jaarlijks in waarde en men kijkt vooral naar concurrenten die financiële steun krijgen van derden (ADO, Utrecht, Vitesse) en wél kunnen investeren zonder al te veel naar de financiële balans te kijken.

En dat is maar een klein onderdeel waarom het stadion steeds leger wordt. Succes trekt supporters aan en als het sportief minder loopt, zijn mensen sneller geneigd om wat anders te zoeken. Als het al geen Netflix is, dan is het misschien wel eens leuk om te kijken in Zwolle, dat in zekere zin 'het nieuwe Heerenveen' probeert te worden. Er zijn genoeg andere keuzes.

Het is gewoon te makkelijk om dat allemaal af te schuiven op de directie en de rvc. We hebben het afgelopen decennia toch wel gezien dat verandering in de top lang niet altijd voor verbetering zorgt. Nu er eindelijk wat rust in de zaak is, gaat het uiteraard sportief op commerciaal vlak weer niet snel genoeg.
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

TORCIDA schreef:niet direct maar wel indirect
Nee dus. Maar lees wat je lezen wilt.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

je hebt het in je column over "mensen die zuur reageren" "gal spugen op internet" "Internethelden" "je hebt er moeite mee dat mensen vaak en gemakkelijk hun gal spugen" "een fles azijn hebben gedronken ipv moedermelk" ect. etc.

Dit laat toch aan de interpretatie weinig over..
Hier heb ik geen woorden voor
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

TORCIDA schreef:je hebt het in je column over "mensen die zuur reageren" "gal spugen op internet" "Internethelden" "je hebt er moeite mee dat mensen vaak en gemakkelijk hun gal spugen" "een fles azijn hebben gedronken ipv moedermelk" ect. etc.

Dit laat toch aan de interpretatie weinig over..
Maar nergens zeg ik dat je geen commentaar mag geven. Ga lekker je gang.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

TORCIDA schreef:je hebt het in je column over "mensen die zuur reageren" "gal spugen op internet" "Internethelden" "je hebt er moeite mee dat mensen vaak en gemakkelijk hun gal spugen" "een fles azijn hebben gedronken ipv moedermelk" ect. etc.

Dit laat toch aan de interpretatie weinig over..
Kan je dan misschien je bewering over "oud zeer" bij een oud prominente sponsor toelichten? Want dit soort, verder niet-onderbouwde, beweringen, is voor mij wel een zeer tekenend voorbeeld van waar de column van Frank wel over gaat. Jazz vroeg je eerder ook al om een voorbeeld, daar reageer je niet op. Hopelijk nu wel?
In case of doubt, make it sound convincing
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Beste diepfries wat je er verder meedoet zal mij een worst zijn. Ik ga geen namen noemen en ook
niet inhoudelijk er verder op in. Ik weet dat het klopt, heb het van betrokken persoon zelf gehoord.
Je hebt er verder ook niets aan, je lost het toch niet op. Helaas komen ze er onderling ook niet uit.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Franklegs, nee het staat er niet letterlijk. Dat klopt. Maar je column staat vol met opmerkingen die duidelijk
laten blijken wat je er van vindt. Beetje gegrimol of niet?
Hier heb ik geen woorden voor
MrFrankLegs
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 24-08-2018 13:01

Bericht door MrFrankLegs »

TORCIDA schreef:Franklegs, nee het staat er niet letterlijk. Dat klopt. Maar je column staat vol met opmerkingen die duidelijk
laten blijken wat je er van vindt. Beetje gegrimol of niet?
Ja ik vind er wat van. Mag dat? Jij vindt ook vast dingen. Ik vraag nergens het om het mij eens te zijn en nergens zeg ik dat het niet mag.

TORCIDA schreef:Beste diepfries wat je er verder meedoet zal mij een worst zijn. Ik ga geen namen noemen en ook
niet inhoudelijk er verder op in. Ik weet dat het klopt, heb het van betrokken persoon zelf gehoord.
Je hebt er verder ook niets aan, je lost het toch niet op. Helaas komen ze er onderling ook niet uit.
Het gaat mij oa om dit, een voorbeeld wat mij nu in de schoot wordt geworpen. Waarom post je het als je het niet wilt onderbouwen, er niet inhoudelijk op verder wilt gaan en zegt je hebt er verder ook niks aan. Wat voegt het dan toe?
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

TORCIDA schreef:Beste diepfries wat je er verder meedoet zal mij een worst zijn. Ik ga geen namen noemen en ook
niet inhoudelijk er verder op in. Ik weet dat het klopt, heb het van betrokken persoon zelf gehoord.
Je hebt er verder ook niets aan, je lost het toch niet op. Helaas komen ze er onderling ook niet uit.
Waarom zo dwars? Je kan toch zonder namen en specifieke jaartal te benoemen gewoon uitleggen wat er is gebeurd en waarom dit zo pijnlijk is, ongetwijfeld voor alle betrokkenen?

Voor hetzelfde geld hebben we het hier over een sponsor die 10 jaar geleden al met 'ruzie' is vertrokken en nu nog steeds op 'excuses' wacht. Of misschien heeft de betreffende sponsor zich meer recentelijk met een paar slokjes te veel op misdragen in het stadion, is er vervolgens iets te hardhandig uitgebonjourd en is nu kwaad op alles en iedereen. Weten wij veel?

Berichten zoals jij nu post kan ik niet zo veel mee. Ik word ook niet van alle ontwikkelingen en nieuws rondom onze club even blij. Er zijn een hoop zaken die ook mij zorgen baren. Toch gebeurt er ook heus nog wel eens iets positiefs. Zover ik in kan schatten hebben we geen nieuw schrikbewind te pakken. Dus als er dingen echt fout gaan, waarvoor we bij wijze van spreken opnieuw op de barricades zouden moeten, wees dan alsjeblieft wat concreter.
In case of doubt, make it sound convincing
Plaats reactie