Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Piet » 14-06-2019 00:22

Ik heb maar eens een gesprek gevoerd met 'mijn' stichtingsbestuurder en met Cees Roozemond en kan iedereen aanraden om hetzelfde te doen. Trek je stoute schoenen gewoon aan en stuur hen een bericht, mijn ervaring is dat ze reageren.

Ik verbaasde mij erover, dat ik veel minder bleek te weten dan dat ik voor mijn gesprekken met hen dacht te weten. Belangrijker is, dat mijn vertrouwen in de vernieuwde organisatie door deze gesprekken is toegenomen. Dat wil niet zeggen dat alles nu op rolletjes loopt, integendeel, maar ik wil wel mijn vertrouwen in hen uitspreken en wil jullie vragen, hetzelfde te doen. Naar mijn mening wordt er door sommigen teveel terug verlangd naar een tijd die is geweest en die niet meer terug kan en moet keren.
Avatar gebruiker
Piet
Selectiespeler
 
Berichten: 441
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:08
Woonplaats: Amsterdam (when posting)

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 08:35

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt moet ik zeggen Piet. Maar iets houdt mij tegen, krijg er een beetje een Meet&Greet gevoel van. Als je als bestuurder merkt dat er zoveel onvrede is, dat er zoveel vragen zijn, dat er woede heerst, dan kan je toch ook publiekelijk openheid van zaken geven in plaats van alle 26.000 1 voor 1 op kantoor uit te nodigen?

Moet eerlijk zeggen dat mijn vertrouwen in Roozemond ook groter is dan het eerst was, zeker als hij de belofte waarmaakt dat er voor 1 juli een nieuwe hoofdsponsor is, die significant meer betaalt dan GroenLeven.

Maar om terug te komen op het gesprek dat jullie hadden. Hoe gaat zo iets? Je komt daar, en dan heb je een lijstje met vragen voorbereid, of hoe gaat dat? Ben daar echt benieuwd naar.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Jazz » 14-06-2019 09:49

Piet schreef:Ik heb maar eens een gesprek gevoerd met 'mijn' stichtingsbestuurder en met Cees Roozemond en kan iedereen aanraden om hetzelfde te doen. Trek je stoute schoenen gewoon aan en stuur hen een bericht, mijn ervaring is dat ze reageren.

Ik verbaasde mij erover, dat ik veel minder bleek te weten dan dat ik voor mijn gesprekken met hen dacht te weten. Belangrijker is, dat mijn vertrouwen in de vernieuwde organisatie door deze gesprekken is toegenomen. Dat wil niet zeggen dat alles nu op rolletjes loopt, integendeel, maar ik wil wel mijn vertrouwen in hen uitspreken en wil jullie vragen, hetzelfde te doen. Naar mijn mening wordt er door sommigen teveel terug verlangd naar een tijd die is geweest en die niet meer terug kan en moet keren.


Mooi verhaal, het is makkelijk om vanachter een scherm je beklag te doen over onze directie met argumenten waarvan de achterban nog geeneens een kwart weet wat er echt speelt. Ik hoop dat andere supporters jouw voorbeeld nemen en zelf ook initiatief tonen om met de club in gesprek te gaan. Dat zal in ieder geval ervoor zorgen dat mensen op dit forum minder negatief zijn over de koers die de club vaart.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 14-06-2019 12:13

In het verleden was ik behoorlijk actief op het forum van sc Heerenveen. De laatste tijd ben ik echter op dit forum weinig actief meer. Dit heeft vooral te maken met het feit dat er weinig ruimte meer lijkt te zijn voor discussie. Meningsverschillen tussen forumleden eindigen veelvuldig in online bekvechten, en respect voor elkaars mening lijkt ver weg. Bovendien merk je dat veel forumleden ook meer actief zijn geworden op het platform van Feanonline, maar ook hier lijkt er geen ruimte meer te zijn voor discussie en eindigt commentaar bij een topic veelvuldig in een tweestrijd ''vuilspuiterij'' . Het heeft op zowel het sc Heerenveen forum als op Feanonline geleidt tot een manier van posten en reageren die door veel gebruikers als uitermate vervelend wordt ervaren. Daarmee wordt er in mijn optiek ook een stuk negativisme om onze zo geliefde club sc Heerenveen gecreëerd. En dat laatste kan er aan bijdragen dat er zeer nadelige gevolgen ontstaan qua imago, seizoenkaartverkoop en sponsoring.

In mijn optiek zijn weinig mensen objectief in hun oordeel en lijken meningen voort te komen uit een bevooroordeelde houding. Mensen die ‘tegen’ Cees Roozemond zijn lijken alles wat hij doet te willen bekritiseren en alles wat hij zegt negatief te willen benaderen. Diegenen die voor ‘Riemer’ zijn lijken niks negatiefs te kunnen vinden in wat de oud-voorzitter zegt en doet. Ben je voor de één dan lijk je per definitie tegen de ander te zijn.

Het zou prettig zijn als de objectiviteit en het respect voor elkaars mening weer terug zou keren op beide platforms. Bijkomend voordeel zou dan ook kunnen zijn dat het negativisme rond sc Heerenveen langzaam verdwijnt en wellicht in de toekomst weer omgedraaid kan worden naar, in elk geval, realisme en wellicht zelfs enig positivisme.

In een poging zo objectief mogelijk te blijven, laat ik mijn mening schijnen over de huidige situatie op bestuurlijk gebied bij sc Heerenveen en daarbij laat ik het technische gedeelte even achterwege.

- De bestuurswisselingen in de afgelopen jaren hebben de club niet vooruit geholpen.

- Of het in de toekomst beter zal gaan is natuurlijk de vraag (ook gezien het vorige punt), maar de beslissing van het Stichtingsbestuur om de Raad van Commissarissen en Luuc Eisenga te ontheffen uit hun functie is gezien de dalende sponsorinkomsten en dalende toeschouwersaantallen, in combinatie met het operationeel tekort van € 5,8 miljoen, zeker te rechtvaardigen.

- Het is ongepast om als lid van het Stichtingsbestuur de Algemeen Directeur van sc Heerenveen de wacht aan te zeggen om vervolgens op diens positie te gaan zitten. De procedure draagt er niet aan bij als je het vertrouwen van supporters en sponsoren wilt winnen. Het zegt echter niks over de kwaliteiten van de betreffende persoon als het gaat om de functie van Algemeen Directeur.

- Het is ongepast van Cees Roozemond om het in de media te hebben over de onderhandelingen met de huidige hoofdsponsor, net zoals het ongepast is van de huidige hoofdsponsor om het in de media te hebben over het onderhandelingsproces met sc Heerenveen.

- De verstandhouding tussen sc Heerenveen enerzijds en de huidige hoofdsponsor anderzijds is dermate goed, dat laatstgenoemde nog minstens drie jaar als substantiële sponsor aan sc Heerenveen verbonden blijft. (Blijkbaar is de verstandhouding beter dan in de media soms wordt gesuggereerd)

- Sc Heerenveen wil meer ontvangen voor het hoofdsponsorschap dan de huidige hoofdsponsor wil/kan betalen. De toekomst zal het uitwijzen of dat ook daadwerkelijk slaagt, maar met dit standpunt is in mijn optiek niks mis.

- De communicatie omtrent de renovatie van Skoatterwâld en een eventuele werkgroep die zou zijn geïnstalleerd, was onjuist en ongelukkig.

- Het feit dat het bestuur Skoatterwâld wil renoveren, en daar ook geld voor reserveert, is voor de toekomst van de club een goede zaak.

- De propositie via de mail naar ruim 200 bedrijven om sponsoren te werven was geen maatwerk, onpersoonlijk en zonder duidelijke inhoud.

- Het verkeerd schrijven van de clubnaam door de partij die de propositie uitvoerde straalt geen professionaliteit uit en kan gezien worden als een blunder.

- De propositie heeft er toe geleid dat een aantal bedrijven/instellingen contact hebben opgenomen met sc Heerenveen omtrent sponsoring.

- Sc Heerenveen heeft besloten om de bijdrage voor het vrouwenvoetbal te verhogen van € 100.000,- naar € 200.000,- . Afhankelijk van het tijdstip van deze beslissing is Cees Roozemond, in de hoedanigheid als lid van het SB of in de hoedanigheid als Algemeen Directeur, betrokken geweest bij deze beslissing.

- Het beleidsplan (strategisch plan) was voor de aangekondigde 1 juni 2019 voltooid.

- Er is, wat je er ook van mag vinden, gezorgd voor meer activiteit/spektakel voor en tijdens de wedstrijden van sc Heerenveen. (Persoonlijk vond ik de vertolking van het Fries Volkslied door het Lemster mannenkoor prachtig)

- Cees Roozemond is benaderbaar en bereid om het gesprek met supporters/sponsoren aan te gaan. Riemer van der Velde is trouwens eveneens benaderbaar. Ditzelfde geldt voor Gerry Hamstra overigens. (Of je het met hun eens bent is natuurlijk een andere kwestie)

- Het openlijk ‘uitvechten’ van onenigheid over het te voeren beleid in de media door de huidige clubbestuurders enerzijds en de oud-clubbestuurders anderzijds is schadelijk voor sc Heerenveen.

- Het huidige bestuur heeft toegegeven dat de club op commercieel vlak de laatste jaren tekort is geschoten. Er is toegezegd dat commerciële zaken de sponsoren structureel gaan bezoeken en meer aandacht zullen geven. Het toegeven van tekortkomingen is altijd de eerste stap die nodig is voor een verandering/verbetering. Er zijn al gesprekken gevoerd met diverse sponsoren en dit zou er voor hebben gezorgd dat een aantal afhakers toch alsnog als sponsor verbonden blijven aan sc Heerenveen. Als dit daadwerkelijk het geval is en in de toekomst zal er ook aandacht gegeven blijven worden aan sponsoren, dan zou dat een positieve ontwikkeling zijn.

- Fedde Pronk is aangesteld als nieuwe voorzitter van het stichtingsbestuur. Het artikel van hem in de Leeuwarder Courant was realistisch, objectief en vertrouwenwekkend.

- De club beloont seizoenkaarthouders (de trouwe supporters) komend seizoen meer dan dat in het verleden gebeurde. Met drie gratis kaarten (ook voor de topwedstrijden), sjaals en kortingen op thuisshirts. Waardering voor je seizoenkaarthouders in deze vorm vind ik een positieve ontwikkeling.

- Er zit een visie achter de marketing campagne ‘Eén met Heerenveen’. Of het de juiste visie is en dit resultaat zal opleveren moet worden afgewacht. Maar er wordt in elk geval niet zomaar wat gedaan op dit gebied.

- Er is een clubman aangesteld als nieuwe hoofdtrainer van sc Heerenveen. Dit kan helpen de binding tussen supporters/sponsoren en de club weer wat te versterken.

- De samenstelling van de technische staf (Jansen, Talan, Spijkerman) vind ik op voorhand een goede.

- Het huidige bestuur lijkt er in te zijn geslaagd om de daling van het aantal verkochte seizoenkaarten (zo goed als) te stoppen.

- Het huidige bestuur slaagt erin om transfers stil te houden. De rijen blijven wat dat betreft keurig gesloten.


Of het huidige bestuur de club weer de goede kant op zal krijgen moeten we afwachten. Maar niet alles is alleen maar slecht of alleen maar goed. Zoals zo vaak in het leven is het vaak een mix van beide. In bovenstaande lijst staan een aantal zaken waar ik negatief over ben en een aantal zaken waar ik positief over ben.
Ik hoop in elk geval op meer objectiviteit wanneer er een mening gegeven wordt en op meer respect voor elkaars mening.
Laatst bijgewerkt door badfrisianboy op 31-07-2019 19:14, in het totaal 4 keer bewerkt
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor mitrita » 14-06-2019 12:33

Kaz_SCH schreef: Als je als bestuurder merkt dat er zoveel onvrede is, dat er zoveel vragen zijn, dat er woede heerst, dan kan je toch ook publiekelijk openheid van zaken geven in plaats van alle 26.000 1 voor 1 op kantoor uit te nodigen?


Dit dus, waarom kan die boodschap alleen overtuigend worden gebracht in een 1-op-1 gesprek ?
Ik heb helemaal geen behoefte aan een privé-audientie met wie uit welk kamp dan ook.
Ik lees van meer mensen die het gesprek zijn aangaan dat ze positief terugkeren, zonder dat je veel hoort over het waarom.
Ook Piet doet dat niet. Is ook niet meer dan "heb vertrouwen".
Allemaal prima hoor, maar waarom kan die boodschap niet ineens voor een veel groter publiek overtuigend worden uitgedragen ?
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 14-06-2019 12:39

badfrisianboy schreef:-knip-


Hier kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten. Goed verhaal, objectief. En eigenlijk ook geen speld tussen te krijgen. We kunnen zelf in ieder geval hier het goede voorbeeld geven en met respect discussiëren, zonder dat iedereen het eens met elkaar hoeft te zijn.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Wizard » 14-06-2019 12:41

Thinkman schreef:Terugkomend op mijn vraag:
Wanneer heeft Riemer voor het laatst echt iets positiefs voor de club gerealiseerd?
Negatieve aandacht legio voorbeelden, concrete bijdrage zero points. Ik respecteer hem natuurlijk nog wel als de man die de club groot heeft gemaakt. But even a hero isn't perfect weet ik toevallig! :wink:

Ik zeg ook niet dat ik het oneens ben met je. Ik zeg alleen dat hij uitstekend als adviseur voor de club zou kunnen werken.
Dat er dan forumleden zijn, die dit betwisten en zeggen dat hij dat niet meer wil doch alleen wanneer hij invloed op de positie binnen het bestuur danwel op de posities in het bestuur kan uitoefenen. Dat mogen ze vinden, maar dat betwist ik.
Ik vind het alleen jammer dat zo'n grote meesterscout niet meer actief is voor de club. Een erevoorzitter van een club blijft toch altijd verbonden met de club. Zolang hij niet meer betrokken is, zal er nooit die synergie ontstaan die er was. En uiteraard is dat voor een deel te wijten aan Riemer zelf. Maar goed, de man is niet onnozel en ziet ook in dat het nu geen tijd is voor eigen belangen, maar voor een gezamenlijk belang.
Betrek Riemer en andere coryfeeën weer bij de club en geef Riemer desnoods alleen de functie van scout. Nodig hem uit en mocht hij hier niet op ingaan, doe het dan publiekelijk. Dan ziet iedereen met een Heerenveenhart dat de huidige directie er echt alles aan doet.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor DSCH » 15-06-2019 11:59

Ook volledig eens met badfrisianboy. Goed stuk, geeft een mooi overzicht ook van de gebeurtenissen en stand van zaken.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Crash » 15-06-2019 15:46

Uitermate goed stuk. Ik als ‘negatieveling’ de laatste maanden wordt er weer een beetje positiever van. Dank voor een, volgens mij, juiste uiteenzetting van zaken.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-06-2019 17:48

Weer een spits huren, wat weer een onkunde van de bovenste plank. Hebben meer dan een jaar de tijd om een spits te vinden gaan ze weer huren...
De Keuken Kampioen Divisie komt met het jaar dichterbij
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor badfrisianboy » 20-06-2019 19:49

Feanfan 1 schreef:Weer een spits huren, wat weer een onkunde van de bovenste plank. Hebben meer dan een jaar de tijd om een spits te vinden gaan ze weer huren...
De Keuken Kampioen Divisie komt met het jaar dichterbij


Heeft sc Heerenveen een spits gehuurd? Ik heb op de site van sc Heerenveen niks gelezen van een gehuurde speler.

In een poging ook in deze zo objectief mogelijk te blijven even de feiten op een rij:
- Volgens een Italiaanse journalist zou Sassuolo spits Jens Odgaard mogelijk op huurbasis naar sc Heerenveen gaan.
- Vanuit de club is er geen mededeling of bevestiging geweest.
- Vanuit de speler is er geen mededeling of bevestiging geweest.

In mijn optiek erg jammer dat er weer een negatieve stemming gecreëerd wordt op basis van een gerucht. Totaal onnodig en schadelijk voor de club. Eerst afwachten wat er daadwerkelijk wordt aangetrokken en dan pas reageren lijkt mij een betere en meer verstandige benadering.

Mogelijke scenario's:
- Wellicht is het gerucht waar.
- Wellicht is er een optie tot koop op een eventueel gehuurde speler.
- Wellicht worden er wel twee spitsen aangetrokken waarvan één gekocht en één gehuurd.
- Wellicht is het gerucht niet waar.
- Wellicht is er geen geld om een speler aan te trekken of geen geld om de gewenste speler aan te trekken.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 20-06-2019 19:58

Misschien kunnen we via het forum het bestuur nog van gedachten veranderen om geen spits te huren :wink:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Baas » 21-06-2019 11:03

En de Commercieel Directeur stapt alweer op.
Wat is dat toch bij onze club op bestuurlijk niveau. :|
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-06-2019 11:12

Onvoorstelbaar. Ik heb ook een raar gevoel bij de kant en klare verklaring die is afgelegd door Vd Veen en Roozemond. Hoop niet dat Cees z'n vriendje naar voren schuift, de 'official sponsor manager van sc hereveen'
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Wizard » 21-06-2019 11:20

Ben benieuwd welke paardenkoper er nu weer wordt aangesteld. Het begint steeds meer op een paardenrenbaan te lijken waar steeds hetzelfde paard aan kop loopt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor casper » 21-06-2019 12:03

@ Wizard, en het begint hier steeds meer op Feanonline te lijken,zeker met dergelijke,zinloze reactie's....
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Thinkman » 21-06-2019 12:35

Wizard schreef:Ben benieuwd welke paardenkoper er nu weer wordt aangesteld. Het begint steeds meer op een paardenrenbaan te lijken waar steeds hetzelfde paard aan kop loopt.


Beetje heel sneue reactie. Maar goed ga lekker door met inhoudsloos afzeiken dan gaat de club vanzelf kapot.

Vd Veen opstappen is eigen initiatief, hij blijkt niet geschikt, jammer en door. Wat wel zorgelijk is dat er nu eigenlijk een nieuwe sponsor gepresenteerd zou moeten worden. Zou daar een samenhang mee zijn? Ik vond de man redelijk onzichtbaar.

Is Jan van Erve al gebeld? Of wordt die ook uitgekotst omdat hij bestuurslid is van de Kaatsbond?
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Wizard » 21-06-2019 13:03

casper schreef:@ Wizard, en het begint hier steeds meer op Feanonline te lijken,zeker met dergelijke,zinloze reactie's....

Ik kom bewust niet op feanonline (behalve de podcast) door de vervelende reacties en negatieve discussies op die site.

Door ervaringen ben ik gewoon heel erg benieuwd wie de opvolger wordt, en grote kans dat die uit een bepaalde hoek komt.
Wellicht een ietwat suggestieve opmerking van me, maar naar mijn mening niet geheel ongefundeerd.
Juist de mensen, die me van hier en er buiten kennen, weten dat ik op dit forum en over de club de überpositivo ben. Ik hoop alleen niet, en daar riekt het wel naar, dat het een paardenclub wordt. Er moeten juist meer voetbalmensen bij onze club, verbinders en mensen die de bedrijfscultuur in het Noorden kennen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Joucke » 21-06-2019 15:53

Wizard schreef:Ben benieuwd welke paardenkoper er nu weer wordt aangesteld. Het begint steeds meer op een paardenrenbaan te lijken waar steeds hetzelfde paard aan kop loopt.

Kun jij je moderator-schap niet neerleggen, als je er duidelijk geen zin in hebt normaal te doen? Wat is dit nu weer voor stemmingmakerij...
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-06-2019 16:00

Wizard overdrijft misschien een beetje, of had het netter kunnen formuleren. Maar feit is wel dat Dhr. Roozemond zojuist zichzelf voorlopig tot Commercieel Directeur heeft benoemd.

Ik denk -en ik speculeer- dat Roozemond zelf bezig is met de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor, en dat Van der Veen daar niks over te zeggen kreeg. En dat hij daar geen zin meer in heeft.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor BK2007 » 21-06-2019 18:05

Wederom gedoe binnen de club op bestuurlijk niveau. Hoe we dit weer moeten plaatsen is nog even speculeren, want misschien komt er nog wat over naar buiten.
Echter wat we wel weten is dat het aantal sponsoren niet is toegenomen onder vd Veen. Misschien was dat wel de reden om eens verder te kijken. Cees moet dan noodgedwongen denk ik voorlopig op zijn stoel zitten.
Of de nieuwe man of vrouw ook uit de paardenwereld komt is natuurlijk afwachten. Het beste lijkt me iemand uit de regio.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor casper » 21-06-2019 18:15

Maar feit is wel dat Dhr. Roozemond zojuist zichzelf voorlopig tot Commercieel Directeur heeft benoemd.


Hoe kom je aan die wijsheid?
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor diepFries » 21-06-2019 18:19

casper schreef:[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?

Nieuwsbericht Omrop Fryslân, laatste regel, onderaan...
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor casper » 21-06-2019 18:29

Duidelijk,feit is dat ze met het opstappen van van der Veen voor een voldongen feit zijn geplaatst.
Om op zeer korte termijn iemand anders te vinden om de lopende zaken af te handelen zal ook niet meevallen.
Dit lijkt me dan een goede oplossing,al zullen er genoeg supporters zijn die er weer allerlei complottheorieën op los laten...
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Mackan68 » 21-06-2019 19:20

Jammer dat dhr van der Veen dit niet 2 weken eerder heeft bedacht. Bloemers is net weer in dienst getreden bij De Graafschap.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Jazz » 21-06-2019 19:48

Logisch toch dat de algemeen directeur voor even de taken van zijn werknemer (commercieel directeur) overneemt? In elk bedrijf gaat het zo...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor hhage » 21-06-2019 22:34

Wizard schreef:Ben benieuwd welke paardenkoper er nu weer wordt aangesteld. Het begint steeds meer op een paardenrenbaan te lijken waar steeds hetzelfde paard aan kop loopt.


Zijn ook clubs waar een Hockeyman,Volleybalman of een honkbalman zit, maar bij Heerenveensupporters is het weer een probleem, bij die andere clubs hoor ik de supporters niet klagen..
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor fuotbalgek » 21-06-2019 22:39

hhage schreef:Zijn ook clubs waar een Hockeyman,Volleybalman of een honkbalman zit, maar bij Heerenveensupporters is het weer een probleem, bij die andere clubs hoor ik de supporters niet klagen..


De honkbalman van AZ en de volleybalman van PSV omringen zich met voetbalkennis. Een algemeen directeur van buiten het voetbal is geen probleem, wel wanneer deze de voetbalkennis buiten de deur houdt en bekenden binnen probeert te halen.

Persoonlijk denk ik dat de club nu proberen moet om Van Erve terug te halen. Of wellicht dat onze vriend van Groenleven een geschikte verbinder op CZ kan zijn. In ieder geval commercieel wel bewezen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-06-2019 15:20

badfrisianboy schreef:
Heeft sc Heerenveen een spits gehuurd? Ik heb op de site van sc Heerenveen niks gelezen van een gehuurde speler.

In een poging ook in deze zo objectief mogelijk te blijven even de feiten op een rij:
- Volgens een Italiaanse journalist zou Sassuolo spits Jens Odgaard mogelijk op huurbasis naar sc Heerenveen gaan.
- Vanuit de club is er geen mededeling of bevestiging geweest.
- Vanuit de speler is er geen mededeling of bevestiging geweest.

In mijn optiek erg jammer dat er weer een negatieve stemming gecreëerd wordt op basis van een gerucht. Totaal onnodig en schadelijk voor de club. Eerst afwachten wat er daadwerkelijk wordt aangetrokken en dan pas reageren lijkt mij een betere en meer verstandige benadering.


Badfrisianboy, nu de huur wel definitief is, ben ik benieuwd wat jij er van vindt dat er weer een spits gehuurd wordt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor davp » 22-06-2019 16:33

Is er ook een optie tot koop bedongen?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten