Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 10-02-2016 09:49

Takkenberg heeft gewoon nog een contract bij de club begreep ik. Ik heb begrepen dat elke club op bestuurlijk of management niveau iemand moet hebben voor Veiligheidszaken.


Hij staat ook gewoon in de nieuwe organisatie op de website. https://www.sc-heerenveen.nl/club/organ ... rganisatie
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 10-02-2016 09:59

Klopt en dat is ook precies de reden dat hij destijds is aangebleven als interim bestuurder. Zodat hij zijn eigen toekomstige plekje veilig kon stellen in die overbruggingsmaanden. Puur ivm zijn eigen positie en niet uit clubbelang. Dit zag je al maanden aankomen... Hij heeft alleen gezegd op te stappen als bestuurder. In de tussentijd is er nooit over een vervanger voor deze incapabele rat gedacht en zijn we dus nog steeds niet van hem af.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 10-02-2016 10:04

Dat hij geen clubbelang heeft is slechts een mening. Werkzaamheden vanuit die functie gingen gewoon door in de overbruggingsmaanden. Denk ook dat de formateurs het bekleden van cruciale functies belangrijker vonden dan Veiligheid functie en terecht.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 10-02-2016 10:11

Is het stichtingsbestuur aan te rekenen vind ik als je een bewezen onbetrouwbaar type in bestuurscrisis als hem in functie laat als interim. Formateur staat hier buiten maar die weet ook wel hoe men over hem denkt. Ook vanuit OSSH kant is hij niet bij iedereen geliefd. Dat er andere prioriteiten waren is nog geen argument om hem maar te laten zitten. Eisenga krijgt dit nu op zijn bordje waar het SB al had moeten ingrijpen.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 10-02-2016 10:26

Overigens hebben de formateurs alleen een adviserende rol over kandidaat bestuurders en heeft het SB het mandaat om beslissingen te nemen over aanstellingen etc. Helaas zitten daar ook nog een aantal egos in die niet snel van gedachten veranderen en nog steeds invloed uitoefenen in het proces.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 10-02-2016 10:36

Of hij een bewezen onbetrouwbaar persoon is, is dan kennelijk niet iedereen met je eens. Ongetwijfeld zal hij niet bij iedereen in de OSSH geliefd zijn. Welk bestuurslid was dat wel de afgelopen 8 jaar. Zullen ook ongetwijfeld OSSH leden hem een toffe peer vinden.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 10-02-2016 10:46

Kwestie van handjes boven hoofd houden of gewoon wegkijken. Omdat er wel meer onbetrouwbaar zijn/waren. En er niet een objectief feitenonderzoek heeft plaatsgevonden omdat de uitkomst weleens schadelijk kan zijn voor betrokkenen. Maar Grimo ik zou zeggen doe eens navraag of is voor jou de waarheid wellicht ook van minder belang?

En een toffe peer gevonden worden gaat niet over zijn geschiktheid voor de functie. En het niet geliefd zijn is dus niet omdat hij geen toffe peer is maar niet geschikt is.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 10-02-2016 12:03

SVSCH schreef:Kwestie van handjes boven hoofd houden of gewoon wegkijken. Omdat er wel meer onbetrouwbaar zijn/waren. En er niet een objectief feitenonderzoek heeft plaatsgevonden omdat de uitkomst weleens schadelijk kan zijn voor betrokkenen. Maar Grimo ik zou zeggen doe eens navraag of is voor jou de waarheid wellicht ook van minder belang?

En een toffe peer gevonden worden gaat niet over zijn geschiktheid voor de functie. En het niet geliefd zijn is dus niet omdat hij geen toffe peer is maar niet geschikt is.


Navraag heb ik wel gedaan. Afgelopen zaterdag in de OSSH nog. Omdat ik verrast was dat hij daar in clubkostuum liep en dus in functie is.
Vooralsnog zijn het van jou kant slechts meningen, ook jouw waarheid. Club en politie zullen die ook hebben. Alleen lees je die hier helaas niet. Niet geliefd of toffe peer, je weet wel wat ik er mee bedoelde.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 10-02-2016 17:32

Ik las net op FO dat naast René Groen zowel Vonk, Dijk als Takkenberg voorlopig 'gewoon' blijven zitten. Kennelijk betekent het beschikbaar stellen van je positie tijdens bestuurlijk falen helemaal niets.... Op z'n Heerenveens. Onder Dijk gebeurde er al niet veel. Zou het ineens veranderen als hij blijft? Ik heb er weinig vertrouwen in. Takkenberg, gaat hij moven of draait hij ergens binnen de club zijn kont er in en wordt dat geaccepteerd door een of andere onduidelijke macht. Het gaat weer een hoop ophef opleveren wat ik je brom....
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 10-02-2016 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Lardy » 10-02-2016 18:05

Zonde van Eisenga. Heb je eindelijk een goede en jonge voorzitter. Gaat hem dit uiteindelijk weer de kop kosten en het gedonder begint weer opnieuw. Vonk heeft bijna alles fout gedaan sinds zijn aantreden. Onder Dijk zijn sponsoren weggelopen, geen plan van de grond gekomen en nieuwe ideeën worden weggeschoven. De club leert het nooit.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor kaaskop » 10-02-2016 20:24

Als OSSH-lid laat ik weten dat Takkenberg (voor zover ik dat weet) bij de leden niet ter discussie staat. Ik hoor die geluiden nooit. Er zullen vast wel een paar leden zijn die daar anders over denken, maar ga eens een naam roepen van iemand in zijn functie die door 100% van de leden en vooral de forumers wel geaccepteerd gaat worden.
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2016 23:27

kaaskop schreef:Als OSSH-lid laat ik weten dat Takkenberg (voor zover ik dat weet) bij de leden niet ter discussie staat. Ik hoor die geluiden nooit. Er zullen vast wel een paar leden zijn die daar anders over denken, maar ga eens een naam roepen van iemand in zijn functie die door 100% van de leden en vooral de forumers wel geaccepteerd gaat worden.

Ik denk dat je de negatieve reacties hier ook niet al te serieus moet nemen. Die zijn waarschijnlijk vooral van 'supporters' die een stadionverbod hebben gekregen, of die op wat voor manier dan ook zijn aangesproken op hun gedrag door meneer Takkenberg. Criminelen vinden de politie ook nooit aardig.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor bollebert » 11-02-2016 12:21

Knipecity schreef:Ik denk dat je de negatieve reacties hier ook niet al te serieus moet nemen. Die zijn waarschijnlijk vooral van 'supporters' die een stadionverbod hebben gekregen, of die op wat voor manier dan ook zijn aangesproken op hun gedrag door meneer Takkenberg. Criminelen vinden de politie ook nooit aardig.


Ach is maar hoe je het opvat meerdere keren met hem in gesprek geweest over supporterszaken.
Nooit enige oprecht heid kunnen bespeuren.
Dat NN niet met hem om tafel wil net als inderdaad de sub groepen die vaker met hem te maken hebben.
Heeft natuurlijk te maken dat al die groepen bestaan uit sv s,of toch omdat dhr takkenberg niet zijn woord na komt telkens?
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 11-02-2016 13:07

@ grimo en knipe, degene die mij informeerde staat er zo dicht bij dat als ik zijn naam noem dit voor hem niet gewenst is.
ik ken takkenberg hem niet persoonlijk, hem niks met hem te maken gehad maar de nieuwe samenstelling kwam ter sprake en
ook zijn naam. svsch praat hier wellicht ook uit een stukje emotie maar hij heeft wel gelijk. De heer Takkenberg heeft erg
veel trekjes van Veenstra, een narcistisch figuur. En daar waar hij precies goed in is zo etaleert hij zich ook onder ossh leden,
paaien en mooie verhalen houden, maar met dubbele bodem. Hij heeft niets met de club en zit er op persoonlijke titel. Zijn
liegen en bedriegen als het om supporterszaken gaat is al meerdere malen aangetoond. Maar als supporter trek je aan het
kortste einde. Net als Lardy aangeeft, hij en een rene groen hadden ook van het toneel moeten verdwijnen. Maar goed al is de
leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 11-02-2016 14:09

TORCIDA schreef: Maar goed al is de
leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel.


Zo is het maar net.Vooralsnog zit hij er nog, dus maar wachten of zijn waarheid de foute of de goede is.Nog een spreekwoord; 'een verhaal heeft altijd twee kanten'. Hier hoor je er maar 1.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor badfrisianboy » 11-02-2016 19:58

Ik zal mijn visie op dit geheel eens geven.

Als mensen zich misdragen in en rond het stadion dan moet dat in mijn optiek keihard worden aangepakt. Spreekkoren met Joden of hoeren als onderwerp horen niet in ons stadion thuis, laat staan geweld en gelijksoortige praktijken. Voor mensen die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken mag wat bij betreft een stadionverbod volgen.

Stadion verboden dienen echter wel op basis van daadwerkelijke vergrijpen gegeven te worden. En niet op basis van valse getuigenissen van de veiligheidsdiensten onder verantwoordelijkheid van Takkenberg. In het verleden zijn er mensen bewust een stadionverbod 'aangenaaid' doordat leden van de veiligheidsdienst bewust valse getuigenissen hebben afgelegd. Iemand heeft met videobeelden kunnen aantonen dat de getuigenissen van deze veiligheidsmensen vals waren. Op dat moment had de club actie moeten ondernemen en niet moeten accepteren dat er 'liegende' mensen in de organisatie van en rondom de club actief zijn. Dit is echter nooit gebeurd en deze mensen zijn nog altijd actief binnen de veiligheidsdiensten inclusief de verantwoordelijke man die van dit alles af wist en af weet.

Om de geloofwaardigheid en vertrouwen van supporters en sponsoren weer terug te winnen, en Eisinga met een schone lei te kunnen laten beginnen, zullen dit soort praktijken en de verantwoordelijken de club dienen te verlaten. Je kunt het je als club niet meer permiteren dat het ook onder Eisinga weer fout gaat op bestuurlijk vlak. Elk risico voor een nieuwe start moet je van te voren al hebben uitgesloten.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 11-02-2016 21:19

Eens met badfrisianboy over schoon schip maken. Er is overigens ook niemand tegen Tak vanwege terecht uitgedeelde stadionverboden voor zover ik weet.

Ik ben van mening dat het Stichtingsbestuur gedeeltelijk voor hun verantwoordelijkheid wegloopt door beslissingen over de toekomst van onbetrouwbare mensen bij Eisenga neer te leggen.

O.a. dus Phoenix Security die al jarenlang verklaren wat de politie nodig heeft om terecht of onterecht iemand te kunnen straffen. Ook strafzaken buiten voetbal om weten ze gewoon details van opsporingsonderzoek te noemen tegen betrokkenen Dit is 1 smerig corrupt kliekje wat veel agressie oproept. Het is niet voor niets dat de vergelijking met een andere foute veiligheidsdienst werd gemaakt.

In mei/juni wordt het nieuwe voetbalconvenant weer getekend voor het seizoen daarna, het zou niet best wezen dat Takkenberg zo nog invloed heeft t/m half 2017 op het veiligheidsbeleid ... supportersbeleid is het al lang niet meer
Er is namelijk niemand die daar kritisch naar kijkt en elk jaar wordt het meer een politiesamenwerking.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor scheeren » 12-02-2016 00:26

Takkenberg was 1 van de bestuursleden welke de Chinese deal wou door drukken achter de rug om van andere bestuursleden.
Willen we dit ? Kunnen we zo'n man nog wel vertrouwen ?
scheeren
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 16-07-2015 03:58

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor SVSCH » 12-02-2016 00:58

Lijkt mij niet.. maar in een paar maand is het meeste blijkbaar alweer vergeten gezien sommige reacties die ik hier lees. "We horen geen klachten over Tak dus maar niet te serieus nemen" Zelfde denkwijze als voor de bestuurscrisis wat de club bijna de kop heeft gekost.

Ik begrijp de keuze om een net opgestapt bestuur (waar door iedereen vertrouwen in is opgezegd) aan te laten blijven ook nog steeds niet want bestaande conflicten/spanningen lopen zo halfjaar lang onnodig door. En niemand weet hoe lang nog... Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Had met echte interim bestuurders kunnen worden voorkomen.
SVSCH
Basisspeler
 
Berichten: 709
Geregistreerd op: 15-02-2013 21:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Feanfan13 » 12-02-2016 02:42

Eens met Badfrisianboy,

We moeten opnieuw beginnen, en daarbij hoort 'helaas' ook het vertrek van Vonk, Takkenberg, Dijk Etc. Anders hebben we over 3 jaar weer deze discussie..

Vonk kan wellicht nog wel hoofdjeugdopleiding worden. Maar voor de rest moet iedereen er gewoon uit, word hier echt moedeloos van, van dit half afgemaakte werk.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor xander » 12-02-2016 05:47

Het is ten zotte dat die Takkie er nog zit ongelofelijk!!! Als er iemand met dubbele agenda's is bij de club is hij het wel. A zeggen uiteindelijk B doen. Waarom is hij nog niet opgedonderd l?! Tijd voor actie de komende wedstrijden! Erg jammer dat het schip niet schoon is gemaakt.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor scheeren » 12-02-2016 06:50

Takkenberg is goed in het winnen van zieltjes!
Hij was één van de praatpalen van kamp Sneek, nu alles weer rustig lijkt, heeft takkenberg zijn plek allang veiliggesteld.
Opstappen is opstappen lijkt mij.
scheeren
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 16-07-2015 03:58

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 12-02-2016 09:26

scheeren wat jij beschrijft over Takkenberg klopt als een bus, hij is slinks. En inderdaad iemand die de club wilde verkwanselen aan de chinezen... die zit hier nog steeds. En Vonk zijn functioneren staat nog meer ter discussie dan Takkenberg.
Erg bijzonder. Het enige wat je van Vonk kunt zeggen is dat hij vrij zwart wit is, dus ja of nee. Maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Diplomatiek is het wat minder maar dubbele bodems is nog veel erger
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Wizard » 12-02-2016 09:36

Eisenga heeft gesteld dat bij zijn indiensttreding iedereen met een schone lei begint, en zo ook Takkenberg.
Het zou ideaal zijn wanneer er een verbindingspersoon bij de club komt. Namelijk iemand die tussen de supporters en de club staat. Zo iemand is Takkenberg allesbehalve; deze meneer is er louter voor 'Veiligheidszaken' en totaal niet voor 'Supportersbeleid'. Om dan een vrijwilliger aan te stellen die weer tussen Takkenberg en de supporters in gaat zitten zou nog meer bureaucratie betekenen.
Enfin, ik heb er vertrouwen in dat Eisenga capabel is en iedereen objectief beoordeelt.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Grimo » 12-02-2016 09:57

SVSCH schreef:
Hier nog een veelzeggend stukje over zijn zoon ;)
http://www.hpdetijd.nl/2013-02-26/censu ... he-column/



Totaal niet relevant en zwartmakerij. Discussie gaat over Ben Takkenberg en zijn rol bij SC Heerenveen. Niet om zijn zoon.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Crash » 12-02-2016 15:04

Ik ben het eens dat het het beste zou zijn voor de club dat mensen als Vonk, Takkenberg en Dijk het veld ruimen. Ze zijn helaas 'besmet' geraakt. Met een schone lei beginnen is het beste, daar gebrek aan draagvlak voor het functioneren van een of meerdere mensen weer voor splijting kan zorgen. Daar zal iedereen het mee eens zijn.

Ik kan me echter minder goed verplaatsen in sommigen die een hetze tegen Takkenberg voeren. We moeten niet vergeten dat hij een moeijlijke taak uit te voeren heeft. Dat vooral supporters, die ik voor het gemak maar even generaliserend 'de harde kern' noem, Takkenberg zijn vertrek wenst doet me namelijk mijn wenkbrauwen fronsen. Bepaalde normen en waarden die een aantal van deze 'harde kern' normaal achten vind ik namelijk niet normaal. (het opzoeken en het nadien hiervan goedpraten van een der voormalige beleidsbepalers van sc Heerenveen op zijn thuisadres is hiervan een goed voorbeeld).

Ik support sc Heerenveen zelf liever op een andere manier dan mensen, ook al functioneren ze niet goed, te bedreigen of op z'n minst te intimideren.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 12-02-2016 17:16

Grimo schreef:Totaal niet relevant en zwartmakerij. Discussie gaat over Ben Takkenberg en zijn rol bij SC Heerenveen. Niet om zijn zoon.

De appel valt niet ver van de boom. Maar aan alles merk je dat jij 0,0 ervaring hebt met Takkenberg. Noch positieve, noch negatieve. Dat je dan mensen die dat wél hebben in twijfel gaat trekken is veelzeggend. Je linkt dan naar dit stukje wat inderdaad niet relevant is. Maar ook als er zaken over Ben aangekaart worden valt het in jou ogen allemaal wel mee. Beetje kortzichtig als je het mij vraagt.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor abegoal » 12-02-2016 22:20

Mackan68 schreef:De appel valt niet ver van de boom. Maar aan alles merk je dat jij 0,0 ervaring hebt met Takkenberg. Noch positieve, noch negatieve. Dat je dan mensen die dat wél hebben in twijfel gaat trekken is veelzeggend.


Eens, maar dan dit.....

TORCIDA schreef:...ik ken takkenberg hem niet persoonlijk, hem niks met hem te maken gehad....


Om daarna te roepen....

TORCIDA schreef:... svsch praat hier wellicht ook uit een stukje emotie maar hij heeft wel gelijk. De heer Takkenberg heeft erg veel trekjes van Veenstra, een narcistisch figuur. En daar waar hij precies goed in is zo etaleert hij zich ook onder ossh leden, paaien en mooie verhalen houden, maar met dubbele bodem. Hij heeft niets met de club en zit er op persoonlijke titel. Zijn liegen en bedriegen als het om supporterszaken gaat is al meerdere malen aangetoond. Maar als supporter trek je aan het kortste einde. Net als Lardy aangeeft, hij en een rene groen hadden ook van het toneel moeten verdwijnen. Maar goed al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem wel.


Let wel, ik ken hem ook niet. Heb geen ervaringen met hem, noch negatief, noch positief. Maar daarom snap ik de discussie ook niet. Als het zo erg is als hierboven staat en wat door meerdere mensen geroepen wordt, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij er nog steeds zit??

Als je hem niet persoonlijk kent, alleen verhalen uit de 2e hand hoort, hoe kan je dan in godsnaaam een dergelijke mening hebben?

Als hij iemand een stadionverbod geeft, zal dat niet prettig zijn en zal de mening van die persoon overwegend negatief zijn. Maar wat heeft Takkenberg nou eigenlijk echt fout gedaan en waarom is dat dan niet duidelijk bij de formateur en mensen die de organisatie weer in de stijgers moeten zetten?

Ik krijg sterk het gevoel dat mensen hier een emotionele strijd voeren, ipv een rationele strijd.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor bollebert » 14-02-2016 20:25

Ach zo ingewikkeld is het niet.
Elke voetbalclub moet iemand in dienst hebben met de papieren van takkie.
Door het opstappen van jelco,moest takkie wel aanblijven tot dat er iemand was met dezelfde papieren.
Dat daarna de nieuwe voorzitter etc voorrang kreeg is logisch,al had mijn inziens de sb ook een vervanger voor takkie moeten zoeken.
Nu heeft die zich er weer tussen gedraaid en is iedereen al weer vergeten dat hij betrokken was met het Chinees verhaal etc.
bollebert
Basisspeler
 
Berichten: 837
Geregistreerd op: 01-08-2005 11:19

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 14-02-2016 20:54

abegoal schreef:
Let wel, ik ken hem ook niet. Heb geen ervaringen met hem, noch negatief, noch positief. Maar daarom snap ik de discussie ook niet. Als het zo erg is als hierboven staat en wat door meerdere mensen geroepen wordt, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij er nog steeds zit??

Als je hem niet persoonlijk kent, alleen verhalen uit de 2e hand hoort, hoe kan je dan in godsnaaam een dergelijke mening hebben?

Als hij iemand een stadionverbod geeft, zal dat niet prettig zijn en zal de mening van die persoon overwegend negatief zijn. Maar wat heeft Takkenberg nou eigenlijk echt fout gedaan en waarom is dat dan niet duidelijk bij de formateur en mensen die de organisatie weer in de stijgers moeten zetten?

Ik krijg sterk het gevoel dat mensen hier een emotionele strijd voeren, ipv een rationele strijd.


Er zijn genoeg die wel zijn daden en uitspraken kennen. Net zoals de keren dat hij woorden terug moest nemen, stadionverboden terug moest draaien vanwege valse verklaringen en dat soort ongein. Zodra daar verhalen over rondgaan ben je als club met zo'n figuur al te ver gegaan. In zijn functie zou hij van onbesproken gedrag moeten zijn.
Niet iedereen die de daden en uitspraken en beledigingen van Takkenberg kent zal hierover uitweiden op het forum.
Ik weet niet of het klopt, maar ik denk dat zijn aanblijven alles te maken heeft met Van der Velde. Die heeft het vanaf het begin al niet gehad op trommels, veel geschreeuw, blote buiken en wat voor ongein nog meer. Met Takkenberg heeft hij de ideale vinger in de pap om de boel in toom te houden. Om naar buiten toe vol te kunnen houden dat we zo'n fatsoenlijke club zijn. En dat zijn we natuurlijk ook nog gewoon in vergelijking met wat er wel bij andere clubs gebeurt. Dat er bij zo'n fatsoenlijke club als die van ons een stuk of 4-5 politiefunctionarissen in dienst zijn doet vermoeden dat wij de meest criminele club uit de competitie zijn. Volkomen kolder natuurlijk als je ziet hoe weinig er bij ons aan de hand is. Tijdens thuis- en uitwedstrijden!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten