Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

xander schreef:Henk Bloemers vertrekt i.i.g.
Verschil van visie met de directeur naar t schijnt... Inhoudelijk weet ik er niet t fijne van, iemand hier met inside information?

Opvolger zou ook al benoemd zijn, wie zou dat zijn?
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

In ieder geval zal het iemand moeten zijn die de sales weer kan opkrikken.
Met een dalende omzet vanwege tegenvallende sponsorenbijdragen en teruglopende toeschouwersaantallen is er tezamen met het opkrikken van de jeugdfaciliteiten/-academie heel veel werk te verrichten. Genoeg uitdaging dus.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Het schijnt helemaal niet zo slecht te zijn gesteld met de sponsorinkomsten en zijn prestaties, de dalende omzet komt grotendeels voort uit minder tv gelden heb ik mij aan laten praten.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

nou mevrouw Kamminga dus...... zeer bijzondere keuze....... ongelofelijk
Hier heb ik geen woorden voor
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

TORCIDA schreef:nou mevrouw Kamminga dus...... zeer bijzondere keuze....... ongelofelijk
Jij kent haar? Vertel!
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

fuotbalgek schreef:Het schijnt helemaal niet zo slecht te zijn gesteld met de sponsorinkomsten en zijn prestaties, de dalende omzet komt grotendeels voort uit minder tv gelden heb ik mij aan laten praten.
Qua financieel resultaat klopt dat absoluut! Maar de sponsorinkomsten zijn voor een club als de onze tegenvallend. Dit komt niet door Bloemers, want die heeft in mijn ogen uitstekend werk verricht, maar komt vnl. doordat zijn voorgangers - mede door de recessie - er weinig van hebben gebrouwen. Er is destijds teveel geteerd op bestaande sponsoren en het bestaande netwerk en te weinig geinvesteerd in nieuwe sponsoren en nieuwe netwerken.
Wanneer je kijkt naar de toeschouwersaantallen en de omvang van onze club, heb je relatief weinig sponsorinkomsten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wij hadden meen ik de grootste ondernemerssocieteit van de eredivisie. Daar is nogal de klad ingekomen door de crisis.
Maar daar is Nederland toch aardig uit geraakt ondertussen.
Wat is de ambitie van de club momenteel eigenlijk ? Is het de bedoeling om weer terug te keren naar die oude tijden ?
Dan is dat enorme klus lijkt me. Bovendien is er ook qua uitstraling en imago van de club ook nogal wat schade geweest afgelopen jaren.
Samen maken we de club sterk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Echt ongelofelijk wat er gebeurd. Luuc en Henk zitten niet op een lijn, Luuc is het niet eens met Henk. Echter is Henk beter met sponsoren dan Luuc. Er zijn inmiddels weer sponsoren gestopt. Puur door hetgeen nu gebeurd. Ook Riemer bemoeid zich weer meer met de club. Door Henk een functie onder zijn niveau aan te bieden is hij zelf opgestapt. Lekker slim gespeeld.

en voor superfries, vindt trouwens jouw manier van vragen wat zuigend, mevrouw Kamminga zit al 3 maanden thuis, heeft nagenoeg nog niks met voetbal/heerenveen. Zat bij maandag uitzendbureau. Is veel meer een hr manager dan echt commercieel. Is aardig en vriendelijk maar in vergelijking met Henk Bloemers echt een lichtgewicht. Maar goed zij luistert dan weer wel naar Luuc. Hier gaan we de 'strijd' niet mee winnen. We gaan 2 tot 3 stappen terug nu
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Morgen zaterdag stuk in de LC.
Hier heb ik geen woorden voor
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

TORCIDA schreef:Morgen zaterdag stuk in de LC.
Negatief artikel, wel weer erg gezocht, maar wel zorgelijk dat een ervaren man terzijde wordt geschoven door een, op papier, lichtgewicht HR juffrouw. Hopelijk zit er visie achter dit besluit en geen frictie!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Thinkman schreef:
Negatief artikel, wel weer erg gezocht, maar wel zorgelijk dat een ervaren man terzijde wordt geschoven door een, op papier, lichtgewicht HR juffrouw. Hopelijk zit er visie achter dit besluit en geen frictie!
Waarom gezocht? Deze keer zijn het niet wat kleine en/of anonieme sponsoren die hun ongenoegen geuit hebben. Onder andere Groenleven en Jako. Dan doe je dit als Eisenga zijnde toch niet helemaal slim. Temeer omdat Bloemers met zijn mensen gewoon de targets gehaald heeft. Er was rust rondom de club. Dat er nu weer onrust ontstaat kun je wederom op het conto van de (een) directeur schrijven. Waarom stappen al die lieden op een gegeven moment uit hun schaduw om haantjesgedrag te vertonen? Ik snap dat niet.... Ik had een goed gevoel toen Eisenga aangetrokken werd, dacht dat hij misschien een uitzondering op de regel was. Maar hij is zelf de enige persoon die het krediet aan het verspelen is. Je voelt nu al bijna de volgende revolutie aankomen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Sytse Bouwer van hoofdsponsor Groenleven snapt niet waarom Bloemers weg moest. ''Ik vind het jammer dat Henk de club verlaat. Wij willen ons als sponsor niet met het beleid van de club bemoeien en we kunnen niet in de Heerenveen-keuken kijken, maar we hadden de indruk dat Henk de goede man op de goede plek was. Hij geeft je het gevoel dat je bijzonder bent'', vertelt hij aan de Leeuwarder Courant.

Agrarisch consultant Hein-Willem Leeraar uit Raerd heeft ervoor gekozen om zijn sponsorcontract niet te verlengen. Dat heeft mede te maken met het vertrek van de commercieel directeur. ''Wanneer mensen die zo'n breed draagvlak hebben binnen een organisatie niet meer veilig zijn omdat zij klaarblijkelijk afgeserveerd kunnen worden vanwege persoonlijke ego's en belangen, wens ik niet langer geassocieerd te worden met een dergelijke organisatie.'' Ook Koopmans Verf en kledingsponsor Jako betreuren het vertrek van Bloemers.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Thinkman, niet ver gezocht en in dit geval geen speculerend artikel
Maar gewoon de waarheid. Luuc heeft t Henk onmogelijk gemaakt om
Nog te functioneren. Targets gehaald sponsoren die goed op kunnen schieten met Henk
maar minder goed met Luuc. Henk had goede ideeen maar kreeg Luuc hier niet in mee
Luuc is commercieel relationeel geen Henk Bloemers. Tja en dan gaat zijn ego opspelen
Dus bied je hem een gedegradeerde functie aan... te bizar voor woorden. Hij stelt vervolgens
heel snel iemand anders aan, die wel als persoon ondergeschikt is, ze is veel te licht voor deze functie
maar luistert wel....Oja en drie keer raden wie zich weer meer bemoeid met de club.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het is een beetje lastig om te oordelen zonder te weten welke "visies" en welke "ideeën" men dan zoal heeft en in hoeverre ze nou niet met elkaar te verenigen zijn.
Ik hoor alleen wat nieuws een paar dagen geleden over het realiseren van een nieuw trainingscomplex. Dit is wat Eijsenga voor ogen heeft en moet binnen 5 jaar gebouwd worden. Was Bloemers het hier niet mee een of zo ? Of heeft dit er niks mee te maken ?
Samen maken we de club sterk.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Staat er volledig los van Bk binnen Heerenveen wil iedereen het topsport klimaat verbeteren
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Bloemers heeft goed werkt verricht, maar waarschijnlijk kon het commercieel gezien nog veel beter. Mocht na een jaar blijken dat de nieuwe dame er in slaagt om er voor te zorgen dat er weer een wachtlijst is voor nieuwe sponsoren is, dan hulde voor deze actie.

Anders is het verschrikkelijk jammer dat we nu weer een directeur hebben die blijkbaar groter is dan de (het belang van) club.
Ik pas hier niet
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:Thinkman, niet ver gezocht en in dit geval geen speculerend artikel
Maar gewoon de waarheid. Luuc heeft t Henk onmogelijk gemaakt om
Nog te functioneren. Targets gehaald sponsoren die goed op kunnen schieten met Henk
maar minder goed met Luuc. Henk had goede ideeen maar kreeg Luuc hier niet in mee
Luuc is commercieel relationeel geen Henk Bloemers. Tja en dan gaat zijn ego opspelen
Dus bied je hem een gedegradeerde functie aan... te bizar voor woorden. Hij stelt vervolgens
heel snel iemand anders aan, die wel als persoon ondergeschikt is, ze is veel te licht voor deze functie
maar luistert wel....Oja en drie keer raden wie zich weer meer bemoeid met de club.
Hoe weet jij dit, of loop je maar wat te roepen?
Heerenveen fan in Leiden
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wel leuk dat mensen die eerder bezoekjes aan mensen thuis goedkeuren, nu heel goed menen te weten wat goed is voor de club.

Het is de taak van een directeur om beleid te bepalen. Als blijkt dat dit een verkeerde keuze was, dan mag Eisenga daar van mij op worden afgerekend, maar dat paniekzaaien hier is m.i. ook niet echt goed voor de club. Ik vind het een behoorlijk suggestief stuk, omdst men de ins&outs niet kent en er nauwelijks inhoudelijk op wordt ingegaan. Daarnaast kan het steunen van Eisenga en het betreuren van het vertrek van Bloemers heel goed samengaan. Daar wordt verder helemaal niet over gesproken
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Jazz, wat zou ik er aan hebben om iets te verzinnen? M’n eigen club kapot maken?
Ik heb de schurft aan media die dingen zoeken die er niet zijn, helaas vandaag staat er
gewoon de waarheid. Gister wist ik dat er vandaag een stuk in de Lc kwam
zonder mezelf een veer n m’n reet te willen steken, ik zit middels een aantal contacten
dicht op t vuur.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Pes5 flikker op. Je hebt geen flauw benul wat er gebeurd momenteel. Ik verzin niets. Maar omdat jij het bent zal ik Jelle de maaimache vragen of hij met mij meegaat om Luuc een kerstkaart door z’n brievenbus te gooien.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Oja pes5 lees voor de aardigheid jouw reactie op Jelle even terug. Zou iedereen hier moeten doen.
Nadat hij nl meldt dat het thuisadres van Streppel in een wattsapp groep is gepost ben JIJ degene die hem
er van beticht dat hij Streppel niet thuis moet gaan bezoeken. Hier neem JIJ aan dat omdat het adres bekend is
Jelle daar wel naar toe zou gaan, hij ontkracht dat daarna een paar keer. Maar Jij en nog n paar hebben de rode lap gevonden. Het enige wat hij aangeeft is dat hij het wel kan begrijpen of kan voorstellen en er het intimiderende niet van inziet.
En als jij in mijn reacties daarop kan lezen dat ik het goedkeur zou ik jou willen vragen om dat hier te plaatsen. Nu niet zeggen
dat je dat niet nodig vindt want het gaat je nl niet lukken.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

TORCIDA schreef:Henk had goede ideeen maar kreeg Luuc hier niet in mee
Luuc is commercieel relationeel geen Henk Bloemers.
Kun je ietsje meer hierover kwijt ? Waar gaat in concreto nou om dan, wat voor ideeën ?
Of is het eigenlijk ook maar iets kleins ?
Gaat het om dingen als Streppel wel of niet ontslaan ? Gaat hem om een schoonmaak in de spelersselectie (overigens heeft Hamstra al aangegeven dat er winteraankopen komen).
Of gaat om inhoud van sponsorcontracten e.d.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

TORCIDA schreef:Oja pes5 lees voor de aardigheid jouw reactie op Jelle even terug. Zou iedereen hier moeten doen.
Nadat hij nl meldt dat het thuisadres van Streppel in een wattsapp groep is gepost ben JIJ degene die hem
er van beticht dat hij Streppel niet thuis moet gaan bezoeken. Hier neem JIJ aan dat omdat het adres bekend is
Jelle daar wel naar toe zou gaan, hij ontkracht dat daarna een paar keer. Maar Jij en nog n paar hebben de rode lap gevonden. Het enige wat hij aangeeft is dat hij het wel kan begrijpen of kan voorstellen en er het intimiderende niet van inziet.
En als jij in mijn reacties daarop kan lezen dat ik het goedkeur zou ik jou willen vragen om dat hier te plaatsen. Nu niet zeggen
dat je dat niet nodig vindt want het gaat je nl niet lukken.
Ik neem niks aan. Ik vind het belachelijk dat hij het begrijpt dat mensen Streppel thuis zouden opzoeken en dat hij het intimiderende er niet van inziet. Dat zegt mij al genoeg. Als je je daar namelijk niet van distantieert, ben je voor mij als Feanfan geen knip voor de neus waard. Daarna neem jij het op voor hem en ben jij degene die niet goed leest en de zogenaamde moraalridders woorden in de mond legt.

Niemand valt Jelle aan omdat hij Streppel op wil zoeken. Veel mensen vallen Jelle aan omdat hij die gedachtengang begrijpt. En mensen vallen jou aan, omdat je er vervolgens als een dolle overheen gaat en over moraalridders begint.

En fijn dat je inhoudelijk reageert op het stukje over Eisenga en Bloemers.

Zet het hier maar eens uiteen dan, als je het allemaal zo goed weet.

Wat is precies de rol van Riemer en waar bemoeit hij zich mee? Concrete voorbeelden graag.
Wat is er voorgevallen tussen Eisenga en Bloemers en hoe representatief is het commentaar van die sponsoren? Heeft de LC er een stukje uitgepakt? Wat is er überhaupt gevraagd? Heeft Bouwer bijvoorbeeld alleen het geciteerde stukje genoemd of vertelde hij meer en achtte de LC dit niet noemenswaardig/sensationeel genoeg? Wat was dan precies de visie van Bloemers voor de komende jaren en wat zou er zo goed zijn aan die visie? En wat zou er bij voorbaat niet goed zijn aan de visie van Eisenga aangaande deze zaken?

Wilde verhalen ophangen kunnen we hier allemaal. Lekker 'van horen zeggen'.

Kom eerst maar eens met wat concrete voorbeelden.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

TORCIDA schreef:Jazz, wat zou ik er aan hebben om iets te verzinnen? M’n eigen club kapot maken?
Ik heb de schurft aan media die dingen zoeken die er niet zijn, helaas vandaag staat er
gewoon de waarheid. Gister wist ik dat er vandaag een stuk in de Lc kwam
zonder mezelf een veer n m’n reet te willen steken, ik zit middels een aantal contacten
dicht op t vuur.
Geen idee, misschien vind je het fijn als mensen je geloven.

Ik ben erg benieuwd naar de verschillen in visie. Ik weet dat het niet verstandig is om namen te noemen of belangrijke informatie te lekken naar dit forum, maar wat je kan delen (of mag delen), deel het TORCIDA!
Heerenveen fan in Leiden
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Bk, het het ontslag van Bloemers heeft niets met spelers, Streppel, tactiek ed maken. Daar gaat Hamstra over.
Jazz , ik verzin het niet is niet van horen en zeggen, ik heb het uit eerste hand, vul zelf de namen maar in.

Pes t interesseert mij eigenlijk helemaal niet of je het nu wel of niet wilt geloven. Eigenlijk heb ik dat nog liever, geef zelf maar antwoord op je eigen vragen.
Hier heb ik geen woorden voor
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Bloemers wegsturen en Streppel laten zitten. Wat een kenners!!! :lol: :lol: Pak je fiets Luuc!!!
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Lang heb ik vertrouwen gehad in ons huidige bestuur. Maar nadat een goed functionerende commercieel directeur de laan wordt uitgestuurd, terwijl een falende coach maar mag blijven zitten, begin ik nu voor het eerst te twijfelen of we niet wederom verkeerde mensen aan de leiding hebben staan.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Luuc is voorzitter , directeur echter is Hamstra technisch directeur.
Hj zal Streppel de wacht aan moeten zeggen. Luuc heeft geen verstand van voetbal.
Hierin volgt hij Hamstra. Hij is wel eindverantwoordelijk maar zal dit niet zonder Hamstra
beslissen. Hamstra blijft teveel in de luwte nu. Dit is onterecht hij is technisch einverantwoordelijk.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Luuc doet goede dingen, alleen zit zijn ego hem in de weg. Henk ligt gewoon goed bij sponsoren
Luuc minder. Dat is niet echt zijn ding . Zeker niet in de voetbal wereld. Henk is al jaren actief in de voetbal
wereld. Raar gezegd een eenvoudige boerenlul. Maar een prima man met charisma en iemand die snapt hoe t werkt
Hier heb ik geen woorden voor
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Apart. Ik hoor juist van sponsoren dat Luc juist heel goed is met sponsoren.
Plaats reactie