Otsje P schreef:Als er geen grenzen worden overschreden dan is er geen enkele reden waarom een krantenredactie die advertentie zou moeten verbieden.
Welke grenzen worden niet overschreden?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Otsje P schreef:Als er geen grenzen worden overschreden dan is er geen enkele reden waarom een krantenredactie die advertentie zou moeten verbieden.
badfrisianboy schreef:Het probleem was het feit dat de advertentie dezelfde opzet en lay-out had van de advertentie die eerder was gemaakt naar aanleiding van seksueel grensoverschrijdend gedrag bij de Voice of Holland. Daarmee werd bewust of onbewust door de initiatiefnemers van deze advertentie onze club in verband gebracht of gelinkt aan de situatie rondom de Voice of Holland en dus aan seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Janneman schreef:Slim gedaan, het hele onderwerp gaat niet meer over het doel van de advertentie maar wat iedereen er weer bij betrekt. Slim gedaan door de Cees-fans.
Baggerraartje schreef:Ik snapte die advertentie wel. Cees Rozemond en de selectie tonen al jaren grens overschrijdend gedrag!
De één is een demagoog en de anderen zijn passieloos.
Heerenveen rules schreef:Ferry de Haan staat er ook lekker op in de LC. Wat een hork als je het mag geloven.
Lipton schreef:Ik denk dat Ferry qua transfers echt uitstekende zaken gedaan heeft.
Maar er komt nu het zoveelste verhaal naar buiten dat er niet of slecht gecommuniceerd is. En dat moet m.i. wel echt beter!
Dit soort negatieve verhalen doen de club niet goed en het is niet netjes naar spelers en staf.
Lipton schreef:Ik denk dat Ferry qua transfers echt uitstekende zaken gedaan heeft.
Maar er komt nu het zoveelste verhaal naar buiten dat er niet of slecht gecommuniceerd is. En dat moet m.i. wel echt beter!
Dit soort negatieve verhalen doen de club niet goed en het is niet netjes naar spelers en staf.
wilbot schreef:Het is wel allemaal eenzijdig belicht. Bakker zegt dit, Bakker zegt dat.
Bakker wil/wou weg , en door...
Heerenveen rules schreef:Ah weer iemand die het wat bagatelliseert. Pander, Talan, Mulder, nu Bakker, Jansen. Allemaal verhalen dat de Haan niet communiceert. Hij staat voor lul. En de club ook. Hoelang wordt dat nog geaccepteerd?
DSCH schreef:maar ik vind het ook wel goed dat er een wat “harder” iemand lijkt te zitten die niet iedereen te vriend wil houden.
Otsje P schreef: Wat heeft dat nou met hardheid te maken?? Mulder, de Jong, Bakker en degenen die ik nu vergeet zeggen allemaal hetzelfde. Namelijk dat ze begrip hebben voor het feit dat de club andere keuzes maakt maar dat de gebrekkige communicatie er voor zorgt dat het afscheid een nare smaak achterlaat. Als je als club aangeeft dat je in 1e instantie het contract opzegt maar dat je later eventueel nog in gesprek kan, dan moet je "later" ook iets van je laten horen. Die jongens moeten ook verder en verdienen het om gewoon netjes een definitieve boodschap te krijgen.
Ik kan me goed voorstellen dat slecht nieuwsgesprekken niemands favoriete taak zijn, maar die horen nu 1x wel bij het vak van technisch directeur. Op deze manier zet hij de club gewoon in een kwaad daglicht. Als je voor de 5e keer in 2 maand hetzelfde hoort, dan is er wel sprake van een patroon hoor.
Dit moet veranderen.
Bubbe schreef:De manier waarop hij zichzelf naar voren heeft geschoven blijft een pijnlijke valse start, maar al met al heeft hij het beter gedaan dan het gros van zijn voorgangers. Hij laat de club een stuk gezonder acher. Er is een relatieve rust bij de club, financieel gaat het best aardig en met Ferry een prima technische man aangesteld. Daarnaast in juli al duidelijkheid over zijn vertrek, club heeft nu bijna een jaar de tijd om iemand te zoeken die een volgende stap kan zetten.
igo schreef:Lastige zoektocht? Ik denk dat er in ieder geval genoeg kandidaten zijn om uit te kiezen.
- Toon Gerbrands
- Gertjan Verbeek
- Hans en Wim Anker
- Lutz Jacobi
- Sytse Bouwer
- Robert van der Werf
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten