Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor Stiffie » 22-08-2020 10:43

Op 14 augustus deed Fedde Pronk, onafhankelijk voorzitter van het Stichtingsbestuur, enkele opvallende uitspraken in de LC.
De achterban van SC Heerenveen moet meer echte invloed krijgen op het beleid van de club, vindt Fedde Pronk.

Hij zegt ook dat het Stichtingsbestuur feitelijk niet functioneert.

Opmerkelijk is dat hij dit doet op eigen titel en niet namens of in overleg met het Stichtingsbestuur. Nu is hij onafhankelijk voorzitter maar toch.

De opmerking / conclusie in Radio Camataru dat de jaarcijfers tegenvallen en daarom het Stichtingsbestuur een andere structuur wil in de leiding van de club is daarom niet te staven. Nogmaals het is Pronk die spreekt en niet het Stichtingsbestuur.

Ik verwacht overigens dat er nog steeds een groot operationeel tekort is, maar dat dit gelukkig door meevallers in transfers weer redelijk gedicht kan worden. De grote uitdaging blijft het tekort richting de max 3 miljoen te krijgen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor igo » 17-09-2020 16:42

En nu is diezelfde Fedde Pronk opgestapt. Ik zeg even balletje opgooien bij Lutz. Lijkt mij uitermate geschikt om leiding te geven aan de RvC met haar staat van dienst. En als groot Heerenveensupporter een mooie klus voor haar. En ze bood al eerder zichzelf aan. https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/98995/als-ze-me-bellen-voor-de-functie-voorzitter-ga-ik-er-wel-over-nadenken
igo
Selectiespeler

Berichtdoor fuotbalgek » 17-09-2020 22:32

igo schreef:En nu is diezelfde Fedde Pronk opgestapt. Ik zeg even balletje opgooien bij Lutz. Lijkt mij uitermate geschikt om leiding te geven aan de RvC met haar staat van dienst. En als groot Heerenveensupporter een mooie klus voor haar. En ze bood al eerder zichzelf aan. https://www.feanonline.nl/nieuws/hoofdnieuws/98995/als-ze-me-bellen-voor-de-functie-voorzitter-ga-ik-er-wel-over-nadenken

Los van wie nu had Fedde goede punten. We zijn al eens terug gekomen van een drie koppige directie maar een one tier board, en nu zitten we feitelijk met een eenmansdirectie. Niks tegen Roozemond, maar zolang je geen type Riemer hebt moet je een 3-5 koppig bestuur hebben. Naast Cees moet er een technisch directeur en een commercieel directeur komen, zodat alle gelederen meepraten in de strategie. Zo voorkom je bijvoorbeeld een transferperiode zoals deze. Wat mij betreft kan Hamstra zo door van manager naar directeur.

Verder zie ik meer goede punten in het relaas van Fedde. En daarmee is het teleurstellend dat hij vertrekt.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor HUNTELAAR » 16-03-2021 12:02

We gaan als club naar de afgrond, en het laatste bericht in dit topic is van september 2020.
Het is tekenend voor de gemiddelde Heerenveen supporter wat mij betreft.

Geef aub groep Riemer (waar ook oud zeer al aan de kant is gezet) de kans om in gesprek de gaan met de huidige directie, en laat alle ego's thuis. Laat Bart van Ausnutria het voorbeeld zijn dan het kan.

Als nu het besef niet komt dat de club op sterven na dood is, wanneer dan.
Supporters, het is vijf over 12! Laten we het voor onze nakomelingen in elk geval proberen de club te redden, als deze ultieme poging dan niet lukt.. weten we ook het definitief einde zal zijn binnen nu en 10 jaar.

Geloof me, ik heb de afgelopen jaren me meermaals voor de club ingezet, maar we kunnen alleen ijzer met handen smeden als we het met zijn allen doen.
Het 100 jarig bestaan is geen feestnummer geworden, laat het wel een keerpunt zijn!!!!!!
HUNTELAAR
Basisspeler

Berichtdoor Heerenveen rules » 16-03-2021 18:21

Het is verbazingwekkend als je op een forum als die van feanonline leest hoe er over Roozemond en Riemer wordt gedacht. Om je kapot voor te schamen. Riemer heeft het beste voor met de club en heeft meer voetbalverstand in zijn kleine teen, dan Roozemond in zijn hele lichaam. Hoe kun je dan zo iemand buiten de deur willen houden? En denken dat hij spelletjes speelt? Het is Roozemond totaal niet gelukt het tekort op te lossen en als er niks gedaan wordt, dan spelen we over een paar jaar een niveau lager en kunnen we het vergeten.

De financiële situatie, de staf (hebben nu wel bewezen het niet te kunnen), de selectie ( wat een slappe hap), geen TD, geen voetbalverstand binnen de organisatie... Ga er maar aanstaan. Dus inderdaad, laat Riemer en Foppe toe en kom samen tot een oplossing. Want zo gaat het op de kop verkeerd.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 17-03-2021 00:28

Heerenveen rules schreef:Het is Roozemond totaal niet gelukt het tekort op te lossen

Ik denk dat het verstandig is om Riemer en co te omarmen in plaats van af te stoten, maar dit lijkt mij een praktisch onmogelijke opdracht in dit tijdsbestek en de huidige situatie.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor HUNTELAAR » 20-03-2021 16:29

Ik hoop dat woensdag een keerpunt wordt.

Voorkomende zomer de volgende tip: stan Valckx
HUNTELAAR
Basisspeler

Berichtdoor igo » 24-03-2021 07:13

Vanmiddag inderdaad het gesprek tussen Roozemond, Riemer en Foppe. Mooi om deze podcast terug te luisteren waarin Riemer echt laat blijken dat het hem aan het hart gaat. https://open.spotify.com/episode/7rvoyNdmQjcLtFJgkKJGLY?si=_D5fAnb-S_-HOvKjv_KOsg
igo
Selectiespeler

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf