Directie & Raad van Commissarissen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen

Berichtdoor casper » 21-06-2019 17:15

Maar feit is wel dat Dhr. Roozemond zojuist zichzelf voorlopig tot Commercieel Directeur heeft benoemd.

Hoe kom je aan die wijsheid?
casper
Selectiespeler

Berichtdoor diepFries » 21-06-2019 17:19

casper schreef:[...]

Hoe kom je aan die wijsheid?

Nieuwsbericht Omrop Fryslân, laatste regel, onderaan...
In case of doubt, make it sound convincing
diepFries
Superster

Berichtdoor casper » 21-06-2019 17:29

Duidelijk,feit is dat ze met het opstappen van van der Veen voor een voldongen feit zijn geplaatst.
Om op zeer korte termijn iemand anders te vinden om de lopende zaken af te handelen zal ook niet meevallen.
Dit lijkt me dan een goede oplossing,al zullen er genoeg supporters zijn die er weer allerlei complottheorieën op los laten...
casper
Selectiespeler

Berichtdoor Mackan68 » 21-06-2019 18:20

Jammer dat dhr van der Veen dit niet 2 weken eerder heeft bedacht. Bloemers is net weer in dienst getreden bij De Graafschap.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Jazz » 21-06-2019 18:48

Logisch toch dat de algemeen directeur voor even de taken van zijn werknemer (commercieel directeur) overneemt? In elk bedrijf gaat het zo...
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor hhage » 21-06-2019 21:34

Wizard schreef:Ben benieuwd welke paardenkoper er nu weer wordt aangesteld. Het begint steeds meer op een paardenrenbaan te lijken waar steeds hetzelfde paard aan kop loopt.

Zijn ook clubs waar een Hockeyman,Volleybalman of een honkbalman zit, maar bij Heerenveensupporters is het weer een probleem, bij die andere clubs hoor ik de supporters niet klagen..
hhage
Basisspeler

Berichtdoor fuotbalgek » 21-06-2019 21:39

hhage schreef:Zijn ook clubs waar een Hockeyman,Volleybalman of een honkbalman zit, maar bij Heerenveensupporters is het weer een probleem, bij die andere clubs hoor ik de supporters niet klagen..

De honkbalman van AZ en de volleybalman van PSV omringen zich met voetbalkennis. Een algemeen directeur van buiten het voetbal is geen probleem, wel wanneer deze de voetbalkennis buiten de deur houdt en bekenden binnen probeert te halen.

Persoonlijk denk ik dat de club nu proberen moet om Van Erve terug te halen. Of wellicht dat onze vriend van Groenleven een geschikte verbinder op CZ kan zijn. In ieder geval commercieel wel bewezen.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-06-2019 14:20

badfrisianboy schreef:
Heeft sc Heerenveen een spits gehuurd? Ik heb op de site van sc Heerenveen niks gelezen van een gehuurde speler.

In een poging ook in deze zo objectief mogelijk te blijven even de feiten op een rij:
- Volgens een Italiaanse journalist zou Sassuolo spits Jens Odgaard mogelijk op huurbasis naar sc Heerenveen gaan.
- Vanuit de club is er geen mededeling of bevestiging geweest.
- Vanuit de speler is er geen mededeling of bevestiging geweest.

In mijn optiek erg jammer dat er weer een negatieve stemming gecreëerd wordt op basis van een gerucht. Totaal onnodig en schadelijk voor de club. Eerst afwachten wat er daadwerkelijk wordt aangetrokken en dan pas reageren lijkt mij een betere en meer verstandige benadering.

Badfrisianboy, nu de huur wel definitief is, ben ik benieuwd wat jij er van vindt dat er weer een spits gehuurd wordt
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor davp » 22-06-2019 15:33

Is er ook een optie tot koop bedongen?
davp
Superster

Berichtdoor Marça » 23-06-2019 12:46

davp schreef:Is er ook een optie tot koop bedongen?

Áls Sassuolo daar al mee akkoord is gegaan, dan zal dat gok ik zo rond de zes miljoen euro liggen. Een miljoen meer dan ze vorig jaar voor hem hebben betaald.
Marça
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 23-06-2019 16:32

Lijkt mij dat hij na een jaar zonder speelminuten niet meer waard wordt dan de 5 miljoen. Zal desondanks wel om een bedrag gaan dat we nu niet kunnen investeren. Zie ons niet snel meer dan 1 - 1,5 mil betalen, en dan alleen voor een directe zekere versterking waar ook nog eens op verdiend kan worden.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 24-06-2019 09:39

Van der Veen is niet eenzijdig opgestapt, maar in goed overleg. Hij was te licht en niet de goede man op de juiste plaats.
Moest bij eerdere werkgevers ook al plaatsmaken. Aardige man, maar niet geschikt.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Wizard » 24-06-2019 14:56

hhage schreef:Zijn ook clubs waar een Hockeyman,Volleybalman of een honkbalman zit, maar bij Heerenveensupporters is het weer een probleem, bij die andere clubs hoor ik de supporters niet klagen..

Voor mij is het geen enkel probleem wanneer onze bestuurder een paardenman, balletdanser of postzegelverzamelaar is. Het gaat er mij om dat ik hoop dat hij niet meer paardenmannen zonder voetbalkennis en zonder affiniteit met de Noordelijke/Friese cultuur en bedrijven aanstelt. Dat het geen paardenkliekje wordt zonder raakvlak met het voetbal en sc Heerenveen.

Tot nu toe doet Roozemond het prima als bestuurder. Echter dat was ook niet de kritiek die er op hem was. Ik heb ook vanaf het begin gezegd dat ik denk dat hij de club prima kan besturen. Alleen dat zal hij wel moeten doen met voetbalmensen en mensen met een hoge gunfactor bij de Noordelijke bedrijven. En het is maar de vraag of hij dat zelf ook inziet.
Het is toch te gek voor woorden wanneer we geen gefundeerde kritiek mogen leveren op de mensen bij onze eigen club.

Over V/d Veen: Het is jammer dat hij dit besluit op dit moment heeft genomen. Hij wist dit namelijk ook eerder. De timing zo met het aantrekken van nieuwe sponsoren en het verlengen van contracten komt zo heel erg ongelukkig. Ik geloof wel dat dit besluit echt vanuit V/d Veen zelf kwam ook al zijn er geluiden dat CR niet enthousiast over hem was. Maar ook in deze, stel een commerciële man aan die de gunfactor heeft, en de noordelijke cultuur en bedrijven kent: Zeer belangrijk.
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf