Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Ik denk dat 1 man zwaar gefrustreerd thuis zit. Zo ben je 1e spits, en in een dag tijd gebombardeerd tot 3e spits :P
Silver

Bericht door Silver »

Toch, als Veerman kritisch naar zichzelf kijkt moet ie toch ook tot de conclusie komen dat ie in de voorbereiding niet heeft kunnen overtuigen. Bovendien zal ie ongetwijfeld z'n minuten krijgen, denk dat Zahovic in eerste instantie minuten maakt op de vleugels of als creatieve impuls op het middenveld wanneer de wedstrijd erom vraagt.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Staat volgens de Telegraaf in de belangstelling van NAC, zou om huur gaan.

Niet doen wat mij betreft, drie spitsen in je eerste selectie hebben is prima (vrij normaal zelfs) en hij kan op zijn eigen manier nuttig zijn voor het team. Stuur van Amersfoort maar mooi die kant op voor een jaartje.
nou nou
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Als de club al spelers gaat verhuren hoop ik wel dat ze wachten tot de laatste week van de transferperiode. Op die manier heb je al een paar wedstrijden kunnen beoordelen hoe het huidige materiaal zich staande houdt, en weet je of er nog wat gaat vertrekken.
Verder sluit ik met bij Superfries aan dat ik liever van Amersfoort een jaartje verhuurd zie worden dan Veerman.

EDIT:
Henk Veerman blijft bij sc Heerenveen. Dat meldt de spits aan TjerkstraMedia. De puntspeler werd zaterdagmorgen door De Telegraaf gelinkt aan NAC, maar de Volendammer blijft in Friesland.

“Ik heb besloten te strijden voor een plek in de basiself van sc Heerenveen. Ik zal de club niet verlaten. Ik durf de concurrentiestrijd met de nieuwe aanvallers wel aan”, laat hij weten.

Veerman, die in januari een contract tekende tot medio 2017, zag afgelopen vrijdag dat Heerenveen twee aanvallers contracteerde: Mitchell Te Vrede en Luka Zahovic.
Zo zie ik het graag!! Laat Veerman dat ook maar eens aan Marzo leren.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

In een interview met Omrop Fryslân geeft Lodeweges aan dat hij nog niet met Veerman heeft gesproken sinds de komst van te Vrede (hier terug te luisteren: http://www.omropfryslan.nl/nijs/utstel- ... earrenfean)

Ik vind dat een slechte zaak, had het eerlijk gezegd ook niet van Lodeweges verwacht. Hoewel het duidelijk is dat Veerman niet genoeg gebracht heeft gedurende de voorbereiding ben je hem natuurlijk wel een uitleg verschuldigd. Dit lijkt veel op de situatie van Mulder bij Feyenoord waar hij ook van het ene op het andere moment langs de kant kwam. Volgens Roelof de Vries op twitter baalt Veerman er ook flink van, helemaal omdat te Vrede gelijk in de basis mag beginnen terwijl hij maar een paar keer heeft meegetraind.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

nickstok schreef:In een interview met Omrop Fryslân geeft Lodeweges aan dat hij nog niet met Veerman heeft gesproken sinds de komst van te Vrede (hier terug te luisteren: http://www.omropfryslan.nl/nijs/utstel- ... earrenfean)

Ik vind dat een slechte zaak, had het eerlijk gezegd ook niet van Lodeweges verwacht. Hoewel het duidelijk is dat Veerman niet genoeg gebracht heeft gedurende de voorbereiding ben je hem natuurlijk wel een uitleg verschuldigd. Dit lijkt veel op de situatie van Mulder bij Feyenoord waar hij ook van het ene op het andere moment langs de kant kwam. Volgens Roelof de Vries op twitter baalt Veerman er ook flink van, helemaal omdat te Vrede gelijk in de basis mag beginnen terwijl hij maar een paar keer heeft meegetraind.
Je bent toch geen praatgroep.
Te Vrede is er net een paar dagen, dus dan hoeft Lodeweges toch niet direct een persoonlijk gesprek met Veerman aan te gaan? Dit is topsport. Hoe zeer je het een Veerman ook kan gunnen, de beste moet gewoon spelen en wij willen allemaal een Heerenveen van een zo hoog mogelijk niveau zien.
Nu kunnen we bij een achterstand nog steeds een Veerman inbrengen als stormram. Ook lekker.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Knipecity schreef: Je bent toch geen praatgroep.
Te Vrede is er net een paar dagen, dus dan hoeft Lodeweges toch niet direct een persoonlijk gesprek met Veerman aan te gaan? Dit is topsport. Hoe zeer je het een Veerman ook kan gunnen, de beste moet gewoon spelen en wij willen allemaal een Heerenveen van een zo hoog mogelijk niveau zien.
Nu kunnen we bij een achterstand nog steeds een Veerman inbrengen als stormram. Ook lekker.
Je bent inderdaad geen praatgroep, maar volgens mij functioneren mensen beter in hun beroep als er helder met ze gecommuniceerd wordt. Het hoeft ook geen gesprek van anderhalf uur te zijn, maar ik zou het wel fair vinden om helder met Veerman te communiceren over zijn positie. Zeg gewoon af en toe even waar hij aan toe is, en wees daar vooral eerlijk in.
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Nee je bent inderdaad geen praatgroep maar transparantie en communicatie is toch wel vereist. Overal waar dat niet zo is hoor je rare geluiden. Ik vind het ook wel een beetje raar, Veerman heeft op dit moment misschien niet de kwaliteiten, maar hem zo laten vallen ook de opmerking van Vonk is wel terecht maar ik had het zelf anders gedaan.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Irevino schreef:Nee je bent inderdaad geen praatgroep maar transparantie en communicatie is toch wel vereist. Overal waar dat niet zo is hoor je rare geluiden. Ik vind het ook wel een beetje raar, Veerman heeft op dit moment misschien niet de kwaliteiten, maar hem zo laten vallen ook de opmerking van Vonk is wel terecht maar ik had het zelf anders gedaan.
Ja, maar dat gesprek kan toch nog wel komen? Je weet helemaal niet van de hoed en de rand, dus trek niet zo snel conclusies.

Als je als Lodeweges direct een gesprek aan zou gaan met Veerman zou dat waarschijnlijk zijn om te zeggen dat je al een keuze hebt gemaakt en dat hij moet wachten op kansen. Nu kon hij eerst gewoon aanzien wie de beste is van de 2, zonder dat je al een definitieve keuze maakt.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Veerman is wat mij betreft een uitermate nuttige invaller. Breng Henk er in om wat te forceren ! Vorig seizoen heeft hij toch meerdere malen zijn nut bewezen, dus om hem dan te verhuren lijkt mij niet zo handig. Voor Van Amersfoort zou daarentegen wel een nuttige verhuurperiode kunnen plaatsvinden.
Samen maken we de club sterk.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Veerman zit vanavond niet bij de wedstrijdselectie van jong-Heerenveen, Namli zit op de bank en Thorsby staat zelfs in de basis. Toch opvallend dat Henk er niet bij is. Transfer in de maak?
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Henk Veerman blijft een held.
Gebruikersavatar
Appie_M
Superster
Berichten: 2679
Lid geworden op: 22-05-2012 15:11
Locatie: Goutum-Noord

Bericht door Appie_M »

Ach, het was even een halfjaartje leuk met dat cultheld-gedoe, maar inmiddels is wel duidelijk dat hij toch echt te kort komt om hier op termijn basisspeler te worden. Verder dan een rol als pinchhitter zal hij hier niet komen. Dus als een club hem wil huren of voor een redelijk bedrag wil overnemen dan is dat wij mij betreft het overwegen waard.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Fanatismo
Invaller
Berichten: 443
Lid geworden op: 03-10-2013 10:33

Bericht door Fanatismo »

Ik denk dat de club Veerman niet kwijt wil, dan blijft er weinig over achter te Vrede.
Alleen Huser, die nog niet fit is en Veerman, daar de club Pelle van Amersfoort wil verhuren.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Totaal ongeschikt voor meer dan de laatste 15 minuten.
Dramatisch!!!!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Veel balverlies, waarom niet Zahovic erin zetten en op het laatste moment Veerman er in? Kan niet slechter zijn dan Veerman...
Heerenveen fan in Leiden
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Dat was echt verschrikkelijk. Hij komt zoveel te kort. Alleen als stormram gebruiken. Graag Zahovic proberen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Vond het begin van hem nog best wel goed. Daarna werd het helaas wel minder. Zie het liefst hem gevaar stichten in het laatste kwartier.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Arme Henk, het gaat allemaal veel te snel voor hem. Wint, ondanks zijn lengte, bijna geen kopduel en kwam amper in het stuk voor. Nee, dit kan echt niet.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

PFFFF. Het zal een sympathieke man zijn maar ik vrees dat hij, behalve als stormram in de laatste 15 minuten, niet geschikt is voor eredivisie voetbal. Henk in de spits kan op ons niveau echt niet.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ok, voetballend is het geen geweldenaar, maar dat is Te Vrede ook niet.
Maar hoeveel kansen heeft Veerman gehad om een goal te maken ? Hoeveel voorzetten heeft hij gehad om een goal te maken ? Inderdaad, 0,0. Ook Te Vrede zou vandaag weinig toegevoegde warde hebben gehad
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Feanfan 1 schreef:Ok, voetballend is het geen geweldenaar, maar dat is Te Vrede ook niet.
Maar hoeveel kansen heeft Veerman gehad om een goal te maken ? Hoeveel voorzetten heeft hij gehad om een goal te maken ? Inderdaad, 0,0. Ook Te Vrede zou vandaag weinig toegevoegde warde hebben gehad
0.0 Inderdaad. Daarom snap ik Lodeweges ook niet dat hij perse een lange, balvaste spits wilt hebben en dan Te Vrede haalt en Veerman al heeft aangetrokken. Beiden zijn totaal niet balvast, hebben geen techniek en leveren elke pass in. Onze buitenspelers zijn geen mannen van een hoge voorzet en komen graag naar binnen. Hopelijk wordt het ooit een Dost/Narsingh verhaal, want dat liep in het begin ook niet.

Veerman is overigens veel te licht. Bijna elke bal springt van zijn voet, heeft veel te veel tijd nodig om na te denken en staat erg onzeker in het veld. Ik vrees dat hij zelfs onderin de Eredivisie geen basisplaats zou hebben. Jammer, ik had het hem wel gegund.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Feanfan 1 schreef:Ok, voetballend is het geen geweldenaar, maar dat is Te Vrede ook niet.
Maar hoeveel kansen heeft Veerman gehad om een goal te maken ? Hoeveel voorzetten heeft hij gehad om een goal te maken ? Inderdaad, 0,0. Ook Te Vrede zou vandaag weinig toegevoegde warde hebben gehad
Onzin! Elke corner is een kans zodra de bal voorbij de 1e paal komt!
Gebruikersavatar
NNboss
Invaller
Berichten: 422
Lid geworden op: 27-09-2013 19:16

Bericht door NNboss »

denk dat we langzamer hand wel kunnen stellen dat dit de slechtste spits van eredivisie is?
Pride of the north! :stan:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Genoten vandaag, goed gespeeld alleen Henk viel mij in negatieve zin op.

Mocht de hele wedstrijd spelen maar voegt vrijwel niets toe. Is wel 2 a 3 koppen groter maar wint geen kopduel , kan geen bal bij zich houden ondanks zijn enorme fysieke overwicht. Is langzaam en heeft een matige techniek.

Meer dan stormram is hij niet. Jammer want is wel een sympathieke vent maar komt tekort.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Feanfan 1 schreef:Ok, voetballend is het geen geweldenaar, maar dat is Te Vrede ook niet.
Maar hoeveel kansen heeft Veerman gehad om een goal te maken ? Hoeveel voorzetten heeft hij gehad om een goal te maken ? Inderdaad, 0,0. Ook Te Vrede zou vandaag weinig toegevoegde warde hebben gehad
Je ziet toch hopelijk zelf ook dat dit echt niet kan op Eredivisieniveau?
Het is des te knapper dat we 1-1 gespeeld hebben, terwijl we feitelijk met 10 man speelden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Handelingssnelheid ligt inderdaad op het niveau Jupiler League, Veerman zal hier geen eerste spits worden.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het is een regelrechte aanfluiting dat een club als Heerenveen 80 minuten moet spelen met een spits van dit niveau. Iedere hoofdklasse spits mag hopen op een contract bij de club. Dat Vonk en Co. dit willen. Ik heb nog nooit een spits gezien van 2 meter die niet kan koppen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Tja, eens. Maar ik neem aan dat de mensen op de bank dit toch ook wel hebben gezien. Hopelijk leidt dit tot een snel debuut van Zahovic, want een andere oplossing voor ons spitsenprobleem zie ik even niet.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Kan weinig/geen clubs noemen uit de Eredivisie waar Henk ik de basis zou staan. Ik hoop maar dat de blessure van Te Vrede meevalt, zodat ik me de komende wedstrijden niet hoef te ergeren aan deze slechte spits.
Plaats reactie