Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Heeft de club daadwerkelijk gezegd dat Veerman niet mag vertrekken? Dat zou pas echt getuigen van wanbeleid. Kun je van één van de twee waardeloze spitsen afscheid kunt nemen moet je dit altijd doen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

nickstok schreef:Volgens Roelof de Vries heeft Go Ahead Eagles zich officieel voor Veerman gemeld. De spits mag echter niet vertrekken.

Wat mij betreft laat de club te Vrede gaan en blijft Veerman behouden. Op één of andere manier zie ik nog steeds meer potentie in Henk dan in Mitchel.
Veerman zal ook wel goedkoper zijn qua salaris dan Te Vrede schat ik zo in. Lijkt me dus een verstandigere keuze dan Te Vrede houden dus.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Maar waarom bieden ze Te Vrede dan niet aan GAE ?
Samen maken we de club sterk.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Eagles kunnen het salaris van Te vrede niet betalen. Te vrede lijkt mij ook niet iemand die inlevert. Te vrede maar als pinchitter behouden of afwachten tot er iemand is die hem ook overneemt. Kan geen kwaad om ze beide van de hand te doen.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

rust schreef: Kan geen kwaad om ze beide van de hand te doen.
Als niemand ze wilt hebben, dan houd het helaas op.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Man man man. Is er eindelijk een club die je van deze waardeloze spits af wil helpen en dan werk je niet mee. Ongelooflijk
Zeg maar niks!
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Als GAE met een goed bod komt werkt Heerenveen heus wel mee. Gewoon onderdeel van de onderhandelingen.
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Als niemand ze wilt hebben, dan houd het helaas op
Blijkbaar wil er toch een club één van onze waardeloze voetballers hebben. Ik zou als Heerenveen zijnde niet al te
moeilijk doen, maar je handen dichtvouwen met dit Godsgeschenk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

badfrisianboy schreef: Blijkbaar wil er toch een club één van onze waardeloze voetballers hebben. Ik zou als Heerenveen zijnde niet al te
moeilijk doen, maar je handen dichtvouwen met dit Godsgeschenk.
Denk dat Veerman voor een club als GAE een prima spits is. Scoorde er flink op los in top JL.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1112
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik hoop hiermee dat er redelijke interesse is voor te Vrede en dat men deze gezien het salaris liever slijt.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De trainer van GAE is Hans de Koning en die kent Veerman nog van zijn Volendam-tijd
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wolliepoly schreef:Ik hoop hiermee dat er redelijke interesse is voor te Vrede en dat men deze gezien het salaris liever slijt.
Veerman is beter dan Te Vrede
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Het mag gek klinken, maar ik zie Veerman niet graag gaan. In mijn ogen is hij de ideale pinchhitter. Ik snap dat er ruimte moet komen op de begroting, maar doen dan liever Te Vrede weg.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

AllardP schreef:Het mag gek klinken, maar ik zie Veerman niet graag gaan. In mijn ogen is hij de ideale pinchhitter. Ik snap dat er ruimte moet komen op de begroting, maar doen dan liever Te Vrede weg.
Klopt, vind ik ook. Daarnaast vind ik Veerman in totaliteit beter dan Te Vrede. Weet niet of Veerman wel een seizoen lang als pinchhitter gebruikt wil worden, terwijl hij bij de Eagles misschien wel een seizoen lang eerste spits is
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Het is in mijn ogen heel simpel. Als je niet goed genoeg bent moet je vertrekken bij onze club. Doorselecteren en betere spelers ophalen. Te Vrede en Veerman horen beide niet bij onze club thuis. Afscheid nemen van beide. Net zo als je ook afscheid moet nemen van een Doke Schmidt. Ongelofelijk dat ze met zo´n speler weer willen verlengen. Zo kun je nooit een kwaliteitsslag maken. Net zoals het verlengen van Slagveer met twee jaar een voorbeeld was/is van een totaal gebrek aan visie op technisch gebied. We moeten weer vooruit en dat doe je niet door middelmaat bij de selectie te houden.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

badfrisianboy schreef:Het is in mijn ogen heel simpel. Als je niet goed genoeg bent moet je vertrekken bij onze club. Doorselecteren en betere spelers ophalen. Te Vrede en Veerman horen beide niet bij onze club thuis. Afscheid nemen van beide. Net zo als je ook afscheid moet nemen van een Doke Schmidt. Ongelofelijk dat ze met zo´n speler weer willen verlengen. Zo kun je nooit een kwaliteitsslag maken. Net zoals het verlengen van Slagveer met twee jaar een voorbeeld was/is van een totaal gebrek aan visie op technisch gebied. We moeten weer vooruit en dat doe je niet door middelmaat bij de selectie te houden.
Helemaal gelijk! Echter gloort er licht aan de horizon. Degene die hier verantwoordelijk voor is/was, is bijna weg:)
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1002
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Helemaal gelijk! Echter gloort er licht aan de horizon. Degene die hier verantwoordelijk voor is/was, is bijna weg:)
Ik weet niet wie over de contractverlengingen en dergelijke gaan nu, maar als ik hoor dat Veerman niet weg mag en met Doke Schmidt wordt verlengd, kan ik niet positief raken.
vincentdelbos
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 03-02-2007 13:11
Locatie: Joure

Bericht door vincentdelbos »

badfrisianboy schreef:Helemaal gelijk! Echter gloort er licht aan de horizon. Degene die hier verantwoordelijk voor is/was, is bijna weg:)

Wat je hier stelt badfrisianboy lijkt mij niet geheel realistisch...Je kunt geen goede spelers halen en ze op de bank neerzetten;
1) dat willen die spelers zelf niet,
2) ook financieel niet handig, aangezien goede spelers simpelweg meer salaris vragen.
Ik vind Doke en Veerman goede spelers voor de bank en alleen brengen in geval van nood; blessure of schorsing.
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Het is toch niet heel vreemd beleid om Veerman te houden als pinch hitter? Uit alles is wel op te maken dat we op zoek zijn naar een nieuwe spits. In dat geval heb ik liever Veerman erbij op de bank dan Te Vrede, mede omdat ik denk dat Te Vrede in dat geval een grote sfeerverzieker zal blijken te zijn en dit met Henk wel wat meevalt. Doke idem dito.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Henk en Doke zijn betaalbare spelers binnen de selectie ten aanzien van hun rol. Te Vrede verdient natuurlijk een stukje meer terwijl die er ook geen pepernoot van kan. Wanneer je hem kwijt raakt maak je ruimte voor een nieuwe eerste spits.

Dat Veerman hier wil blijven en het niveau aan denkt te kunnen betekent dat hij niet lastig gaat doen over een vertrek. Wanneer we een nieuwe spits aantrekken die wel kan voetballen komt hij er natuurlijk niet meer aan te pas.

Toch zie ik hem nu liever dan Te Vrede bij ons in de spits. Kwalitatief zit er weinig verschil tussen.
Mainfield2016
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 15-05-2016 10:54

Bericht door Mainfield2016 »

fuotbalgek schreef:Henk en Doke zijn betaalbare spelers binnen de selectie ten aanzien van hun rol. Te Vrede verdient natuurlijk een stukje meer terwijl die er ook geen pepernoot van kan. Wanneer je hem kwijt raakt maak je ruimte voor een nieuwe eerste spits.

Dat Veerman hier wil blijven en het niveau aan denkt te kunnen betekent dat hij niet lastig gaat doen over een vertrek. Wanneer we een nieuwe spits aantrekken die wel kan voetballen komt hij er natuurlijk niet meer aan te pas.

Toch zie ik hem nu liever dan Te Vrede bij ons in de spits. Kwalitatief zit er weinig verschil tussen.
Tussen veerman en te vrede zit kwa kwaliteit weinig verschil maar je moet je bedenken dat henk veerman nog maar een paar jaar betaald voetbal speelt en te vrede al een verleden heeft bij az en fijenoord , mijn gevoel zegt me dat henk veerman nog wel 1a 2 stapjes kan maken. Hij zal moeten werken Aan mentale kracht het komt vaak Allemaal wat tam en relext over bij veerman ik mis pit in zijn spel. Ik wil graag henk 90 minuten zien jagen maar dat heeft natuurlijk aleen zin als het middenveld ook gegroepeerd mee helpt ,

van mij mag te vrede zijn spullen pakken en moet werk worden gemaakt van een goede middenvelder met veel ervaring en een goede vleugelspeler zo dat larson op 10 kan
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Van mij mag Veerman het een jaartje proberen bij GAE of een vergelijkbare club. Ik zie in hem geen pinchitter aangezien hij geen bal kan vasthouden en niet goed weet hoe hij z'n lichaam moet gebruiken.
Tevrede vind ik absoluut de betere spits van de 2 (bewijst dat ook qua statistieken), maar is ongeschikt in het hudige systeem met deze buitenspelers en middenvelders. Voor zowel club als spelers is het dan verstandig wanneer hij wordt verkocht (indien er niet op wordt ingekocht).

Veerman heeft nog zeker 2 seizoenen nodig om überhaupt een kans te maken basisspits hier te worden. Ik zie dat voorlopig nog niet gebeuren. Behoudens zijn lobjes en stifjes oogt het nog erg ongecontroleerd en onbeholpen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

We moeten niet gek opkijken mocht Veerman binnenkort gewoon weer basis spelen. Maakt toch iets los, in tegenstellingen tot sommige anderen. Het ziet er niet uit, maar het is soms nog best effectief. In ieder geval niet verkeerd dat we hem achter de hand hebben.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

fuotbalgek schreef:We moeten niet gek opkijken mocht Veerman binnenkort gewoon weer basis spelen. Maakt toch iets los, in tegenstellingen tot sommige anderen. Het ziet er niet uit, maar het is soms nog best effectief. In ieder geval niet verkeerd dat we hem achter de hand hebben.
Misschien wel een optie voor rechtsbuiten, speelde daar prima een mannetje uit.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

fuotbalgek schreef:We moeten niet gek opkijken mocht Veerman binnenkort gewoon weer basis spelen. Maakt toch iets los, in tegenstellingen tot sommige anderen. Het ziet er niet uit, maar het is soms nog best effectief. In ieder geval niet verkeerd dat we hem achter de hand hebben.
Ik vond hem goed invallen, maakte inderdaad echt wat los in de ploeg. Zou hem daarom ook mooi op de bank houden als super sub. Loopt het niet, dan kun je Henk inbrengen.
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Ik heb al een tijd het gevoel dat zijn kracht juist ligt in invalbeurten, wanneer de tegenstander vermoeid begont te raken. Kan dan in een halfuur alle energie erin gooien, en is dan een prima kracht voor ons.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Na een goede invalbeurt tegen Utrecht was het tegen NEC echt tenenkrommend. Te onbehouwen, te ongecontroleerd en veel te onrustig. Misschien dat hij zich te graag wilde bewijzen, maar zo gaat hij Reza niet uit de basis spelen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Kees Kwakman zegt net op http://www.vi.nl/live/volg-nu-live-de-g ... kicken.htm dat Henk niet weg mocht bij Heerenveen. Nu gaan ze in Volendam voor Muhren
Jazz
Beheerder
Berichten: 2494
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Satyr schreef:Kees Kwakman zegt net op http://www.vi.nl/live/volg-nu-live-de-g ... kicken.htm dat Henk niet weg mocht bij Heerenveen. Nu gaan ze in Volendam voor Muhren
Toch logisch? Wie moet dan invallen voor Reza??
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Satyr schreef:Kees Kwakman zegt net op http://www.vi.nl/live/volg-nu-live-de-g ... kicken.htm dat Henk niet weg mocht bij Heerenveen. Nu gaan ze in Volendam voor Muhren
In mijn optiek hadden ze bij elke interesse voor Veerman en Te Vrede moeten toehappen. Geeft ruimte om toch nog wat te doen. Dan hadden wij nu voor Veldwijk kunnen gaan. Die staat garant voor 15-20 goals is relarief jong en heeft doorverkoopwaarde.
Plaats reactie