Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Wel een nuttige stormram, het is echt afhankelijk van wat Utrecht wil betalen. Als dat een paar ton is ga je geen betere spits terughalen dan Veerman, maar ik ben bang dat ze niet veel meer willen betalen omdat ze hem puur halen omdat Makienok een half jaar geblesseerd is.

Lastig met Henkie! Gun hem die transfer wel, maar in zijn rol was hij best nuttig. Bij Utrecht zullen ze misschien veel meer in zijn dienst spelen, dan zie ik hem er best 15-20 maken.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Als het om 7 ton gaat, zoals OF aangeeft, dan maar heel snel aftikken zou ik zeggen.

Henk ambieert een basisplaats en dat mag. Ik zal hem zeker missen, maar gun hem het allerbeste!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Veerman was de ideale pinchhitter en had wat mij betreft meer minuten mogen maken vorig jaar. Maar hij heeft de - in mijn ogen onrealistische - ambitie om basisspeler te worden bij een subtopper. Dan is het beter om afscheid te nemen.

Pluspunt is dat er ruimte ontstaat voor een jonge spits die we later met winst kunnen doorverkopen. Ik vind het economisch niet verstandig om die lucratieve positie te bezetten met twee heren (Reza en Henkie) die nauwelijks transferwaarde hebben.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

En dat allemaal vanwege die werkelijk wonderbaarlijke 19 goals van Reza vorig seizoen. Precies de reden waarom Streppel hem niet zal passeren. M.i is het echter hoogst onwaarschijnlijk hoogst onwaarschijnlijk dat hem dat nog een keer lukt. In veel wedstrijden zag je hem nauwelijks en zo ja, dan liggend op de grond na weer een verloren duel. Jammer dat dit nu gaat leiden tot het vertrek van Henk Veerman.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Veerman moet je gewoon laten gaan. Zéker voor een ton of 7 of 8. Het zou financieel onverantwoord zijn hem hier te houden. Dit is het moment om door te selecteren, lijkt me. Voor een klein miljoen gewoon ergens een jonge speler aantrekken met groeipotentieel die het Reza wél moeilijk kan maken. Dit moet mogelijk zijn, want Reza is, ondanks zijn knappe moyenne afgelopen seizoen, ook geen hoogvlieger.

Daarbij sla je twee vliegen in één klap. Wanneer FC Utrecht met Veerman in de basis speelt zullen ze minder goed presteren dan wanneer ze wél een goed alternatief voor Makienok weten te halen.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Zo rond de 1 miljoen of net daaronder zou ik meewerken. Dan zou ik als opvolger Pukki van Brondby halen. Die heeft nog een contract voor 1 jaar kost wel wat meer denk zo rond de 2 miljoen maar dan heb je de opvolging van Reza goed geregeld.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Veerman's zaakwaarnemer (nota bene Henk Timmer) zoekt op een hele vieze manier de media (de LC natuurlijk weer) en probeert de club van kwaad spel te beschuldigen. Dieptriest verhaal. De gunfactor voor Henkie is bij mij nu gedaald naar nul. Wat een trieste vertoning. Een huilebalk. Mijn gevoel zegt 'banken en laten janken'. Maar het zal nu wel een snelle exit worden voor Henk, met pek en veren!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik zou het niet erg vinden als we Veerman weten te verkopen en voor 't geld een leuk spitsentalent terug halen die Reza uit de basis moet voetballen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Thinkman schreef:Veerman's zaakwaarnemer (nota bene Henk Timmer) zoekt op een hele vieze manier de media (de LC natuurlijk weer) en probeert de club van kwaad spel te beschuldigen. Dieptriest verhaal. De gunfactor voor Henkie is bij mij nu gedaald naar nul. Wat een trieste vertoning. Een huilebalk. Mijn gevoel zegt 'banken en laten janken'. Maar het zal nu wel een snelle exit worden voor Henk, met pek en veren!
Als Henk zegt dat hij hier 2.5 jaar hard heeft gewerkt dan is hij al niet serieus te nemen. Als hij eens hard had gewerkt dan was hij eerste spits geweest.

Maar ik snap ze wel. Hij wil graag en de club lijkt het tegen te houden. Nergens voor nodig. Het gaat over Veerman. Niet over een goede speler.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Ik kan niet zoveel met die opmerkingen van Veerman. Het gras is altijd groener aan de andere kant. Hij is gewoon speler van Heerenveen en heeft een contract. Als je het contract tekent weet je dat er een tijd komt dat je had gewild dat je niet had getekend. Daar kun je dan al rekening mee houden. Feit is dat Veerman 2 1/2 jaar geleden gewoon blij was met Heerenveen en heeft er geen rekening mee gehouden dat hij wat anders zou willen. Voor nu is het dus gewoon of je contract uitzitten of wachten tot Utrecht een bod uitbrengt wat door Heerenveen geaccepteerd wordt. Via de media dit soort dingen spelen is altijd verwerpelijk, wie je ook bent. Ik vind dat Hamstra dit erg goed aanpakt. Supporters die vinden dat Veerman deze kans verdiend, moeten zich ook realiseren dat Heerenveen in eerste instantie een bedrijf is. Dat betekend dat er andere criteria belangrijker zijn dat sentiment. Meedenken kan, maar dan wel vanuit de houding wat is het best voor Heerenveen en hoe kunnen we de belangen van een speler mee laten lopen met het belang van de club. Hij zal dus echt wel weg mogen als Utrecht de juiste prijs betaald en anders dus niet.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Utrecht zou 700.000 hebben geboden voor Henk Veerman, ik denk dat dat een prima eerste bod is. Ik weet niet wat voor bedrag Heerenveen verlangt, maar als Utrecht beweegt richting 1 miljoen dan moet je er uit kunnen komen lijkt mij.

Ik begrijp Veerman wel dat hij graag naar Utrecht wil. Sportief is het een stap vooruit voor hem.

Wel jammer dat er in de media door hem en zijn zaakwaarnemer Henk Timmer uitspraken worden gedaan om een snelle transfer te bewerkstelligen. Want eigenlijk hoort een speler als Veerman door de voordeur te vertrekken en een mooie ereronde te maken op het veld. Laten we hopen dat dat ook gebeurt.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Vervelende uitspraken van Henkie, schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Zeker als je met termen als onmenselijk begint te smijten. Je krijgt verdorie vorstelijk betaald, bovendien is er maar ééntje die iets aan de plek op de bank kan veranderen en dat is Henk zelf. Die transfer komt er echt wel, en ik gun Henk zijn speeltijd elders wel, maar dat gejank meteen na het openingsbod van Utrecht valt me tegen.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wat een slechte beurt van Henk en Henk.

Ik heb ze ook niet horen jammeren toen Veerman fors meer ging verdienen doordat zijn optie werd gelicht. Ga eerst eens 100% geven in plaats van 10 minuten na elke training in de auto naar Volendam.
Cyclia
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 21-09-2011 17:36
Locatie: Steenwijk

Bericht door Cyclia »

Kaz_SCH schreef:Vervelende uitspraken van Henkie, schiet me een beetje in het verkeerde keelgat. Zeker als je met termen als onmenselijk begint te smijten. Je krijgt verdorie vorstelijk betaald, bovendien is er maar ééntje die iets aan de plek op de bank kan veranderen en dat is Henk zelf. Die transfer komt er echt wel, en ik gun Henk zijn speeltijd elders wel, maar dat gejank meteen na het openingsbod van Utrecht valt me tegen.
Het hier heel erg mee eens. De vraag is nog even wie die uitspraak te wijten valt, maar zeer ongelukkige uitspraak.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Ach ach ach, Henkie Timmer zit om een paar centen verlegen en wil graag als voormalig keeper bij de groep van foute zaakwaarnemers horen, door de media te voorzien van besmeurende oneliners. Want zo gaat het in de stoere wereld van de grote mannen. En media als de DDKV (dagblad dkv) en de Telegraaf smullen daar uiteraard daarvan.

Tja dan had onze alom geliefde Henk V maar geen contract moeten tekenen met optie. Nu zal hij rustig moeten afwachten tot de grote mensen, die over de centjes gaan, er uit zijn. Zo simpel is het. Prima dat Gerrie zich niet gek laat maken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als het waar is dat Heerenveen het niet doet door een verschil van een ton dan vind ik het respectloos richting Veerman. Kom op, 7 of 8 ton. Prima bedrag voor een wisselspeler.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Laat Henk Timmer die ton maar op tafel leggen. Met z'n grote waffel.

Sinds wanneer belonen wij gejammer in de media.
Cyclia
Nieuw talent
Berichten: 56
Lid geworden op: 21-09-2011 17:36
Locatie: Steenwijk

Bericht door Cyclia »

Precies dat. 'Maar een ton'. Dat is 13% van het bedrag. Daarnaast is het €100.000 extra voor een speler die je niet kwijt hoeft. Laat je niet gekmaken door de miljoenenbedragen; dat is nog steeds een bedrag waar je zeker de hakken voor in het zand mag zetten.
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Heerenveen rules schreef:Als het waar is dat Heerenveen het niet doet door een verschil van een ton dan vind ik het respectloos richting Veerman. Kom op, 7 of 8 ton. Prima bedrag voor een wisselspeler.
Als Veerman zo graag naar utrecht wil betaald hij die ton van het tekengeld wat hij krijgt van Utrecht
Laatst gewijzigd door hhage op 01-08-2017 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Begint vervelend te doen. Mag zsm weg...
Laatst gewijzigd door Jazz op 01-08-2017 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerenveen fan in Leiden
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef: Als Henk zegt dat hij hier 2.5 jaar hard heeft gewerkt dan is hij al niet serieus te nemen. Als hij eens hard had gewerkt dan was hij eerste spits geweest.
Helemaal met je eens. Henk heeft de body en de power om een uitstekende spits in de eredivisie te zijn. Helaas heeft hij niet de mentaliteit om alles uit dat lichaam te persen.

Dat "ge-eamel" van Timmer en Veerman stelt de club in een kwaad daglicht, zonder dat daar fatsoenlijke grond voor is. Heerenveen heeft slechts 2 spitsen. Als ze Henk verkopen zullen ze een nieuwe speler moeten halen. Betaald Henk Timmer die nieuwe spits? Dacht het niet. Ik heb Henk en Henk ook niet gehoord toen hij fors meer ging verdienen door het lichten van zijn optie.

Als Veerman in zichzelf en in de ploeg investeert, dan was hij ondanks zijn gebreken al lang 1e spits geweest. Maar als je alles liever op je elfendertigst doet dan moet je niet zeiken dat je nog altijd geen basisspeler bent.

Speler aan een concurrent verkopen is prima maar dan wel voor de volle mep. We zullen zelf ook weer een ander moeten betalen.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Misschien moet Veerman zich ook wel achter de oren krabben als Utrecht niet verder wil gaan dan 7 ton voor hun 1e spits. Hoe graag willen zij Veerman dan?
italiaan
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-07-2015 17:22

Bericht door italiaan »

heeft mij nooit kunnen overtuigen als basisspeler en zie hem graag verdwijnen zodat er ruimte komt voor talentje als 2de spits. paar ton winst op veerman is maximaal haalbaar.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Wordt hier al wel vaker vermeld, maar als Henk hard had gewerkt, was hij hier 1e spits. Dat zegt niet alleen wat over Henk, maar ook over Reza. In mijn ogen is dat ook meer dan terecht, want ondanks zijn prima moyenne van vorig seizoen, vind ik het een zeer beperkte spits. Ook gaan we nooit aan Reza verdienen. Heerenveen heeft jarenlang lekker gecasht door het afleveren van een prima spits. Wat mij betreft Veerman verkopen (eerst even pootje stijf houden uiteraard) en dan een getallenteerde spits kopen die Reza uit de basis speelt in de loop van de voorbereiding/1e helft van dit seizoen.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Utrecht heeft een andere speler gehaald waardoor Henk bij ons blijft denk ik.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Dat lijkt me ook ja. Denk toch een verkeerde inschatting van Hamstra c.s.. Hij heeft of zijn onderhandelingspositie overschat of hij kent hij te veel waarde toe aan een ongemotiveerde wisselspeler.
hhage
Basisspeler
Berichten: 928
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

heerenveenown schreef:Utrecht heeft een andere speler gehaald waardoor Henk bij ons blijft denk ik.
Gortler was ook geen eerste spits bij Kaiserslautern,ben wel benieuwd wat ze voor deze spits hebben betaald,maar kan dat nergens vinden..
edaluz
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 02-01-2008 19:49
Locatie: de hoofdstad

Bericht door edaluz »

heerenveenown schreef:Utrecht heeft een andere speler gehaald waardoor Henk bij ons blijft denk ik.
Zal vast nog wel concrete interesse van andere clubs komen, helemaal nu Henkie Timmer zich begint te roeren.

En anders zal Henk Veerman zich gewoon weer volledig in moeten zetten bij Heerenveen. Hier wordt hij vorstelijk voor betaald. Geen reden tot klagen, op een dood spoor zit hij hier bovendien ook niet. Zal bij ons bovendien regelmatig speeltijd krijgen dit seizoen, dus snap zijn gejammer wat dat betreft ook echt niet. En laten we wel zijn, het is Fc Utrecht die hem wou halen en niet Barcelona waar hij 1e spits kon worden. Mooie club hoor, maar hoezo droomtransfer?

Tevens zou hij zich iets dankbaarder mogen tonen richting de club die hem uit de 1e divisie haalde en waar hij genoeg waardering krijgt van het publiek, en dus niet beginnen over gebrek aan respect en onmenselijke behandelingen. Begin me wat dat betreft enigszins te storen aan een man die ik tot enkele weken geleden nog vrij sympathiek vond. En snap Gerry Hamstra's opstelling in deze helemaal.
want morgen wordt alles anders
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

edaluz schreef:
Tevens zou hij zich iets dankbaarder mogen tonen richting de club die hem uit de 1e divisie haalde en waar hij genoeg waardering krijgt van het publiek, en dus niet beginnen over gebrek aan respect en onmenselijke behandelingen. Begin me wat dat betreft enigszins te storen aan een man die ik tot enkele weken geleden nog vrij sympathiek vond. En snap Gerry Hamstra's opstelling in deze helemaal.
Ik denk dat het wel op zijn plaats is om te betwijfelen of Veerman die uitspraken heeft gedaan of die andere Henk. Ik kreeg vandaag geen enkel moment het idee dat Veerman enorm gefrustreerd was vanwege het mogelijk mislopen van deze transfer. De enige die nogal gefrustreerd was was Zeneli tijdens de ochtendtraining. Tijdens de fysieke tests vanmiddag een beetje de clown uithangen en doen alsof hij bij alle oefeningen de beste was. Als zijn voetbalcarrière ooit eens abrupt ten einde komt kan hij altijd nog acteur worden. Grote arm bewegingen. Luide ooooooh's, nooooooooh's en oh my God's waren niet van de lucht :wink: Hij wil zo graag, maar het wil allemaal nog niet zo.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

De LC maakt van het afketsen voorpagina nieuws.. en natuurlijk weer een nieuw gênant, tendentieus verhaal. Dit keer had Henk de ouders van een overleden vriend beloofd ooit voor Utrecht te spelen.. Hele domme belofte als waar, maar ook wel heel erg een jankverhaal. Veerman moet zich nu eens als een grote vent gaan gedragen, niet als een zielige kleuter.
Als hij zo nodig naar een andere club wil hoeft hij maar 1 ding te doen: hier 100% presteren.
En stoppen met janken zou ook wel helpen.
Plaats reactie