Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Henk is volgens mij de snelste van de selectie en heeft zeker iets extra's. Een wapen die echter nog wel gepolijst moet worden, want vorig jaar had hij geen idee hoe hij dat moest gebruiken en hoe het team dat wapen kan inzetten. Van de 14x in de basis had hij wel 6 goals en 1 assist, maar het team slechts 5 overwinningen. En dat lag echt niet alleen aan Veerman hoor. Maar ook met de zojuist genoemde beargumentatie was hij daar wel mede debet aan. En dat vrijwel overal beter in; dat zou wel eens goed kunnen kloppen. Behalve de drie onderdelen die deze selectie het hardst nodig heeft, namelijk: ervaring, een stabiel aanspeelpunt (aannames zijn bijna altijd goed en vervolg pass ook) en constant. Daar kan je toch niet omheen, dat het daarom voorin ook gewoon beter draait dan vorig jaar? Larsson, Zeneli en Reza zijn goed voor 9 doelpunten en daar ligt mijn inziens met Reza dan ook de kracht. Dat het dan maar twee wedstrijden zijn waarin hij scoort is mijn inziens wat te makkelijk oordelen, zeker gezien de huidige resultaten. Als je dit afzet tegen het voetbal van vorig jaar...

Henk heeft bijvoorbeeld wel een steekpass in huis, maar in 8 van de 10 gevalen ziet dat er in z' n hoofd mooier uit dan de uitvoering in werkelijkheid. Althans dat was vorig jaar het geval. Ik ben blij verheugd met zijn recente invalbeurten, maar vind het te weinig om Reza te passeren. Mijn verklaring heeft echter wel te maken met de keuzes van Streppel. Als je tegen PSV tactisch moet beslissen, zou ik Veerman kiezen. Een stukje opportunistischer tegen een team waarbij je het voetballend toch gaat afleggen. Bovendien krijgt hij meer ruimte om te voetballen en zit hij lekker in z'n vel. Daarachter zou je tegen PSV dan evt. Reza neer kunnen zetten, maar ook van Amersfoort vult die positie steeds beter in. Kortom, Henk is lekker bezig, maar het krediet wat die twee spitsen vorig jaar hadden, krijgt Reza van mij ook. Geimponeerd heeft hij zeker niet, maar teleurgesteld ook niet.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Smaken verschillen, maar ik zie in Veerman toch vooral de ideale pinchitter. Een misschien wat ondankbare rol, maar ontzettend belangrijk voor elk elftal om zo iemand op de bank te hebben. Daarmee haal je zo 5-10 punten meer in een seizoen - beslissend in de slotfase van de competitie.

Maar laten we - zoals anderen hier ook aanhalen - nou niet meteen weer hoteldebotel Veermen ophemelen nu hij weer een paar keer gescoord heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik ben enorm blij met Veerman, maar ik denk dat in dit team (met Larsson en Zeneli op de vleugel) Reza gewoon beter past. Qua techniek, ervaring en rust een betere voetballer.

Juist in de slotfase - wanneer het spel wat opportunistischer wordt - komt in mijn ogen het beste in Veerman naar boven en ik heb het vermoeden dat Streppel daar net zo over denkt.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik denk dat we met zijn allen blij kunnen zijn dat we een discussie kunnen hebben over welke spits wij in de basis willen hebben.
Uiteindelijk denk ik dat Reza meer de basis spits is obv combinatie voetbal, maar Henk is door zijn positieve(re) veldhouding en doelpunten niet onbelangrijk. Het zou m.i. Ook niet veerkeerd zijn om Henk te belonen met meer minuten (60/30 ratio)
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Laten we hopen dat Te Vrede straks nog meer aanleiding tot discussie geeft en sterk terugkomt, hoewel ik dat niet direct verwacht en denk dat Te Vrede deze winter verhuist naar een club als Roda JC dat een spits mist, of 1 van de andere clubs uit het rechterrijtje met een spitsenprobleem. En omdat die geen geld hebben zal het wel een verhuur worden...

Maar goed, wie weet. Er zijn meer spelers opgebloeid onder Streppel. En ook spelers uiteraard die kind van de rekening zijn, zoals bijv. een Thorsby en Thern.
Mainfield2016
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 15-05-2016 10:54

Bericht door Mainfield2016 »

Cijfers liegen niet hij heeft in 322 minuten bij het eerste en de belofte 8 x gescoort en 1 asisit gegeven nu weet ik wel dat het niet de beste tegenstanders waren maar de manier waarop henk zich laat gelden geeft mij veel vertrouwen ik zeg ga zo door henk dan komt die kans vanzelf
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Zullen we de beloftenteams competitie niet te serieus nemen? Henk doet het prima en deed het tegen de graafschap prima maar dat was wel een eerstedivisieclub. De andere goals maakt hij tegen zwakke broeders Roda en Den Haag toen het al 0-1 en 0-2 stond. Fases waarin je ook meer ruimte krijg en de tegenstander al wat vermoeider is. Tot nu toe werk het prima met Henk als supersub.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Grimo schreef:Zullen we de beloftenteams competitie niet te serieus nemen? Henk doet het prima en deed het tegen de graafschap prima maar dat was wel een eerstedivisieclub. De andere goals maakt hij tegen zwakke broeders Roda en Den Haag toen het al 0-1 en 0-2 stond. Fases waarin je ook meer ruimte krijg en de tegenstander al wat vermoeider is. Tot nu toe werk het prima met Henk als supersub.
Je kan het gemakkelijke tegenstanders noemen, maar Reza scoorde niet tegen ze en miste zelfs op een schandalige zwakke manier een penalty...
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef: Je kan het gemakkelijke tegenstanders noemen, maar Reza scoorde niet tegen ze en miste zelfs op een schandalige zwakke manier een penalty...
Een penalty kan iedereen missen. Dat jij alleen naar het scoren kijkt van een spits vind ik jammer. Ik weet dat je intelligent genoeg bent om te weten dat invallen in het laatste kwartier van een wedstrijd bij een voorsprong er andere ruimte ruimtes zijn dan vanaf de eerste minuut. Reza kreeg tegen Den Haag 1 kans, die schoot hij tegen de paal. Anders had hij gewoon vier goals uit zeven wedstrijden gehad. Het moet je ook een beetje meezitten. We scoren nu iets meer dan twee goals per wedstrijd en creeeren ladingen kansen per wedstrijd met deze samenstelling. Die kansen zijn vooral voor onze buitenspelers.
Ik ben niet voor of tegen Veerman maar ik denk wel dat Reza als eerste spits en Veerman als supersub op dit moment het beste is.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Marça schreef:Smaken verschillen, maar ik zie in Veerman toch vooral de ideale pinchitter. Een misschien wat ondankbare rol, maar ontzettend belangrijk voor elk elftal om zo iemand op de bank te hebben. Daarmee haal je zo 5-10 punten meer in een seizoen - beslissend in de slotfase van de competitie.
Hier sluit ik me bij aan. Ook ik vind Henk de ideale pinchitter. Ik denk dat hij in die rol ook veel meer kan betekenen dan dat Reza zou kunnen doen wanneer de rollen worden omgedraaid. Wanneer de tegenstander al wat vermoeid begint te raken en de ruimtes groter worden dan is Henk die ideale man om in te brengen door zijn onvoorspelbaarheid.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Oke, zitten goede argumenten bij. Ik denk ook dat Veerman een betere pinchhitter is dan Reza, maar dat komt misschien ook omdat ik Veerman overall beter vind dan Reza ;-). Veerman zit ook nog wat meer rek in denk ik. Reza is al wat ouder, maar speelt nu op het hoogste niveau in zijn carriere. Bij clubs die misschien redelijk vergelijkbaar zijn met ons slaagde hij niet, zoals bijv. Standard Luik. Veerman is 4 jaar jonger en kan nog wel wat doorgroeien. Ik vind hem nu ook beter dan afgelopen jaar.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Heerenveen speelt de beste seizoensstart in tig jaar en wat wil men? Onze 1e keuze in de spits wisselen. Volstrekte onzin. Reza is geen Dost of Finnbogason, maar is met zijn arbeid, ervaring en in de combinatie gewoon heel erg belangrijk voor dit team. Dat de gemiddelde supporter dat niet inziet en om de drie wedstrijden weer van spits wil gaan wisselen? Tsja.

Beste oplossing is gewoon Pelle aan de anabolen en hem in de spits met Thern op zijn plek.
nou nou
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Henk speelt zijn beste wedstrijden wanneer Reza (of een andere spits, eender wie) een uur aan het sleuren en vallen is geweest, en daarmee de verdedigers van de tegenstander vermoeid heeft. Wanneer Reza een slechte dag heeft (zoals tegen PSV, waar de verdedigers nauwelijks last van hem hebben gehad), kan Henkie vervolgens ook geen potten breken. Tegen PSV heeft hij immers ook geen deuk in een pakje boter geschopt?

En ja, vanmiddag tegen de beloftes van Schalke rondt hij 3x af. Hij wacht ook te lang met het geven van een bal op Dennis Johnsen die vrije doortocht naar de goal zou hebben gehad. Toen Henk eindelijk de bal gaf, liep Dennis inmiddels buitenspel. Hij mist ook kansen voor zijn vierde/vijfde goal.

Ja, over het algemeen ben ik heel tevreden over Henk. Als pinchhitter. Niet als basisspits.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Superfries1996 schreef:
Beste oplossing is gewoon Pelle aan de anabolen en hem in de spits met Thern op zijn plek.
Ik heb in de beloftenwedstrijden en tegen de Graafschap nog niet 1 keer kunnen ontdekken waarom Thern er in moet. Dat Namli en Thorsby de middenvelders zijn die tot nu toe het meest invallen is niet voor niks vermoed ik.
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »


Supersub denkt aan transfer: ‘Ik heb nog niets gehoord van Heerenveen’

Maandag, 21 november 2016 om 08:52

SC Heerenveen speelde zaterdagavond met 1-1 gelijk tegen Vitesse en de gelijkmaker werd gemaakt door Henk Veerman, die na 78 minuten in de ploeg was gekomen voor Reza Ghoochannejhad. De aanvaller scoorde voor het eerst in een thuiswedstrijd in de competitie sinds 20 februari.

De 25-jarige Veerman maakte tevens zijn vijfde doelpunt van het seizoen en die treffers maakte hij allemaal als invaller. Hij zegt in een interview met de Leeuwarder Courant dat hij het naar zijn zin heeft in Friesland, maar dat hij ook meer minuten wil maken en derhalve een transfer niet uitsluit.

“Aangezien ik nog niets gehoord heb (over een eventueel nieuw contract, red.), zal ik in de winterstop misschien een transfer gaan maken. Heerenveen wil denk ik geld voor mij vangen (...) Vandaag of morgen wil ik met de club om de tafel om te vragen hoe het zit. Tegen de winterstop verwacht ik wel iets te horen van Heerenveen”, aldus Veerman

Lees meer op www.voetbalzone.nl

Sowieso verlengen met Henkie. Brengt wat teweeg als hij erin komt en ik denk dat hij nog wel kan doorgroeien. Speelde zaterdag erg goed in de minuten die hem werden gegeven. Ik irriteer me de laatste weken nogal dat hij telkens pas erg laat in de wedstrijd wordt gebracht. Ik vind Reza de laatste wedstrijden steeds erg matig en ik zie Veerman dingen doen in het veld waar ik wel toekomst in zie.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Wij hebben niet types Henk Veerman nodig of Reza. Wat ook een noodgreep is.
We hebben weer eens een echte spits nodig zoals Klaas -Jan.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Eens met BK, maar op dit moment hebben we niet beter.
Veerman toont vaker zijn klasse dan Reza.
Misschien toch maar eens een kans in de basis geven.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:Eens met BK, maar op dit moment hebben we niet beter.
Veerman toont vaker zijn klasse dan Reza.
Misschien toch maar eens een kans in de basis geven.
Tegen verdedigers die al 75 minuten aan Reza hebben lopen trekken. Tonen van klasse...... Als hij dat zo vaak deed dan speelde hij. Als pinchhitter (bij achterstand de wedstrijd omgooien) heeft hij het in slechts 2 wedstrijden goed gedaan.
In al zijn andere speelminuten waarin hij gewoon invaller was en de pinch niet gehit hoefde te worden viel hij ronduit matig in en wist geen goal te forceren. Prestaties van deze 2 zijn absoluut niet te vergelijken. Henk vertoont vooral goede cijfers in de reservecompetitie. Wat niet inhoudt dat hij in lastige wedstrijden zoals die tegen Vitesse wel eens wat meer speeltijd mag krijgen. De dubbele wissel van Pelle en Henk bleek een gouden. Als die eerder gedaan was waren we wellicht nog als winnaar van het veld gestapt ook.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Reza was zaterdag drama.
Had Henk dan sowieso eerder gebracht.
Daarbij.. Henk krijgt ook niet de kans om het 90 min te laten zien.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Baas schreef:Reza was zaterdag drama.
Had Henk dan sowieso eerder gebracht.
Daarbij.. Henk krijgt ook niet de kans om het 90 min te laten zien.
Als hij het in 15, 20, of 30 minuten als invaller niet laat zien geeft hij ook geen signaal af naar Streppel om hem langer te laten spelen. Als we niet de reeks winstpartijen hadden gehad en er vaker verloren zou zijn, of dat we achter zouden hebben gestaan, dan zou Henk vast meer speeltijd gekregen hebben. Hij is tenminste over het algemeen van het laten staan van het team wat punten pakt. En daar is wat mij betreft niets mis mee.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Ik begrijp de discussie niet. Reza scoort gemiddeld elke 2 wedstrijden en is bijna altijd aanspeelbaar; dat laatste is essentieel in het huidige spelconcept. Veerman kan dodelijk zijn in de 16, maar daar buiten kan je hem moeilijk aanspelen. Vaak springen de ballen van z'n voet. Je ziet daarnaast ook dat t.o.v. Reza de slimheid en het vernuft ontbeert in het samenspel. Dat is natuurlijk ook niet gek gezien Henks jonge carrière als spits.
Komisch om te zien dat er weer allerlei geluiden om Henk in de basis te zetten opgaan wanneer Henk weer es heeft gescoord. Hij zal een meevoetballende spits moeten worden in een 433 systeem. Dat laatste is hij simpelweg nog onvoldoende.
Wat mij betreft verlengen we met hem en maakt hij dit seizoen z'n invalbeurten als pinchitter.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wizard schreef:Ik begrijp de discussie niet. Reza scoort gemiddeld elke 2 wedstrijden en is bijna altijd aanspeelbaar; dat laatste is essentieel in het huidige spelconcept. Veerman kan dodelijk zijn in de 16, maar daar buiten kan je hem moeilijk aanspelen. Vaak springen de ballen van z'n voet. Je ziet daarnaast ook dat t.o.v. Reza de slimheid en het vernuft ontbeert in het samenspel. Dat is natuurlijk ook niet gek gezien Henks jonge carrière als spits.
Komisch om te zien dat er weer allerlei geluiden om Henk in de basis te zetten opgaan wanneer Henk weer es heeft gescoord. Hij zal een meevoetballende spits moeten worden in een 433 systeem. Dat laatste is hij simpelweg nog onvoldoende.
Wat mij betreft verlengen we met hem en maakt hij dit seizoen z'n invalbeurten als pinchitter.
Hoe bedoel je dat Reza bijna altijd aanspeelbaar is. Hoeveel dingen gaan nu echt goed bij Reza? Tegen Vitesse erg weinig en dat gebeurt vaak. Zeker tegen tegenstanders uit het linkerrijtje. Ik denk niet dat Reza veel ballen meer goed behandeld dan Veerman. Maar Henk is wel gevaarlijker in de 16 en daar draait het ook om. Hij heeft zelf een actie in huis en dat heeft Reza eigenlijk niet. Reza is eigenlijk niveau Willem2, maar heeft 5x gescoord omdat hij met toppers om hem heen speelt. Als Veerman al die tijd had gespeeld had hij er zeker meer dan 5 gemaakt.
Boffy
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 10-06-2013 17:42

Bericht door Boffy »

Reza is de hele wedstrijd in de weer is met de centrale verdedigers. Heeft menig potje vrijworstelen uitgevochten met Kruijswijk en Kashia. Die spelers zijn aan het eind van de wedstrijd daar ook door verzwakt. En dan komt de fitte, grote sterke Veerman nog even en dat is veel verdedigers dan te machtig. Ik vind de combi Reza en daarna Veerman prima. Je ziet ook wanneer Veerman in de basis begint of veel langer de tijd krijgt, hij vaak minder sterk invalt. Veerman wordt wel steeds wat beter, dus ik zou hem sowieso een vernieuwd contract aanbieden. Nu ideale pinchhitter en mogelijk groeit hij nog verder door.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Knipecity schreef: Als Veerman al die tijd had gespeeld had hij er zeker meer dan 5 gemaakt.
Tja als...als...als mijn tante een piemel had was het mijn oom... :roll:
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Veerman heeft de beste minuten per goal ratio van de Eredivsie. Elke 62 minuten scoort hij een goal. Speelt ie 34 volledige wedstrijden, scoort ie 50 goals :lol:. Wereldspits.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Man, wat een non-discussie. Natuurlijk is Veerman beter, maar het duurt even voordat Streppel van 'zijn' aankoop afstapt. Een spits van 28 met een zeer matige historie, tov een spits wiens carrière de laatste jaren als een komeet is gegaan en waarvan niet duidelijk is waar zijn top ligt.

Veerman in oranje!! 8)
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik ben ook gecharmeerd van Henk. Groot, snel, doelgericht. Ruwe diamant die steeds meer gaat schijnen.
Reza is een teamspeler, maar als spits net van alles niets. Geen kopper, geen snelheid, geen een tegen een opzoeken.
Hij kan redelijk een bal vasthouden en rommelen.

Henk is veel onberekenbaarder en daarom spectaculairder.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Knipecity schreef:Natuurlijk is Veerman beter, maar het duurt even voordat Streppel van 'zijn' aankoop afstapt.
Wanneer Veerman bijtekent, zal Veerman (indien hij zich zo blijft doorontwikkelen) zeker ooit een basisplek afdwingen. Voor alsnog is Veerman meer een aanvaller in een 442 systeem dan in een 433; het is namelijk nog geen aanspeelpunt. Verder helemaal eens met mijn voorgangers hier boven. Je vergeet dat Reza trekt, sleurt en erg veel meters maakt. Ondanks zijn relatief kleine postuur kan je meestal wel een bal bij hem in de voeten kwijt waar dat bij Henk absoluut niet zo is. Ook vorig seizoen was er al een enorm contrast tussen Henk als basisspits en Henk als invaller. Dat contrast zal door z'n ontwikkeling zeker kleiner zijn geworden, maar nog niet dusdanig klein dat hij een basisplek heeft afgedwongen. Daarnaast ontbeert het Henk aan spelintelligentie. Zelf een spontane actie maken kan hij absoluut, maar z'n medespelers beter laten spelen en in het concept betrekken gaat hem nog niet van harte af.
Mijns inziens kijk je teveel naar het individu ipv individu als deel van een team en spelconcept.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik heb Reza tegen Vitesse ook weer bekeken, maar hij zat volledig bij Kashia in de broekzak. Hij was dus helemaal niet goed aanspeelbaar. Het klopt dat hij veel loopt, maar zoals een voorganger ook al zei. Reza is nergens echt goed in. Het is geen kopper, het is geen dribbelaar, hij is niet snel en hij heeft geen actie. Dus puur een dienende spits en soms doet hij dat prima zoals laatst tegen Heracles, maar ik ben gewoon meer fan van Henk.
Die is veel verrassender en kan briljante dingen doen. En als je hem 100% vertrouwen geeft zal hij alleen maar beter kunnen worden. Nu moet hij zich steeds bewijzen in 10 minuten.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef:Nu moet hij zich steeds bewijzen in 10 minuten.
Dat is niet helemaal waar. Hij heeft in genoeg langere invalbeurten niets laten zien. Niet qua goals en niet qua assists. Hem als invaller vergelijken met Reza als basisspeler gaat volkomen mank. Ben het met Wizard eens dat ik ook het gevoel heb dat hij ten opzichte van vorig seizoen niet veel is veranderd. Als invaller best leuk, maar of hij die dingen ook als basisspits laat zien, ik heb er mijn grote vraagtekens bij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Mackan68 schreef:Hij heeft in genoeg langere invalbeurten niets laten zien.
Mijn geheugen kan me in de steek laten, maar volgens mij is het alweer even geleden dat Henk een wat langere invalbeurt heeft gehad!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie