Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Kwestie van tijd dat Henkie basisspeler is.

Reza scoort met 1 frommelgoal in 4 wedstrijden al slecht gemiddelde en is verder ook nog van weinig waarde. Henkie in de basis!
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Henk was vandaag ook compleet ruk. Chef bal van de voet laten springen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

zweed1 schreef:Die staat garant voor 15-20 goals
Bijzonder verhaal. Heeft in de Eredivisie 14x gescoord in een volledig seizoen.

Heeft bij Nottingham 0x gescoord in 14 wedstrijden en verder alleen in de Jupiler League 2x meer dan 15 keer gescoord.

Dus hoe kom jij precies bij die garantie voor 15-20 goals? Dat heeft hij op niveau namelijk nog nooit gepresteerd.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Erg negatief over Veldwijk, maar dat was in tegenstelling tot wat we nu hebben een degelijke spits geweest. Of hij er 12 of 17 in schiet kunnen we wel even in het midden laten, maar met zijn 1.96 is hij een zeer sterk aanspeelpunt. Zijn basistechniek is beter dan onze Veerman en itt Reza is het wel een echte spits. Bovendien tweebenig en was goedkoop op te pikken. We waren er zeker beter af mee geweest dan waar we het nu mee moeten doen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Otjse is niet negatief. Otsje komt met feiten en cijfers.

Veldwijk was pas in de laatste dagen goedkoop op te pikken. Op dat moment hadden ze Volendam misschien alweer afgezegd. Los dat het maar de vraag is of Henk zelf wel qua niveau en salaris een stap terug wilde doen. Ik denk van niet.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

fuotbalgek schreef:Erg negatief over Veldwijk, maar dat was in tegenstelling tot wat we nu hebben een degelijke spits geweest.
Negatief?? Zoals Grimo al zegt, draag ik alleen een paar cijfers aan.

Volgens jou was Veldwijk een zekerheidje voor 15 goals. Ik vroeg me alleen af hoe iemand die nog nooit 15x op het hoogste niveau heeft gescoord een zekerheidje voor 15 goals kan zijn.....

Nu vindt je 12 ook wel voldoende. Nou, die gaat Reza ook wel maken.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Dat waren niet mijn woorden en ik wil nog wel zien of Reza er 12 gaat maken. Heeft vooralsnog niet laten zien waar dat vandaan moet komen. Ik zou hier ook een rijtje statistieken van hem neer kunnen gooien. Minder florissant dat die van Veldwijk kan ik je vertellen. Los daarvan vind ik Reza niet de spits voor een 433. Ik help je hopen dat hij er 12 gaat maken. Moet het wel even een stukje beter dan hij tot nu toe heeft laten zien.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

fuotbalgek schreef:Dat waren niet mijn woorden
Je hebt gelijk, excuus.

Ik ga niet beweren dat Reza een doelpuntenmachine is en dat zal hij ook nooit worden denk ik. Als hij echter 30 tot 34 wedstrijden blijft staan dan zal hij er gerust een stuk of 12 maken. In de afgelopen 4 duels moesten we het grotendeels doen zonder ons gevaarlijkste man, die vorig seizoen de meeste kansen van de eredivisie wist te creëren.

Laten we na een wedstrijd of 10 de balans eens opmaken. Reza is een ander type spits dan de typische grote, sterke kapstok. Hij vult het meer als Uth in, en die stond na 4 duels nog helemaal droog volgens mij. En die eindigde uiteindelijk op 15 treffers.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Realiteit is wel dat Reza nu onze eerste spits is, en dat het zaak is dat hij (meer) gaat scoren. Ik denk dat hij de pure scoringsdrift van een Uth mist, en in het meevoetballende gedeelte nog zoekende is. Dat is niet raar in een elftal met diverse wijzigingen. Wanneer je meer de bezem door de selectie achtergelaten door Vonk hebt kunnen halen zal er een betere spits aangetrokken moeten worden, Hamstra heeft de scouting hopelijk al op pad gestuurd.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Otsje P schreef: Laten we na een wedstrijd of 10 de balans eens opmaken. Reza is een ander type spits dan de typische grote, sterke kapstok. Hij vult het meer als Uth in, en die stond na 4 duels nog helemaal droog volgens mij. En die eindigde uiteindelijk op 15 treffers.
Uth stond zijn 1e 3 wedstrijden droog en scoorde tegen Utrecht in de 4e wedstrijd een hatrick waarmee hij bijna weer 1 op 1 kwam. Na 17 speelronden stond de score op 11. Het frappante aan dat seizoen van Uth was dat hij in de 2e seizoenshelft zelf minder scoorde, maar wel opvallend beter ging voetballen en met veel assists eigenlijk net zo belangrijk was voor het team.

Met alle goede wil zie ik dat Reza niet op redden. Niet qua goals en ook niet wat betreft assists. Al zal hij hier 5 seizoenen blijven. Als hij de 10 goals gaat halen mag de vlag uit heb ik het idee.
Ik snap ook niet helemaal waarom Reza nu zomaar 10 wedstrijden het vertrouwen zou moeten krijgen. Dat was er destijds met Uth ook niet. Met 10 wedstrijden zit je bijna op een 3e van de competitie. Als je dan te veel schade op hebt gelopen is het bijna onmogelijk om dat in de resterende wedstrijden enigszins goed te maken. Hij heeft nu 4 wedstrijden de tijd gehad. Wat mij betreft komen daar nog 2 bij en dan is Veerman/Pelle/Te Vrede aan de beurt. Baktdie er net zo weinig van, dan kun je in januari vol aan de bak voor een spits die wél voldoet. En je bent er meteen voorgoed uit Veerman het niveau aankan en er met hem verlengd moet worden of niet. Van Te Vrede wordt sowieso dit seizoen afscheid genomen neem ik aan. Ik verwacht van hem in ieder geval al helemaal geen wonderen meer. Het zou al opzienbarend zijn wanneer hij dit seizoen speeltijd zou krijgen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Veerman lijkt in vorm te zijn met zijn 4 goals tegen jong Roda. Toch zal hij normaal gezien geen basisspeler worden ten faveure van Reza. Hoe kijken jullie er tegenaan?

Ik vind het persoonlijk vrij irritant worden dat Henk altijd zo loopt te zeuren in de media over zijn positie binnen de selectie. Veerman is een heel simpele spits die heel erg blij mag zijn dat hij een contract heeft in de eredivisie. Tuurlijk heeft hij op momenten zijn waarde bewezen, en tuurlijk mag je als wissel nooit tevreden zijn, maar hij brengt het op een manier alsof Streppel (en eerdere trainers) hem een ENORM onrecht aandoen.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Kaz_SCH schreef:
Ik vind het persoonlijk vrij irritant worden dat Henk altijd zo loopt te zeuren in de media over zijn positie binnen de selectie. Veerman is een heel simpele spits die heel erg blij mag zijn dat hij een contract heeft in de eredivisie. Tuurlijk heeft hij op momenten zijn waarde bewezen, en tuurlijk mag je als wissel nooit tevreden zijn, maar hij brengt het op een manier alsof Streppel (en eerdere trainers) hem een ENORM onrecht aandoen.
Die jongen is gewoon teleurgesteld dat hij wissel staat, media weet dat en gaat hem interviewen. Ik heb er geen moeite mee, hij is in ieder geval gedreven bij de beloften en bij zijn invalbeurten. Elke wisselspeler vindt dat het aan de trainer ligt dat hij niet speelt. Velen denken het, Veerman zegt zonder Streppel te ondermijnen. Hij is gewoon eerlijk en draait er niet vanuit zijn oogpunt omheen. Het is geen dooie mus die gewoon braaf gaat zitten. Ik hou er wel van.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Leuk en aardig "alle ballen op Henkie", maar deze vent moet even ophouden met whinen zeg. Elke week weer een slachtofferrol aanpraten. Uh, even dimmen AUB.
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Jazz schreef:Leuk en aardig "alle ballen op Henkie", maar deze vent moet even ophouden met whinen zeg. Elke week weer een slachtofferrol aanpraten. Uh, even dimmen AUB.
Dat valt allemaal wel wat mee. Hij heeft hele zomer doorgetraint en staat er naar eigen zeggen goed op. Hij hoopte natuurlijk op meer speeltijd, maar ik betrap hem niet op gehuil of geklaag. Het zou raar zijn als hij zou zeggen; het maakt mij niet uit, ik zit hier prima op de bank. Vorig jaar klaagde hij 'anders', maar het kwartje is echt wel gevallen bij Henkie. Die komt wel weer aan spelen toe. Bij ons.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

In de basis met die vent! Beter dan Reza op dit moment.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

"Use" Henk. Wat kan die man toch belangrijk voor Heerenveen zijn. Ontwikkeld zich gewoon prima in mijn ogen. Kan prima een bal vasthouden en houdt vaak 2/3 man bezig, die hij prima van zich afhoudt met zijn brede lijf. Heeft overzicht, kan de bal redelijk neerleggen naar de zijkanten en is erg doelgericht. Als "Henkie" elke keer zo speelt als dat die vanavond deed toen die erin kwam dan is hij niks minder als Reza, misschien wel beter ( en anders belangrijker)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

abegoal schreef:In de basis met die vent! Beter dan Reza op dit moment.
Dat is ansich ook wel weer heel opportuun, maar wel begrijpelijk als je ziet hoe Veerman het momenteel doet.
Vanaf het moment dat hij invalt gebeurt er wel wat. Is sterk.. kan prima een bal vasthouden.. en bij zijn 2e goal draaide hij toch knap kort weg en schoot hem prima binnen.
Als super-sub rendeert hij dus prima.. nu hopen dat hij dat bij een eventuele basisplaats ook kan waarmaken. Al moet hij dan niet op één wedstrijd afgerekend worden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Was heerlijk om Veerman te zien gisteren, prachtige ontlading bij de 1-1. Goed gedaan Henk! Maar mij bekruipt wel het gevoel dat het én een eerste divisieclub is én dat Reza de verdediging al moe had gemaakt. Wat mij betreft vooralsnog de ideale invaller! Mijn held van de avond.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Henk heeft ons in ieder geval wel gered. Streppel moet voortaan beter gaan kijken naar de tegenstander, zijn het echte grote kerels zoals Dumic, Vlaar en die man van gisteren dan is een Henk wellicht een betere keus dan Reza. Die verliest gisteren gewoon teveel duels.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Willyfean schreef:Was heerlijk om Veerman te zien gisteren, prachtige ontlading bij de 1-1. Goed gedaan Henk! Maar mij bekruipt wel het gevoel dat het én een eerste divisieclub is én dat Reza de verdediging al moe had gemaakt. Wat mij betreft vooralsnog de ideale invaller! Mijn held van de avond.
Van wat Reza heeft gedaan kan de tegenstander moeilijk moe zijn geworden, man wat was hij slecht gister. Henk daarentegen opportunistisch gespeeld en de bal valt zowaar twee keer goed wat ons een blamage bespaart. Heb het idee dat zijn basistechniek het afgelopen jaar iets beter is geworden, benieuwd of daar nog rek in zit.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Henk zijn techniek was al prima. Hij is behendiger met een bal dan Reza. Ik denk dat hij onderschat wordt.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Zijn techniek was prima zeg jij, ik heb toch het idee dat hem in het begin een stuk meer ballen van de voet schoten dan nu we een jaar verder zijn. Of hij meer behendig aan de bal is dan Reza weet ik nog niet ..
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Hij is gewoon een goede super sub, geen basismateriaal. Vorig seizoen zag je ook dat wanneer Henk in de basis begon het een stuk minder was. Als invaller is hij veel verrassender en kan hij meer teweegbrengen. Mooi zo houden, ideaal om achter de hand te hebben. Zeker in het soort wedstrijden als tegen de Graafschap.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vond het altijd verschrikkelijk om naar Henk te kijken. Vooral door zijn houding en passiviteit. Hij ontwikkelt zich echt duidelijk. Werkt harder. Is minder statisch. Er staat wel een kerel in de punt. Reza legt het steeds af. Lag gister constant op de grond.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Met Henk voetbal je een stuk opportunistischer. Zijn kracht is zoals hier wel eerder is genoemd zijn onvoorspelbaarheid. Maar het kwam te vaak voor dat hij makkelijke ballen geen goed vervolg gaf of dat hij de bal verkeerd aanneemt. Dit was tegen een jupiler league team en heeft zich goed laten gelden. Die gedrevenheid zoals hij erin kwam en die kracht in de duels (want geloof mij, hij verliest in de eredvisie ook vaak genoeg een duel) moet hij er ook in leggen als hij basis staat. Daarbij moet hij zorgen dat zijn basis techniek nog beter wordt en dan kan het echt een leuke spits worden. Als hij dat zelf gaat inzien tenminste. Want vind hem niet altijd even kritisch op zichzelf en vrij snel tevreden (berichten media).
Mainfield2016
Jeugdspeler
Berichten: 32
Lid geworden op: 15-05-2016 10:54

Bericht door Mainfield2016 »

Rick schreef:Met Henk voetbal je een stuk opportunistischer. Zijn kracht is zoals hier wel eerder is genoemd zijn onvoorspelbaarheid. Maar het kwam te vaak voor dat hij makkelijke ballen geen goed vervolg gaf of dat hij de bal verkeerd aanneemt. Dit was tegen een jupiler league team en heeft zich goed laten gelden. Die gedrevenheid zoals hij erin kwam en die kracht in de duels (want geloof mij, hij verliest in de eredvisie ook vaak genoeg een duel) moet hij er ook in leggen als hij basis staat. Daarbij moet hij zorgen dat zijn basis techniek nog beter wordt en dan kan het echt een leuke spits worden. Als hij dat zelf gaat inzien tenminste. Want vind hem niet altijd even kritisch op zichzelf en vrij snel tevreden (berichten media).

Henk is wel gegroeid en eerlijk is eerlijk zijn techniek is niet slecht aleen heeft hij soms een beetje te veel tijd nodig en daar moet hij aan werken
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Weer een prima goal van Henk tegen ADO. Naar mijn idee heeft deze jongen echt meer dan Reza, maar blijkbaar heeft Reza dingen die de technische staf tot nu toe meer bekoren. Toch denk ik dat, nu Veerman zich nadrukkelijk profileert, het een kwestie van tijd is dat Henkie in de basis komt.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Henk heeft de afgelopen twee wedstrijden inderdaad goede dingen laten zien. Als hij precies dat gedurende 90 minuten ook vol weet te houden - of überhaupt laat zien - dan zou hij terecht basisspeler zijn. Maar met alle respect we hebben het over slechts een de Graafschap en Ado. Vorig jaar was hij voor heel veel supporters samen met Te Vrede een bron van ergernis. Niet zozeer vanwege het ontbreken van doelpunten (samen geloof ik 16?) maar vanwege het gebrek aan voetballend vermogen.

Veerman heeft echter wat Te Vrede niet heeft en dat is techniek, maar is daarin steeds veel te onvoorspelbaar geweest. Spelers als Zeneli en Larsson wisten dan ook vaak niet wat ze moesten verwachten. Bovendien kwam het nog geregeld voor dat een bal van zijn voet sprong en je een counter om je oren kreeg. Of dat hij een wereldpass in gedachte had en het vervolg weer niet goed was. Dan mag Reza geen killer zijn en niet de droomkandidaat. Maar op NEC en de Graafschap na, laat hij wel steeds zien dat onderdeel goed te beheersen. Hij valt echter wel met regelmaat, maar is dan ook vaak een aantal kilo's lichter dan zijn tegenstander. Dan moet je je wel goed afvragen of je het risico zo vroeg in de competitie wil lopen om dat zelfvertrouwen bij spitsen al weg te nemen. Als je nu straks voor Veerman kiest, moet hij ook krediet hebben. En niet weer 1 of 2 wedstrijden en dan weer bank. Of je moet op basis van tactiek gewoon continu gaan wisselen, maar dat is volgens mij niet Streppel zijn ding. Persoonlijk vind ik dat Reza het met 3 goals in 7 wedstrijden niet gek doet. Afgelopen zaterdag had er zeker 1 bij gemoeten, maar als hij dit gemiddelde volhoud dan zit hij op 15 goals in 35 wedstrijden.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Rick schreef:Henk heeft de afgelopen twee wedstrijden inderdaad goede dingen laten zien. Als hij precies dat gedurende 90 minuten ook vol weet te houden - of überhaupt laat zien - dan zou hij terecht basisspeler zijn. Maar met alle respect we hebben het over slechts een de Graafschap en Ado. Vorig jaar was hij voor heel veel supporters samen met Te Vrede een bron van ergernis. Niet zozeer vanwege het ontbreken van doelpunten (samen geloof ik 16?) maar vanwege het gebrek aan voetballend vermogen.

Veerman heeft echter wat Te Vrede niet heeft en dat is techniek, maar is daarin steeds veel te onvoorspelbaar geweest. Spelers als Zeneli en Larsson wisten dan ook vaak niet wat ze moesten verwachten. Bovendien kwam het nog geregeld voor dat een bal van zijn voet sprong en je een counter om je oren kreeg. Of dat hij een wereldpass in gedachte had en het vervolg weer niet goed was. Dan mag Reza geen killer zijn en niet de droomkandidaat. Maar op NEC en de Graafschap na, laat hij wel steeds zien dat onderdeel goed te beheersen. Hij valt echter wel met regelmaat, maar is dan ook vaak een aantal kilo's lichter dan zijn tegenstander. Dan moet je je wel goed afvragen of je het risico zo vroeg in de competitie wil lopen om dat zelfvertrouwen bij spitsen al weg te nemen. Als je nu straks voor Veerman kiest, moet hij ook krediet hebben. En niet weer 1 of 2 wedstrijden en dan weer bank. Of je moet op basis van tactiek gewoon continu gaan wisselen, maar dat is volgens mij niet Streppel zijn ding. Persoonlijk vind ik dat Reza het met 3 goals in 7 wedstrijden niet gek doet. Afgelopen zaterdag had er zeker 1 bij gemoeten, maar als hij dit gemiddelde volhoud dan zit hij op 15 goals in 35 wedstrijden.
Volgens mij hebben we zojuist 5 duels op rij gewonnen en is er dan ook inderdaad weinig reden om de boel om te gooien. Henk laat zeer goede dingen zien en staat te dringen, en dat is alleen maar goed.

Reza krijgt echter wel erg weinig credits voor het feit dat we zulk goed voetbal laten zien. Men is weer ouderwets alleen naar goals aan het kijken. Reza is in de combinatie en in het voetbal gewoon belangrijk. Vergeleken met Henk is het maar een manneke, maar hij is sterk en is steeds aanspeelbaar en houdt de bal knap bij zich. Jammer dat hij zaterdag die bal op de paal schoot, maar daar deed hij niet zoveel fout. Verder heeft hij geen echte kans gehad.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Rick schreef:Henk heeft de afgelopen twee wedstrijden inderdaad goede dingen laten zien. Als hij precies dat gedurende 90 minuten ook vol weet te houden - of überhaupt laat zien - dan zou hij terecht basisspeler zijn. Maar met alle respect we hebben het over slechts een de Graafschap en Ado. Vorig jaar was hij voor heel veel supporters samen met Te Vrede een bron van ergernis. Niet zozeer vanwege het ontbreken van doelpunten (samen geloof ik 16?) maar vanwege het gebrek aan voetballend vermogen.

Veerman heeft echter wat Te Vrede niet heeft en dat is techniek, maar is daarin steeds veel te onvoorspelbaar geweest. Spelers als Zeneli en Larsson wisten dan ook vaak niet wat ze moesten verwachten. Bovendien kwam het nog geregeld voor dat een bal van zijn voet sprong en je een counter om je oren kreeg. Of dat hij een wereldpass in gedachte had en het vervolg weer niet goed was. Dan mag Reza geen killer zijn en niet de droomkandidaat. Maar op NEC en de Graafschap na, laat hij wel steeds zien dat onderdeel goed te beheersen. Hij valt echter wel met regelmaat, maar is dan ook vaak een aantal kilo's lichter dan zijn tegenstander. Dan moet je je wel goed afvragen of je het risico zo vroeg in de competitie wil lopen om dat zelfvertrouwen bij spitsen al weg te nemen. Als je nu straks voor Veerman kiest, moet hij ook krediet hebben. En niet weer 1 of 2 wedstrijden en dan weer bank. Of je moet op basis van tactiek gewoon continu gaan wisselen, maar dat is volgens mij niet Streppel zijn ding. Persoonlijk vind ik dat Reza het met 3 goals in 7 wedstrijden niet gek doet. Afgelopen zaterdag had er zeker 1 bij gemoeten, maar als hij dit gemiddelde volhoud dan zit hij op 15 goals in 35 wedstrijden.
Reza heeft in slechts 2 van de 8 wedstrijden (inclusief beker) gescoord en dat vind ik weinig voor een basisspits, eerlijk gezegd. Hij kan mij nog steeds niet overtuigen, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik ook niet weet of Henk dat in de basis wel kan. Maar ik vind Henk zeker een speler met iets extra's en vrijwel overal beter in dan Reza. Hij heeft wel zelf een actie, waarbij hij zichzelf vrij kan spelen. Dat heeft Reza niet. Ook denk ik dat Henk niet sneller lijkt, maar wel sneller is dan Reza. Reza kan alles een beetje. Henk is dreigender bij hoge ballen voor de goal, dreigender in de 16 als hij met rug naar goal staat, hij heeft steekpassjes, hij kan een bal stiften. Kortom in mijn ogen gewoon beter.
Plaats reactie