Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Heerenveen rules schreef:Ik vraag me toch af waarom Armenteros onhaalbaar is. Vind ik voor ons de ideale spits.
Bij Heracles is er geen Heerenveen rules voorzitter, dus die gaan niet akkoord met minder dan een miljoen (oid) voor één van hun beste spelers, zeker niet naar een rijke concurrent.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Satyr schreef:
Bij Heracles is er geen Heerenveen rules voorzitter, dus die gaan niet akkoord met minder dan een miljoen (oid) voor één van hun beste spelers, zeker niet naar een rijke concurrent.
Zo he, je krijgt wel humor van het leven in Limburg. Blijf vooral reageren op mijn posts. Wel aandoenlijk. :mrgreen:

Ja, Bubbe. Zal wel een duur grapje worden. Maar het is aanvallend wel erg mager als Henk weggaat.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

4 of 5 miljoe :lol: . Kom op Bubbe, Armenteros is nooit geslaagd bij een club boven de subtop en heeft een jaarcontract.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Als je al 4,5 miljoen voor Larsson krijgt dan is Armenteros wel het dubbele waard. :mrgreen:
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen rules schreef:Als je al 4,5 miljoen voor Larsson krijgt dan is Armenteros wel het dubbele waard. :mrgreen:
Fijn dat je de humor van je eigen post in ziet! :wink:
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

1.5 wel echt absoluut max voor een speler als Armenteros hoor. Daar ga je niet zo snel op verdienen. Dan wacht je een jaar en haal je hem transfervrij. Dan zijn er voor nu genoeg andere opties om te kijken of die haalbaar zijn.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Denk dat Armenteros een ideale spits is voor ons.
Zie hem liever dan Reza en Veerman.
Zou ook niet weten waarom hij onhaalbaar is voor ons.
Subtop Nederland is voor hem een prima niveau.
Zeg maar niks!
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Kunnen we dan niet beter kiezen voor een jonger talent dat als alles goed gaat in de toekomst voor een mooie winst kan worden verkocht?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ah joh, we hebben Dumfries. Die wordt voor ruim 20 miljoen gekocht door een PL-club. :mrgreen:
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Armenteros moet het zelf ook nog willen.. en daar heb ik een hard hoofd in.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Normaal gesproken brengen wij dit 'soort' geruchten niet naar buiten, maar De Vos brengt de nodige details naar buiten. Zo zou Willem II maar liefst 850.000 euro betalen voor de boomlange centrumspits, die eerder nog in de belangstelling stond van FC Utrecht.
SC Heerenveen zou tevens een doorverkooppercentage bedongen hebben. "Veerman wordt maandag gepresenteerd", schrijft De Vos op Twitter. De Friezen lieten eerder weten dat er wel een opvolger moet komen voor Veerman, dus de kans is groot dat Gerry Hamstra in de komende week nog aan de bak moet.
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

De bron die FeanOnline gebruikt is wel zeer twijfelachtig. Een twitteraccount met 0 volgers en vandaag de eerste post in 2 jaar.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

nickstok schreef:De bron die FeanOnline gebruikt is wel zeer twijfelachtig. Een twitteraccount met 0 volgers en vandaag de eerste post in 2 jaar.
Echt debiel hoe mensen hierop in gaan op Feanonline... Ik had al niet de sterkste indruk over een groot deel van de posters op Feanonline, maar dit niveau... 0 volgers, een totaal onbekende vent die iets roept in de media.

Gewoon negeren deze zielige roep naar aandacht.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Even wachten dus op een reactie van Hamstra.
Samen maken we de club sterk.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

BK2007 schreef:Even wachten dus op een reactie van Hamstra.
Ja op een tweet van een scholier met 1 volger! :lol:
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

nickstok schreef:De bron die FeanOnline gebruikt is wel zeer twijfelachtig. Een twitteraccount met 0 volgers en vandaag de eerste post in 2 jaar.
Mocht het wel waar zijn dan vanuit mij als Willem II supporter alle respect voor Hamstra. Die heeft dan echt het onderste uit de kan gehaald. 850.000 + doorverkoopclausule voor een bankzitter met een 1 jarig contract is natuurlijk teveel. Ter vergelijking. Veldwijk en matavz werden voor ong 4 ton gehaald.

Andere site heeft er ook nog als gerucht aan toegevoegd dat Heerenveen geprobeerd heeft Sol in de deal te betrekken, maar dat Willem II dit niet wilde.

Al met al hoop ik dat Veerman komt, maar niet voor dit bedrag. Daar zou Willem II ook 2 spelers voor kunnen halen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Nou, dat zou echt een goede deal zijn, voor Heerenveen dan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Al it gedoch is foar neat west. Hy bliuwt. Hamstra hat sprutsen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

BK2007 schreef:Al it gedoch is foar neat west. Hy bliuwt. Hamstra hat sprutsen.
Hamstra sprutst wel vaker...
Als hij nu gaat roepen dat het rond is of dat Henk weg mag, kan dat gevolgen hebben voor de onderhandelingspositie voor een andere spits.
Zeg maar niks!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Veerman verkopen of volgende week in de basis zetten. Heb Reza vaak verdedigd en was vorige jaar ook terecht basisspeler, maar speelt momentee niet goed en mist teveel kansen en heeft zelf geen dreiging.
Goran Popov
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 28-04-2013 18:36

Bericht door Goran Popov »

Henk viel vandaag erg goed in. Volgende week basis voor Reza.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Henk mag niet voor Iran uitkomen.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Stiffie schreef:Henk mag niet voor Iran uitkomen.
:lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind dat er nu wel slecht met Henk wordt omgesprongen. Hij mag niet weg, maar hij krijgt geen kans, terwijl Reza er helemaal niks van bakt. Wat zal hij gefrustreerd zijn, want hij is op dit moment gewoon beter. Streppel vraagt dan quasi geestig of je wel eens trainer ziet die niet zijn beste spelers opstelt, maar hij is er zelf 1. Lijkt nergens op. Henk verdient nu een basisplaats. Deed gisteren alles goed.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen rules schreef:Ik vind dat er nu wel slecht met Henk wordt omgesprongen. Hij mag niet weg, maar hij krijgt geen kans, terwijl Reza er helemaal niks van bakt. Wat zal hij gefrustreerd zijn, want hij is op dit moment gewoon beter. Streppel vraagt dan quasi geestig of je wel eens trainer ziet die niet zijn beste spelers opstelt, maar hij is er zelf 1. Lijkt nergens op. Henk verdient nu een basisplaats. Deed gisteren alles goed.
Wat mij betreft ook! Zet Henk er maar 5 wedstrijden in. Heeft mij nooit echt kunnen overtuigen, maar Reza brengt momenteel noppes.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Heerenveen rules schreef:Ik vind dat er nu wel slecht met Henk wordt omgesprongen. Hij mag niet weg, maar hij krijgt geen kans, terwijl Reza er helemaal niks van bakt. Wat zal hij gefrustreerd zijn, want hij is op dit moment gewoon beter. Streppel vraagt dan quasi geestig of je wel eens trainer ziet die niet zijn beste spelers opstelt, maar hij is er zelf 1. Lijkt nergens op. Henk verdient nu een basisplaats. Deed gisteren alles goed.
Quasi getergd. Beter had ik het niet kunnen omschrijven. Laat Henk maar weer eens beginnen. Ben wel benieuwd of hij het dan ook echt kan opbrengen om 90 minuten te sleuren te knokken. Dan hebben de verdedigers het zware kluif aan hem.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ben het eens met degenen die vinden dat Henk maar eens moet beginnen. Van de laatste 20 duels dat je gespeeld hebt, hebben we Henk volgens mij 18 keer in moeten brengen. Dat zegt mij dat plan A blijkbaar niet zo goed functioneert en dat je misschien eens wat ander moet proberen. Reza heeft krediet omdat hij vorig seizoen boven verwachting veel gescoord heeft, maar dit seizoen lijkt hij vooral alle kansen te missen.

Vorige week tegen Heracles 2 grote kansen gemist en gisteren toch ook weer 2,5 flinke kansen. Als je 2e spits nu geen impact heeft, dan laat je de 1e staan. Maar in deze situatie vind ik dat het tijd wordt dat Henk eens moet beginnen. Dan moet hij er wel meer energie in leggen dan hij gewend is overigens.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Oke, een kans moet hij misschien krijgen, maar ik vind ook Henk geen 1e spits voor Heerenveen. Tactisch te beperkt, qua positionering ook niet zo best en best vaak afwezig.

Toch is er met Henk wel altijd iets te beleven. Hij heeft iets onvoorspelbaars en heeft zijn fysiek. Met name dat eerste kan goed van pas komen tegen clubs die inzakken.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Henkie heeft vandaag toch maar weer twee keer gescoord. Toch knap!
Miereneukert!
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Streppel geeft in een interview bij Fox Sports zojuist aan dat Veerman gewoon blijft.
Lijkt mij verder prima, denk niet dat we in deze fase van de transferwindow een gelijkwaardige vervanger aan kunnen trekken.
Laatst gewijzigd door nickstok op 30-08-2017 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie