Henk Veerman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jazz schreef:
Wat te doen? Wat denk je van Dumfries, Hahn, Rojas en Mihajlovic? Kosten bij elkaar al miljoenen... Ze hebben al veel gedaan met de ontvangen miljoen van St. Juste & Larsson.
We hebben ruim 13 miljoen ontvangen en de namen die jij noemt zijn rond de 5. En we missen nog wat. Of vind jij de selectie compleet?
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Voor zowel Willem II als Henk zou het een mooie deal zijn, het bedrag dat Utrecht voor Henk wou betalen kunnen we dan echter wel vergeten neem ik aan.
nou nou
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Superfries1996 schreef:Voor zowel Willem II als Henk zou het een mooie deal zijn, het bedrag dat Utrecht voor Henk wou betalen kunnen we dan echter wel vergeten neem ik aan.
lijkt mij ook sterk. Wellicht ruil deal met Peters, al hoop ik dat niet. Matige verdediger.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:We hebben ruim 13 miljoen ontvangen en de namen die jij noemt zijn rond de 5. En we missen nog wat. Of vind jij de selectie compleet?
Als Veerman weggaat, zou ik wel graag een reservespits willen hebben. Voor de rest vind ik de selectie compleet. De overige miljoenen kunnen we gebruiken om de gaten in de begroting op te vangen.
Heerenveen fan in Leiden
nickstok
Basisspeler
Berichten: 866
Lid geworden op: 23-04-2014 18:50

Bericht door nickstok »

Het Brabants dagblad schrijft het volgende over Henk;
Willem II wil Henk Veerman nog deze week presenteren als nieuwe aanvaller. De Tilburgse club is sinds zondagavond weer volop in onderhandeling met Heerenveen en is bereid een forse afkoopsom te betalen voor het nog tot 2019 doorlopend contract.
Zweed1.0
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 20-07-2017 16:32

Bericht door Zweed1.0 »

Hierbij het bericht uit het Brabants Dagblad

http://www.bd.nl/willem-ii/willem-ii-ze ... ~a5e2226a/
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jazz schreef:
Als Veerman weggaat, zou ik wel graag een reservespits willen hebben. Voor de rest vind ik de selectie compleet. De overige miljoenen kunnen we gebruiken om de gaten in de begroting op te vangen.
Jij vindt dus net als ik dat de club nog iets moet doen. Zitten we oo 1 lijn. :wink:
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Jij vindt dus net als ik dat de club nog iets moet doen. Zitten we oo 1 lijn. :wink:
Volgens mij voor het eerst 8)

Ik verwacht geen miljoenenaankoop als vervanger voor Veerman, maar meer een ervaren spits die de strijd aan kan gaan met Reza voor een basisplaats. We hebben namelijk al aardig wat uitgegeven, en ik verwacht dan ook dat reserves worden aangebouwd met een deel van de toekomstige inkomsten van Larsson en St. Juste. St. Juste's transferinkomsten worden namelijk in termijn betaald, van Larsson weten we (nog) niks.
Heerenveen fan in Leiden
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Ik verwacht eigenlijk meer een wat jongere spits die Reza kan opvolgen aan het eind van het seizoen. En alvast rustig kan worden gebracht.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Aankopen kun je ook in termijnen betalen, Jazz.
Samen maken we de club sterk.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BK2007 schreef:Aankopen kun je ook in termijnen betalen, Jazz.
Daar heb ik geen rekening meegehouden. Goed dat je het zegt! :)
Heerenveen fan in Leiden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Voor 7 of 8 ton ga je helaas geen betere spits dan Henk vinden. Daarom niet verkopen, hoe sneu ook voor die jongen. Hij heeft specifieke kwaliteiten die verder niemand in de selectie heeft.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het zou jammer zijn als Veerman zal vertrekken, want het is de ideale pinchhitter. Maar als we dan toch zaken doen met Willem II, kunnen we Peters dan niet hier heen halen? Van Aken is totaal geen zekerheidje
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Volgens ene Arjen de Boer hadden Ajax en PSV ook interesse in Veerman (vervanging voor Dolberg & De Jong). Dit gelooft toch niemand?! :lol: :lol:

https://twitter.com/arjendeboer12/statu ... rman-.html
Heerenveen fan in Leiden
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Arjen de Boer zit al wel heel vroeg aan het bier..
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Je hebt er nog zo'n 1. Roel de Vries ofzo die roept ook van alles op twitter en mensen gaan er serieus op in. Hij zit er 9 van de 10 keer naast.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Jazz schreef:Volgens ene Arjen de Boer hadden Ajax en PSV ook interesse in Veerman (vervanging voor Dolberg & De Jong). Dit gelooft toch niemand?! :lol: :lol:

https://twitter.com/arjendeboer12/statu ... rman-.html
Is op zich toch geen gekke gedachte? Voor de laatste (10) minuten als het moet, zoals tegen Rosenborg bijvoorbeeld? Veerman is wel technisch he, het is niet dat hij niks kan met een bal.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

De man is de ideale pinchhitter voor niveau-eredivisie. Dus ook voor de topclubs. Ajax en Feyenoord hebben Huntelaar en Kramer voor die rol, maar bij PSV had ik Veerman niet eens zo gek gevonden.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

AllardP schreef:De man is de ideale pinchhitter voor niveau-eredivisie. Dus ook voor de topclubs. maar bij PSV had ik Veerman niet eens zo gek gevonden.
PSV heeft met Luuk de Jong al een soort van pinchitter. Daarnaast heeft Veerman nog steeds eerder zicht op een basisplek bij Heerenveen dan bij bijv. PSV. Na 2 seizoenen PSV (vnl. op de bank) zou hij al snel bij een club uit het rechterrijtje terecht komen, waar hij nu ook terecht kan, aangezien hij allesbehalve top3-materiaal is.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Veerman staat dus wel degelijk serieus in de belangstelling van Willem II. Dacht dat het om een loos gerucht ging.
Maar Willem II wil blijkbaar wel aan de transfersom voldoen. Dat de club toch aan hem vasthoudt zou te maken hebben met het feit dat er geen vervanger zou zijn.
Blijkbaar ziet de club het niet in Van Amersfoort zitten als back up en is Hornkamp nog niet zo ver ?
Samen maken we de club sterk.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

BK2007 schreef:Veerman staat dus wel degelijk serieus in de belangstelling van Willem II. Dacht dat het om een loos gerucht ging.
Maar Willem II wil blijkbaar wel aan de transfersom voldoen. Dat de club toch aan hem vasthoudt zou te maken hebben met het feit dat er geen vervanger zou zijn.
Blijkbaar ziet de club het niet in Van Amersfoort zitten als back up en is Hornkamp nog niet zo ver ?
Heerenveen doet op het moment precies wat Willem II vorig jaar deed. Uiteraard hun goed recht. Denk dat het net zo zal aflopen als vorig jaar. Speler blijft bij dezelfde club.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

BK2007 schreef:Veerman staat dus wel degelijk serieus in de belangstelling van Willem II. Dacht dat het om een loos gerucht ging.
Maar Willem II wil blijkbaar wel aan de transfersom voldoen. Dat de club toch aan hem vasthoudt zou te maken hebben met het feit dat er geen vervanger zou zijn.
Blijkbaar ziet de club het niet in Van Amersfoort zitten als back up en is Hornkamp nog niet zo ver ?
Veerman heeft vooral hele andere specifieke kwaliteiten, die verder niemand in de selectie heeft..
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Veerman out, Grot in.
Dat zou prachtig zijn wat mij betreft.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Brock-Madsen wordt genoemd als opvolger van Henk op feanonline.
Jazz
Beheerder
Berichten: 2493
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Brock-Madsen wordt genoemd als opvolger van Henk op feanonline.
Ik zie niks op Feanonline...Verwijderde post?
Heerenveen fan in Leiden
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nee hoor, op het forum door of een insider, of iemand die populair wil doen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Brock Madsen wordt ook als nieuwe spits van Willem II genoemd, naast Veerman. Heb dan liever Veerman. Ik zou alvast inspelen op een (eventueel) vertrek volgend jaar van Reza, eentje die duidelijk beter kan worden, in plaats van een type Veerman.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Heerenveen moet Veerman nu gewoon verkopen als ze er 700.000 voor kunnen vangen. Je hebt in het ergste geval van Amersfoort alleen achter de hand en nog 8 dagen over om te proberen een ander te halen. Armenteros, Grot , Ohi Omoijuanfo, Marvin Emnes, Necid of anders huur je Sam Lammers of Cassierra.
1896
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 14-03-2016 12:38

Bericht door 1896 »

Superfries1994 schreef:Brock Madsen wordt ook als nieuwe spits van Willem II genoemd, naast Veerman. Heb dan liever Veerman. Ik zou alvast inspelen op een (eventueel) vertrek volgend jaar van Reza, eentje die duidelijk beter kan worden, in plaats van een type Veerman.
Brock madsen js voor Willem II de back up als Veerman niet lukt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vraag me toch af waarom Armenteros onhaalbaar is. Vind ik voor ons de ideale spits.
Plaats reactie