Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Riverside » 04-08-2017 19:13

Celta de Vigo schijnt 7 miljoen geboden te hebben, maar Heerenveen wil niet onder 8 miljoen zakken. Als dit waar is vind ik dat onbegrijpelijk van Hamstra en co. 7 miljoen is mijns inziens een heel mooi bedrag voor Larsson. Laatste nieuws is trouwens dat Larsson niet meer traint tot hij vertrokken is. Tja, waardeloze mentaliteit, maar hij had allang verkocht moeten zijn.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor oldtimer » 04-08-2017 19:20

Hamstra moet wel heel zeker van zijn zaak zijn om het zo te willen spelen. Mij lijkt het niet zo verstandig, maar ik ben natuurlijk geen insider.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-08-2017 19:54

Ik vind dat Hamstra nu niet slim handelt. Zeg maar gewoon dom. Larsson voor 7 miljoen is een topbedrag en dan 1 miljoen meer willen met de kans dat je 7 miljoen misloopt. Dom beleid. Evenals met Veerman. Vind ik ook niet slim. Wat willen ze nu voor 2 spelers die we wel kunnen missen?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor pes5 » 04-08-2017 20:34

Laat Hamstra maar schuiven. Naar verluidt heeft hij met Feyenoord ook zeer scherp onderhandeld en vooral Hahn spotgoedkoop gehaald.

Kijk nu maar eens wat we binnen hebben gehaald en wat we verkocht hebben. St Juste en Marzo hebben ons 5 behoorlijke versterkingen opgeleverd.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Hamstra dit ook goed afhandelt. Het laatste wat je moet willen is dat men denkt dat flapdrollen als Larsson hier de dienst uitmaken.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2017 20:40

pes5 schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat Hamstra dit ook goed afhandelt. Het laatste wat je moet willen is dat men denkt dat flapdrollen als Larsson hier de dienst uitmaken.

Dat ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind 7 miljoen een zeer goed bod en dan kan je wel 8 miljoen willen, maar deze situatie kent alleen maar verliezers. Als er niemand dat bedrag wil betalen, heb je helemaal een probleem. Of Larsson koopt zijn contract af, of hij gaat naar de rechter. Dat moet je ook niet willen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 04-08-2017 20:48

Daarom ja. Dit is domme koppigheid. Dit levert zo alleen maar verliezers op ja.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Thinkman » 04-08-2017 21:28

pes5 schreef:Laat Hamstra maar schuiven. Naar verluidt heeft hij met Feyenoord ook zeer scherp onderhandeld en vooral Hahn spotgoedkoop gehaald.

Kijk nu maar eens wat we binnen hebben gehaald en wat we verkocht hebben. St Juste en Marzo hebben ons 5 behoorlijke versterkingen opgeleverd.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Hamstra dit ook goed afhandelt. Het laatste wat je moet willen is dat men denkt dat flapdrollen als Larsson hier de dienst uitmaken.


Inderdaad. Transferbeleid, waar onze club volledig van afhankelijk is om te overleven, ligt bij Hamstra niet bij die Zweedse flåpdrøl....
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Sam Larsson

Berichtdoor pes5 » 04-08-2017 21:33

Heerenveen rules schreef:Daarom ja. Dit is domme koppigheid. Dit levert zo alleen maar verliezers op ja.


Zullen we wachten met dat oordeel totdat Larsson vertrokken is?

Door het goede zakendoen van Hamstra, hoeft Larsson nu niet stel op sprong verkocht te worden. Financieel gezien heeft Heerenveem deze periode zeer goede zaken gedaan. Vertrouw maar op Hamstra. Komt wel goed.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Jazz » 05-08-2017 01:14

Man man man, zullen we wachten voordat we maar dingen gaan roepen?! Alsjeblieft zeg, Hamstra is fantastisch bezig en wil gewoon het maximale bedrag voor Larsson halen. 7 miljoen voor deze statistieken is een koopje. Laat de geinteresseerde clubs maar lekker elkaar uitspelen. De aanhouder zal eindelijk overwinnen.

Larsson gaat zo goed als zeker binnen nu en 4 weken de club verlaten. Vanuit zijn kant is het een grote poppenkast vol met bluffen en de club proberen uit te spelen. Lekker de diva blijven uithangen en zsm de club proberen te verlaten.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 05-08-2017 09:13

Als er nou 1 club is, dan zou ik het dom vinden om voor 8 te gaan als je 7 kunt krijgen. Blijkbaar zijn er meer en dan kun je best 8 als vraagprijs aanhouden. Als het niet meer is, het zou ook best op clausules vast kunnen lopen op dit moment.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-08-2017 11:40

Haha, 7 miljoen een koopje voor Larsson. Ja, daarom speelt deze jongen al 2.5 jaar bij ons en loopt hij nu zijn rondjes in Langezwaag. Belachelijke prijs is het.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Satyr » 05-08-2017 14:16

Heerenveen rules schreef:Haha, 7 miljoen een koopje voor Larsson. Ja, daarom speelt deze jongen al 2.5 jaar bij ons en loopt hij nu zijn rondjes in Langezwaag. Belachelijke prijs is het.


Ja, ik ben blij dat je het nu ook in ziet. Minimaal 8 miljoen moet het zijn.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor hhage » 05-08-2017 15:00

Ik zou ook zeggen pak die 7 miljoen,maar Hamstra zal wel weten wat hij doet en heeft waarschijnlijk wel het volste vertrouwen dat hij er 8 miljoen uit kan krijgen.Laat hem maar rustig zijn werk doen.hij weet teminste de ins en outs wat wij niet weten
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-08-2017 15:00

Wat goed van je dat je mij daar even op wijst........ 8 miljoen is helemaal waanzin voor mevrouw Larsson. Erg slim van de club. Hebben we 2 ongemotiveerde spelers voor wie 7 miljoen een topbedrag is en 7 ton idem.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor hhage » 05-08-2017 15:54

Heerenveen rules schreef:Wat goed van je dat je mij daar even op wijst........ 8 miljoen is helemaal waanzin voor mevrouw Larsson. Erg slim van de club. Hebben we 2 ongemotiveerde spelers voor wie 7 miljoen een topbedrag is en 7 ton idem.



Deze maand nog ff afwachten dan kunnen we zeggen als het slim of dom was.....
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Jazz » 05-08-2017 18:02

Heerenveen rules schreef:Wat goed van je dat je mij daar even op wijst........ 8 miljoen is helemaal waanzin voor mevrouw Larsson. Erg slim van de club. Hebben we 2 ongemotiveerde spelers voor wie 7 miljoen een topbedrag is en 7 ton idem.


Je zou met 15k posts wel verwachten dat je rustig de kat uit de boom kijkt ipv zomaar iets te roepen. We hebben nog 1 maand om transfers af te ronden. Zullen we eerst wachten tot het einde van de transferperiode voordat we roepen dat we vastzitten aan 2 ongemotiveerde spelers?!

Even geduld aub. En dat we vasthouden aan de 8 miljoen dat jij sarcastisch "erg slim" vindt, dat heet onderhandelen. Aangezien we minder dan 90% van de details weten kunnen we daar NIKS over zeggen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor vlqrt » 05-08-2017 21:42

Ik zit ineens te denken, wat als Larsson niet word verkocht ... hoe reageert het publiek op hem en misschien nog wel onzekerder hoe reageert hij op het publiek. Bij Alves was het al heel raar om een 'verrader' terug te zien komen ... maar die scoorde direct 7 maal, dat zie ik Larsson niet doen.

Vorig jaar was Larsson al verbaast dat we niet allemaal bij hem thuis kwamen aankloppen om zijn voeten te kussen of om zijn ramen te lappen. Hij zal gezien zijn zelfbeeld ook wel niet bijzonder handig op een terugkomst op het veld reageren. Ik hoop dat hij word verkocht, maar stiekem kijk ik ook wel een beetje uit naar de eerste wedstrijd met Larsson in de basis of nog beter als invaller. De ramptoerist in mij kan hier heerlijk van smullen!
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Janneman » 05-08-2017 22:06

Ik hoop voor hem dat hij verkocht wordt maar mocht hij blijven, lekker een jaar in jong-Heerenveen laten spelen en niet meer inzetten bij het eerste. Met dit soort spelers ben ik helemaal klaar ongeacht wat ze voor de club betekend hebben, zo betekenen ze namelijk niks voor de club.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Peter » 05-08-2017 23:01

Punt is simpelweg dat Larsson denkt dat hij groter is dan de club waar hij voor speelt.

Denk dat het goed is dat Heerenveen hem verkoopt, het liefst wat mij betreft op de laatste transferdag 1 minuut voor de deadline.

Wat mij betreft zou ik hem geen minuten meer mee laten trainen met het eerste en ook niet met de beloften. Laat hem maar wat individueel aanmodderen. Ik zou er ook geen tijd in steken of een trainer tijd in steken. Laat hem het maar lekker even zelf uitzoeken. Ik denk zelf dat hij prima past in Qatar of China of zo. Ik ben er wel klaar mee.

Mocht je hem niet kunnen verkopen aan 1 van de geïnteresseerde clubs, dan kun je hem misschien wel kwijt aan een club uit Qatar of China of zo. Past prima bij hem lijkt me zo. Jammer dat die Chinezen een beetje een rem hebben gezet op buitenlanders, dat is net een halfjaar te vroeg gebeurd wat mij betreft.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Sam Larsson

Berichtdoor BK2007 » 06-08-2017 10:11

Larsson wordt nog gewoon verkocht hoor.
Misschien met wat wanhopige clubs straks eind augustus Zeneli ook nog en wie weet Veerman ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Ebiede » 06-08-2017 10:13

Wie is Sam Larsson?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Appie_M » 06-08-2017 10:45

Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die hele soap rondom Larsson. Ik zie hem ook niet meer als een speler van onze club, maar hooguit nog als een soort asset waar we nog wat geld voor kunnen krijgen. Wat mij betreft spreken we af dat er geen woord meer over hem gezegd wordt en dat er alleen nog een persberichtje komt zodra hij verkocht is. Voor de rest gewoon vergeten en verder gaan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2017 11:52

Verrassend, Larsson staat er door zijn houding niet goed op in Nederland. PSV gaat dan ook geen poging wagen. Vraag me af of mensen die riepen dat Larsson zo hogerop kon, er nog steeds zo over denken. Week 2 in augustus en hij loopt hier nog. Rara, hoe kan het?

Wie verlost ons van deze overschatte vedette?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor oldtimer » 08-08-2017 16:48

Toch vind ik ook niet dat Heerenveen zo slim opereert. Waarom niet dat ( kennelijk gedane ) bod van 7 miljoen geaccepteerd? Is dat geen mooi bedrag? Denkt Hamstra nu echt dat hij straks de beoogde 8 miljoen alsnog kan cashen? En ergens kan ik me de frustratie van Larsson ook wel enigszins voorstellen. Ook al stelt hij zich nog zo dwars op.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Zweed1.0 » 08-08-2017 18:04

oldtimer schreef:Toch vind ik ook niet dat Heerenveen zo slim opereert. Waarom niet dat ( kennelijk gedane ) bod van 7 miljoen geaccepteerd? Is dat geen mooi bedrag? Denkt Hamstra nu echt dat hij straks de beoogde 8 miljoen alsnog kan cashen? En ergens kan ik me de frustratie van Larsson ook wel enigszins voorstellen. Ook al stelt hij zich nog zo dwars op.


Eens ik vind 6 a 7 miljoen prima kan de club ook weer verder. Die 7 miljoen stond in de pers dus afwachten of het waar is. Ik begrijp Celta wel die gaan niet oneindig lang wachten. Als die 7 miljoen klopt dan vind ik dat de club de hand aan het oversprlen is zeker nu wij erg finsncieel niet zo best voorstaan.
Zweed1.0
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 20-07-2017 15:32

Re: Sam Larsson

Berichtdoor AllardP » 08-08-2017 18:12

Ik verwacht dat het alsnog goedkomt; door de gigantische bedragen die de top uitgeeft, zit er nu heel veel geld in het systeem. Uit het verleden is gebleken dat dit uiteindelijk ook bij de lagere regionen terechtkomt. Ik denk ook niet dat de club zich zo lastig zou opstellen als er maar één belangstellende was - blijven is geen optie tenslotte - maar dat is koffiedik kijken.

Maar sowieso kunnen we pas achteraf beoordelen of de club slim gehandeld heeft. Wie weet er hier nou echt hoe de markt in elkaar steekt? Zeker HR niet, die nu zijn gelijk komt halen terwijl hij vond dat Larsson maar twee miljoen waard was.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-08-2017 18:43

Heb jij nu echt het idee dat ik niet weet hoe de markt in elkaar steekt? :wink: Ik vind hem nog geen miljoen waard, maar Celta wel...Maar geen 8 en de kans is nu dat hij niet wegkomt
Terwijl er 7 geboden is. Ongelooflijk beleid vind ik het. Waarom het risico nemen van een miljoen terwijl je 7 krijgt. Voor zo'n luilak.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sam Larsson

Berichtdoor fuotbalgek » 08-08-2017 18:53

Er staat een en ander in de media, maar niemand weet wat er geboden is en onder welke voorwaarden. Dus conclusies daaraan verbinden is gefundeerd op aannames. Wacht nou maar even af. Heeft bij de aankopen ook resultaat opgeleverd om even te wachten op handelen van het bestuur.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Sam Larsson

Berichtdoor rust » 08-08-2017 20:51

Er zijn berichten van 7 miljoen. Uiteindelijk zal daar wel geen reet vak kloppen.
rust
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 10-04-2009 11:13

Re: Sam Larsson

Berichtdoor Mackan68 » 09-08-2017 03:26

Zweed1.0 schreef:
Eens ik vind 6 a 7 miljoen prima kan de club ook weer verder. Die 7 miljoen stond in de pers dus afwachten of het waar is. Ik begrijp Celta wel die gaan niet oneindig lang wachten. Als die 7 miljoen klopt dan vind ik dat de club de hand aan het oversprlen is zeker nu wij erg finsncieel niet zo best voorstaan.

Ach, Celta zou nu dreigen aan het overschakelen te zijn op een transfervrije Turkse vleugelaanvaller van in de 30 die zichzelf vrijgekocht heeft (vanwege te weinig speeltijd bij zijn vorige club?) Zodoende houden de Spanjaarden nog steeds budget over om alsnog Sam vast te leggen. Dit hoort allemaal bij het transferspel. Tenminste, dat lijkt me niet heel vreemd. Maar mijn mening is ook wel gebaseerd op wishful thinking. 8) Mocht het met geen enkele club rond komen dan kun je alsnog Sam's optie in zijn contract lichten en hem komend seizoen verhuren. Ik hoef hem in ieder geval niet meer in ons shirt te zien spelen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 09-08-2017 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten

cron