Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Denk dat Heerenveen 7 miljoen vraagt en Fiorentina zal wel met een openingsbod van 5 miljoen, dus zal het wel 6,3 worden met wat doorverkoop percentage. Als ze die ene speler voor 30 miljoen verkopen dan hebben ze helemaal geld zat. Maar Larsson moet sowieso weg, voor alle partijen het beste
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, heel graag! Ik hoop dat deze speler nooit meer
rondsjokt in ons shirt. 6 miljoen zou geweldig zijn. Ik vind hem de helft nog niet waard. Maar die Italianen zullen wel geen wedstrijden van ons gezien hebben....
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2496
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Die droomtransfer laat wel lang op zich wachten zeg... Blijkbaar happen andere clubs niet echt om Larsson over te nemen...
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ja, die zullen ook zien dat hij mentaal niks aan kan.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

We zullen gewoon met Larsson het nieuwe seizoen ingaan, geen club op de wereld die hem wilt overnemen en heerenveen zit met 8 miljoen vraagprijs veel te hoog in de boom, 3.5 a 4.5 miljoen is hij maxinaal waard. Daarom koopt ook niemand hem
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Acht miljoen is te belachelijk voor woorden. Guardado gaat voor 2 miljoen naar Spanje..Met deze vraagprihs koopt echt niemand hem nee. Ik vind 2 miljoen al veel voor hem. Snel verkopen voor een reeele prijs en dan investere in backs.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

De prijzen gaan sowieso nergens over. Klaassen 27 miljoen, Karsdorp en Kongolo voor 14 en 15 miljoen voor een paar backs. Dan vind ik dat Heerenveen 8 miljoen mag vragen. En als je een filmpje maakt met hoogstandjes en goals is hij dat ook minimaal waard. Wij als supporters hebben hem elke 2 weken (elke week) zien spelen en weten wel beter.

Al denk ik wel dat er een nieuwe vleugelspeler bij moet als Larsson weggaat. Denk dat ze Odegaard als middenvelder zien en met Vlap, Johnsen en Zeneli is het toch afwachten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Sam vind heus een mooie club hoor. Maak ik me totaal geen zorgen om. Zelfs voor Wildschut kwam destijds een club.
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Celta schijnt tussen de 4 en 5 miljoen geboden 5e hebben. Dat is de absolute hoofdprijs. Direct doen!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Heerenveen rules schreef:Celta schijnt tussen de 4 en 5 miljoen geboden 5e hebben. Dat is de absolute hoofdprijs. Direct doen!

Absoluut niet! laat Celta en Fiorentina maar mooi tegen elkaar opbieden.
Spijt heb je morgen maar!
HVNFL
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 16-02-2010 16:48

Bericht door HVNFL »

Onzin Heerenveen Rules. 7-8 miljoen moet je er gewoon voor vragen. Je raakt 25 goals kwijt, en bij 4 miljoen houd je er eigenlijk niets aan over.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Neem het verschil tussen vraagprijs en bieding van Celta en dan kom je op een bedrag van ergens rond de 6,25 miljoen. Ik zeg niet te lang nadenken en doen!!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

4 miljoen voor zo'n vreselijke luie voetballer is de absolute hoofdprijs. Dan kun je er zo'n onnozele smiley achter zetten maar met 4 miljoen mag je je handen dichtknijpen.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Waarom zou je een openingsbod accepteren? Zeker als het maar de helft is van wat je wil hebben. €6 miljoen zal het wel worden ja. Iedereen blij.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Inderdaad minimaal 6 miljoen bij zo'n openingsbod. Een openingsbod zal wel niet de absolute hoofdprijs zijn noch het maximale dat deze club wil betalen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ja, dat snap ik ook wel. Het gaat erom dat 4 miljoen voor zo'n ergerlijke speler de hoofdprijs is. Dat vind ik al een topbedrag. Ik hoop dat niet de club zo dom is om teveel te vragen zodat we straks met hem blijven zitten opgescheept.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2496
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Heerenveen rules schreef:Ja, dat snap ik ook wel. Het gaat erom dat 4 miljoen voor zo'n ergerlijke speler de hoofdprijs is. Dat vind ik al een topbedrag. Ik hoop dat niet de club zo dom is om teveel te vragen zodat we straks met hem blijven zitten opgescheept.
4 miljoen de hoofdprijs?! Ben blij dat jij niet voor de club werkt. Voor een appel en een ei je sterspeler verkopen. Ja, hij is nog steeds onze sterspeler, ook al is hij lui. Hij is de spaakmaker van de club.
Heerenveen fan in Leiden
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat vindt jij. Hij is 24 en speelt al 3 jaar bij SC Heerenveen. Wordt wakker. Waarom speelt hij hier al zo lang? Niet omdat hij zo goed is. Clubs zien ook wel dat hij mentaal erg slap is. Iets waar Schaars ook al zijn vraagtekens bij zette. Dat ophemelen van Larsson snap ik niks van. Zaterdag heb ik meer genoten van Johnsen dan van Larsson in het hele seizoen.

Het loopt vaak spaak bij hem ja. Dus een spaakmaker mag je hem best noemen ja. Een smaakmaker is hij zeker niet. Feyenoord haalt Boetius voor op links, PSV speelt een heel seizoen zonder linksbuiten en halen hem niet. Waarom zou dat toch zijn?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

In 86 competitiewedstrijden voor Heerenveen 23 doelpunten en 26 assist, international van Zweden geworden en een geschatte waarde op transfermarkt van 7 miljoen. Wat zou dat toch zijn?
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Sportredactie LC‏ @LC_Sport 3 min.3 minuten geleden

Transfer op komst? Sam Larsson mist op de training van @scHeerenveen en gaat ook niet mee naar Hoenderloo
Nu kan het wel eens snel gaan! Ben benieuwd, hoop dat hij zo snel mogelijk wordt verkocht zo dat we zelf ook zo snel mogelijk weer wat versterkingen kunnen halen van dat geld. Er gaat trouwens 10-15 % van de winst naar Goteborg.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Volgens Hamstra heeft hij zich officieel ziek gemeld. Wat een instelling. Of hij is natuurlijk echt ziek, dan heb ik niks gezegd.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Neymar schreef:Volgens Hamstra heeft hij zich officieel ziek gemeld. Wat een instelling. Of hij is natuurlijk echt ziek, dan heb ik niks gezegd.
Ach, wat weten wij ervan? Misschien is hij wel met toestemming van Heerenveen met Celta om de tafel om zijn voorwaarden te bespreken. Of is hij inderdaad boos op de club en meldt hij zich daarom ziek. Of hij is echt ziek. Wie zal het zeggen?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Als het een openingsbod is van tussen de 4 en 5 miljoen lijkt me dat dusdanig serieuze interesse dat het wel eens snel door kan gaan en afgerond kan worden. Misschien is Larsson wel ondertussen die kant op om te praten. Is daar wat info over waar hij zich bevindt momenteel ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Ziek gemeld, sjongejonge zeg. Ja, of hij is heel toevallig echt ziek, net een dag nadat Heerenveen een bod weigert. Kan ook.

Nou, Larsson weg, Johnson erin :D
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Gisteravond liep hij nog op de golfbaan, leek er niks aan de hand.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

davp schreef:Gisteravond liep hij nog op de golfbaan, leek er niks aan de hand.
Griepgolf dus :wink: :roll:
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2496
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

davp schreef:Gisteravond liep hij nog op de golfbaan, leek er niks aan de hand.
Mag van mij lekker golfen in Spanje...
Heerenveen fan in Leiden
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

davp schreef:Gisteravond liep hij nog op de golfbaan, leek er niks aan de hand.
Die is echt niet ziek hoor.... :roll:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit geeft zijn mentaliteit weer. Wat een slapjanus. Zoals hij voetbalt.....
badfrisianboy
Wereldspeler
Berichten: 1004
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Als onze beste speler vertrekt mag er wel een goede vervanger gehaald worden. Niet één speler in onze selectie die vorig seizoen bij zoveel goals en kansen betrokken was als Larsson. Er vertrekken nogal wat goals en er moeten derhalve ook weer goals ingekocht worden. Mensen die hier Larsson totaal afbranden hebben geen idee hoe belangrijk hij vorig seizoen was voor onze sc Heerenveen. Je leert heel veel mensen en dingen pas waarderen als ze er niet meer zijn.

Maar met een mooi verkoopbedrag liggen er mogelijkheden om ook je selectie op meerdere posities te versterken. Ik weet niet in hoeverre ze een deel van de opbrengst willen gebruiken om het gat in de begroting voor komend seizoen te dichten. Maar anders kun je met slim scouten en goed inkopen van de opbrengst wel een linksback, rechtsback en linksvoor aantrekken.
Plaats reactie