Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wat van der Gijp terecht zei gisteren, Larsson zijn volgende club zal zijn plafond zijn. Het buitenland is te hoog gegrepen en bij Ajax zal hij het ook erg moeilijk krijgen.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Heerenveen rules schreef:Wat van der Gijp terecht zei gisteren, Larsson zijn volgende club zal zijn plafond zijn. Het buitenland is te hoog gegrepen en bij Ajax zal hij het ook erg moeilijk krijgen.
V/d Gijp wordt zo langzamerhand een parodie op zichzelf.
Hij was in het begin nog wel grappig, maar dan vertelde hij ook nog iets wat ergens op sloeg.
Nu zit hij alleen nog maar aan tafel om de grapjas uit te hangen. Jammer.
Ik vond ze maandag overigens wel heeel negatief over Heerenveen.
Zeg maar niks!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Denk ook dat Larsson niet hoger kan dan Ajax, PSV, of rechter rijtje, Spanje, Engeland, Duitsland.

Verdedigend viel ook een hoop op ons aan te merken tegen PSV. We hebben echt veel kansen weggegeven.
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Wat een ergernis vandaag. Slap, veel te veel risico, veel te snel opgeven.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Slap? Dat is zijn manier van voetballen. Ik hoop dat een club hem komt halen deze winter.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Wie kan eens tegen hem vertellen dat je bij een achterstand geen hakjes moet laten zien die gelijk weer een tegenaanval inluiden?
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Knipecity schreef:Denk ook dat Larsson niet hoger kan dan Ajax, PSV, of rechter rijtje, Spanje, Engeland, Duitsland.

Verdedigend viel ook een hoop op ons aan te merken tegen PSV. We hebben echt veel kansen weggegeven.
Nou sorry hoor, denk dat sc Heerenveen gewoon zijn top is.
Die analisten en deskundigen op tv hemelen hem veels te veel op.
Heeft zijn goede momenten maar zoals vanavond niet effectief en daar gaat het om in profvoetbal i.p.v hakjs en tikkie takkie voetbal.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Mag jij vinden. Ik zie Larsson zijn gebreken, maar hij is wel DE smaakmaker van dit team en wel de enige (tot Odegaard kwam) die openingen kon vinden en een man uit kon spelen. Zeneli is veel te vaak dreigend, maar wil dan dwars door de tegenstander heen. Sam is samba bij tijd en wijle.

Maar door zijn tekortkomingen zal hij niet heel hoog komen. Toch zal ik het jammer vinden als hij gaat. Tenzij ze inderdaad 11 miljoen voor hem krijgen, een bedrag dat ze gisteren bij Fox noemden. (maar dat kan ook een hypothetisch bedrag geweest zijn 8) )
Dan maar met Odegaard vanaf links en Pelle weer achter de spitsen, of Namli.
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

wordt in de media gezegd dat hij per direct de overstap maakt naar Ajax voor 8 miljoen. Zeer benieuwd wat hiervan waar is
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Tjerkstra media is de bron. Moet zeggen dat ik dat fijn vind, want ze zitten er namelijk wel vaker naast.
Zou het jammer vinden als hij nu weggaat en daarbij vind ik 8 mln aan de lage kant..
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Speelde gister behoorlijk inspiratieloos. Verwacht een 2e Sulejmani, kan het niveau en de druk van Ajax (nog) niet aan.
!
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Op dit moment zou ik zeggen: Daaaag!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Las ook ergens dat we geen vervanger halen omdat we met Odegaard en Zeneli zijn positie al hebben gedekt? Dus we hebben geen back-ups meer nodig?
Irevino
Nieuw talent
Berichten: 118
Lid geworden op: 03-06-2015 22:53

Bericht door Irevino »

Thorsby straks weer op linksvoor :P
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hopen dat het waar is! Ben het gesjok met eens een opleving wel zat. Strik erom en een CV'er halen.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ach HR, wat zal de teleurstelling groot zijn als je straks weer naar Slagveer zit te kijken. Hadden we dan Sam nog maar :wink:
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2024
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik denk dat we dat 'gesjok met een opleving' nog flink gaan missen. Tenzij zoals eerder gedacht Odegaard op de flanken gaat spelen, dan heb je een vergelijkbare speler met een hogere arbeidsethos. Ik vermoed dat dit ook het scenario is dat Hamstra in gedachten had. En mocht het niet kloppen, dan speel je de rest van het seizoen met een uitstekende bezetting voorin.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zeneli op links, Odegaard op rechts en bij nader inzien een scorende 10 halen. Van Amersfoort en Thorsby komen tekort. Dan ga je erop vooruit. Larsson speelde zo in 1 tempo. Slagveer komt er niet in Fuotbalgek.
wijzijnscheerenveen
Bankzitter
Berichten: 226
Lid geworden op: 20-05-2015 12:40

Bericht door wijzijnscheerenveen »

Update: Heerenveen heeft tegenover Voetbal.com laten weten dat het nieuws als 'een verrassing' komt en dat de Friezen er niets van af weten
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ajax kennende zullen ze op de laatste dag van de transferwindow om 23:45 een bod uitbrengen van 2 miljoen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Als je de geruchten mag geloven gaan ze naast Sam nog minimaal 3 nieuwe spelers halen de komende 5 dagen! :lol:

http://www.voetbal4u.com/2017/01/26/bre ... voor-ajax/

(bij meest gelezen)
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Waarom zijn mensen op het forum zo negatief over Larsson? Hij heeft gewoon keurig 7 doelpunten en 8 assists (samen met Jorgensen de meeste assists van iedereen in de Eredivisie). Daarnaast is hij een speler die zo 3/4 man voorbij kan dribbelen, wat de rest van het elftal niet kan. Behalve Odegaard nu. Denk eens terug aan dat Slagveer nog basisspeler was, of dat we naar Wildschut, Daniel de Ridder of Van la Parra moesten kijken. Dan heb ik toch veel liever Larsson.

Denk dat we blij moeten zijn dat we zo'n speler hebben.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Larsson is lui. De spelers die jij noemt niet.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Heerenveen rules schreef:Larsson is lui. De spelers die jij noemt niet.
Larsson kan voetballen, die andere 3 niet.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Larsson kan voetballen ja. Maar alleen erg jammer dat hij het zo weinig laat zien. Dat komt dan weer omdat hij denkt heel goed te kunnen voetballen zonder daar iets voor te hoeven doen.

Maar als die Tjerkstra er nu weeeer eens naast zit dan wordt het tijd voor een twitterverbod. Populair doenerij.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Larsson is een luie mentaliteitloze speler die af en toe een geweldige opleving heeft. Soms heb je gewoon het idee dat je met 10 man speelt, maar je mist hem pas als hij niet speelt.
Mocht hij vertrekken blijft dat ook dubbel. Met onze technische mensen voorin laten we soms prachtige dingen zien. Echter zie ik hem liever niet naar een Nederlandse club vertrekken en al helemaal niet naar Amsterdam. Al vind ik 8 miljoen wel een goede bedrag voor hem, alhoewel, als El Ghazi ook voor 8 miljoen verkocht wordt, dan is hij meer waard
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Feanfan 1 schreef:Larsson is een luie mentaliteitloze speler die af en toe een geweldige opleving heeft.
Af en toe? Bijna elke balbehandeling is fluweel. Hoort bij de beste spelers in de eredivisie. Maar jij ziet denk ik liever spelers als Slagveer en Wildschut. Dat mag, die hebben we er af en toe ook tussen lopen. Ik ga voor Larsson naar het stadion en als hij gaat voor een goede prijs kan ik daar vrede mee hebben. Anders houden want ik wil wel graag voetbal zien.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Larsson haalt ongeveer 70% eruit van wat hij daadwerkelijk kan. Die 30% is inderdaad luiigheid. Geweldige balbeheersing maar hij mist wel snelheid en body.
Doet me een beetje denken aan van der Gijp in zijn tijd bij Heerenveen. Op halve kracht de wedstrijd uitspelen/lui/gemakzuchtig.
Miereneukert!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

De grap is dan wel dan Larsson op 70% beter is dan 70% van de rest van de selectie. Sam moet meer worden uitgedaagd dan hier.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2545
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

fuotbalgek schreef:Sam moet meer worden uitgedaagd dan hier.
= kut mentaliteit. Verbloemd door zijn goals en assists + 'hype'

Meer uitgedaagd worden... :roll:
Plaats reactie