Sam Larsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Hebben we eindelijk een mooi elftal, loopt er helaas zo'n slappe Larsson tussen. Ik hoop dat er een club voor hem komt in de winter. Heeft geen enkele passie en sjokt vaak maar wat.
Zijn uitstraling is inderdad niet geweldig, maar hij is wel vaak de enige die openingen weet te creëeren met zijn dribbels. En tegenstanders zijn echt bang voor hem.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Knipecity schreef: Zijn uitstraling is inderdad niet geweldig, maar hij is wel vaak de enige die openingen weet te creëeren met zijn dribbels. En tegenstanders zijn echt bang voor hem.
Behalve tegen Ajax. In de wedstrijd waarin iedereen graag zou zien dat hij het dan ook kan laat hij het op een gigantische manier afweten. Mr. Superstar. Ik wens hem veel succes met z'n stapje hogerop. Het is te hopen dat ze hem scouten als middenvelder of 10 in een vrije rol, want een linksvoor is het in ieder geval alles behalve....
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Wat een onzin. Sam was gisteren niet erg aanwezig, kreeg eigenlijk maar 1 goede kans en een vrije trap. Maar hij is wel ongelofelijk balvast en verspeelt zelden een bal. Dat is wel heel fijn voor een elftal. Speel Slagveer of Zaneli maar eens aan met een man in zijn rug en de je bent de bal meer dan de helft van de tijd kwijt. Reza ligt de helft van de tijd op de grond. Bij Sam kan je de bal kwijt en je weet dat hij er 9 van de 10 keer iets goeds meedoet.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mee eens Stiffie. Sam is ontzettend gevaarlijk en een heerlijke technicus. Blij dat hij bij ons balt. Ben der wel bang voor dat hij ons spoedig zal verlaten, zeker nu hij Zweeds international is.
Samen maken we de club sterk.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Bovendien vond ik hem juist wel actief gisteren. Kijk alleen al naar die meeverdedigende actie voor rust, waarmee hij een zeer gevaarlijke aanval van Ajax voorkomt. Ik vond hem, net als de rest heel hard werken. Daarnaast zet hij voor rust Pelle, Arber en Reza voor de doelman.

Na rust was hij minder aanwezig, maar dat kwam ook omdat we de bal steeds al kwijt waren voordat we bij de aanval terechtkwamen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Stiffie schreef:Wat een onzin. Sam was gisteren niet erg aanwezig, kreeg eigenlijk maar 1 goede kans en een vrije trap. Maar hij is wel ongelofelijk balvast en verspeelt zelden een bal. Dat is wel heel fijn voor een elftal. Speel Slagveer of Zaneli maar eens aan met een man in zijn rug en de je bent de bal meer dan de helft van de tijd kwijt. Reza ligt de helft van de tijd op de grond. Bij Sam kan je de bal kwijt en je weet dat hij er 9 van de 10 keer iets goeds meedoet.
Dat jij het onzin vind is jouw mening, prima. Ga hier niet eens zeggen dat ik jouw verhaal onzin vind want het is nier relevant. Ik stel hogere eisen aan onze beste speler dan jij kennelijk. Jij houdt van gepingel en ik van meer open en snel spel. Laten we het daar maar op houden. Aan de linkerkant is het volkomen zinloos voor Bijker of Yuki om over Sam heen te komen want ze krijgen de bal toch niet mee. Want het is een grote Sam show. En als hij scoort of assists geeft is daar niets mis mee. Maar zodra resultaat uitblijft vind ik dat ik een goed punt maak. Sam maakt het druk, terwijl een linksbuiten het spel open zou moeten breken. En gezien zijn snel vertrek van het veld was hij zelf ook niet tevreden. En terecht.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zolang hij zo lui blijft zal hij nooit een stap hogerop kunnen. Hij voetbalt zonder passie, trekt vaak zijn poot terug en is vrij weinig beslissend. Mensen zijn hier wel erg snel tevreden over hem. Onvoorstelbaar.....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stiffie schreef:Wat een onzin. Sam was gisteren niet erg aanwezig, kreeg eigenlijk maar 1 goede kans en een vrije trap. Maar hij is wel ongelofelijk balvast en verspeelt zelden een bal. Dat is wel heel fijn voor een elftal. Speel Slagveer of Zaneli maar eens aan met een man in zijn rug en de je bent de bal meer dan de helft van de tijd kwijt. Reza ligt de helft van de tijd op de grond. Bij Sam kan je de bal kwijt en je weet dat hij er 9 van de 10 keer iets goeds meedoet.
Sam oogt de laatste paar wedstrijden ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd. En zeker tegen Ajax had ik van hem wel meer verwacht... al was het maar de drive en de wil. Wil je een stap hogerop, dan zul je juist tegen zulke tegenstanders moeten laten zien wat je in je hebt. Hij speelt de ene wedstrijd een 8 en de wedstrijd erop kan zomaar een 5 zijn..
In plaats van duidelijk te laten merken dat hij een stap hogerop wil, moet hij de drive hebben om elke wedstrijd minimaal een 7 te halen.. Hij zal de absolute uitblinker moeten zijn.. Van Assaidi werd ook verwacht dat hij een stap hogerop kon.. maar had achteraf gezien een tussenstap moeten nemen. Dat zal Larsson m.i. ook nodig hebben.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Volgens mij zit Sam al met zijn kop bij een andere club...
Heerenveen fan in Leiden
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Flying Tilster schreef:
Sam oogt de laatste paar wedstrijden ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd.
Zo oogt hij al zolang hij bij ons speelt.
Spijt heb je morgen maar!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Flying Tilster schreef: Sam oogt de laatste paar wedstrijden ongeïnteresseerd en ongeïnspireerd.
Volgens mij is dat gewoon zijn uitstraling inderdaad. Zo is hij altijd, maar omdat de resultaten de laatste weken slechter zijn wordt daar weer meer de nadruk op gelegd.

Het is een momentenvoetballer, maar zonder hem zou het nu wel een stukje minder worden. Hij is vaak beslissend.

Komt Assaidi dan kan je hem in principe wel verkopen. Hoewel ik nog steeds graag een goede back-up daarnaast zie komen, want Slagveer kan je nauwelijks een volwaardige back-up noemen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Buitenspelers zijn altijd momentenvoetballers.Dat gaat met ups en downs zie ook Zaneli. Maar Larsson is veel meer dan een buitenspeler want bemoeit zich ook vanuit het middenveld met het spel en met corners en vrije trappen.

Hij heeft dit jaar seizoen gewoon prima statistieken met goals en zijn assists.

Ik snap werkelijk niet wat mensen te zeuren hebben. Ze zien blijkbaar liever een type Wildschut of Joeri de Kamps.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stiffie schreef:Ik snap werkelijk niet wat mensen te zeuren hebben. Ze zien blijkbaar liever een type Wildschut of Joeri de Kamps.
Wat een onzin zeg. Mensen mogen toch gewoon kritiek op die jongen hebben of is dat soms verboden?
De kritiek die ik op hem heb, is dat ik het gevoel heb dat hij allang en breed met z'n hoofd bij een andere club zit en dat hij daardoor nog ongeïnteresseerder en ongeïnspireerder overkomt.

Tegen Ajax had ik wat meer schwung en de wil om te vlammen willen zien van hem. Maar hij was nagenoeg onzichtbaar.
Als je dan heel duidelijk laat blijken dat je een stapje hogerop wilt, dan zul je juist tegen dit soort tegenstanders je moeten tonen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ebiede schreef:
Zo oogt hij al zolang hij bij ons speelt.
In zijn 1e seizoen bij ons niet vind ik.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heeft gisteren weer keurig 90 minuten meegesjokt....Man, man, het lijkt wel een oude man.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Moest bij de eerste goal Reza zonodig weer met een hakje voor het doel zetten omdat hij te bedonderd is om een metertje extra te lopen. Was weer een grote ergenis inderdaad. Zet Slagveer er maar in, die maakt zijn metertjes wel en die kan je ook nog eens rechtsback laten spelen!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Eerste goal, hakje????
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Bij de eerste goal had Larsson juist een geweldige snelle balbehandeling. Een prachtige rechts-links combinatie waar geen hakje aan te pas kwam. Zulke "kleine" maar erg belangrijke technische passjes zie je veelte weinig op de Nederlandse velden. Voor de rest was hij inderdaad vrij tam.
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Denk dat Larsson weg gaat deze winter.

- Ajax wil een nieuwe linksbuiten
- PSV zoekt versterking op de vleugel (Josefzoon & Narsingh mogen weg)
- Als Feyenoord Larsson haalt worden ze sowieso kampioen
!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

siesta schreef:Denk dat Larsson weg gaat deze winter.

- Ajax wil een nieuwe linksbuiten
- PSV zoekt versterking op de vleugel (Josefzoon & Narsingh mogen weg)
- Als Feyenoord Larsson haalt worden ze sowieso kampioen
Ik vind dat we meer geld moeten vragen dan wat deze clubs (waarschijnlijk) bereid zijn te betalen. Ik verwacht niet dat Ajax, PSV of Feyenoord 10 miljoen voor Larsson neer willen leggen. Ik vind dat we de lat gewoon lekker hoog moeten leggen, in ieder geval niet voor een schijntje weg laten gaan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Sam zal toch niet in Nederland willen blijven denk ik. Die gaat toch veel liever naar Spanje of Italie.
Is het salaris ook veel hoger, iets waar Sam erg gevoelig voor is.
Samen maken we de club sterk.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik denk dat Larsson ook totaal niet geschikt is voor een club als Ajax. Dan moet je in een vast systeem spelen en je houden aan strenge tactische regeltjes. Dat is niks voor Larsson, die beland daar op de bank.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

DSCH schreef:Ik denk dat Larsson ook totaal niet geschikt is voor een club als Ajax. Dan moet je in een vast systeem spelen en je houden aan strenge tactische regeltjes. Dat is niks voor Larsson, die beland daar op de bank.
Als Ziyech dat kan. dan kan Sam dat ook.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik vind dat bij Zyech anders. Die is gretiger, wil als maar door en beter worden. Hiervoor wil hij zich zelf (redelijk) voor aanpassen. Daarnaast hebben ze bij Ajax ook wel door dat Zyech uitzonderlijk goed is voor de eredivisie, die krijgt zijn vrijheid wel. Larsson zal dat niet zo snel krijgen. Die zit (nog) niet op hetzelfde niveau als Zyech.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1368
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Larsson geeft in Zweedse media aan het seizoen bij Heerenveen af te willen maken. Maakt de komst van Odegaard daarmee wellicht overbodig'? Zal je net zien dat hij op de laatste dag alsnog gaat..
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Kaz_SCH schreef:Larsson geeft in Zweedse media aan het seizoen bij Heerenveen af te willen maken. Maakt de komst van Odegaard daarmee wellicht overbodig'? Zal je net zien dat hij op de laatste dag alsnog gaat..
Als Heerenveen een mooi bod krijgt bij een leuke club gaat Larsson 100% weg.
Heerenveen fan in Leiden
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Toch is het een prettige constatering dat we na de afgelopen transferperiode een nieuwe hiërarchie hebben en veel beter presteren. Larsson staat niet meer als jonge speler te schreeuwen dat hij weg wil, hij begrijpt nu dat hij aan zichzelf moet werken en dat er genoeg clubs gaan komen.
BakCristian
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 14-05-2008 23:35
Locatie: Eksmoardersyl

Bericht door BakCristian »

Is de komst van Odegaard een aanzet voor het vertrek van Sam?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2500
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

BakCristian schreef:Is de komst van Odegaard een aanzet voor het vertrek van Sam?
Ja.
Heerenveen fan in Leiden
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

BakCristian schreef:Is de komst van Odegaard een aanzet voor het vertrek van Sam?
Nee
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Plaats reactie