Andries Noppert

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Wat is er met 'm aan de hand? Ziet er een partij ongezond uit in z'n gezicht en keept als een krant.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Net vader geworden, dus weinig slaap denk ik
Maar van de 19 wedstrijden heeft hij wel minimaal 10x een negatieve invloed gehad (punten gekost)
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Vind het voor hem sneu hoor, maar je wordt er als supporter ook wel moedeloos van. Het zijn geen incidenten meer, hij blundert gewoon structureel :(.
wilbot
Invaller
Berichten: 268
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

Ik zou andries lang willen steunen maar het houd een keer op!
Lyle and Scott
Jeugdspeler
Berichten: 35
Lid geworden op: 17-03-2015 16:47

Bericht door Lyle and Scott »

hhage schreef: :D
Wil je ook nog ergens op terugkomen?
Niks meer dan middelmatige keeper. Kost punten zo!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2505
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Even banken Andries...
Heerenveen fan in Leiden
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

wilbot schreef:Ik zou andries lang willen steunen maar het houd een keer op!
Mee eens, ik gun hem alles, maar dit kan niet meer. Heeft ons teveel punten gekost dit seizoen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Vormdip Andries Noppert blijft niet zonder gevolgen: doelman raakt basisplaats kwijt bij SC Heerenveen
https://lc.nl/sport/Vormdip-Andries-Nop ... 76787.html

Ik kan het artikel niet lezen, voetbalprimeur heeft wel wat geschreven naar aanleiding van het artikel in de LC.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Sneu voor Noppert, maar wel een terechte beslissing
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Even tot rust komen, en dan de concurrentiestrijd weer aan gaan! :stan:
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Andries Noppert heeft de hulp ingeroepen van zijn oude keeperstrainer Harmen Kuperus, in zijn poging om zijn oude vorm en het goede gevoel terug te krijgen. De doelman van SC Heerenveen is met Kuperus aan de slag gegaan op de velden van amateurclub SC Joure.
Wel opvallend hoor, ook beetje raar signaal naar de huidige keeperstrainer.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Hoorde twee weken geleden al dat Noppert dit van plan was, was een kwestie van tijd dat dit op straat zou komen te liggen. Extra trainen met een andere keeperstrainer zegt wel iets over zijn relatie met Hesp, anders doe je zoiets niet zo snel. Maar hoe dan ook tekent dit het karakter van Noppert, die gewoon weer terug wil naar zijn oude niveau.

Ondertussen doet Mickey van der Hart het gewoon prima en moet ik nog maar zien of Noppert er in de laatste tien wedstrijden nog weer in gaat komen. Als dat (zoals ik verwacht) niet het geval is, denk ik dat hij komende zomer via de achterdeur naar het buitenland verdwijnt. Heb begrepen dat hij begin februari ook graag naar Turkije was gegaan en dat hij teleurgesteld was dat de club niet wilde meewerken aan een vertrek.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Toch zonde dat hij na het WK niet is verkocht, dat was voor iedereen het mooist geweest. Wel balen dat hij zo snel mogelijk weg lijkt te willen uit Heerenveen. Iets wat hij eigenlijk sinds het keepen in Oranje al roept.

Wel raar signaal naar Hesp en de trainingsstaf door met een andere trainer zelf aan de slag te gaan.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Wanneer zien we Andries weer terug onder de lat? Van der Hart doet het op zich naar behoren maar we weten allemaal hoe goed Andries kan zijn. Zou hij na 8-10 weken in de luwte straks nog weer een kans krijgen of maakt Van der Hart het seizoen af als eerste doelman? Ik neig naar rentree Noppert...

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Statistieken Noppert: 19 wedstrijden, 37 tegentreffers (gemiddeld 1.95) en 4 clean sheets.
Statistieken Van der Hart: 9 wedstrijden, 16 tegentreffers (gemiddeld 1.78) en 2 clean sheets.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ze presteren cijfermatig vergelijkbaar, alleen Noppert heeft echt een paar keer hele dikke blunders gemaakt die punten gekost hebben. Die heeft vd Hart niet echt gemaakt, dus geen reden om terug te wisselen. Denk dat Noppert pas in de voorbereiding op volgend seizoen weer eerste keeper wordt.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Noppert moet weer eerste keeper worden, maar waar ik me bij ieder schot op doel bij Andries iedere keer zorgen maakte. Dat heb ik dat bij Van der Hart niet, ook gister niet.

Niet vergeten dat Noppert je echt veel punten heeft gekost (AZ thuis, Sparta thuis, Twente uit)

Van der Hart doet het goed, dus voor nu laten staan
AMDJ
Verified
Beheerder
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Vind dat Mickey het echt boven verwachting doet, zolang hij deze vorm laat zien staat die plek niet ter discussie.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

AMDJ schreef:Vind dat Mickey het echt boven verwachting doet, zolang hij deze vorm laat zien staat die plek niet ter discussie.
Eens hoor, moet zeggen dat ik hem vooral bij afstandsschoten erg sterk vind. Of er nu een stuit in zit of niet, hij heeft de meeste ballen klemvast. En gisteren cruciaal in de 1-op-1 met Steijn, die ze normaal gesproken op die plek er gewoon in schiet. Bij de tegengoals viel hem verder niet veel te verwijten.

Wat dat betreft is het inderdaad ook logisch als Noppert komend seizoen pas terugkeert in de basis (of vertrekt).
Plaats reactie