Moderators: Beheerders, Fanmasters
fuotbalgek schreef:Natuurlijk ga je daar nu in mee. Ajax, PSV, AZ, Utrecht, Vitesse en Groningen zijn al over, Feyenoord wil over, wat blijft er dan nog voor competitie om je talenten een uitdaging in te geven? Die hele belofte competitie was al enorm gedevalueerd, nu kun je niet anders dan trachten in die pyramide te komen.
Jazz schreef:Hoe kom je hierbij? In 2017 wilde ze het wel (zie hieronder)... Ik kan geen recente citaten vinden maar het zal mij niks verbazen als ze wel mee willen doen.
Jazz schreef:Rein Smit met een hattrick voor de rust. Hebben we een toekomstige eerste elftal spits in Rein?
Lipton schreef:Het staat al jaren stil bij Heerenveen, clubs als Zwolle, Groningen en ook Cambuur hebben de afgelopen jaren flink wat progressie gemaakt.
Er is een kliekje aan trainers wat al jaren het zelfde is. 0 innovatie en geen cultuur van verbeteren en werken met een visie uit 2010. Zonde.
Heerenveen rules schreef:Zit jij dicht op de opleiding Lipton? Geen cultuur van verbeteren en werken met een visie uit 2010? Zijn de trainers dan niet goed genoeg? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Je zou denken in deze tijd dat de club de opleiding heel belangrijk maakt zodat er spelers kunnen doorbreken en verkocht kunnen worden.
hhage schreef:Toch ff naar de standen gekeken. Daar is niets mis mee,Alleen beloften en O14 staan onderaan, dat O14 onderaan staat is ook goed te verklaren Heerenveen heeft ook een O13 en O15 veel clubs waar O14 tegen moeten hebben geen O13 en 015. De andere teams staan in middenmoot of subtop. Is toch gewoon prima??
Het gaat natuurlijk niet om de ranglijst, maar om het opleiden zelf. De teams presteren wel echt een stuk minder dan pak hem beet 5 jaar terug.
Niek Westra gaat Heerenveen verlaten en is duidelijk niet tevreden hoe het bij de opleiding gaat.
Lipton schreef:
Het gaat natuurlijk niet om de ranglijst, maar om het opleiden zelf. De teams presteren wel echt een stuk minder dan pak hem beet 5 jaar terug.
Niek Westra gaat Heerenveen verlaten en is duidelijk niet tevreden hoe het bij de opleiding gaat.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast