Baas schreef:Drkusic heeft vandaag in ieder geval een contract getekend.
Wel talentvolle jongen volgens mij.
Klopt. Haalt eigenlijk altijd wel een voldoende. En een CV met scorend vermogen bij corners en vrije trappen is sowieso mooi megenomen!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Baas schreef:Drkusic heeft vandaag in ieder geval een contract getekend.
Wel talentvolle jongen volgens mij.
Joshua Sanches vervolgt zijn loopbaan bij Sparta Rotterdam, zo weet Voetbalzone. De negentienjarige aanvallende middenvelder komt over van sc Heerenveen en ondertekent een driejarig contract op Het Kasteel. Sanches is de eerste versterking voor de Rotterdammers, die afgelopen weekeinde degradeerden uit de Eredivisie.
De aanvallende middenvelder zal starten in Jong Sparta en moet op termijn doorstromen naar het eerste elftal, dat vanaf volgend seizoen onder leiding staat van Henk Fraser. SC Telstar, De Graafschap, Almere City en AZ hadden Sanches ook op de korrel, maar na een goed gesprek met technisch directeur Henk van Stee en hoofd scouting Ger Bruijs besloot hij voor een transfer naar Sparta te kiezen.
Sanches speelde sinds 2014 in het shirt van sc Heerenveen, dat hem destijds oppikte bij het Amsterdamse AFC. De aanvallende middenvelder, die eerder in de jeugdopleiding van Ajax speelde, kwam uit in Friesland in de Onder-17 en Onder-19 en speelde afgelopen seizoen zijn wedstrijden in Jong sc Heerenveen.
Jazz schreef:Wie? Is dit een gemis? Kan iemand iets zeggen over deze jongen?
Top Dutch club SC Heerenveen famous for starting out the legendary Marco van Basten are to offer a professional contract to Flying Eagles invitee Hamdi Akujobi.
Hamdi Akujobi earned good reviews when he trained with the Flying Eagles in Abuja before a 2019 U20 AFCON qualifier against Guinea Bissau.
He opted to play for Nigeria even though he is also eligible to play for the Netherlands as he was born there and holds a Dutch passport.
Heerenveen have for some time been tracking Akujobi, 18, the son of Chika Akujobi, who featured for Dutch club Armelo Heracles among other clubs.
They will beat another Dutch club, Sparta Rotterdam, who also have interest in the younger Akujobi and have got him to train with them recently.
Akujobi junior impressed at a recent U19 tournament hosted by Heerenveen.
He is comfortable playing in midfield and attack.
italiaan schreef:kunnen dit topic wel nieuwe naam geven
voetbalacademie psv..
italiaan schreef:kunnen dit topic wel nieuwe naam geven
voetbalacademie psv..
Jazz schreef:Stijn Pierie, de oudere broer van Kik heeft vandaag aangegeven dat hij stopt met professioneel voetbal. Jammer, had beide broers samen willen zien voetballen voor het eerste.
hhage schreef:John de Jong hadden we destijds ook gehuurd van PSV,dat bleek achteraf een schot in de roos te zijn
AllardP schreef:en vele miljoenen op de bank hebt.
AllardP schreef:Pagina 23! Tel daar zelf maar even de miljoenen van Van Aken, St. Juste, Larsson, Johnsen en Dumfries bij op.
AllardP schreef:Nee Wizard, de 6 miljoen was van het vorige jaar...
AllardP schreef:En hoe kom je erbij dat we tien miljoen gaan investeren? Het lijkt wel alsof je meer weer van de plannen dan de club zelf. En wie zegt dat we dat allemaal zelf gaan betalen? Als je slim bent, bouw je een multifunctioneel complex waar gemeente, provincie of private partijen ook aan bijdragen.
Je blijft het maar proberen he? Nogmaals, bij een voetbalclub werkt het niet zoals bij een normaal bedrijf. De restricties vanuit de banken zijn veel strenger voor voetbalclubs. Daarbij draaien we jaarlijks operationeel verlies wat één van de belangrijkste graadmeters voor een bank t.a.v. de financiering van een voetbalclub zijn.AllardP schreef:En waarom zouden we geen lening van de bank kunnen krijgen als we onroerend goed als onderpand hebben?
AllardP schreef:Als de club een plan heeft voor de centjes: laat maar horen! Je mag je fans toch verdorie wel laten weten wat je met die bergen geld van plan bent?
sc Heerenveen versterkt zich per direct met de IJslandse speler Orri Kjartansson. De middenvelder komt over van Fylkir en tekent een contract dat hem voor 2,5 jaar aan de Friese club verbindt. De 16-jarige Kjartansson sluit aan bij sc Heerenveen O17.
Technisch manager Gerry Hamstra is blij dat Kjartansson aan de Jeugdopleiding kan worden toegevoegd: ‘’We halen met Orri een technisch zeer vaardige middenvelder is huis. Hij is allround en kan zowel als verdedigende als aanvallende middenvelder uit de voeten. Orri is daarnaast iemand die, ondanks zijn jonge leeftijd, het spel al kan lezen.’’
Muck schreef:Beetje raar: een jeugdspeler in de zomer halen met een contract voor 2,5 jaar. Snap de logica niet om zijn contract in de winter af te laten lopen.
AllardP schreef:Beste Wizard,
........Maar ik besteed geen kostbare tijd meer aan de vruchteloze discussies hier.
Tige de groetnis!
AllardP schreef:Ik vind de manier van discussiëren hier steeds vervelender worden, ook van jou als beheerder. Ik hou van een scherpe discussie, maar dan wel inhoudelijk en zakelijk. Ik voel me steeds gedwongen te reageren op posts die op de man gespeeld zijn, foute beweringen bevatten of helemaal niet onderbouwd zijn. Ik heb hier gewoon geen zin meer in en kan mijn tijd wel beter gebruiken
BK2007 schreef:Is dit wel zo ?
Er staat wel degelijk een flinke som geld op de bank hoor.
Maar niks hoor je van de club over wat ze nu van plan zijn met Abenello ? Alleen de feansjop wordt uitgebreid.
Er zijn vragen genoeg. Ik denk dat je daar iets te makkelijk overheen redeneert.
Op zich mag de club wel wat meer openheid geven over de toekomst.
Dat voorkomt denk ik ook wat discussies hier.
BK2007 schreef:Echter mag van mij de club wel eens wat meer vertellen dan wel presenteren over de toekomst.
Zet gewoon eens een bouwtekening van Abenello op de website. Dat soort dingen.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast