Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Neymar » 11-08-2019 21:15

badfrisianboy schreef:Wat mij betreft blijft het centrum Dresevic - Botman staan. Staat als een huis achterin. Hoegh mag van mij op de bank.

Eens. Jammer voor Hoegh, maar dit centrum werkt gewoon. Kan me niet voorstellen dat Jansen Hoegh weer in de basis zet.
Neymar
Superster

Berichtdoor sonnema » 12-08-2019 06:38

Hoegh blijft natuurlijk een prima stand-in en zal ook weer wat tijd nodig hebben om wedstrijdfit te worden.
Het huidige centrum staat als een huis.
Was aanvankelijk erg verrast dat Jansen tegen Heracles al met Botman begon,maar deze jongen maakt nu in twee wedstrijden al duidelijk waarom.
Fysiek sterke, no nonsense verdediger en nu al goede klik met Dresevic.
Wat me ook goed doet is dat we met Dresevic en Faik eindelijk weer eens spelers met een goed afstandsschot hebben en die dat ook durven.
Tot nu toe, gebaseerd op 2 competitie wedstrijden, heeft Jansen het goed staan.
Denk dat het belangrijkste eerst ook is dat je verdediging, je fundering, goed staat, en dat lijkt vooralsnog het geval.
De organisatie in het veld ziet het er beter uit en ik denk dat de TS erg duidelijk is in zijn opdrachten en spelopvattingen.
sonnema
Basisspeler

Berichtdoor Satyr » 13-08-2019 14:53

Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.
Satyr
Superster

Berichtdoor pes5 » 13-08-2019 15:22

Satyr schreef:Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.

Zo opvallend is dat niet. Toen Rienstra hier nog zat, vond ik ook al dat er iets bij moest. Achterin staat het heel goed, maar van ons middenveld als geheel ben ik nog niet onder de indruk. Ik vind Kongolo en Bruijn prima jongens, maar over een heel seizoen en voetballend niet in staat om een tegenstander overhoop te spelen. Daarnaast zijn jongens als Ras en Frederiksen net name fysiek nog veel te licht.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Wizard » 14-08-2019 10:07

Satyr schreef:Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.

Dresevic is verdedigend niet sterker dan Hoegh, maar scoort 2 uit 2. Daarnaast heeft hij een prima klik met Botman, zo blijkt. Zo'n speler ga je er niet naast zetten. Daarnaast doet Botman het tot nu toe erg goed en vind ik hem verdedigend veel sterker dan Pierie. Beide mannen lijken een goede klik met elkaar te hebben en dan ga je als trainer daar niet aan tornen.
Op Rienstra is afgelopen seizoen al genoeg commentaar geweest en ook in de voorbereiding kon hij nog geen potten breken bij de fans.
Ik snap je punt dat het opmerkelijk is dat de 'sterkhouders' zo makkelijk zijn vervangen. Aan de andere zie ik Hoegh iemand als Dresevic moeiteloos vervangen.
Met een jongen en onervaren 10 een piepjonge aanval wordt het voorin wel heel onervaren. Aangezien Bruijn en Kongolo ook nog tamelijk onervaren zijn heb je toch wel iemand nodig voorin die de lijnen kan uitzetten. Laat in zijn kielzog maar een jonge talentvolle nr. 10 zijn minuten maken en invalbeurten pakken.
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf