Satyr schreef:Wel opvallend, Dresevic en Botman mogen (terecht) blijven staan ten koste van de aanvoerder en meest ervaren man, maar op het middenveld moet er per se een extra speler komen, omdat Rienstra weg is. Daar kunnen óók die jonge jongens als Ras spelen. Zet ze er maar neer als het moet.
Dresevic is verdedigend niet sterker dan Hoegh, maar scoort 2 uit 2. Daarnaast heeft hij een prima klik met Botman, zo blijkt. Zo'n speler ga je er niet naast zetten. Daarnaast doet Botman het tot nu toe erg goed en vind ik hem verdedigend veel sterker dan Pierie. Beide mannen lijken een goede klik met elkaar te hebben en dan ga je als trainer daar niet aan tornen.
Op Rienstra is afgelopen seizoen al genoeg commentaar geweest en ook in de voorbereiding kon hij nog geen potten breken bij de fans.
Ik snap je punt dat het opmerkelijk is dat de 'sterkhouders' zo makkelijk zijn vervangen. Aan de andere zie ik Hoegh iemand als Dresevic moeiteloos vervangen.
Met een jongen en onervaren 10 een piepjonge aanval wordt het voorin wel heel onervaren. Aangezien Bruijn en Kongolo ook nog tamelijk onervaren zijn heb je toch wel iemand nodig voorin die de lijnen kan uitzetten. Laat in zijn kielzog maar een jonge talentvolle nr. 10 zijn minuten maken en invalbeurten pakken.