Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?
Dat zou een zeer zwakke manier van communiceren zijn dat dit nieuws zo naar buiten zou komen. Door hem niet te noemen komen er nog meer geruchten op gang en, ondanks dat het geen succes is geworden, ga je zo niet met iemand van de club om.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?
Sterker nog, zijn naam is weggehaald. Eerst werd hij namelijk nog wél genoemd als één van de aanwezigen, nu inmiddels niet meer.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Watford heeft Ranieri ontslagen, dat zal geen toeval zijn :lol:
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Superfries1994 schreef:Sterker nog, zijn naam is weggehaald. Eerst werd hij namelijk nog wél genoemd als één van de aanwezigen, nu inmiddels niet meer.
Ik denk dat JJ dinsdag eerst de spelersgroep informeert, vóórdat de pers een bericht krijgt.

Maar omdat zijn naam inderdaad is weggehaald mogen we wel een bepaalde conclusie verbinden aan het gesprek van vandaag.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2544
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het staat nu overal al op.

edit: En de website loopt vast, hahaha
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

SC HEERENVEEN NEEMT AFSCHEID VAN JOHNNY JANSEN ALS HOOFDTRAINER
24 januari 2022 20:27

sc Heerenveen heeft de samenwerking met Johnny Jansen stopgezet. Het spelbeeld van de laatste wedstrijden gaf te weinig vertrouwen voor verbetering en heeft de club doen besluiten om de samenwerking per direct te beëindigen.

Jansen was in Fryslân bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer. “Dit zijn harde en moeilijke keuzes om te moeten maken”, zegt technisch manager Ferry de Haan. “Johnny is een echte clubman en heeft in verschillende functies ontzettend veel voor sc Heerenveen betekend. Dat maakt deze keuze nog lastiger. We beraden ons nu op de opvolging en hopen hier snel duidelijkheid over te kunnen geven.”

sc Heerenveen wil Jansen danken voor alle tijd en energie die hij in de afgelopen seizoenen als hoofdtrainer in de club heeft gestoken. De club hoopt dat Jansen in de toekomst binnen een andere rol aan sc Heerenveen verbonden kan blijven.
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... ofdtrainer
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Onbegrijpelijk ontslag op deze manier. Je laat de assistenten zitten die vervolgens verkondigen niets aan de tactiek te veranderen want daar hebben ze met zijn allen de hele tijd hard aan gewerkt. Er zijn dus een paar nieuwe spelers gekomen en verder veranderd er niks. Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Otsje P schreef:Onbegrijpelijk ontslag op deze manier. Je laat de assistenten zitten die vervolgens verkondigen niets aan de tactiek te veranderen want daar hebben ze met zijn allen de hele tijd hard aan gewerkt. Er zijn dus een paar nieuwe spelers gekomen en verder veranderd er niks. Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
Ja, dat snap ik nou ook niet. Tobiasen gaf meteen aan op dezelfde voet verder te willen. Dat is toch juist wat we niet wilden?
Dat Jansen weg moest, oké, daar kan ik inkomen, maar dan verder gaan op dezelfde wijze vind ik dan onbegrijpelijk.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Otsje P schreef: Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
Ik denk dat er wel meer speelde dan alleen tegenvallende resultaten. Men zou al niet met hem verder en blijkbaar heeft men toen gelijk besloten om hem per direct te ontslaan.
Er is vast en zeker wat voorgevallen tussen hem en de directie, of de spelersgroep.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Heracles lijkt me een mooie club voor Tobiassen.
Demster
Invaller
Berichten: 462
Lid geworden op: 31-05-2015 23:52

Bericht door Demster »

du longhi schreef:Heracles lijkt me een mooie club voor Tobiassen.
Gok dat die inderdaad voor een assistent-trainer gaan van ons maar dan niet Ole. Peter Reekers zou daar al veelvuldig genoemd worden als nieuwe trainer.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

En wat een verrassing, Ole Tobiasen gaat ook de Sc Heerenveen verlaten.
Erg jammer.
Anti anti. :)
igo
Invaller
Berichten: 449
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

Tobiasen niet naar Roda JC, gun deze man echt een mooie club. Hopelijk ziet Emmen iets in hem. Kan hij daar mooi wat extra ervaring opdoen als trainer, om over een paar jaar hier terug te keren als hoofdtrainer.

Het Heerenveen-gehalte is zo wel in de technische staf compleet uitgehold, zorgelijk in mijn ogen. Zo verlies je toch ook binding met de regio en supporters.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Er zijn maar 2 opties:

1 Van Wonderen stapt zelf op.
2 Van Wonderen wordt ontslagen.

2 zal het vast niet worden, want de Haan is daar niet capabel (vriendjespolitiek) genoeg voor.

Dus laat het aub 1 worden. Van Wonderen wil hopelijk niet meer met zo'n passieloze selectie werken. Wat een softies zijn het!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Maakt mij niet uit hoe, hij moet gewoon weg.
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

Heerenveen rules schreef:Er zijn maar 2 opties:

1 Van Wonderen stapt zelf op.
2 Van Wonderen wordt ontslagen.

2 zal het vast niet worden, want de Haan is daar niet capabel (vriendjespolitiek) genoeg voor.

Dus laat het aub 1 worden. Van Wonderen wil hopelijk niet meer met zo'n passieloze selectie werken. Wat een softies zijn het!
Een selectie weerspiegelt altijd het karakter van de trainer.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Trevorp schreef:Een selectie weerspiegelt altijd het karakter van de trainer.
Wat een onzin, in deze selectie zit veel meer voetbal en kwaliteit dan de trainer eruit haalt.
We hebben echt een goed middenveld, die KvW iedere keer uit elkaar haalt. De verdediging is ook meer dan prima.
De aanval is een zorgenkindje, maar juist daar weigert Kees een spits op te stellen omdat die de taken van Kees niet correct uitvoert. Ik ben ervan overtuigd dat we met een aanval vanaf het begin met Sahraoui - Nico - Walemark een stuk meer doelpunten hadden gemaakt.

Kees is een voetbalprofessor, maar lijkt momenteel meer op een verwarde professor. Want als het niet werkt, dan is het gewoon stupiditeit. Als je geen spits opstelt, moet het alternatief wel overtuigend zijn, maar dat is het dus niet
Gebruikersavatar
Trevorp
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 30-10-2015 09:22

Bericht door Trevorp »

SuperFrysk schreef:Wat een onzin, in deze selectie zit veel meer voetbal en kwaliteit dan de trainer eruit haalt.
We hebben echt een goed middenveld, die KvW iedere keer uit elkaar haalt. De verdediging is ook meer dan prima.
De aanval is een zorgenkindje, maar juist daar weigert Kees een spits op te stellen omdat die de taken van Kees niet correct uitvoert. Ik ben ervan overtuigd dat we met een aanval vanaf het begin met Sahraoui - Nico - Walemark een stuk meer doelpunten hadden gemaakt.

Kees is een voetbalprofessor, maar lijkt momenteel meer op een verwarde professor. Want als het niet werkt, dan is het gewoon stupiditeit. Als je geen spits opstelt, moet het alternatief wel overtuigend zijn, maar dat is het dus niet
Je kan het op je eigen botte wijze onzin vinden, maar feitelijk zeg je heel veel zaken die ik met dat ene zinnetje juist aangeef: er zit veel meer, maar door de trainer komt het er niet uit. Je geeft een aantal kernpunten aan, welke ik zeker met je eens ben, maar het begint allemaal met een tomeloze inzet en de wil om kost wat kost te winnen. Dat heeft deze coach niet en dat reflecteert (vind ik) op de selectie. Ze spelen veelal om niet te verliezen. Het is niet voor niets dat DKV en Grun nog in de beker zitten en wij er weer eens met het grootste gemak uit zijn geknikkerd. Door een Vitesse notebene, puur op inzet, niet op kwaliteit.

Dat Kees een voetbalprofessor is zie ik trouwens totaal niet; van een voetbalprofessor verwacht ik tactisch vernuft. Na een tweede keer vernedert te worden door Excelsior kun je wel tot de conclusie komen dat er geen tactisch geniale zetten in het arsenaal van KvW aanwezig zijn. Het is aan de coach om de juiste spelers op de juiste plek te zetten, de juiste tactiek voor de specifieke wedstrijd er in te trainen en er een geoliede machine van te maken met spelers die voor elkaar en voor de club door het vuur gaan. Dat zit er mijn inziens niet in met KvW.

Geef mij maar een coach met karakter, dan krijg je een selectie met karakter.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Er is me wel iets op gevallen van de 20 wedstrijden (inclusief beker)
We zijn 8x op voorsprong gekomen en hebben daar 7 keer van gewonnen (de andere gelijk, NEC)
We zijn 12x op achterstand gekomen en hebben er daar 10 van verloren, (1 gelijk (Zwolle) en 1 winst (Vitesse))

Doe ermee wat je wilt, maar ik blijf er bij dat we veel te weinig scorend vermogen in het team hebben en daar is de wedstrijd tegen Zwolle het beste voorbeeld van. Ik had daarom graag Chery zien komen. Die is echt creatief en die kan met een geode trap de koppers of aanvallers nog wel in stelling brengen, en Chery die kan een goal maken. Maar helaas
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 22-01-2024 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Feanfan 1 schreef:Er is me wel iets op gevallen van de 20 wedstrijden (inclusief beker)
We zijn 8x op voorsprong gekomen en hebben daar 7 keer van gewonnen (de andere gelijk)
We zijn 12x op achterstand gek0men en hebben er daar 11 van verloren, de andere gelijk (Zwolle)

Doe ermee wat je wilt, maar ik blijf er bij dat we veel te weinig scorend vermogen in het team hebben en daar is de wedstrijd tegen Zwolle het beste voorbeeld van. Ik had daarom graag Chery zien komen. Die is echt creatief en die kan met een geode trap de koppers of aanvallers nog wel in stelling brengen, en Chery die kan een goal maken. Maar helaas
Die statistiek klopt in ieder geval niet. Zie Vitesse-Heerenveen dit seizoen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

pes5 schreef: Die statistiek klopt in ieder geval niet. Zie Vitesse-Heerenveen dit seizoen.
Ohja, maar 12x op achterstand komen en er 10 van verliezen zijn nog schrikbarende cijfers
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Daarom zou van Wonderen nu wel moeten inzien dat hij deze weke eitjes niet meer aan het voetballen krijgt. En zijn conclusie moeten trekken.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Trevorp schreef:Je kan het op je eigen botte wijze onzin vinden, maar feitelijk zeg je heel veel zaken die ik met dat ene zinnetje juist aangeef: er zit veel meer, maar door de trainer komt het er niet uit. Je geeft een aantal kernpunten aan, welke ik zeker met je eens ben, maar het begint allemaal met een tomeloze inzet en de wil om kost wat kost te winnen. Dat heeft deze coach niet en dat reflecteert (vind ik) op de selectie. Ze spelen veelal om niet te verliezen. Het is niet voor niets dat DKV en Grun nog in de beker zitten en wij er weer eens met het grootste gemak uit zijn geknikkerd. Door een Vitesse notebene, puur op inzet, niet op kwaliteit.

Dat Kees een voetbalprofessor is zie ik trouwens totaal niet; van een voetbalprofessor verwacht ik tactisch vernuft. Na een tweede keer vernedert te worden door Excelsior kun je wel tot de conclusie komen dat er geen tactisch geniale zetten in het arsenaal van KvW aanwezig zijn. Het is aan de coach om de juiste spelers op de juiste plek te zetten, de juiste tactiek voor de specifieke wedstrijd er in te trainen en er een geoliede machine van te maken met spelers die voor elkaar en voor de club door het vuur gaan. Dat zit er mijn inziens niet in met KvW.

Geef mij maar een coach met karakter, dan krijg je een selectie met karakter.
Excuus, ik dacht dat je bedoelde dat Kees van Wonderen zo speelt omdat de selectie zo opgebouwd is.
Maar als ik zo je stuk lees, ben ik het er helemaal mee eens.
En inderdaad, geen enkele tactische geniale zet, iedere tactische zet ging mis.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zijn de Haan en Van Wonderen in het clubbelang nog niet opgestapt? Deze faalhazen hebben een knappe pkaat voor de kop.

Maak plaats voor clubmensen.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Trevorp schreef:
Dat Kees een voetbalprofessor is zie ik trouwens totaal niet; van een voetbalprofessor verwacht ik tactisch vernuft. Na een tweede keer vernedert te worden door Excelsior kun je wel tot de conclusie komen dat er geen tactisch geniale zetten in het arsenaal van KvW aanwezig zijn. Het is aan de coach om de juiste spelers op de juiste plek te zetten, de juiste tactiek voor de specifieke wedstrijd er in te trainen en er een geoliede machine van te maken met spelers die voor elkaar en voor de club door het vuur gaan. Dat zit er mijn inziens niet in met KvW.

Geef mij maar een coach met karakter, dan krijg je een selectie met karakter.
Onze trainers van de laatste jaren hebben het zo druk er een beetje voetbal in te krijgen dat een heel belangrijk punt compleet verdwenen is, namelijk spelers beter maken. Welke spelers zijn de afgelopen jaren aantoonbaar beter geworden door kwaliteiten bij de technische staf?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Plaats reactie