Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor pes5 » 17-02-2021 23:24

Eerlijk is eerlijk, uitstekende wissels vandaag.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 18-02-2021 00:06

pes5 schreef:Eerlijk is eerlijk, uitstekende wissels vandaag.


Het inbrengen van Floranus voor JP sloeg nergens op, aanvallende wissels nadat we tegen tien speelden waren vrij logisch. Uitstekend wil ik het dan ook niet noemen.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 18-02-2021 01:28

fuotbalgek schreef:Het inbrengen van Floranus voor JP sloeg nergens op, aanvallende wissels nadat we tegen tien speelden waren vrij logisch. Uitstekend wil ik het dan ook niet noemen.

Floranus viel wel aardig in met een paar voorzetten, zelfs waar een goal uit kwam.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 26-02-2021 14:31

Q&A op YouTube was erg geslaagd wat mij betreft. Heldere antwoorden, vooral van Martin Koopman
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 26-02-2021 21:52

Als je zo laf gaat voetballen, verdien je een 8-0 nederlaag. En dat er woensdag een belangrijke wedstrijd op het spel staat mag geen excuus zijn. Had 45 minuten lang Zwolle onder druk gezet, dan had je bij rust 0-3 voorgestaan en had je tweede helft op 60% kunnen spelen.
Belachelijke tactiek van JJ en de staf :twisted: :twisted:
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Lipton » 27-02-2021 08:32

Toen Johnny liet Jan destijds vallen, hij zou het wel even beter doen.
Met een betere selectie als Olde Riekerink doet hij het echt een stuk minder en dat is echt treurig.

Het is jammer dat het seizoen zo verloopt, er zit veel meer in als dit en dat is de technische staf aan te rekenen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor badfrisianboy » 27-02-2021 09:29

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik de club onvoorwaardelijk steun. Dit seizoen een gouden seizoenkaart en financieel meegedaan met de actie's Meiinoar en Ikbindrby. Voor de komende seizoenen zal ik ook weer een seizoenkaart aanschaffen. Bovendien krijg je bij de aanschaf van een seizoenkaart geen garantie op spektakel of goed voetbal, als iemand zich dat realiseert ben ik dat wel. Integenstelling tot sommige anderen heb ik geen seconde spijt van het aanschaffen van een seizoenkaart. Ik zal tijdens een wedstrijd in het stadion nooit mijn eigen spelers uitfluiten en ben in 38 jaar nog nooit voor het laatste fluitsignaal vertrokken van mijn plek.

Onvoorwaardelijke steun van mijn kant. Dat durf ik oprecht te zeggen. 

Toch ben ik wel kritisch op dit moment. Bestuurlijk denk ik dat we voorzichtig de goede kant op gaan. Maar voetballend gezien maak ik mij zorgen. Na Jansen de tijd en kans te hebben gegeven om zich te bewijzen, zoals ik die iedereen geef, constateer ik dat er weinig lijn zit in het positiespel wat wij spelen. Het ontbreekt na twee jaar Jansen nog altijd aan automatismen. Bovendien zie ik spelers onder Jansen niet een ontwikkeling doormaken. Spelers als van Bergen, Floranus, Woudenberg, Kongolo staan stil in hun ontwikkeling. Deels vanwege een gebrek aan kwailiteit bij de betrokken spelers, maar ook omdat bij deze technische staf de kennis en visie ontbreekt de spelers dingen te leren. Verder straalt er onder Jansen al tijdenlang geen enkele spelvreugde af van ons elftal. De passie is vaak ver te zoeken en heeft in mijn optiek deelste maken met de behoudende tactiek die Jansen predikt. Een tactiek die in mijn optiek ook niet past bij een opleidingsclub als sc Heerenveen. Spelers worden niet beter als je als speler alleen maar je tegenstander hoeft op te wachten om vervolgens de bal met een hengst naar voren te spelen in de hoop op een goede counter. Spelers worden beter in hun ontwikkeling als je ze aanvallend laat voetballen. Dat vraagt meer focus en zorgt eveneens dat je meer na gaat denken over het spelletje. 

Het voetbal is de laatste wedstrijden in sommige wedstrijden iets beter. Maar in mijn optiek niet door de inbreng van de technische staf, maar door de aankoop van betere spelers. Nu is een trainer deels afhankelijk van de kwaliteiten van de spelersgroep die hij onder zijn hoede heeft. Maar je mag daarbij wel verwachten dat door de inbreng van de trainer gedurende het seizoen er een positieve ontwikkeling te zien is in het veldspel en het spel in balbezit. Die ontwikkeling zie ik onder Jansen echter totaal niet. 

De volgende wedstrijd ben ik er weer (digitaal) bij. Uiteraard zal ik mijn club weer aanmoedigen. En dat zal ik blijven doen, ook al is het een divisie lager. Het neemt echter niet weg dat ik geen vertrouwen meer heb in Jansen als hoofdtrainer. 
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-02-2021 09:34

Met Dresevic, Bochniewiecz, Schone, Hallilovic (???) heb je 4 internationals, Floranus en Veerman spelen bij Jong Oranje. Mulder, de Jong en Veerman zijn prima eredivisie spelers. En toch weet Jansen er geen enkel voetbal in te krijgen en zit er weinig beleving in. En zolang hij hoofdtrainer is, is dat al zo. Het is laf en de opbouw verloopt zo traag... Een goede trainer zou er meer uithalen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor hhage » 27-02-2021 10:25

We hebben gewoon een prima selectie die hoort gewoon rond de 6-8 plaats te spelen. Dat het niet lukt is mij een raadsel.
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 27-02-2021 11:24

Van de laatste 17 wedstijden maar 2 gewonnen, uitgerekend tegen Feyenoord en Vitesse
Je kan een keer een slechte dag hebben, maar niet 15 wedstrijden. Dan ligt het dus aan de tactiek

Mooi dat je terug bent HR
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor BK2007 » 27-02-2021 19:01

Heerenveen rules schreef:Met Dresevic, Bochniewiecz, Schone, Hallilovic (???) heb je 4 internationals, Floranus en Veerman spelen bij Jong Oranje. Mulder, de Jong en Veerman zijn prima eredivisie spelers. En toch weet Jansen er geen enkel voetbal in te krijgen en zit er weinig beleving in. En zolang hij hoofdtrainer is, is dat al zo. Het is laf en de opbouw verloopt zo traag... Een goede trainer zou er meer uithalen.


Zeker ! Mee eens. Kijk ook eens naar het voetbal van het 1e sinds JJ daar de assistent is. Eigenlijk was toen zijn invloed ook al zo groot. Daarom moet er eens een frisse wind door de TS die zich bezighoudt met het 1e elftal. Neem Gert-Jan Verbeek eens terug met een stel nieuwe goede assistenten en geef die eens 2 jaar de tijd.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor badfrisianboy » 28-02-2021 12:46

Mijn visie over het voetbal bij sc Heerenveen:

Ik ben een liefhebber van aanvallend voetbal. Belangrijk daarbij is dat je in de spits iemand hebt lopen die handig is in de kleine ruimte en die de bal bij zich kan houden en zodoende kan fungeren als aanspeelpunt zodat de rest van het team kan aansluiten. Hiervoor is Henk Veerman in mijn optiek niet geschikt. Henk is een echte counterspits die ruimte voor zich nodig heeft en in de diepte aangespeeld moet worden om gevaarlijk te kunnen worden. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Mitchel van Bergen die ook diepte nodig heeft in zijn spel. In de kleine ruimte heeft hij geen passeerbeweging. Als je graag beter positiespel wilt spelen op de helft van de tegenstander heb je in mijn optiek niks aan Henk Veerman. Wil je weer dominant voetbal spelen zie ik liever een andere spits aangetrokken worden. Ook graag een spits die 90 minuten lang bezig is met bewegen, trekken en sleuren om de tegenstander onder druk te zetten. Dit mis ik bij Henk Veerman, die in mijn optiek te grote delen van de wedstrijd onzichtbaar is omdat hij nu teveel wacht op dat ene countermoment. Bovendien vind ik zijn houding in het veld vaak niet gemotiveerd overkomen en mis ik te vaak gedrevenheid in zijn spel. 

Joey Veerman is een begenadigd voetballer. Maar vind hem vaak niet gedisciplineerd spelen in het uitvoeren van zijn taken. Het gebrek aan balans op het middenveld heeft vaak te maken met het feit dat juist hij vaak zijn tegenstander laat lopen. In mijn optiek zoekt hij te vaak ook naar die lange bal op Henk Veerman en gaat dat wel eens ten koste van ons positiespel. Ik heb soms het idee dat hij meer met zichzelf bezig is als met het team. 

Vraag voor mij is wat nu echt de visie is van Gerry Hamstra en Johnny Jansen. Willen we aanvallend voetbal spelen op de helft van de tegenstander en wil je vroeg druk zetten in een 4 - 3 - 3 systeem dan zul je spelers moeten halen die daarbij passen en handig zijn in de kleine ruimte en over een passeerbeweging beschikken. Dan moet je afscheid nemen van Henk Veerman en Mitchell van Bergen. Wil je countervoetbal spelen dan moet je spelers hebben op het middenveld met een enorm loopvermogen die het kunnen belopen om van strafschopgebied naar strafschopgebied te rennen. Maar dit loopvermogen ontbreekt bij zowel Joey Veerman, Lasse Schöne en Siem de Jong. 

Kies als club en als technisch hart hoe je wilt spelen en haal vervolgens de juiste spelers bij die speelwijze. Nu is er in mijn optiek niet de juiste balans in het elftal en spelen we soms countervoetbal met spelers die daar niet geschikt voor zijn of moeten we bij een achterstand juist aanvallend voetbal spelen die met spelers die dat niet kunnen. 

Ik zou in de zomerstop als club bepalen hoe we willen gaan spelen, vervolgens een trainer zoeken die die speelstijl met het elftal kan uitvoeren (en dat is in mijn optiek niet Johnny Jansen) en vervolgens Mitchell van Bergen, Joey Veerman, Lucas Woudenberg en Rodney Kongolo verkopen en Sherel Floranus laten gaan en met het binnengekomen geld kwalitatief goede spelers halen die bij de gekozen speelstijl passen. En dan zorgen dat je de selectie tijdig op orde hebt zodat je de hele voorbereiding hebt deze gekozen speelstijl goed te trainen en een ingespeeld elftal te hebben bij de start van de competitie.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-02-2021 13:16

Goed verhaal!

De veranderde speelstijl geeft wel aan dat er qua visie iets niet helemaal goed zit. Ze starten met 4-3-3 met van der Heide op links met Woudenberg als back. Nygren en BM worden gehuurd. En spelen ook regelmatig. Van Hecke staat centraal en Dresevic zit op de bank en als hij mag spelen, staat hij op 6. Hajal valt regelmatig in en speelt zelfs nog wel eens basis. Dus inzetten op jonge spelers. Niks mis mee.

Een paar maanden later is het systeem omgegooid. Van der Heide speelt na zijn fout in Almelo geen minuut meer. BM speelt niet meer, Nygren zit veelal op de bank, van Hecke staat niet meer centraal maar Dresevic. En Hajal komt ook niet meer aan bod. Dus de 'jeugd' is afgeserveerd en er worden ervaren jongens gehaald. Waardoor je nu met 4 statische middenvelder speelt. Geen enkele diepgang, geen 1 speler met een actie. En ze halen een linksback die heel gevaarlijk is in de aanval, maar voor geen meter kan verdedigen.

Dus je kunt wel stellen dat ze ineens een totaal andere visie hebben. Voor beide is wat te zeggen. Maar dit is wel een behoorlijke omslag. En de speelstijl is totaal niet des Heerenveens. Afwachtend, een enorm trage opbouw in een systeem wat niet bij Heerenveen past. Dan heb je de selectie dus slecht samengesteld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 01-03-2021 01:58

12 punten achterstand op Groningen is ook een dramatische statistiek wat mij betreft, zeker als je de wedstrijd van vorige week in ogenschouw neemt. We hadden echt al rond Twente en Utrecht moeten staan, minimaal.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 02-03-2021 11:30

Wat een dramatisch wisselbeleid, kan er weinig goeds over zeggen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Wolliepoly » 03-03-2021 22:51

JJ gewogen en te licht bevonden.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Heerenveen rules » 03-03-2021 22:53

Na een korte opleving gaan we weer vrolijk verderwaar we gebleven waren. Passieloos, traag en vreugdeloos voetbal. Deze staf krijgt het niet voor elkaar... Volgend jaar tijd voor wat anders.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 03-03-2021 23:05

Nog 10 wedstrijden de tijd om bij de top 7 te eindigen (evt plek 8)
Dat is met deze selectie een verplichting JJ !!
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor xander » 08-03-2021 23:59

Gerry Hamstra vertrekt als technisch manager van SC Heerenveen, zo melden meerdere bronnen rondom de club.

Hamstra kwam 4,5 jaar geleden naar Heerenveen met als doel om de club duurzaam naar de top-6 van de eredivisie te loodsen. Hij zag echter steeds meer dat het uitstippelen van een lange termijnvisie nagenoeg onmogelijk was. Door het forse operationele tekort – vorig seizoen zo’n 6 miljoen euro – moet de club elk jaar de beste spelers verkopen, terwijl er steeds minder middelen waren om goede vervangers te halen.

De voorbije maanden groeide de onvrede. Bij Hamstra over de beperkingen van de club waarmee hij moest werken. Omgekeerd werden er steeds meer vraagtekens gezet bij de selectie die Hamstra samenstelde.

Wederzijdse ergernissen

Die wederzijdse ergernissen mondden recentelijk uit tot een breuk die niet meer te lijmen was. Hamstra had nog een contract tot medio 2022 in het Abe Lenstra-stadion, maar zal volgens bronnen deze week al vertrekken.



Lc
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Sfeer » 09-03-2021 00:22

Man man man het is ook NOOIT rustig bij ons. Doodzonde dit. Hamstra heb ik hoog zitten.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-03-2021 06:05

Het begin van het einde
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor boy waterman » 09-03-2021 07:51

Als dit zo is dan is het echt dood en doodzonde,ik zeg niet dat het altijd goed was bij alle aankopen maar had een gevoel bij deze man.
Onze club gaat op deze manier nog meer naar beneden,deze club word rechterrijtje club of zelfs vechten tegen degradatie!!!
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Satyr » 09-03-2021 08:30

Nog erger, we eindigen onder onze bovenburen
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor fuotbalgek » 09-03-2021 09:02

Vrij overtrokken reacties in mijn ogen. Hiervoor zaten we er Hansma en Vonk ook niet direct met de sterkste technische beleidsbepalers. Desondanks bleek de scouting nog aardig op orde te zijn, er zijn in die periode ook altijd smaakmakers geweest in ons elftal. Het technisch beleid is meer dan één persoon.

Het vertrek van Hamstra, mocht het waar zijn, is van zijn kant vanwege de genoemde redenen zeer begrijpelijk. Het is een brevet van onvermogen voor Roozemond, die Eisenga er uit heeft gegooid, maar zelf niet veel meer heeft kunnen betekenen aangaande het begrotingstekort. Het stadiondossier moet veel urgenter worden aangepakt bijvoorbeeld.

Maar mocht Hamstra vertrekken zijn er heus voldoende kandidaten met de technische bagage om hier goed beleid te voeren. Hamstra heeft over het algemeen goed werk geleverd, maar zeker niet uitsluitend. Een vertrek zou ik ook betreuren, maar iedereen is vervangbaar.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor siesta » 09-03-2021 09:11

Simpel bekijkende: er zit ook 0,0 waarde in de ploeg. Alleen Veerman en misschien Ten Berge zullen nog iets opleveren. Verder zit er geen waarde meer in de ploeg. We halen volgevreten vedetten (Schone, Siem) daar waar we vroeger talenten uit de Jupiler League en Scandinavië ophaalden en verwerkten tot miljoenentransfers. Er wordt teveel naar de korte termijn gekeken mijn inziens.

Maar snap zijn ergernis ook wel dat er geen einde lijkt te komen aan het operationele tekort.
!
Avatar gebruiker
siesta
Wereldspeler
 
Berichten: 1283
Geregistreerd op: 02-10-2005 12:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Demster » 09-03-2021 10:32

Eigenlijk is het, in mijn ogen, van beide kanten begrijpelijk. Roozemond vreest voor het voortbestaan van de club en wil zoveel mogelijk transfergeld stoppen in de schulden en Hamstra wil budget om kwalitatieve spelers te halen. Voor beide valt wat te zeggen echter is het goed voor te stellen dat dit uiteindelijk op een scheiding uitloopt. Ik hoop voor Hamstra, liefst in het buitenland, dat er een mooie club komt waarbij hij wel een goed gevuld potje heeft. Na de soms harde kritiek in de beginfase heeft hij het uitstekend gedaan.

Voor ons zie ik het somberder in. Mocht J.Veerman de weifelende vorm aanhouden van de afgelopen tijd dan vang je straks zo een paar miljoen minder voor hem, wat weer gevolgen heeft voor het komende jaar. Het is zo jammer dat er constant de druk op staat om spelers voor veel geld te moeten verkopen zodat je weer een paar jaar "levend" bent. Maar goed, dat is helaas nou eenmaal ons lot geworden.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Lipton » 09-03-2021 11:30

Hamstra begon in mijn ogen matig, maakte een paar grote fouten door de selectie te groot te maken en bepaalde spelers met aflopende contracten niet te verkopen. (o.a Thorsby en van Amersfoort)

Hij heeft goede spelers gehaald en ook voor mooie bedragen weten te verkopen. Toch is hij er niet in geslaagd om goede trainers aan te stellen en we staan er nu gewoon belabberd voor. Daar is hij ook gewoon verantwoordelijk voor.
Daarnaast is de jeugdopleiding onder zijn hoede alleen maar verslechterd.

Al met al denk ik dat we ook op bestuurlijk niveau wel iets nieuws / beters kunnen gebruiken dan Hamstra.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Goran Popov » 09-03-2021 11:32

Ik ben erg benieuwd hoeveel hiervan waar is en hoe dit zich zal ontpoppen.

Ik vind dat Hamstra gezien de mogelijkheden zeer goede dingen heeft gedaan en interessante spelers heeft gehaald. Tuurlijk zat er wel eens een misser tussen, maar wat mij betreft een dikke voldoende. Ook vind ik hem gewoon een zeer goed uithangbord van de club.

Zijn grootste missers zijn eigenlijk het spitsen- en backprobleem. Dat kun je hem absoluut verwijten. In het artikel staat dat er intern vragen waren over hoe de selectie was samengesteld, maar ik kan me niet voorstellen dat dit vanuit de staf komt aangezien Johnny Jansen & co, met alle respect, bar weinig tactisch vermogen etaleren.

Maar ik vergeet de trainers. Hamstra is (lijkt mij) ook direct verantwoordelijk voor het feit dat Johnny Jansen op de trainersstoel zit, en we hiervoor met vaak te lang met ongekwalificeerde passanten hebben aangemodderd. Als ik dit meeneem in mijn som, is het verlies van Gerry Hamstra misschien toch iets minder groot dan in eerste instantie gedacht.

Wel kan ik me zeer goed voorstellen dat Hamstra gefrustreerd is over het beperkte budget. Tuurlijk moet je geen onnodige risico's nemen, maar als we beleidsbeslissingen maken uit angst weet ik zeker dat het einde nabij is. Transferinkomsten zijn de levensader van de club en dat moet de hoogste prioriteit hebben. Onder Hamstra is het voetbal wellicht niet beter geworden maar is er wel een hoop ademruimte verschaft. Het liefst doe je beide tegelijk maar dit simpelweg niet altijd.

Mocht Hamstra vertrekken, ben ik zeer benieuwd wat er met het contract van Jansen zal gebeuren. Er kan wel eens heel veel gaan veranderen.
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Jazz » 09-03-2021 11:32

Vind het erg jammer dat Hamstra weggaat. Heeft het in mijn ogen prima gedaan met de beperkte middelen die beschikbaar waren. Ik snap dat Hamstra er een keer klaar mee is, Karlsson, Musaba en Hauge waren praktisch binnen, maar Hamstra mocht uiteindelijk geen geld uitgeven.

Zo zonde, je moet geld uitgeven om te groeien en het tekort te dichten. Dat is lange termijn visie.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Goran Popov » 09-03-2021 11:58

Het is inmiddels officieel. Hamstra verlaat de club na 5 jaar.

Boven alles vind ik dit toch zonde. Vooral het moment. Wéér een nieuwe periode van onrust. Hoeveel kunnen we er nog verwerken?

Daarnaast: hoeveel 'voetbal' zit er nou echt nog binnen de club?

Geen TD
Een onervaren coach zonder tactisch inzicht
Een assistent die er als een zoutzak bij zit, schijnbaar ook zonder inzicht
Een andere introverte assistent die ook weinig ervaring heeft
Een paardenman aan de top, welke de opvolger is van een hockeyman

Wie gaat ervoor zorgen dat er voetbalkennis wordt binnengehaald?
Goran Popov
Selectiespeler
 
Berichten: 224
Geregistreerd op: 28-04-2013 17:36

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten