Satyr schreef:Een aantal media zeggen dat Jon Dahl Tomasson de nieuwe trainer gaat worden.
Malmö inruilen voor Heerenveen... Je moet het maar willen.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Satyr schreef:Een aantal media zeggen dat Jon Dahl Tomasson de nieuwe trainer gaat worden.
sidodejong schreef:Van wonderen verlengt zijn contract niet, zouden ze voor hem gaan?
zweed1 schreef:Hoop dat hij naar ons komt en dan nog 1 of 2 spelers meeneemt. Bijvoorbeeld spits Colak die ze gehuurd hebben van een Griekse club dacht PAOK Saloniki
zweed1 schreef:Hoop dat hij naar ons komt en dan nog 1 of 2 spelers meeneemt. Bijvoorbeeld spits Colak die ze gehuurd hebben van een Griekse club dacht PAOK Saloniki
igo schreef:Hij heeft zijn vertrek bij Malmö aangekondigd, 1+1=2.
Tomassen heeft samen gespeeld met Ferry de Haan bij Feyenoord en was trainer van Excelsior toen De Haan daar directeur was. Ook heeft hij samengespeeld met Tobiassen, mooie combinatie lijkt mij zo.
DSCH schreef:Ik las in een ander nieuwsbericht op feanonline dat Ferry niet wil reageren op de uitspraken van Arnesen. Dat vind ik goed gedaan. Niet gaan moddergooien in de pers. Keurig!
Feanfan 1 schreef:Dat een aantal spelers te veel verdienen is sowieso een feit (Siem de Jong bv), maar er zijn zoveel vragen
Waarom was Kongolo 2 jaar geleden wel een bruikbare speler en konden we niet zonder hem. Waarom is Drevesic hier een wel even een gewaardeerde kracht geweest en nu weet je vantevoren dat hij een tegengoal kost
DSCH schreef:En dat geldt eigenlijk voor meerdere spelers. Halilovic, van Ewijk, Kaïb en in mindere mate Stefanovic beginnen hier goed, met vertrouwen en plezier. Maar allen zijn onder Jansen minder gaan voetballen. Naar mijn inziens komt dat door onduidelijke communicatie, gebrek aan wedstrijdplannen en teveel gewissel en geschuif.
Ik ben het ermee eens dat de selectie matig is, dat is echt een nadeel voor Jansen, maar na 3 seizoenen is hij nog steeds aan het goochelen en ontbreekt het aan visie. Spelers weten niet waar ze aan toe zijn, worden daardoor minder en verliezen waarde. Dat valt Jansen echt wel aan te rekenen en maakt hem op dit moment ongeschikt als hoofdtrainer.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast