Opstelling/Speelstijl/Tactiek

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Rick » 05-10-2018 21:25

Satyr schreef:Ohja, die laat Heracles ook gewoon gaan en die spelers willen ook beide naar Heerenveen toe. Kom terug uit het verleden aub.

Vandaar ook de knipoog..
Rick
Wereldspeler

Berichtdoor Satyr » 08-10-2018 23:48

Ah, ik zag alleen de twee haakjes staan :mrgreen:
Satyr
Superster

Berichtdoor paparazzi » 27-10-2018 22:15

Ik zou weleens met Jizz Hornkamp willen beginnen.
Jongen heeft wel een echt killerinstinct in tegenstelling tot Lammers. Laatstgenoemde is zeer balvaardig en zou ik weleens op 10 willen zien. Volgens mij komt hij daar nog veel beter uit de verf.
Hij heeft inzicht en een goed schot .
Vlap vind ik de laatste tijd nogal tegenvallen. Zet die tezamen met Kobayashi eens op de bank en probeer het eens met deze samenstelling. Kongolo ipv Juki.
Miereneukert!
paparazzi
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 05-11-2018 10:53

Waar zijn Rojas, Mihajovic gebleven, komen totaal niet meer voor in de opstelling, zelfs niet als wissel. Tegen Emmen had Mihajovic toch echt meer dreiging kunnen brengen dan een Kobyasi.

waar is Jordy bruin, geblesseerd?

Waarom krijgt Kongolo geen kans,
Waarom niet beginnen met Van den Bergen
Waarom wordt er niet eerder gewisseld, neem Emmen thuis, in de 55/60 minuut hadden er zeker gewisseld moeten worden
en hiermee de tactiek voorin aan te passen.

Echt bij far de slechtste wedstrijd van JOR dit seizoen
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Hakansson » 05-11-2018 11:00

Het ergste is nog na 11 wedstrijden , dat er nog steeds geen duidelijke speelstijl , tactiek te ontdekken is .

Druk zetten en snel de bal winnen ie je totaal niet in deze tactiek alles gaat zozo en een beetje half, dus deze stijl lijkt het niet te zijn.

terug zakken massaal verdedigen en gokken op de counter is het ook niet.

dan zou je zeggen met kobayashi op de buiten moet er een overwicht op middenveld komen om van daar uit te voetballen en ook daar zie je niks van terug.

Ben echt benieuwd wat nou het idee van jor en zijn staf is en met welke intenties het team naar buiten word gestuurd, en komt die nou omdat het team matig is en niet beter kan of kan jor zijn visie niet overbrengen op de jongens.

ik denk het laatste aangezien we geen wereld team hebben , m aar met de huidige competitie en welke teams er mee doen zouden zelfs met deze selectie vrij gemakkelijk bij de eerste 8 moeten komen.
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor sonnema » 05-11-2018 12:31

TORCIDA schreef:Waar zijn Rojas, Mihajovic gebleven, komen totaal niet meer voor in de opstelling, zelfs niet als wissel

Maar wel 2 keepers op de reservebank. :? :?
Het lijkt of Rojas en Mihajlovic in het verkeerde boekje staan bij JOR, anders niet te verklaren.
Heb je opties, gebruik je ze niet. Dit was een wedstrijd die schreeuwde om buitenspelers.
sonnema
Basisspeler

Berichtdoor TORCIDA » 05-11-2018 14:57

twee.......
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor BK2007 » 02-12-2018 12:21

Laat aub Pierie op de CV en Woudenberg voorlopig maar als LB spelen. Het liep heel aardig tegen Fortuna.
Bulthuis maar even op de bank. Ik wil Pierie de kans geven de komende wedstrijden op de CV.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor Flying Tilster » 09-12-2018 01:27

BK2007 schreef:Laat aub Pierie op de CV en Woudenberg voorlopig maar als LB spelen. Het liep heel aardig tegen Fortuna.
Bulthuis maar even op de bank. Ik wil Pierie de kans geven de komende wedstrijden op de CV.

Eens.. en zeker na vanavond, maar ben bang dat door de schorsing van Hoegh volgende week Bulthuis toch speelt :angry: :cry:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor GeraldSibon35 » 17-12-2018 13:55

Vond de driehoek Lammers, Vlap en van Amersfoort behoorlijk werken, dan kun je ook wat sneller de lange bal spelen. Maar geen idee hoe ze dit zouden kunnen inpassen. Voor 4-4-2 hebben we ook nog echt het juiste materiaal met spelers als Zeneli en van Bergen in de gelederen. Misschien Rienstra in de punt naar achteren en dan Vlap en van Amersfoort daar weer voor.
GeraldSibon35
Selectiespeler

Berichtdoor Wizard » 17-12-2018 14:53

GeraldSibon35 schreef:Vond de driehoek Lammers, Vlap en van Amersfoort behoorlijk werken, dan kun je ook wat sneller de lange bal spelen.

Dan moet je continu de lange bal spelen. Voor wat meer voetbal heb je een opbouwer nodig vanuit de '6'. Daarin vind ik Rienstra toch te licht. Ik vind dat de cv's veel sneller de middenvelders moeten aanspelen danwel zelf moeten inschuiven. Het is te voorspelbaar op dit moment.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor fuotbalgek » 18-12-2018 03:04

Tegen betere elftallen kun je niet met Lammers en Vlap + 2 buitenspelers spelen. Rienstra en Yuki blinken al niet uit in controlerende vaardigheden, in dit systeem hebben we aan de bal en zonder bal geen enkele vorm van dominantie. Wellicht maar eens Vlap of Lammers voorop, en drie daarachter, zodat we controle hebben op de wedstrijd. Zoals we nu iedere keer overlopen worden is kinderlijk eenvoudig.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Superfries1996 » 14-09-2020 13:49

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-levert-meeste-spelers-aan-elftal-van-de-week

Veerman en Pawel Bochniewicz allebei in het Elftal van de Week van VI!
nou nou
Superfries1996
Superster

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf