Opstelling/Speelstijl/Tactiek

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor du longhi » 04-08-2023 18:57

Ik hoop dat dat er nog wat mogelijk is qua versterkingen.
Anders wordt het weer zo'n kleurloos seizoen als vorig jaar met zo nu en dan een uitschieter. Baas in eigen huis tegen alle tegenstanders uit het rechterrijtje zie ik niet 1,2 gebeuren. Daar moeten we wel heen de kommende jaren.
Ik denk dat heel veel staat met het niveau wat van Beek weer kan halen. Samen met Noppert tilden zij het hele elftal naar een hoger niveau.
Laatst bijgewerkt door du longhi op 05-08-2023 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2023 20:27

Met deze selectie, en dan tel ik Nicolaescu mee, dan maken we niet meer dan 25 goals
Dan spelen we om plek 14-18
En ik weet dat ik in herhaling val dat er veel meer goals gekocht moeten worden. Maar sommigen vinden dat we een prima selectie hebben. Ik probeer hun hoge verwachtingen wat te temperen
Met Nunnely als rechtsbuiten, Kohlert linksback in een 4-3-3- systeem en het opstellen van Olsson (waar dan ook) speelt je elke wedstrijd met 8 man
Laatst bijgewerkt door Feanfan 1 op 05-08-2023 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Heerenveen rules » 05-08-2023 08:19

Wat is er mis met Kohlert? Prima speler!

Ons middenveld is zwaar onder de maat. Nul scorend vermogen. Echt dramatisch dat de club hier niet op geanticipeerd heeft. Haye, Olsson, Tahiri die scoren er max. 8 samen. Hopelijk ziet de Haan nkg het licht en wordt er een scorende 10 gehaald. Kan Sahraoui mooi op links blijven staan ipv alle ballen te halen vanuit het middenveld.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-08-2023 09:09

Heerenveen rules schreef:Wat is er mis met Kohlert? Prima speler!

In een 5-3-2 of 3-5-2 systeem wel. In een 4-3-3 als pure linksback is hij veel te kwetsbaar
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor du longhi » 09-08-2023 14:35

Hoe zien jullie het middenveld bij een 4-3-3 opstelling?

We mogen best wel onderscheid maken in wedstrijden waar we het spel moeten maken en wedstrijden waar we op papier de onderliggende partij zijn. Vorig jaar was hetzelfde middenveld ongeacht de tegenstander.

Verwacht je onder druk te komen staan en de onderliggende partij te zijn dan snap ik dat je met en Tahiri en Haye speelt.
Speel je tegen een ploeg uit het rechter rijtje, dan kun je best wel wat aanvallender beginnen. Ook in thuiswedstrijden tegen onderkant linkerrijtje met 1 van de twee controleurs.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 09-08-2023 14:47

du longhi schreef:Hoe zien jullie het middenveld bij een 4-3-3 opstelling?

We mogen best wel onderscheid maken in wedstrijden waar we het spel moeten maken en wedstrijden waar we op papier de onderliggende partij zijn. Vorig jaar was hetzelfde middenveld ongeacht de tegenstander.

Verwacht je onder druk te komen staan en de onderliggende partij te zijn dan snap ik dat je met en Tahiri en Haye speelt.
Speel je tegen een ploeg uit het rechter rijtje, dan kun je best wel wat aanvallender beginnen. Ook in thuiswedstrijden tegen onderkant linkerrijtje met 1 van de twee controleurs.


Ik zou voorlopig maar met van Amersfoort (mits hersteld) op 10 beginnen, Haye op 6 en Olsson als 8
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor du longhi » 09-08-2023 15:05

Van Amesfoort viel me vorig seizoen nog niet mee. Had zeker meer doelpunten van hem verwacht en misschien ook wel dat hij het middenveld bij de hand kon nemen.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-08-2023 17:08

Zolang Olsson maar niet speelt
Op dit moment kies ik voor Haye, Tahiri en Webster.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Ebiede » 09-08-2023 17:13

Waarom Olsen niet.. Vind ik de enige voetballer die vooruit wil voetballen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Feanfan 1 » 09-08-2023 17:29

Ebiede schreef:Waarom Olsen niet.. Vind ik de enige voetballer die vooruit wil voetballen.

Vind ik gewoon niks toevoegen. Niet op de 6, niet op 10 en niet op rechtsbuiten
Veel balverlies, loopt als een kip zonder kop rond en blinkt nergens in uit
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Marça » 09-08-2023 17:51

De 10-positie is al tijden een zorgenkindje, net als de rechtsbuiten overigens. Mijn voorkeur op 10 gaat uit naar Pelle van Amersfoort en ik hoop dat het beter met Nicolaescu klikt dan met Van Hooijdonk en Karlsbakk. Die liepen elkaar meer in de weg en vulden elkaar totaal niet aan. Olsson kan aardig ballen maar toont totaal geen daadkracht voorin. Op 6 vind ik hem beter passen, maar Tahiri vind ik daar nog altijd de betere speler - zorgt meer voor balans en is een stuk balvaster.

Op rechtsvoor eerst maar voorkeur geven aan Nunnely en wellicht kun je in slotfase nog met Karlsbakk en Nicolaescu voorin gaan spelen en dan zonder rechtsbuiten. Het zou top zijn als er nog een goede rechtsbuiten bij komt, maar zolang er niemand vertrekt, denk ik niet dat er veel budget is en transfervrije opties heb ik zo even niet voor me op een rijtje.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Superfries1994 » 09-08-2023 21:59

Feanfan 1 schreef:Vind ik gewoon niks toevoegen. Niet op de 6, niet op 10 en niet op rechtsbuiten
Veel balverlies, loopt als een kip zonder kop rond en blinkt nergens in uit

Het is dan ook in de verste verte geen rechtsbuiten natuurlijk, 10 komt al wat meer in de buurt, maar ook dat vind ik niet zijn positie. Qua postuur en kracht veel meer een 8 of 6. Op 6/8 hebben we hem nauwelijks gezien overigens, alleen uit tegen Twente (3-3), thuis tegen RKC (waar we een prima eerste helft speelden) en Vitesse (assist).
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 09-08-2023 22:44

Superfries1994 schreef:Het is dan ook in de verste verte geen rechtsbuiten natuurlijk, 10 komt al wat meer in de buurt, maar ook dat vind ik niet zijn positie. Qua postuur en kracht veel meer een 8 of 6. Op 6/8 hebben we hem nauwelijks gezien overigens, alleen uit tegen Twente (3-3), thuis tegen RKC (waar we een prima eerste helft speelden) en Vitesse (assist).


Het is verwonderlijk dat Olsson zichzelf wel als een nummer 10 ziet, terwijl hij bij Elfsborg als een nummer 8 in de linker zone altijd speelde. Olsson mist onderscheidende kwaliteiten voor een nummer 10. Het is namelijk geen lopende nummer 10 zoals een bijv. een dani de Wit of Klaassen. En het is ook geen nummer 10 met dusdanig veel technische bagage om splijtende steekpassjes te geven of in de kleine ruimtes tot creatieve oplossingen te komen. Ik ben wel van mening dat we aan hem heel veel plezier kunnen beleven mits je hem op de goede positie zet en dat is naar mijn mening de nummer 8 positie. Eerder genoemde wedstrijden hierboven maakte hij hier een goede indruk. Daarbij herinner ik me nog een wedstrijd in de beker tegen NAC waarbij hij ook op 8 stond. Toen vond ik hem de beste man op het veld.


Mijn ideale middenveld voor nu zou zijn 3 middenvelders met Haye met de punt naar achteren en daarvoor Webster en Olsson(tahiri kan ook) waarbij Haye en Olsson in de opbouw ook rouleren van positie, zodat Haye ook eens hoger op het veld mag staan om met zijn creativiteit en trap meer uit te kunnen richten naar het doel van de tegenstander.
ThiagoAlcantara
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 19-04-2012 15:49

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor SuperFrysk » 10-08-2023 08:16

Marça schreef:De 10-positie is al tijden een zorgenkindje, net als de rechtsbuiten overigens. Mijn voorkeur op 10 gaat uit naar Pelle van Amersfoort en ik hoop dat het beter met Nicolaescu klikt dan met Van Hooijdonk en Karlsbakk. Die liepen elkaar meer in de weg en vulden elkaar totaal niet aan. Olsson kan aardig ballen maar toont totaal geen daadkracht voorin. Op 6 vind ik hem beter passen, maar Tahiri vind ik daar nog altijd de betere speler - zorgt meer voor balans en is een stuk balvaster.

Op rechtsvoor eerst maar voorkeur geven aan Nunnely en wellicht kun je in slotfase nog met Karlsbakk en Nicolaescu voorin gaan spelen en dan zonder rechtsbuiten. Het zou top zijn als er nog een goede rechtsbuiten bij komt, maar zolang er niemand vertrekt, denk ik niet dat er veel budget is en transfervrije opties heb ik zo even niet voor me op een rijtje.

Ik kan me goed vinden in jouw verhaal, maar valt het je ook niet op hoe opmerkelijk het is dat er zoveel opties zijn voor de 6/8 posities, terwijl er eigenlijk slechts één duidelijke keuze lijkt te zijn voor de positie van 10, namelijk Pelle van Amersfoort?
En met Haye staat de 6 positie eigenlijk wel vast, waardoor Tahiri, Olsson en nu ook Webster strijden om de 8 plek.
Ik hoop echt dat er nog ergens een echte nummer 10 word gehaald. Als we daar het hele seizoen met van Amersfoort en Olsson moeten spelen, dan zie ik het somber in.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Otsje P » 10-08-2023 09:17

Ook ik zie in Olsson veel meer een 8. Ik snap de verliefdheid van Kees op Tahiri ook niet zo goed. Tikkie breed, dribbeltje, tikkie terug, dribbeltje. Het lijkt allemaal heel aardig maar het schiet voor geen meter op. Het gaat nergens heen. Er staat iemand al een kwartier vrij, Tahiri draait nog een keer, dribbelt een paar meter, draait nog een keer en speelt dan vervolgens de bal naar diegene die daar dus al de hele vrij stond te wachten. Niet functioneel, haalt alle snelheid eruit.

Ik geloof dat een middenveld met de punt naar achteren veel beter zou passen. Haye op 6 en dan Olsson links en Webster rechts ervoor.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2023 09:31

Otsje P schreef:Ook ik zie in Olsson veel meer een 8. Ik snap de verliefdheid van Kees op Tahiri ook niet zo goed. Tikkie breed, dribbeltje, tikkie terug, dribbeltje. Het lijkt allemaal heel aardig maar het schiet voor geen meter op. Het gaat nergens heen. Er staat iemand al een kwartier vrij, Tahiri draait nog een keer, dribbelt een paar meter, draait nog een keer en speelt dan vervolgens de bal naar diegene die daar dus al de hele vrij stond te wachten. Niet functioneel, haalt alle snelheid eruit.

Ik geloof dat een middenveld met de punt naar achteren veel beter zou passen. Haye op 6 en dan Olsson links en Webster rechts ervoor.


Ik was altijd wel team Kees, maar het is echt een hele bange trainer. Het gaat me steeds meer tegenstaan. Ik zie jouw middenveld ook wel voor me, maar ik denk dat hij het niet durft.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Vrieskist » 10-08-2023 12:31

Je moet sowieso niet teveel "Tahiri's" in je team hebben. Één speler op het middenveld die bang is om vooruit te spelen is eigenlijk al teveel.

Maar daarnaast zie ik het op de vleugels ook vaak mis gaan, dan komt Kohlert eraan, stopt en gaat naast naast sahraoui staan. Alles staat vast en de bal kan weer terug naar Tahiri. In het 5-3-2 systeem ging dit beter, ook met van Ewijk destijds.

Toch kan het kwartje straks ineens wel eens vallen, want ik kan me van vorig jaar wel wedstrijden herinneren waarin we een helft echt dominant waren en te weinig scoorden om dat in resultaat om te zetten (RKC thuis het meest extreme voorbeeld).
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor pes5 » 10-08-2023 12:58

Ik vond Haye en Tahiri in de 352/532 heel erg sterk samen. Een van beixen stapte bij het drukzetten ook steeds uit naar de zijkant om pressje te geven en dan kwam de ander schuin achter 'm. Beide spelers hebben baat bij beweging om hen heen, omdat ze zelf vrij statisch zijn. In de 532 hadden ze de 2 wingbacks, de 10 en de beide spitsen, die ook vaak de vrije zijkant opzochten.

Nu hebben ze met Olsson iemand voor zich die ook veel in de bal speelt en staan onze vleugelspelers ook veelal aan de binnenkant. Daardoor komen ze m.i. niet in hun kracht en halen ze de bal veelal op bij onze verdedigers en wordt daardoor het gat met de aanval veel te groot. Beter ga je met je backs meer naar binnen spelen (inverted backs) en laat je Haye (6) of Tahiri/Olsson (8) meer zijwaarts vrijlopen, waar ze meer ruimte krijgen voor hun passing. Nu is alles vrij vol en statisch en bij balverlies is het gelijk link, omdat beide mannen veelal in één tempo bewegen.

Feyenoord en AZ doen dit heel erg goed. Let straks maar op een Mijnans die uitzakt naar de linkerflank om in balbezit te komen en waar Mees de Wit aan de binnenkant komt. Hun beste speler, Karlsson, krijgt daardoor veel meer opties en komt vaker 1 op 1. Dat zouden we met Sahraoui ook moeten doen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Marça » 10-08-2023 20:41

SuperFrysk schreef:Ik kan me goed vinden in jouw verhaal, maar valt het je ook niet op hoe opmerkelijk het is dat er zoveel opties zijn voor de 6/8 posities, terwijl er eigenlijk slechts één duidelijke keuze lijkt te zijn voor de positie van 10, namelijk Pelle van Amersfoort?


Helemaal met je eens in deze. Vind het aankoopbeleid sowieso niet altijd even sterk van Ferry. We hebben 1,2 miljoen euro betaald voor Olsson... Nou, ik zie het er niet in terug. Daar gaan we nooit meer op verdienen. Ook het vastleggen van Nunnely voor twee seizoenen na acht gespeelde wedstrijden is iets waar ik direct al mijn vraagtekens bij heb gezet.

Maar goed, dit is het speelstijl/tactiek-topic. Zou Mats Köhlert wellicht te porren zijn voor een experimentje als rechtsbuiten? Hebben we nog wel een linksback nodig, maar dat is dan weer een ander verhaal. :mrgreen:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor SuperFrysk » 11-08-2023 11:25

Ik ben ook benieuwd naar de rechtsbuiten. Als daar uiteindelijk weer Olsson terechtkomt of een andere onlogische keuze, dan wordt het een lang seizoen. Dan zie ik liever nog Nunnely de kans krijgen voor 10 wedstrijden achter elkaar, mocht er geen rechtsbuiten komen. Ik vind dat Nunnely erg veel (terechte) kritiek krijgt, maar ondanks dat was die vorig jaar toch dichtbij 4 doelpunten. Uit mijn hoofd cambuur uit, utrecht uit en nog een pot die ik me niet goed herinner.
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Satyr » 11-08-2023 12:26

Morgen met de volgende 11?

Noppert
Hall - Pawel - v Ottele - Kohlert
Tahiri - Haye - Webster
Nunnely - Nicolaescu - Sahraoui

Invulling middenveld is lastig.

Persoonlijk zou ik dit doen:

Noppert
Hall - Pawel - v Ottele - Kohlert
Tahiri - Haye - Webster
Sahraoui
Karlsbakk - Nicolaescu

met Sahraoui in een vrije rol en Kohlert als wingback op links.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Hakansson » 11-08-2023 12:36

Ik denk dat het morgen dit word.

Noppert
Ali boch. Ott. Kol

Tah. Hay. Ols

Nun. Nico. Sah
Avatar gebruiker
Hakansson
Selectiespeler
 
Berichten: 372
Geregistreerd op: 30-06-2004 12:12
Woonplaats: hindeloopen

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor SuperFrysk » 11-08-2023 12:58

Timossi en Halilovic staan in ieder geval niet in de basis, en zitten ook niet op de bank:
Alex Timossi en Tibor Halilovic zitten zaterdag niet bij de wedstrijdselectie van SC Heerenveen. Voor beiden is voorlopig geen toekomst bij de selectie. Vooralsnog zijn er geen clubs met concrete interesse in de vleugelaanvaller en middenvelder.


Behoorlijk vreemd, we hebben al niet een brede selectie. Om dan vervolgens weer twee (of in ieder geval één) volwaardig selectielid buiten de selectie te laten, is ook opvallend. Of een signaal van Kees aan Ferry?
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 11-08-2023 13:07

SuperFrysk schreef:
Behoorlijk vreemd, we hebben al niet een brede selectie. Om dan vervolgens weer twee (of in ieder geval één) volwaardig selectielid buiten de selectie te laten, is ook opvallend. Of een signaal van Kees aan Ferry?


Eerder een signaal van de club aan Halilovic en TImossi: Maak werk van een nieuwe club, hier ga je niet meer spelen en wij willen heel graag van jullie relatief hoge salarissen af
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Otsje P » 11-08-2023 15:54

Satyr schreef:Morgen met de volgende 11?

Noppert
Hall - Pawel - v Ottele - Kohlert
Tahiri - Haye - Webster
Nunnely - Nicolaescu - Sahraoui


Hall en Webster gaan niet beginnen. Hall zal Ali eruit moeten spelen, maar Ali gaat de eerste kans krijgen.

Denk dat Hakansson een 100% score heeft qua opstelling.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor SuperFrysk » 11-08-2023 16:48

Kaz_SCH schreef:Eerder een signaal van de club aan Halilovic en TImossi: Maak werk van een nieuwe club, hier ga je niet meer spelen en wij willen heel graag van jullie relatief hoge salarissen af

Zo kun je het inderdaad ook bekijken, maar ik blijf het vreemd vinden. Je moet zonder geld op zoek naar nieuwe spelers en ondertussen duw je breedtespelers zelf de deur uit en ik kan me niet voorstellen dat voor één van beide een transfersom betaald gaat worden
SuperFrysk
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 08-08-2023 18:49

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Otsje P » 12-08-2023 07:49

SuperFrysk schreef:Zo kun je het inderdaad ook bekijken, maar ik blijf het vreemd vinden. Je moet zonder geld op zoek naar nieuwe spelers en ondertussen duw je breedtespelers zelf de deur uit en ik kan me niet voorstellen dat voor één van beide een transfersom betaald gaat worden


Denk dat met name Halilovic een flink salaris heeft, dat ze graag uit de boeken zouden willen werken.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2023 09:24

Waarom heeft Van Wonderen nooit een plan B?
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor DSCH » 29-08-2023 13:41

Kaz_SCH schreef:Waarom heeft Van Wonderen nooit een plan B?


Dat vroeg ik me ook al af bij Streppel, Olde Riekerink en Janssen. Het is altijd doorgaan op dezelfde weg in de hoop dat het toch nog gaat lukken. Ben verder best tevreden met van Wonderen, maar het mag soms wel wat meer opportuun. Helemaal bij een achterstand.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Opstelling/Speelstijl/Tactiek

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-08-2023 14:12

DSCH schreef:
Dat vroeg ik me ook al af bij Streppel, Olde Riekerink en Janssen. Het is altijd doorgaan op dezelfde weg in de hoop dat het toch nog gaat lukken. Ben verder best tevreden met van Wonderen, maar het mag soms wel wat meer opportuun. Helemaal bij een achterstand.


Het is toch bizar dat toen de 1-3 viel, we niet vol gas alles of niets (je hebt immers al niets) zijn gaan spelen. Heel even dacht ik dat het ging gebeuren, met Karlsbakk naast Nico, maar dat werd met een volgende wissel al snel ongedaan gemaakt. Laatste 5 minuten is Bochniewicz nog naar voren gestuurd, maar dat was het dan ook wel.

Niemand had het de ploeg kwalijk genomen als we de 1-4 nog tegen hadden gekregen als we er wel alles aan hadden gedaan om de aansluiting nog te vinden na de 1-3.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten