Als als als..Ohja...stel Sulejmani gaat naar Ajax voor 15 miljoen, wij halen gauw Janmaat en iedereen gelukkig op het Forum.
DAN... de wedstrijd Ajax- Heerenveen. Sulejmani dolt Janmaat en scoort 3 keer en Ajax wint die avond overtuigend van Heerenveen. NEE...van dat geld wordt je echt een stuk sterker! Mensen...zet die rose bril nu eens af!
Janmaat kan hem ook op z'n kruisbanden raken en dan kan Mikki zijn hele leven niet meer spelen.
Naar mijn inziens moet Heerenveen elk bod hoger dan 18 miljoen (natuurlijk wel het maximale eruithalen, want andere clubs zullen later ook geintresseerd raken (zie alves/middlesbrough)) gewoon accepteren. Denk dat Mikki het nog behoorlijk moeilijk in Amsterdam zal gaan krijgen.
Ander punt is wel dat Heerenveen nu het stadium bereikt heeft dat Ajax en Feyenoord concurenten zijn, waar Heerenveen geen spelers meer aan HOEFT te verkopen, zoals dat vroeger nog wel het geval was, deze stap hebben we al gemaakt en nu is het dus tijd om het gat met de top nog kleiner te maken. Ik denk dat Heerenveen voor de positie van Sulejmani genoeg vervangers heeft of kan aantrekken (spitsen zijn in mijn ogen makkelijker te scouten dan verdedigers) en met het geld van Sulejmani kunnen we Heerenveen op meerdere fronten nog sterker maken, in het veld en buiten het veld...
Mijn advies dus... poot nog even stijf houden en hem eventueel aan andere clubs aanbieden, wilt geen andere club hem... dan die 20 mil cashen