Technische en medische staf

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Technische en medische staf

Berichtdoor Superfries1994 » 22-01-2022 22:13

Aan Johnny's ogen kon je net al zien bij ESPN dat het hem niet meer gaat worden. Kan niet uitblijven volgens mij...
Superfries1994
Superster

Berichtdoor jorro » 22-01-2022 22:15

Superfries1994 schreef:Aan Johnny's ogen kon je net al zien bij ESPN dat het hem niet meer gaat worden. Kan niet uitblijven volgens mij...

Mooi. Dan wel graag morgenochtend al het verlossende woord ipv nog dagen wachten. Sneu voor Johnny, maar dit kan echt niet (meer). Wie weet is er nog een plekje voor hem op SKW.
jorro
Selectiespeler

Berichtdoor Satyr » 22-01-2022 22:27

Ik hoop zo ontzettend dat Jansen morgen opstapt. Maandag mag ook nog.
Satyr
Superster

Berichtdoor Jazz » 22-01-2022 22:48

Nu ingrijpen. Dit gaat niet meer lukken. Wellicht kan iemand de spelers motiveren. Jansen lukt dat niet. Onverklaarbare keuzes, geen duidelijke visie of idee achter dit Heerenveen. Vreemd, want met deze spelers zijn we op papier echt niet slechter als een PEC.

Een falende coach, doelloos. Bij een normaal bedrijf was hij allang op non-actief gezet. Maarja dat doet de club niet. Trek je conclusies.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-01-2022 23:14

Maandag is er een gesprek tussen JJ en de clubleiding
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor jorro » 22-01-2022 23:16

Feanfan 1 schreef:Maandag is er een gesprek tussen JJ en de clubleiding

Beetje laat als je het mij vraagt, maar het zal een gesprek zijn met slechts één uitkomst: toedeledokie.
jorro
Selectiespeler

Berichtdoor Feanfan 1 » 22-01-2022 23:45

Johnny Jansen en zijn sc Heerenveen verloren zaterdagavond met 0-1 van PEC Zwolle en dus voelt de trainer de bui al hangen. Ontslag dreigt en Jansen weet dat er naar hem gekeken wordt.
Maandag praat Jansen met de club over zijn aflopende contract, maar wellicht komt de nabije toekomst in Heerenveen ook in gevaar voor de oefenmeester. Zelf voelt hij de druk. "Dat merk ik aan wat er geschreven wordt, maar ook door de kritische gesprekken die we intern al een tijdje voeren", reageert Jansen tegenover Voetbal International. "Daarnaast is er ruis bovenin de club, al langer."
De Fries is niet altijd even blij met de leiding in het Abe Lenstra Stadion. "Men vindt er altijd iets van, er zijn stromingen. Terwijl ik vind: voor de winterstop hebben we er qua punten het maximale uitgehaald en momenteel missen we kwaliteit. Als het een heel negatief gesprek wordt en ze willen niet verder, dan is dat zo. Tegelijkertijd zijn er voor mij ook wel wat zaken die ik graag anders wil."

Dit is wel altijd een repeterend verhaal. Want hoe ze het zelf ook ontkennen, ik denk dat Riemer en Foppe ook nog wel wat kritiek hebben. Als er meerdere stromingen zijn, dan is dat niet goed
Maar ook dit duurt inmiddels al 10 jaar. Het begon al met Van der Wiel en Veenstra en wie de jaren daarna ook maar zaten. Dan nog de Raad van Commissarissen die niet op één lijn zitten en zijn er vast nog wel wat mensen die invloed hebben
Niet alleen op het veld, ook buiten het veld een grote bende
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-01-2022 07:35

Johnny moet stoppen met piepen. Het voetbal is al 3 jaar niet om aan te zien. Logisch dat er kritiek is binnen de club. Het is een wonder dat hij nog trainer is en hij moet blij zijn dat hij zijn geld verdient met iets waar hij niks van bakt.

Gisteren ging weeeeer alles fout. Eruit en snel!!!!
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor badfrisianboy » 23-01-2022 09:31

Wat mij aan Johnny Jansen steeds meer gaat tegenstaan is dat hij geen enkele zelfreflectie heeft. In drie jaar tijd heb ik hem alleen maar excuses horen gebruiken waarom het voetbal niet goed is. De spelersgroep is te laat bij elkaar, er zit geen karakter in de groep, er mist kwaliteit, er is ruis op de lijn bovenin de club etc. Maar nooit hoor ik hem spreken over zaken die hij zelf kan verbeteren. Als ik Jansen hoor praten moet ik denken aan wat mijn opa altijd zei: Goede leiders hebben een plan, slechte leiders hebben excuses.
badfrisianboy
Basisspeler

Berichtdoor Janneman » 23-01-2022 16:01

JJ heeft en had dezelfde problemen als de vorige trainers maar deze deden ook zo goed als mogelijk hun werk. Het enigste wat de trainer doet is klagen en zagen over wat hij niet heeft maar hij kan beter van datgene wat er wel is een elftal maken. Want hoe je het wend of keert dit Heerenveen is absoluut geen elftal, wat ook weer voor een deel op het conto van de trainer komt. Ik vind dat het wel mooi is geweest en dat JJ maar een andere functie elders bij Heerenveen moet krijgen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor Satyr » 24-01-2022 09:00

Satyr
Superster

Berichtdoor Jazz » 24-01-2022 18:17

Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder

Berichtdoor Janneman » 24-01-2022 18:23

Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?

Dat zou een zeer zwakke manier van communiceren zijn dat dit nieuws zo naar buiten zou komen. Door hem niet te noemen komen er nog meer geruchten op gang en, ondanks dat het geen succes is geworden, ga je zo niet met iemand van de club om.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Janneman
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 24-01-2022 19:01

Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?

Sterker nog, zijn naam is weggehaald. Eerst werd hij namelijk nog wél genoemd als één van de aanwezigen, nu inmiddels niet meer.
Superfries1994
Superster

Berichtdoor Satyr » 24-01-2022 19:09

Watford heeft Ranieri ontslagen, dat zal geen toeval zijn :lol:
Satyr
Superster

Berichtdoor Thinkman » 24-01-2022 20:20

Superfries1994 schreef:Sterker nog, zijn naam is weggehaald. Eerst werd hij namelijk nog wél genoemd als één van de aanwezigen, nu inmiddels niet meer.

Ik denk dat JJ dinsdag eerst de spelersgroep informeert, vóórdat de pers een bericht krijgt.

Maar omdat zijn naam inderdaad is weggehaald mogen we wel een bepaalde conclusie verbinden aan het gesprek van vandaag.
Thinkman
Superster

Berichtdoor Satyr » 24-01-2022 20:39

Het staat nu overal al op.

edit: En de website loopt vast, hahaha
Satyr
Superster

Berichtdoor Neymar » 24-01-2022 21:40

SC HEERENVEEN NEEMT AFSCHEID VAN JOHNNY JANSEN ALS HOOFDTRAINER
24 januari 2022 20:27

sc Heerenveen heeft de samenwerking met Johnny Jansen stopgezet. Het spelbeeld van de laatste wedstrijden gaf te weinig vertrouwen voor verbetering en heeft de club doen besluiten om de samenwerking per direct te beëindigen.

Jansen was in Fryslân bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer. “Dit zijn harde en moeilijke keuzes om te moeten maken”, zegt technisch manager Ferry de Haan. “Johnny is een echte clubman en heeft in verschillende functies ontzettend veel voor sc Heerenveen betekend. Dat maakt deze keuze nog lastiger. We beraden ons nu op de opvolging en hopen hier snel duidelijkheid over te kunnen geven.”

sc Heerenveen wil Jansen danken voor alle tijd en energie die hij in de afgelopen seizoenen als hoofdtrainer in de club heeft gestoken. De club hoopt dat Jansen in de toekomst binnen een andere rol aan sc Heerenveen verbonden kan blijven.
https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/2022/sc-heerenveen-neemt-afscheid-van-johnny-jansen-als-hoofdtrainer
Neymar
Superster

Berichtdoor Otsje P » 17-02-2022 11:40

Onbegrijpelijk ontslag op deze manier. Je laat de assistenten zitten die vervolgens verkondigen niets aan de tactiek te veranderen want daar hebben ze met zijn allen de hele tijd hard aan gewerkt. Er zijn dus een paar nieuwe spelers gekomen en verder veranderd er niks. Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
Otsje P
Superster

Berichtdoor DSCH » 17-02-2022 12:09

Otsje P schreef:Onbegrijpelijk ontslag op deze manier. Je laat de assistenten zitten die vervolgens verkondigen niets aan de tactiek te veranderen want daar hebben ze met zijn allen de hele tijd hard aan gewerkt. Er zijn dus een paar nieuwe spelers gekomen en verder veranderd er niks. Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.

Ja, dat snap ik nou ook niet. Tobiasen gaf meteen aan op dezelfde voet verder te willen. Dat is toch juist wat we niet wilden?
Dat Jansen weg moest, oké, daar kan ik inkomen, maar dan verder gaan op dezelfde wijze vind ik dan onbegrijpelijk.
DSCH
Wereldspeler

Berichtdoor Lipton » 17-02-2022 14:01

Otsje P schreef: Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.

Ik denk dat er wel meer speelde dan alleen tegenvallende resultaten. Men zou al niet met hem verder en blijkbaar heeft men toen gelijk besloten om hem per direct te ontslaan.
Er is vast en zeker wat voorgevallen tussen hem en de directie, of de spelersgroep.
Lipton
Superster

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf