Moderators: Beheerders, Fanmasters
Superfries1994 schreef:Aan Johnny's ogen kon je net al zien bij ESPN dat het hem niet meer gaat worden. Kan niet uitblijven volgens mij...
Feanfan 1 schreef:Maandag is er een gesprek tussen JJ en de clubleiding
Johnny Jansen en zijn sc Heerenveen verloren zaterdagavond met 0-1 van PEC Zwolle en dus voelt de trainer de bui al hangen. Ontslag dreigt en Jansen weet dat er naar hem gekeken wordt.
Maandag praat Jansen met de club over zijn aflopende contract, maar wellicht komt de nabije toekomst in Heerenveen ook in gevaar voor de oefenmeester. Zelf voelt hij de druk. "Dat merk ik aan wat er geschreven wordt, maar ook door de kritische gesprekken die we intern al een tijdje voeren", reageert Jansen tegenover Voetbal International. "Daarnaast is er ruis bovenin de club, al langer."
De Fries is niet altijd even blij met de leiding in het Abe Lenstra Stadion. "Men vindt er altijd iets van, er zijn stromingen. Terwijl ik vind: voor de winterstop hebben we er qua punten het maximale uitgehaald en momenteel missen we kwaliteit. Als het een heel negatief gesprek wordt en ze willen niet verder, dan is dat zo. Tegelijkertijd zijn er voor mij ook wel wat zaken die ik graag anders wil."
Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?
Jazz schreef:Jansen niet genoemd in de online nieuwjaarsreceptie. Zegt dit genoeg?
Superfries1994 schreef:Sterker nog, zijn naam is weggehaald. Eerst werd hij namelijk nog wél genoemd als één van de aanwezigen, nu inmiddels niet meer.
Otsje P schreef:Onbegrijpelijk ontslag op deze manier. Je laat de assistenten zitten die vervolgens verkondigen niets aan de tactiek te veranderen want daar hebben ze met zijn allen de hele tijd hard aan gewerkt. Er zijn dus een paar nieuwe spelers gekomen en verder veranderd er niks. Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
Otsje P schreef: Dan had je Janssen net zo goed kunnen laten zitten.
Keer terug naar Spelers & staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast