Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 13-07-2018 14:16

Ebiede schreef:Eisinga Famous for non-communication..

In de wielrennerij persvoorlichter en hoofd communicatie. Hij is 'het' snel kwijt geraakt in 2 jaar...
In: Lammers, Floranus en Kongolo. Afwachten of het genoeg is..
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 07:10

Hans Westerhof wellicht interim-bondscoach van Mexico.
Nog steeds verbaas ik me erover dat iemand als Hans met zijn connecties nog geen Mexicaans talentje (of stabiele kracht) voor onze club heeft kunnen regelen. Deze man heeft een enorm netwerk in Mexico. Natuurlijk is hij vooral aangesteld als klankbord, maar dit soort mannen zouden op die manier toch wat meer voor onze club kunnen betekenen.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Baas » 02-08-2018 08:25

Wizard schreef:Hans Westerhof wellicht interim-bondscoach van Mexico.
Nog steeds verbaas ik me erover dat iemand als Hans met zijn connecties nog geen Mexicaans talentje (of stabiele kracht) voor onze club heeft kunnen regelen. Deze man heeft een enorm netwerk in Mexico. Natuurlijk is hij vooral aangesteld als klankbord, maar dit soort mannen zouden op die manier toch wat meer voor onze club kunnen betekenen.

Ik dacht precies zo! Als die man daar zo'n status heeft.. moet hij toch ook wel een goede speler naar Heerenveen kunnen lullen? Type Lozano ofzo :D
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor Muck » 02-08-2018 09:16

Het schijnt dat Mexico nog steeds niet tot de EU behoort :wink: .....dus als Westerhof al een interessante speler op de proppen zou komen, dan is de kans groot dat deze meer dan 4ton per jaar zal moeten verdienen. Volgens mij is dat ver boven ons salarisplafond.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Joucke » 02-08-2018 09:20

Muck schreef:Het schijnt dat Mexico nog steeds niet tot de EU behoort :wink: .....dus als Westerhof al een interessante speler op de proppen zou komen, dan is de kans groot dat deze meer dan 4ton per jaar zal moeten verdienen. Volgens mij is dat ver boven ons salarisplafond.

Niet als ze jong genoeg zijn...
Joucke
Wereldspeler

Berichtdoor Hakansson » 02-08-2018 10:34

Of bijvoorbeeld jurgen damm mexicaan met duits paspoort en een buitenspeler
Hakansson
Selectiespeler

Berichtdoor abrikozenkoning » 02-08-2018 10:47

Mexicaanse clubs zijn over het algemeen vrij rijk en de salarissen zijn daar relatief hoog, zeker in verhouding met het niveau van de competitie. In andere competities in Europa zijn Mexicanen hierdoor ook niet zo gewild. Er lopen wel echt wel talent rond daar, maar in andere competities zijn spelers van het zelfde kaliber te halen voor minder dan de helft van het loon.
abrikozenkoning
Nieuw talent

Berichtdoor Wizard » 02-08-2018 12:39

Muck schreef:dus als Westerhof al een interessante speler op de proppen zou komen, dan is de kans groot dat deze meer dan 4ton per jaar zal moeten verdienen. Volgens mij is dat ver boven ons salarisplafond.

Dat valt reuze mee. Ten eerste zit ons salarisplafond rond de 4- 4,5 ton. Dus dat past precies.
Daarnaast is de regel dat voor 19- en 20-jarigen 50% van deze grens geldt en derhalve 2 ton.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor pes5 » 02-08-2018 14:00

Hakansson schreef:Of bijvoorbeeld jurgen damm mexicaan met duits paspoort en een buitenspeler

Ja joh. Laten we 6 miljoen betalen voor Damm.

Totaal niet realistisch.
pes5
Beheerder

Berichtdoor Mackan68 » 02-08-2018 17:31

pes5 schreef:Ja joh. Laten we 6 miljoen betalen voor Damm.

Totaal niet realistisch.

Volgens mij bedoelt Hakansson een Mexicaan met een 2e (EU) nationaliteit en niet perse Damm.
In: Lammers, Floranus en Kongolo. Afwachten of het genoeg is..
Mackan68
Superster

Berichtdoor BK2007 » 04-08-2018 19:34

Hamstra en wielerfanaat Eisenga falen wel opzichtig, eigenlijk al een jaar. Kijk even naar het schandelijke optreden richting Bloemers en het niet ontslaan van Streppel. Verder ontbreekt het de heren aan een effectief beleid om meer supporters en sponsoren aan te trekken. JOR kan hier weinig aan doen.

Exit Hamstra en Eisenga wat mij betreft.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Surhuisterveen » 04-08-2018 19:37

Nog voor het seizoen begonnen is rammelt het al aan alle kanten.
Hamstra is er in geslaagd om het slechtste Heerenveen ooit samen te stellen. Over het gebrek aan transparantie maar te zwijgen. Geen uitstraling, niks.
SCH
Surhuisterveen
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 04-08-2018 21:23

Zijn er ook nog positivisten die denken dat we met dit materiaal bij de eerste 8 eindigen ?
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor zweed1 » 04-08-2018 21:47

Feanfan 1 schreef:Zijn er ook nog positivisten die denken dat we met dit materiaal bij de eerste 8 eindigen ?

Dat lijkt mij een retorische vraag! Sommigen denken dat er nog een scoutingsapparaat is, maar helaas dat heeft Heerenveen niet meer.

Alles gaat traag zowel aankopen als verkopen (nu weer dat gedoe met Veerman). Kun je wel zeggen dat je dan goedkoper binnenhaalt of duurder verkoopt maar echt in de papieren loopt dat niet.

Alle besluitvorming gaat zoooo traaaaag daardoor zitten wij nu met een halfbakken slecht samengestelde selectie met 8 dezelfde soort middenvelders, geen rechtsbuiten en een zwak centrum.
zweed1
Superster

Berichtdoor Demster » 04-08-2018 23:04

Het meest pijnlijke vind ik nog wel het gebrek aan ambitie van de directie. Heb de hele tijd het gevoel dat ze wel denken dat het goed komt en ook wel tevreden zijn met een 14e plek. Of ze zijn nog steeds heel naïef en denken dat er play-offs inzit met die krakkemikkige zooitje.
Demster
Nieuw talent

Berichtdoor xander » 06-08-2018 06:20

Tsja elke week hoop je op betere berichten maar het blijft stil rondom de club, seizoen 2018/2019 kunnen we als verloren beschouwen laten we als fans er maar vol achterstaan. Hopen op een goed jubileum seizoen straks.
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Wizard » 06-08-2018 08:45

zweed1 schreef:Alles gaat traag zowel aankopen als verkopen (nu weer dat gedoe met Veerman). Kun je wel zeggen dat je dan goedkoper binnenhaalt of duurder verkoopt maar echt in de papieren loopt dat niet.

Alle besluitvorming gaat zoooo traaaaag daardoor zitten wij nu met een halfbakken slecht samengestelde selectie met 8 dezelfde soort middenvelders, geen rechtsbuiten en een zwak centrum.

Het proces is allesbehalve traag. Een vervanger voor Dumfries was er snel en een vervanger voor Reza ook. Frederiksen is doorgeschoven om Odegaard te vervangen. Wat dat betreft heeft de directie zeer snel gehandeld, wat andere seizoenen wel anders is geweest.
Het grote euvel is dat de directie had verwacht dat met het behoud van deze selectie en vervanging van de vertrokken spelers er een prima selectie stond. Ze hebben simpelweg onderschat hoezeer dit elftal hing op Schaars en Odegaard.
In mijn ogen gaat het dan ook niet om de snelheid van de besluitvorming. Het gaat meer om het feit dat de directie de draagkracht van de vertrokken spelers fors heeft onderschat. Dat zullen ze nu dan ook inzien na de afgelopen 2 flaters van wedstrijden en rap 1-2 versterkingen halen; tenminste dat verwacht ik.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 08:45

Luuc Eisenga hoopt dat de club toch nog een paar seizoenskaarten verkoopt, maar hij durft dit niet met zekerheid te zeggen. Volgens hem is het grootste probleem dat de speeltijden verschrikkelijk zijn. ''Vier duels in het nieuwe seizoen vallen in verschillende vakanties'', zegt de directeur tegenover de Leeuwarder Courant.
Eisenga is wel realistisch en hij weet dat het niet alleen met de speeltijden te maken heeft. Het voetbal was onder Jurgen Streppel vaak niet goed en daardoor wachten mensen eerst nog even af, wat er onder Jan Olde Riekerink verandert. ''We moeten hard werken om de mensen weer aan ons te binden. Het publiek vermaken zit in het DNA van onze club. We hebben een nieuwe trainer die dat helemaal begrijpt.''

Dan heb je een behoorlijk bord voor je kop, Eisenga. Het is goed dat je het probleem benoemt, maar het grootste probleem is echt niet de speeltijden. Het probleem is dat de mensen zeer teleurgesteld zijn door het onthutsend saaie en zwakke voetbal onder Streppel. Mensen hebben weer vertrouwen nodig dat het goed komt en dat ze weer vermaakt worden. Het is goed dat de directie vertrouwen in JOR heeft, maar ze zullen dat ook aan het publiek moeten laten zien. Namelijk vooraf door versterkingen te halen; deze zijn tot nu toe minimaal geweest.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 09:00

Nou, nou Wizard.
Er is hier ook erg geklaagd over de speeltijden. Door meerderen hier gezegd niet te verlengen omdat er te weinig wedstrijden zijn op de zaterdag avond en ook nog eens verspreid over de zondag. Juist dan wanneer er zelf gevoetbald moet worden.

Overigens is er een tendens die landelijk is. Het eredivisie voetbal wordt steeds minder leuk om naar te kijken. De kwaliteit neemt overal af.

De KNVB schiet zichzelf in de voet met de veranderingen van de afgelopen jaren, met daarbij de invloed van Fox.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 09:02

Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Waardeloze actie van FeanOnline, stemmingmakerij
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 10-08-2018 09:52

Kaz_SCH schreef:Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Waardeloze actie van FeanOnline, stemmingmakerij

Slappe copy-paste website met zo nu en dan interessante stukken. Vaak maken ze van 1 interview 8 artikelen om meer kliks te behalen. Kwaliteit daalt achteruit, zowel de stukken als de comments/discussesies op de website.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 10:10

Jazz schreef:
Slappe copy-paste website met zo nu en dan interessante stukken. Vaak maken ze van 1 interview 8 artikelen om meer kliks te behalen. Kwaliteit daalt achteruit, zowel de stukken als de comments/discussesies op de website.

Dat was al zo, en is ook redelijk irritant maar nog wel begrijpelijk. Zij zijn afhankelijk van de advertenties en doen het vrijwillig, alle lof daarvoor. Maar als je, en zo lijkt het, moedwillig de hele tendens van een artikel zo aanpast omdat je weet dat je er dan lekker veel (boze) reacties op krijgt is echt heel erg slecht van ze.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Wizard » 10-08-2018 10:18

Kaz_SCH schreef:Ik moet hier FeanOnline toch ook even op de vingers tikken. In het originele artikel op LC.nl (http://www.lc.nl/sport/SC-Heerenveen-mi ... 41910.html) vertelt Eisenga een veel genuanceerder verhaal, zonder termen als 'verschrikkelijke speeltijden' etc.

Goed dat je dit even aanhaalt! Dank je daarvoor. Ik wist niet dat het artikel in de lc een hele andere strekking had.
Ik vond het al zeer vreemd dat je als directeur de belangrijkste reden wegmoffelt onder het mom van ongewenste speeltijden. Uiteraard zijn de speeltijden nou niet perfect, maar zijn dit andere seizoenen ook wel eens zo geweest. Dit kan dan ook nooit de voornaamste reden zijn voor een significante daling van het aantal sk.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Marça » 10-08-2018 10:53

Goed punt van Kaz_SCH inderdaad. Ik weet niet waarom de desbetreffende redacteur het zo heeft geschreven maar ik heb het even aangepast. Overigens staat het in de titel niet zo omschreven, maar die ene zin doet erop lijken dat Eisenga het op de aanvangstijden schuift en dat is zeker niet het geval.
Marça
Superster

Berichtdoor pes5 » 10-08-2018 11:57

Overigens kunnen we van alles roepen over vroegere tijden, maar in onze toptijd hadden we een begroting van bijna 30 miljoen. Nu doen we het met iets meer dan de helft. 18 miljoen. Dat is significant minder.

Dat betekent dus dat je heel creatief moet zijn en elk dubbeltje om moet draaien en via eigen jeugd en goedkope talenten moet concurreren met clubs van investeerders. Niet altijd fair van ons als supporters om dan wel even een 5e of 6e plek te verwachten.
pes5
Beheerder

Berichtdoor GMV » 10-08-2018 12:07

Die begroting is ook niet altijd 30 miljoen geweest.... Ook toen was het volle bak, leul voetbal. Vooral door goeie scouting. Dat laatste lijkt al 10 jaar op zijn gat te liggen. Op een enkeling na is er de laatste amper nog een goed gescoutte speler doorgekomen en verkocht. Het is vooral daar dat de slag verloren is de afgelopen 10 jaar.
GMV
Selectiespeler

Berichtdoor Vrieskist » 10-08-2018 12:22

Ik denk dat de scouting ook moeilijker is geworden, de Nederlandse competitie is zo interessant niet meer, we spelen niet meer Europees en de clubs die wel Europees spelen stellen ook niets voor, zelfs niet in de EL. De leuke talenten gaan liever ergens anders voetballen voor meer geld en belangstelling.
Vrieskist
Superster

Berichtdoor pes5 » 10-08-2018 12:43

Daar heb je zeker een punt Vrieskist. De vijver is inmiddels omringd door veel meer vissers.

En dat we geen pareltjes meer hebben doorverkocht is ook niet waar.

Dumfries is uitstekend gehandeld en ook bij jongens als Larsson en eigen jongens als St Juste en Van Aken heeft men dat gewoon goed gedaan en winst gemaakt. Daarnaast Finnbogason en Uth. Hoe kun je nu zeggen dat er vanaf 2008 amper meer gescoute spelers zijn doorverkocht? 10 jaar... Dan heb je het dus over nog voor de bekerfinale. Ik kan zo een hele rits noemen.

Ik hoop dat spelers als Ziyech en Namli nog een transfer gaan maken, zodat we daar nog een leuke bonus van krijgen.
pes5
Beheerder

Berichtdoor JelleLawnmower » 10-08-2018 12:52

Kaz_SCH schreef:Dat was al zo, en is ook redelijk irritant maar nog wel begrijpelijk. Zij zijn afhankelijk van de advertenties en doen het vrijwillig, alle lof daarvoor. Maar als je, en zo lijkt het, moedwillig de hele tendens van een artikel zo aanpast omdat je weet dat je er dan lekker veel (boze) reacties op krijgt is echt heel erg slecht van ze.

Feanonline is geen fansite, het is een van de tientallen identieke websites van een bedrijfje genaamd BN Media die naïve vrijwilligers(paar eurocent per artikel of helemaal niks noem ik vrijwillig) voor zich laat werken en veel geld verdient met die copypaste clickbait artikels en agressieve advertenties en tracking cookies.

Hier een lijst met een paar sites van BN Media, waaronder een van DKV.

https://www.ajaxfanatics.nl/
https://www.feyenoordpings.nl/
https://www.utrechtfans.nl/
https://www.nacfans.nl/page/disclaimer
https://www.vrouwenvoetbalnieuws.nl/
https://www.voetbalverslaafd.nl/
https://www.cambuurfront.nl/
https://www.feanonline.nl/
JelleLawnmower
Nieuw talent

Berichtdoor Jazz » 10-08-2018 13:36

JelleLawnmower schreef:Feanonline is geen fansite, het is een van de tientallen identieke websites van een bedrijfje genaamd BN Media die naïve vrijwilligers(paar eurocent per artikel of helemaal niks noem ik vrijwillig) voor zich laat werken en veel geld verdient met die copypaste clickbait artikels en agressieve advertenties en tracking cookies.

Hier een lijst met een paar sites van BN Media, waaronder een van DKV.

https://www.ajaxfanatics.nl/
https://www.feyenoordpings.nl/
https://www.utrechtfans.nl/
https://www.nacfans.nl/page/disclaimer
https://www.vrouwenvoetbalnieuws.nl/
https://www.voetbalverslaafd.nl/
https://www.cambuurfront.nl/
https://www.feanonline.nl/

Zijn allemaal klonen van elkaar, zelfde lay-out. Jammer.
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf