Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor pes5 » 10-01-2018 17:28

Wie zegt dat dit gebeurd is trouwens? Dat benaderen van de directeur van GroenLeven? En is dit met instemming gebeurd van GroenLeven of niet? Allemaal zaken die niet vaststaan en waar we dus moeilijk een antwoord op kunnen geven. Laat die geweldige journalisten dat maar eens goed gaan uitzoeken.
pes5
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-01-2018 17:29

Riemer, Foppe, mooi voetbal, vol stadion en uitstraling. Het lijkt eeuwen geleden.....Onder deze mensen zal het niet terugkeren.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Vrieskist » 10-01-2018 17:44

Vroeger was alles beter, maar tijden veranderen en het voetbal ook. Nu is het moeilijk aanhaken voor Heerenveen (en soortgelijke clubs) zonder extern geld. Als alles goed gaat op het veld, zal het in de bestuurskamer en onder het personeel ook rustig blijven. Ik kan me niet voorstellen dat het onder Riemer altijd rustig was, maar door de goede resultaten hoorde je daar niks van.

Je moet proberen de rust te bewaren, en hopen dat je een seizoen weer eens een uitschieter hebt (zoals Zwolle dit jaar). Op meer durf ik niet te hopen.
Vrieskist
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 10-01-2018 18:01

Ah, omdat een tijd verandert mag een club zijn identiteit ook verliezen. Jaja......
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Thinkman » 10-01-2018 18:27

Miljoenenzwendel, bedreiging en keiharde leugens in Leeuwarden omtrent een nieuw stadion worden in de LC “vakkundig” doodgezwegen. Een mislukte sollicitatie bij onze club en de anonieme bronnnen worden weer rijkelijk getapt. De lobby op de LC redactie heeft een duidelijke missie.
Thinkman
Superster

Berichtdoor Jazz » 10-01-2018 18:27

Mooi om te zien dat jullie (jullie weten wie jullie zijn) op Twitter het gesprek aangaan met Eisenga, die nu opeens wel reageert op kritiek. Er mag zeker meer inzicht komen in het wel en wee van de club. Transparantie is belangrijk voor de club!
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 10-01-2018 19:04

pes5 schreef:Wie zegt dat dit gebeurd is trouwens? Dat benaderen van de directeur van GroenLeven? En is dit met instemming gebeurd van GroenLeven of niet? Allemaal zaken die niet vaststaan en waar we dus moeilijk een antwoord op kunnen geven. Laat die geweldige journalisten dat maar eens goed gaan uitzoeken.

Daar heb je gelijk in. Maar dat er in ieder geval iets aan de hand is, kan bijna niet anders. LC, OF én VI melden wat over de onrust. En ze hebben niet allemaal dezelfde bronnen (of niet evenveel) gesproken, dat blijkt bijvoorbeeld uit dat het LC zich afvraagt aan de lezer of Kamminga het takenpakket niet wist (lekkere journalistiek inderdaad) en dat OF wél weet dat dat inderdaad zo is. Daarnaast is het vreemd dat je als directeur breekt met Bloemers, terwijl het eigenlijk heel goed gaat qua sfeer en inkomsten. Sponsoren schijnen blij te zijn, en volgens OF zijn ze zelfs op het matje geroepen voor het uitspreken van die tevredenheid. En dan breek je daarmee, omdat je 'een verschil van inzicht hebt'? Dat is toch zeer opmerkelijk te noemen? Dan roep je ook wel een beetje de verhalen over je af, en ook dat journalisten gaan zitten graven. Door Eisenga zelf gecreëerd dus. Eisenga is zelf lang communicatie- en persmanager geweest, maar pakt dit gewoon slecht aan.
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor BK2007 » 10-01-2018 19:31

Heerenveen rules schreef:Riemer, Foppe, mooi voetbal, vol stadion en uitstraling. Het lijkt eeuwen geleden.....Onder deze mensen zal het niet terugkeren.

Uitstraling zeker !
Maar ook bagger wedstrijden gezien onder Foppe en Riemer. Thuis waren we wel vaak de baas.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Marça » 10-01-2018 20:28

Dat stukje in de LC waarin ze afvragen of Kamminga wel afwist van takenpakket, was uiteraard een retorische. Maar dat wordt blijkbaar niet door iedereen begrepen.

Wat mij betreft is de situatie als volgt het simpelste uit te leggen: Bloemers en Eisenga zijn op hun eigen manier beide 'mannetjes', die denken het beste te weten op het gebied van marketing/commercie. Eisenga zag dat Bloemers het goed deed en wist dat hij het ten opzichte van de sponsoren/medewerkers niet kon maken om zijn contract niet te verlengen.

Dus om én zijn koers te kunnen varen (het vinden van een nieuwe manager) én een poging Bloemers (voor de bühne) te behouden, bood hij hem een nieuwe functie aan. Wel met minder salaris (want lagere functie) maar dan kon hij het naar buiten toe wel verkopen dat hij in elk geval moeite had gedaan. In eerste instantie leek dat ook te lukken.

Maar met het aanstellen van Kamminga (die wél direct de orders van Eisenga zou uitvoeren) dacht hij iedereen slim af te zijn, maar heeft hij heeft daarbij zijn eigen (en Kamminga's) kwaliteiten ernstig overschat. Nu moet hij op de blaren zitten en lijkt hij te beseffen dat hij nu niets anders kan dan de dialoog aan te gaan op Twitter en mensen uit te nodigen voor de al langer geplande Nieuwjaarsreceptie.

Wat ik gewoon niet begrijp is dat Eisenga niet zijn ego aan de kant heeft kunnen zetten, ten faveure van de club. Dan had Bloemers hier nog rondgelopen en was dit ook allemaal niet naar buiten gekomen. Ook dan was er misschien wat onvrede geweest (zoals Eisenga terecht opmerkt: dit gebeurt bij ieder bedrijf) maar was het intern gebleven.
Marça
Superster

Berichtdoor pes5 » 11-01-2018 07:06

Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Dat hij en Bloemers elkaar niet mogen is onzin. Dat ze een verschil in visie hebben, klopt wel.

Dat de LC eigen aannames doet, omdat ze geen verhaal krijgen van Eisenga en Bloemers zelf, is zeer kwalijk.
pes5
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 09:00

pes5 Over het eerste gedeelte, prima. Dat is ontzettend knullig, maar kan toch niet gegooid worden op het feit dat Kamminga niet wist wat haar takenpakket was? Je geeft hier zelf ook aan dat de LC hier fout zit met deze berichtgeving.

ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar wat in de lc staat klopt voor bijna 99 %

Zij is overgehaald om de functie van Bloemers over te nemen, tevens was ze de 2e persoon die hiervoor benaderd was, eerder al iemand van Groen Leven. Dit was tevens een goede relatie van Bloemers.

Wat ook bijzonder is als je bij je hoofdsponsor iemand benaderd om bij je te komen werken.....

Wel wist ze dat ze deel ging uitmaken van het management. Ze is raar gezegd gewoon ingepalmd, overgehaald.

en wat hij nu doet op twitter, is gewoon een kat in het nauw... hij heeft een behoorlijk groot ego en een plaat voor z'n kop.
ook deze manager heeft moeite om mensen in hun waarde te laten, evenals Veenstra. Riemer kon dit wel.

En de relatie Bloemers Eisinga is veel slechter dan jij nu aangeeft, Bloemers is behoorlijk beschadigd door Eisinga, dat gaat veel verder dan een zakelijk verschil van inzicht
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 11-01-2018 09:20

Het maakt blijkbaar niet uit wie de baas is op commerciële zaken, na verloop van tijd begint het personeel te muiten. Keer op keer. Misschien tijd om daar de bezem eens door te halen, het klinkt zo vastgeroest allemaal.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor BK2007 » 11-01-2018 11:44

pes5 schreef:Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Dat hij en Bloemers elkaar niet mogen is onzin. Dat ze een verschil in visie hebben, klopt wel.

Dat de LC eigen aannames doet, omdat ze geen verhaal krijgen van Eisenga en Bloemers zelf, is zeer kwalijk.

Als dit alles is, dan is er dus weinig aan de hand feitelijk.
Ik denk dat Eijsenga gelijk heeft in de kwestie van "maatwerk" hoge kortingen moet je niet geven om hetzelfde als sponsor te krijgen voor je pakket. Dan geeft toch alleen weer scheve verhoudingen bij sponsoren die wel het volle pond betalen. Of niet ?
Verder heb ik ook gelezen dat Bloemers eigenlijk niet zo veel meer zin had om zoveel en ver te reizen en is het ook erg opvallend dat hij zo snel weer een andere baan had. Alsof het al helemaal voorbereid was. Misschien dreef Bloemers het allemaal wat op de spits.
De LC moet je eigenlijk niet lezen als het over onze club gaat. Het is altijd negatief en dat kan ook niet anders voor zo'n Cambuur krant.
BK2007
Superster

Berichtdoor Irevino » 11-01-2018 13:24

Kaz_SCH schreef:Het maakt blijkbaar niet uit wie de baas is op commerciële zaken, na verloop van tijd begint het personeel te muiten. Keer op keer. Misschien tijd om daar de bezem eens door te halen, het klinkt zo vastgeroest allemaal.

Hier sluit ik mij helemaal op aan! We zitten nu constant te redeneren dat de leidinggevende van deze afdeling het verkeerd doet. Maar misschien staat deze afdeling helemaal niet achter veranderingen. (ik zal ook even wat aannames erin gooien, gebeurt hier al genoeg :lol: )

Verder vind ik het sterk wat Eisenga doet, hij heeft een bepaalde visie en dat strookt misschien niet met die van Bloemers. Dan kan je er beter mee stoppen. Iedereen heeft er een mening over, maar dit soort situaties gebeuren ook bij de grote ondernemingen uit elk dorpje. Maar wij hebben natuurlijk een bepaalde binding met de club dat we alles willen weten, maar alles weten maakt niet gelukkig.

Nog even over dat waardeloze stukje van Omrop Fryslan. Mensen ik ben een klootzak want 2 mensen hebben dat gezegd. 50 mensen vinden mij wel aardig, maar omdat die andere twee zeggen dat ik een klootzak ben, dan ben ik dat ook. Dit is gewoon letterlijk de journalistiek die Roelof de Vries levert aan Omrop Fryslan.

Ik denk dat mensen die op dit forum reageren werken bij bedrijven waar nooit aan de hand is, want het is toch zo gek dat Bloemers wordt ontslagen. Jongens even met de realiteit meegaan.
Irevino
Nieuw talent

Berichtdoor 12eMan » 11-01-2018 13:59

TORCIDA:

Met alle respect maar persoonlijk vind ik jou véél te ver gaan met je insinuaties, zogenaamd afkomstig van een goede bron.

Je noemt je bron niet(logisch) maar geeft wel heel veel prijs met voornamelijk cliffhangers. Zeker deze laatste zin "Bloemers is behoorlijk beschadigd door Eisinga, dat gaat veel verder dan een zakelijk verschil van inzicht", is zonder bronvermelding te idioot voor woorden. Waar zinspeel je op? Heeft Bloemers in het broekje van mevrouw Eisinga gegraaid? Inderdaad, net zo belachelijk als jou opmerking....!!

Vooropgesteld, je kan best gelijk hebben, maar dan nog, je gaat te ver! Ik ben er 100% van overtuigd dat dergelijke teksten hier, en ook op FO, gretig aftrek vinden gezien het huidige sfeertje wat er momenteel hangt onder de internetsupporters, maar het is onnodig opruiend(als je weigert je bron te vermelden). Houd deze info voor jezelf, zo zal jouw bron het ook bedoeld hebben....

Ik weet zeker dat er meegelezen wordt op dit forum. Jouw bron is vast ook erg blij met de lekkage van al deze informatie aangezien het niet lang zal duren voordat het "gaatje in de organisatie" ontdekt wordt. Of ben jij je eigen bron?
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor Heerenveen rules » 11-01-2018 17:22

Zou de club nu echt de tweede seizoenshelft ingaan met 2 spitsen die het niveau niet hebben?
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 11-01-2018 17:54

Irevino schreef:
Ik denk dat mensen die op dit forum reageren werken bij bedrijven waar nooit aan de hand is, want het is toch zo gek dat Bloemers wordt ontslagen. Jongens even met de realiteit meegaan.

Bloemers is niet ontslagen. Zijn contract werd niet verlengd. Een en ander lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen door het benaderen van 2 opvolgers, waarvan er 1 een goede band heeft met Bloemers. Eisenga twitterde gister overigens dat dit niet waar is.
Actie Hamstra! Op naar (nog) een beter nieuw seizoen!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 21:29

12e man, enerzijds zeg je dat ik insinueer anderzijds snap je dat ik m’n bron niet prijs geeft.
Dan kom je met n kul opmerking over in het broekje gegraaid. Ik weet niet wat je wilt toevoegen
maar je slaat de plank nu wel mis. Je spreekt jezelf daarnaast n paar tegen.

Waarom zou de waarheid niet gezegd mogen worden. Daarnaast heeft de Lc en OF een vrij goed veld geschetst
TORCIDA
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 11-01-2018 21:30

Bloemers heeft de eer aan zich zelf gehouden en heeft de functie aanpassing niet geaccepteerd
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Superfries1994 » 11-01-2018 21:39

Mackan68 schreef:Bloemers is niet ontslagen. Zijn contract werd niet verlengd. Een en ander lijkt in een stroomversnelling te zijn gekomen door het benaderen van 2 opvolgers, waarvan er 1 een goede band heeft met Bloemers. Eisenga twitterde gister overigens dat dit niet waar is.

Bij zijn komst medio 2016 werd gemeld dat Bloemers een contract had tot de zomer van 2017. Daarna is er volgens mij niets gemeld over zijn contract. Sowieso is het vrij vreemd om een contract halverwege het jaar af te laten lopen, lijkt me?
Superfries1994
Wereldspeler

Berichtdoor Mackan68 » 12-01-2018 02:24

Superfries1994 schreef:Bij zijn komst medio 2016 werd gemeld dat Bloemers een contract had tot de zomer van 2017. Daarna is er volgens mij niets gemeld over zijn contract. Sowieso is het vrij vreemd om een contract halverwege het jaar af te laten lopen, lijkt me?

Wat Torcida zegt. Hij is opgestapt omdat er met zijn functie gerotzooid werd.
Actie Hamstra! Op naar (nog) een beter nieuw seizoen!!
Mackan68
Superster

Berichtdoor 12eMan » 12-01-2018 07:56

TORCIDA schreef:12e man, enerzijds zeg je dat ik insinueer anderzijds snap je dat ik m’n bron niet prijs geeft.
Dan kom je met n kul opmerking over in het broekje gegraaid. Ik weet niet wat je wilt toevoegen
maar je slaat de plank nu wel mis. Je spreekt jezelf daarnaast n paar tegen.

Waarom zou de waarheid niet gezegd mogen worden. Daarnaast heeft de Lc en OF een vrij goed veld geschetst

TORCIDA:

Snap je zelf nog wat je intikt?

Ja, je bent aan het insinueren. Met een hoop bombarie talloze tipjes van de sluier oplichten zonder concreet te worden. Bronnen vermelden? Nee dat kan natuurlijk niet maar we blijven gewoon de boel opstoken met een waardeloze opmerking over een conflict dat verder gaat dan het zakelijke aspect. Mijn reactie daarop is net zo idioot, dat geef ik ook aan, en was ter vergelijking. Jij insinueert zaken(met zogenaamde bronnen) zonder echt concreet te worden terwijl jij "schijnbaar" overal van op de hoogte bent. Dat gaat er hier lekker in want klagen en zeiken is een 2e natuur van vele supporters geworden. Geeft dat een kick of zo? Voel je je belangrijk?

Natuurlijk mag de waarheid gezegd worden, maar door de betrokkenen zelf. En als jij vindt dat jij dat moet doen, dan òf het hele verhaal, òf niks. Dit is tè makkelijk. Het beeld wat LC en OF schetst is prima en ogetwijfeld een van de vele mogelijke versies. Dit klakkeloos voor waarheid aannemen is een tikkeltje naïef, vindt je niet?

Fijn weekend!!
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor TORCIDA » 12-01-2018 08:46

12e man dan geloof je het toch niet? Moet jij weten. En als het verhaal je niet aanstaat lees je het niet.
Dat ik hier iets neer zet over het reilen en zeilen van dit moment moet ik toch zelf weten. Wie zegt jou dat mijn bron
Het erg vind dat ik hier iets over schrijf. Wat weet jij daar nu van?

Hoezo mag je hier niks vermelden zonder een bron te vermelden ? Maak jij dat uit? Mogen we alleen maar positief nieuws melden? Daarnaast insinueer ik niets, hetgeen ik hier schreef wordt op meerdere plekken bevestigd. Dat de Lc het heeft over
Veenstra 2.0 hoor je mij niet zeggen, maar dat de gang van zaken omtrent Bloemers en Kamminga niet deugd is een feit
en is echt een grote fout van Luuc. Daarnaast klaag ik hier niet over. Op dit moment ben jij de enige nu hier die loopt te klagen en zeiken

En inderdaad 12e man ik geil er enorm op als jij niet met dit soort berichten om kunt gaan dan voel ik mij super belangrijk, geeft een enorme kick , Wie ben jij dan wel niet ?

En hetgeen ik schetste stond hier al voordat de Lc en of OF berichtte (stoer he!) ik heb ook nergens geschreven dat mijn bron de Lc zou zijn, wel dat zij goed geïnformeerd zijn.
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Baas » 12-01-2018 08:52

Ik denk dat TORCIDA wel aardig in de buurt van de waarheid zit 12e man.
Uiteraard mag je dat geloven of niet.
Misschien is het een idee om zelf eens te gaan graven en proberen achter de waarheid te komen.
Kun je daarna hier ook melden of je er naast zat met je opmerking 'klakkeloos overnemen' ;)
Zeg maar niks!
Baas
Wereldspeler

Berichtdoor 12eMan » 12-01-2018 10:37

Baas schreef:Ik denk dat TORCIDA wel aardig in de buurt van de waarheid zit 12e man.
Uiteraard mag je dat geloven of niet.
Misschien is het een idee om zelf eens te gaan graven en proberen achter de waarheid te komen.
Kun je daarna hier ook melden of je er naast zat met je opmerking 'klakkeloos overnemen' ;)

Gaat mij niet om "aardig in de buurt" te zitten Baas. Waar dan wel om? Lees het nog eens na.

Succes!
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor Thinkman » 12-01-2018 10:47

Ik ben het eens met 12e man en zijn argumenten. En waarschijnlijk velen met mij. Ja dat is een aanname inderdaad ;)
Thinkman
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 12-01-2018 21:15

Leg s uit 12e man waar gaat het dan om, zul jij even bepalen wat ik of een ander hier wel of niet neer mogen zetten? Omdat jij een andere mening hebt of het opruiend is? Uit alles krijg ik het gevoel dat je me gelooft en dat je feitelijk baalt dat het opnieuw weer onrustig is en dat je het liever niet had gelezen. Kom dan hier niet op het forum, de kans dat je dit hier zult lezen is aannemelijk. Daarnaast geef je zelf aan dat dit voer is voor internetsupporters, wat doe jij hier dan?

En dat belerende toontje " lees maar terug " "succes" je vind jezelf wel heel wat of niet?
TORCIDA
Superster

Berichtdoor BK2007 » 13-01-2018 11:26

pes5 schreef:Eisenga wordt betaald om beslissingen te nemen. Bloemers wilde meer maatwerk in de sponsorpakketten, maar Eisenga wilde daar niet aan. Geen hoge kortingen, want dan kan krijg devaluatie van je merk. Of dat de juiste koers is, valt nog niet te zeggen, maar het is wél zijn taak om dan een beslissing te nemen. Mocht volgend jaar blijken dat dit niet de goede keuze was, dan is hij verantwoordelijk, maar het is nu veel te vroeg om te roepen dat dit een slechte beslissing is.

Pes5 legt het toch uit ? Laat je toch niet gek maken door media die er weer een negatieve draai aan proberen te geven.
Het is een stormin een glas water als je het mij vraagt. Laat Eisenga nu maar zijn best doen op het vinden van goede mensen.
Hij hoeft dat natuurlijk niet alleen te doen. :wink:

Noem maar eens wat namen voor commercieel directeur :D
BK2007
Superster

Berichtdoor 12eMan » 15-01-2018 08:53

TORCIDA schreef:Leg s uit 12e man waar gaat het dan om, zul jij even bepalen wat ik of een ander hier wel of niet neer mogen zetten? Omdat jij een andere mening hebt of het opruiend is? Uit alles krijg ik het gevoel dat je me gelooft en dat je feitelijk baalt dat het opnieuw weer onrustig is en dat je het liever niet had gelezen. Kom dan hier niet op het forum, de kans dat je dit hier zult lezen is aannemelijk. Daarnaast geef je zelf aan dat dit voer is voor internetsupporters, wat doe jij hier dan?

En dat belerende toontje " lees maar terug " "succes" je vind jezelf wel heel wat of niet?

TORCIDA:

Kerel toch, waarom zo opgefokt? Ik zal je nog een keer mijn punt duidelijk maken.

Natuurlijk bepaal jij wat je schrijft. En ik bepaal of ik dat wil lezen en geef tevens mijn mening als ik dat wil. Want daar is het forum voor. Dus als ik dan vind dat jij er iets te veel spectakel van maakt door van alles te insinueren zonder concreet te worden(en dus allerlei speculaties in de hand werkt) met uiteraard een zéér betrouwbare bron, dan vind ik dat je te ver gaat(jij probeert Eisinga persoonlijk te beschadigen door te stellen dat het conflict met Bloemers verder gaat dan het zakelijke maar benoemd niet wat er dan wel is). En als het die goede bron van jou niet uit zou maken(optie die jij aan reikt), noem dan ook man en paard, èn vertel het hele verhaal, of helemaal niet......

Trouwens, waarom zou ik jou niet geloven? Dat is helemaal het punt niet. Sterker nog, het zou heel goed kunnen en ja, is het erg dat ik dan baal van die nieuwe onrust? Daar balen we neem ik aan toch allemaal van?

Even iets uit de wereld helpen trouwens: Met internetsupporters bedoel ik niks negatiefs. Ik ben het ook en bedoel dit enkel als een supportersgroep die met elkaar communiceert via internet, en waarvan ongetwijfeld velen ook het ALS bezoeken. Niks meer en niks minder.

Mijn toon is niet belerend bedoeld TORCIDA. Bovendien was die post niet aan jou gericht. Ik ga ervan uit dat ik met jou een inhoudelijke discussie kan voeren op een fatsoenlijke manier. En dat laatste begint stilaan uit de hand lopen helaas.
Ik heb het gevoel dat onze denkwijze wel eens dichterbij elkaar zou kunnen liggen dan jij denkt, alleen verschillen we erg van mening over wat je kunt delen met een ander en wat niet. Laten we het daar maar bij houden.
12eMan
Selectiespeler

Berichtdoor BK2007 » 15-01-2018 11:50

Hou eens op hiermee.
Doe dit via een PB of zo.

Is er nog nieuws mbt "directie & raad van commissarissen" ?
Hoe moet het nu verder met de nieuwe Commercieel Directeur, is er wat nieuws ?
BK2007
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & staf