Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Eisenga e.a.)

Berichtdoor Sjoerdbokje » 08-11-2016 20:18

Het was ook heel lang erg stil over de nieuwe sponsor, een eventuele komst van Schaars en Kobayashi. Ik maak me geen enkele zorgen. Laat Luuc lekker in de stilte dit dossier afwerken. All vertrouwen.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Sjoerdbokje
Selectiespeler

Berichtdoor Grimo » 16-11-2016 08:24

Twitter van Marco Timmer:
In #vi, waarom #scheerenveen weer knuffelclub is. Valkuil: Boekjaar 15/16 2,5 milj exploitatietekort en een verlies van 500 duizend euro...
Grimo
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 16-11-2016 09:36

Exploitatietekort is niks nieuws en pas opgelost nadat de sportstad constructie aangepakt is en er 2-4 jaar vanuit een positieve flow aan sponsorenbestand gewerkt kan worden. Over de afgelopen jaren met exploitatietekort isgebleken dat het netto transferresultaat gemiddeld ruim compenseert. Geen gezonde situatie, maar ook niet zeer zorgwekkend. Met Jerry, Joost, Sam en Arber hebben we veel kapitaal op het veld. Denk bovendien dat de inkomsten doorverkoop De Roon, Ziyech en Dost pas in dit boekjaar zijn meegerekend en niet in 15/16.

Het is te hopen dat we over een jaar of 2 een sluitende begroting hebben zodat er van de transferinkomsten meer over blijft voor investeringen.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Makkum8 » 11-01-2017 10:08

Even los van alles wat Eisenga en Co tot op heden hebben gepresteerd in Heerenveen: Wat stond hij de internationale pers gisteren goed te woord. We hebben weer een echte voorzitter!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Makkum8
Basisspeler

Berichtdoor Jazz » 11-01-2017 10:28

Makkum8 schreef:Even los van alles wat Eisenga en Co tot op heden hebben gepresteerd in Heerenveen: Wat stond hij de internationale pers gisteren goed te woord. We hebben weer een echte voorzitter!

Heel professioneel stond hij de (inter)nationale pers te woord: goed Engels, af en toe een grapje erbij en hij nam zijn tijd bij het spreken. Chapeau voor Eisenga en natuurlijk ook Hamstra die deze speler uit de hoge hoed tovert!
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Wereldspeler

Berichtdoor ThiagoAlcantara » 11-01-2017 11:23

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik hamstra zijn engels toch vrij zwak vond bij de presentatie van Martin.

Sorry gerry, maar dat was echt bloemkool engels. :wink:
ThiagoAlcantara
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 11-01-2017 11:41

Wanneer dit transferbeleid door gaat, praat hij wat mij betreft geen woord Engels.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-05-2017 19:49

Iedereen maakt fouten en ook deze mensen moeten het vak leren. Maar laten we hopen dat ze nooit meer spelers gaan huren, of het moet echt een zekerheidje zijn. Maar geen jonkies meer die graag dingen bij Heerenveen willen leren en beter terug willen bij hun club. Naast Faes was ook Mitchell Dijks zo'n voorbeeld. Kap daarmee,dan maar een jonkie van 16 uit de eigen jeugd voor de leeuwen gooien
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Thinkman » 17-05-2017 20:13

Feanfan 1 schreef:Iedereen maakt fouten en ook deze mensen moeten het vak leren. Maar laten we hopen dat ze nooit meer spelers gaan huren, of het moet echt een zekerheidje zijn. Maar geen jonkies meer die graag dingen bij Heerenveen willen leren en beter terug willen bij hun club. Naast Faes was ook Mitchell Dijks zo'n voorbeeld. Kap daarmee,dan maar een jonkie van 16 uit de eigen jeugd voor de leeuwen gooien

Amen! Helemaal mee eens.
Thinkman
Superster

Berichtdoor fuotbalgek » 18-05-2017 01:36

Faes heeft inderdaad niks anders gedaan dan Pierie in de weg lopen. Ook Schmidt moet je trouwens als back-up voor de back beschouwen en niet voor Pierie laten staan. Zet zon jongen er maar in, liever dat hij fouten maakt dan iemand die hier nooit een goede speler gaat worden.
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor BK2007 » 18-05-2017 10:49

Hamstra kwam vorig jaar toch pas heel laat bij de club ?
Dusdanig laat dat je hem toch niet zo veel kan verwijten qua selectiebeleid.
Alleen in de winter was er dus wel alle gelegenheid om wat te doen, maar haalde men meer huurspelers. Dat heeft helaas verkeerd uitgepakt.
Ik vind Faes en ook Odegaard geen spelers die ons sterker hebben gemaakt.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 19-05-2017 18:18

BK2007 schreef:Hamstra kwam vorig jaar toch pas heel laat bij de club ?
Dusdanig laat dat je hem toch niet zo veel kan verwijten qua selectiebeleid.
Alleen in de winter was er dus wel alle gelegenheid om wat te doen, maar haalde men meer huurspelers. Dat heeft helaas verkeerd uitgepakt.
Ik vind Faes en ook Odegaard geen spelers die ons sterker hebben gemaakt.
Dat mag je van 2 van die jonge knapen ook niet verwachten in een team wat na de winter finaal en compleet ingekakt is. Als de rest ook maar iets had laten zien van wat ze op de mat konden leggen voor de winterstop, dan was het in de breedte wel een versterking geweest. En sowieso had je meer keus gehad. De fout om op het enige ervaren paard dat Peters heette te gokken heeft op z'n zachtst gezegd niet helemaal lekker uitgepakt. Net als de gok die genomen werd met het fysieke gestel van Schaars. En als dan de sneeuwbal gaat rollen, had dat ook weer invloed op het presteren van Yuki, aangezien hij hier vast niet als 6 heen gehaald is en dus in korte tijd 'omgeschoold' moest worden.
Goed gehandeld Hamstra! Op naar een mooi seizoen!
Mackan68
Superster

Berichtdoor AllardP » 20-05-2017 00:25

Hamstra heeft een vrij sterk basisteam neergezet, maar de breedte van de selectie is ronduit dramatisch. Bijna elke wissel is een grote verzwakking en voor sommige plekken hebben we niet eens een serieuze stand-in. Het is natuurlijk een aanfluiting dat we straks een playoffwedstrijd in moeten met een centrale verdediging van gemiddeld 18 jaar.

Ik had gehoopt dat Hamstra uit de neerwaartse spiraal zou weten te breken van steeds minder investeringen in spelers. Behalve de komst van Yuki was het echter weer schrapen geblazen. Resultaat: volgend jaar een miljoen minder tv-inkomsten en veel chagrijn bij supporters en sponsoren. Alsjeblieft directie, stop deze afbraak en zorg voor een subtopwaardige selectie komend seizoen (en een minder beperkte trainer). Het geld is er, alleen de wil ontbreekt.
AllardP
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 18-07-2017 15:29

Ik begin me nu toch echt zorgen te maken om Hamstra. Geeft na het vertrek van St Juste aan dat ze een rechtsback zoeken. Jezus, hoelang is Marzo al weg en weten ze al dat Schmidt niet goed genoeg is? En hoelang weten ze nu al dat we teveel ideale schoonzonen hebben. Wanneer gaan ze daar eens wat aan doen? Wat een gebrek aan ambitie straalt de club uit. En maar afvragen waarom er weeeer minder seizoenskaarten verkocht zijn. Wordt weer een seizoentje meedoen is belangrijker dan winnen. En dan gaat Streppel weer lachend voor de camera staan als we weer verliezen.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor BK2007 » 18-07-2017 16:20

Ik lees net dat er meer is verdiend aan St Juste dan de eerder veel genoemde 4,5 miljoen.
Dat stemt mij wel tevreden. Ik vond 4,5 miljoen toch wat aan de lage kant. Dit doet de club (Hamstra) dan gewoon goed.
Verder wordt er nu eindelijk een bedrag uitgetrokken voor meerdere posities in de verdediging.
Al met al kun je concluderen dat er niet genoeg geld achter de hand was ondanks allerlei geruchten over bijvoorbeeld een bod van 8 ton op Nissen ? Zo'n Deens talent een paar weken terug.
Ik ben alvast benieuwd wat er bij komt. Eerst maar een rechtsback.
Du pain, du vin, du Sc-heerenvain.
BK2007
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-07-2017 15:33

De directie hebben afgelopen jaar niet eens heel vaal aankopen gedaan, maar iets valt me toch wel op. Het zal wel toeval zijn, maar 3 aankopen/huur hebben toch wel enorme commerciële effecten.
Eerst Kobayashi waarna heel Japan ineens het kleine clubje Heerenveen kent en er elke wedstrijd ook wel aantallen aanwezig zijn.
Daarna Odegaard van het grote Real Madrid waarna Heerenveen volledig in de picture staat. In Noorwegen worden wedstrijden live uitgezonden en Odegaard is toch wereldwijd een groot talent
Nu met de komst van Dumfries. Met zo'n achternaam valt er hier en daar wel wat te maken.

Nogmaals, het zal wel toeval zijn, want bovenstaande namen heeft Heerenveen toch kwalitatief beter gemaakt, dus is het niet kopen om het kopen. Directie, ga zo door !! (Faes en Facey waren beginnersfoutjes)
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-08-2017 05:44

4.6 miljoen pond voor Aken ( volgens Hamstra ligt dit vast hoger :mrgreen: ), 4.65 voor Larsson en 2,4 voor Johnson. De 4.8 voor St Juste is wel geinvesteerd. Dus ruim 10 miljoen zit er in kas. Dus ze kunnen het niet maken om niets te halen. Een goede spits en een CV. Werk aan de winkel! Geef de supporters waar ze recht op hebben. Geen Faes praktijken.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-08-2017 07:47

En de buitenwacht maar roepen dat we zo moeilijk doen bij verkoop. Klinkklare onzin, kijk eens hoeveel spelers er zijn vertrokken voor mooie bedragen. Complimenten voor Hamstra. Is ook goed voor de uitstraling naar toekomstige Heerenveen-spelers, we betalen misschien niet meer wat we 10 jaar geleden betaalden, we zijn nog steeds een verrekt mooie springplank voor talent.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 29-08-2017 08:28

Heerenveen rules schreef:4.6 miljoen pond voor Aken ( volgens Hamstra ligt dit vast hoger :mrgreen: ), 4.65 voor Larsson en 2,4 voor Johnson. De 4.8 voor St Juste is wel geinvesteerd. Dus ruim 10 miljoen zit er in kas. Dus ze kunnen het niet maken om niets te halen. Een goede spits en een CV. Werk aan de winkel! Geef de supporters waar ze recht op hebben. Geen Faes praktijken.

4.6 miljoen pond, dat is tussen hikt tegen de 5 miljoen euro aan, wanneer dit waar is een prima deal.

De deal wordt pas uitstekend, wanneer we deze week nog minimaal 2 versterkingen binnen halen.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor du longhi » 30-09-2017 08:27

Klasse van de club dat we na het Veenstra debacle in deze financiële moeilijke voetbal tijden staan waar we nu staan. Resultaten helpen hierbij enorm natuurlijk. Ik had 3 jaar geleden getekend voor de huidige gang van zaken.

Complimenten voor de huidige beleidsbepalers.
du longhi
Selectiespeler

Berichtdoor Fladian » 30-09-2017 09:26

Absoluut, complimenten.

Al droom ik af en toe stiekem wel hoe het gegaan zou zijn als we vorig seizoen het hele seizoen zo constant hebben gepresteerd als de eerste seizoenshelft. Dan zou er helemaal geen twijfel zijn over de verlenging van de seizoenskaart, nog hogere transferprijzen, zou er een nog positievere sfeer hangen... maar wat ik zeg, dromen.
Fladian
Selectiespeler

Berichtdoor fuotbalgek » 24-10-2017 18:55

Wanneer de directie van Streppel verwacht dat we hoog druk zetten, aanvallend spelen in een 3 spitsen systeem en het publiek vermaken dan is het minste wat men moet doen hem eindelijk een echte nummer 9 geven. Die hoeft er nog geen eens 25 te maken, maar een sterk aanspeelpunt zou al veel van onze kwetsbaarheid voor counters er uit kunnen halen.

Daarna mag het vrijblijvende dat de ploeg en technische staf uitstraalt aangepakt worden, kan er meer prestatie geëist worden. Maar dit kan pas wanneer de verkoop van Larsson adequaat is vervangen. Niet één op één qua positie, wel als totaal. We creëren te weinig, en kunnen de bal nergens kwijt voorin
fuotbalgek
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 25-10-2017 19:51

En nu ingrijpen Hamstra! Het was richting fans al minachting dat hij mocht blijven na de slechtste seizoenshelft ooit. Maar nu hebben ze geen enkele keus meer.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor xander » 25-10-2017 20:14

Het roer moet om!
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 29-10-2017 18:37

Vooral niks doen bestuur. Komt allemaal goed met Streppel! Nu 2 uitwedstrijden, dan Zwolle thuis. 8 nederlagen op rij straks. Maar een trainer ontslaan past niet bij Heerenveen.... :lol:
.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Wizard » 31-10-2017 07:37

Ik vraag me af hoe lang het nog moet duren voordat er wordt ingegrepen. De media spreken over een slechte reeks met verliezen tegen teams waarvan je op papier mag verliezen. Echter, we horen bij de slechtst presterende teams van 2017!!!
Dat laatste gegeven moet eigenlijk een duidelijk signaal zijn dat Streppel niet in staat is het tij te keren. De volgende 2 wedstrijden moeten gewonnen worden; zo niet, dan is het wat mij betreft einde verhaal Streppel. Met name het starre vasthouden aan z'n beleid en merkwaardige keuzes/wissels doen mij zeer twijfelen aan een goede afloop..
Wizard
Beheerder

Vorige

Keer terug naar Spelers & staf