Luciano Slagveer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Verstandige zet om het contract te verlengen, kun je er altijd bij hebben en is de laatste tijd goed bezig. Bovendien hoef je nu in de zomer op zoek naar maar één rechtsbuiten, dat is al moeilijk genoeg, laat staan als er twee zouden moeten komen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Gelukkig is het contract van deze geweldenaar verlengd.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Dat hij na de winterstop een aantal goals heeft gemaakt is prima, maar feit blijft ook dat bijna al zijn voorzetten worden geblokkeerd ( omdat hij vaak te lang wacht ) of in de voeten van tegenstanders eindigen. Vrijwel niets komt door. Ook vandaag weer een drama.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Goed nieuws, gefeliciteerd Luciano.
Ik vind het verschrikkelijk slecht nieuws. Koppijn krijg je er van. Net als het verlengen met die andere matige voetballer, de Roon.

Falend beleid.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Ik ben/was ook absoluut geen fan. Maar hij knokte er wel voor. En dat kon je van een hele rits spelers niet echt zeggen. De geweldige Thern bakter er overigens ook weer niet veel van. Alleen maar waardeloze corners gezien. Om over ons treuzelende duo dromertjes centraal achterin maar te zwijgen. Alles breed en terug. Als in de beste tijd met Breuer en Dingsdag. Alsof we voorstonden zo stonden ze bij 2-0 achter de bal rond te spelen. Wat een amateurniveau vandaag zeg. En Slagveer was dus vandaag absoluut niet de minste!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Goed nieuws. De selectie bijelkaar houden en vertrouwen uitspreken richting de andere selectiespelers. Nu ervoor zorgen dat je niet teveel sterkhouders verliest in de zomer, en minimaal 2 goede vervangers à la Thern/ Larsson aantrekt. Daarmee behoud je de levensader van het basisteam en kan je meer spelers op 1 positie laten concurreren. Prima!
Luciano komt er wel, al is het met veel vallen en opstaan. Wanneer hij z'n hoge rendement behoudt en werkt aan z'n voorzettechniek, kan hij voor SCH begrippen een leuke speler worden. Beperkt, maar functioneel.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Slimme verlenging. Nu nog een goede concurrent er bij.
Blij dat deze jongen bijtekent ondanks al het maagzuur wat iedere keer over hem wordt uitgebraakt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

fuotbalgek schreef:Slimme verlenging. Nu nog een goede concurrent er bij.
Blij dat deze jongen bijtekent ondanks al het maagzuur wat iedere keer over hem wordt uitgebraakt.
Die was er na het vertrek van Basacikoglu niet, afgelopen winter niet, dus waarom zou die er komende zomer wél zijn? Kada heeft dan nu eindelijk zijn debuut gemaakt. In een kansloze wedstrijd wat bijzonder jammer is voor zo'n jongen. Hij zal de concurrentie aan moeten gaan voor zover er sprake zal zijn van eerlijke concurrentie. Ik denk dat hij af en toe, of eerder nog, soms 10 minuutjes mee mag doen. Slagveer heeft verlengd en is zelfs in een slechte 1e seizoenshelft gewoon steevast blijven staan omdat er zogenaamd niets beters was. Ook de Roon zal absoluut zijn basisplaats niet verliezen. Op basis van een bandje om zijn arm. Helaas een hard gelach...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Mackan68 schreef:Helaas een hard gelach...
Het is: "hard gelag"

Ben het overigens niet eens met je aanname dat er allerlei spelers zomaar hun basisplaats behouden. Beetje te kort door de bocht. Tenzij je een glazen bol hebt. :wink:
Samen maken we de club sterk.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Mackan68 schreef: Die was er na het vertrek van Basacikoglu niet, afgelopen winter niet, dus waarom zou die er komende zomer wél zijn? Kada heeft dan nu eindelijk zijn debuut gemaakt. In een kansloze wedstrijd wat bijzonder jammer is voor zo'n jongen. Hij zal de concurrentie aan moeten gaan voor zover er sprake zal zijn van eerlijke concurrentie. Ik denk dat hij af en toe, of eerder nog, soms 10 minuutjes mee mag doen. Slagveer heeft verlengd en is zelfs in een slechte 1e seizoenshelft gewoon steevast blijven staan omdat er zogenaamd niets beters was. Ook de Roon zal absoluut zijn basisplaats niet verliezen. Op basis van een bandje om zijn arm. Helaas een hard gelach...
Knap dat je dit allemaal al weet! Wel jammer van het Prozac ondertoontje.
Een beetje positiviteit zou je vast goed doen. Of misschien je verwachtingen bijstellen naar een nieuw realisme. Er lopen veel contracten af en iedere speler binnen de eerste vijftien zou je daarom willen verlengen. We zitten niet in de luxe te selecteren, de spelers kiezen. We zullen volgend jaar wel weer zien hoe de selectie er uit ziet en of ze beide basisspelers zijn.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Deze jongen lijkt sinds de winter van zijn plankenkoorts af. Geen speler heeft zich de laatste maanden zo stormachtig ontwikkeld als deze jongen. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen hebben we er een prima speler aan.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Knipecity schreef:Deze jongen lijkt sinds de winter van zijn plankenkoorts af. Geen speler heeft zich de laatste maanden zo stormachtig ontwikkeld als deze jongen. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen hebben we er een prima speler aan.
Ik denk dat jij vooral nog de slaap uit je ogen moet halen na je winterslaap. Dat hij gescoord heeft en assists geeft, is de reden waarom hij rechtsbuiten staat bij Heerenveen. Dit hoort zijn normale niveau te zijn. Als jij de Slagveer van voor de winterstop als referentie punt neemt, acteerde Heerenveen op het niveau van oeverzwaluwen 3.
Conclusie; hij heeft zich niet stormachtig ontwikkel, hij haalt nu ineens een niveau wat van een rechtsbuiten verwacht wordt.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Baggerraartje schreef: Ik denk dat jij vooral nog de slaap uit je ogen moet halen na je winterslaap. Dat hij gescoord heeft en assists geeft, is de reden waarom hij rechtsbuiten staat bij Heerenveen. Dit hoort zijn normale niveau te zijn. Als jij de Slagveer van voor de winterstop als referentie punt neemt, acteerde Heerenveen op het niveau van oeverzwaluwen 3.
Conclusie; hij heeft zich niet stormachtig ontwikkel, hij haalt nu ineens een niveau wat van een rechtsbuiten verwacht wordt.
Klopt, maar dat haalde hij voor de winter niet. Dan heb je je toch ontwikkeld? Hoe moeilijk wil je het hebben?

Van een jongen die er niks van bakte, maar wel speelde, is hij nu een jongen geworden die van waarde is voor het team door goals en assists.
Dan kan je wel zeggen dat ik de slaap uit mijn ogen moet halen, maar misschien moet jij eens naar positieve dingen leren kijken. Hoewel positief hier door sommige mensen als iets negatiefs wordt gezien :lol:
Feanfan13
Selectiespeler
Berichten: 729
Lid geworden op: 06-08-2013 16:23

Bericht door Feanfan13 »

Slagveer moet nog genoeg progressie maken, met name op zijn voorzet en actie. Maar dat weet hij gelukkig zelf ook, dus zal hij daar hopelijk ook meer tijd in gaan steken (ook na de training).

Slagveer lijkt wat doelgerichter te zijn geworden, maar zijn voorzetten zijn nog verreweg van perfect, hopelijk kan hij dit snel door ontwikkelen.

Toch hoop ik dat er wel versterking op zijn positie komt, kan Slagveer zich in de luwte door ontwikkelen. Een rechtsbuiten alla Narsingh zie ik hier weer graag spelen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind dit nog niet het gewenste niveau. Het zou niet best zijn. Het moet nog wel wat niveaus hoger.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:Ik vind dit nog niet het gewenste niveau.
Eens.

Het wordt wat beter, en ook tegen Excelsior vond ik hem lang niet de minste. Echter, zijn voortzettingen zullen beter moeten. Gelukkig bevestigd hij dat zelf nog maar eens in het interview op de clubsite. Individuele actie moet beter, voorzetten moeten beter.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen rules schreef:Ik vind dit nog niet het gewenste niveau. Het zou niet best zijn. Het moet nog wel wat niveaus hoger.
Ik vermoed dat voor jou zelfs Arjen Robben zelfs nog niet het gewenste niveau hebben. Zou die hier spelen dan zou je waarschijnlijk nog veel commentaar hebben :lol:
Appielwt
Nieuw talent
Berichten: 135
Lid geworden op: 08-06-2009 21:21

Bericht door Appielwt »

Knipecity schreef: Ik vermoed dat voor jou zelfs Arjen Robben zelfs nog niet het gewenste niveau hebben. Zou die hier spelen dan zou je waarschijnlijk nog veel commentaar hebben :lol:
Robben kan ook vrij weinig met rechts!
Breuer: "Leeg spelen voor het publiek"
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

90 minuten alles verkeerd doen. En dan toch de wedstrijd beslissen. Tsja.
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Lardy schreef:90 minuten alles verkeerd doen. En dan toch de wedstrijd beslissen. Tsja.
Dat heet progressie 8)
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

hij maakt m wel....en het was geen intikker
Hier heb ik geen woorden voor
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gewoon 6e goal na de winter. Dat zijn prima cijfers. Speelt niet altijd goed, maar wie vandaag wel.... Had daarna nog een mooie actie vanaf de zijlijn.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Speelt nog steeds continue vrij matig, maar is na de winterstop belangrijk en soms zelfs beslissend voor de ploeg gebleken. Ik ben nog steeds vrij sceptisch en ik blijf van mening dat een versterking op de rechtervleugel noodzakelijk is in de zomer, maar desondanks ben ik stiekem toch wel blij dat we zijn contract verlengd hebben.
nou nou
Joucke
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Superfries1996 schreef:Speelt nog steeds continue vrij matig, maar is na de winterstop belangrijk en soms zelfs beslissend voor de ploeg gebleken. Ik ben nog steeds vrij sceptisch en ik blijf van mening dat een versterking op de rechtervleugel noodzakelijk is in de zomer, maar desondanks ben ik stiekem toch wel blij dat we zijn contract verlengd hebben.
Finnbogason heeft ook een hele tijd heel erg bagger gespeeld, maar dit werd hem vergeven omdat hij wedstrijden besliste. Ik ben blij dat Slagveer vandaag de wedstrijd voor ons gewonnen heeft, en ja, ik hoop ook op versterking op zijn positie, al was het alleen maar om hem echte concurrentie te geven, wie weet prikkelt het hem voldoende om de pannen van het dak te spelen :)
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Versterking zie ik echt niet meer komen nu hij steeds vaker belangrijker wordt en ook Kada op de deur klopt. Waarom zou je dan nog een 3e halen? Dan zijn er straks vast andere posities die voorrang krijgen.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Speelt nog steeds continue vrij matig, maar is na de winterstop belangrijk en soms zelfs beslissend voor de ploeg gebleken. Ik ben nog steeds vrij sceptisch en ik blijf van mening dat een versterking op de rechtervleugel noodzakelijk is in de zomer, maar desondanks ben ik stiekem toch wel blij dat we zijn contract verlengd hebben.
Na de winterstop is hij ontegenzeglijk een aantal keren belangrijk geweest voor het team.

Toch kun je al heel snel zien of een speler nog verder kan groeien of niet. In mijn optiek is een goede techniek de basis om verder te groeien. Als je een goede techniek hebt kun je soms op tactisch gebied nog wat leren en groeien. Ervaring maakt dan ook dat je beter word.

Bij Slagveer vind ik gewoon zijn techniek en balvaardigheid totaal ondermaats. En dan kun je nooit echt een grote voetballer worden. Dat is een eerste vereiste om te kunnen groeien. Ontbreekt bij hem en daarom zal hij nooit echt veel verder gaan groeien als voetballer. In die zin is een vervanger met techniek als van Larsson gewenst.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Knipecity schreef:Versterking zie ik echt niet meer komen nu hij steeds vaker belangrijker wordt en ook Kada op de deur klopt. Waarom zou je dan nog een 3e halen? Dan zijn er straks vast andere posities die voorrang krijgen.
We komen op de vleugels gewoon te kort. Dat zag je vandaag weer op links en Slagveer doet het na de winter goed maar ook daar moet je alternatieven voor hebben. Het is leuk dat Kada vol zelfvertrouwen zit, maar die moet alles nog laten zien.

Mooi een buitenspeler halen die zowel op links als rechts uit de voeten kan.
Laatst gewijzigd door Stiffie op 08-03-2015 10:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

RT @OptaJohan: 6 - No Eredivisie player has scored more goals in 2015 than @scHeerenveen's Luciano Slagveer. Lethal.
Maar laten we vooral doorgaan met deze jongen afbranden.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hij is gewoon weer superbelangrijk voor ons. Het is echter naar mijn mening geen vleugelspeler. Zet hem maar gewoon in de spits. Dat was hij toch ook in de jeugd ?
Samen maken we de club sterk.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

BK2007 schreef:Hij is gewoon weer superbelangrijk voor ons. Het is echter naar mijn mening geen vleugelspeler. Zet hem maar gewoon in de spits. Dat was hij toch ook in de jeugd ?
Huh? En Uth dan?
Plaats reactie