Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Mackan68 schreef:Ik zie dit seizoen tot nu toe absoluut geen groei. En dat mag je van een knaap van zijn leeftijd toch nog wel verwachten. Hij heeft dit seizoen een paar ernstige blunders gemaakt welke ons tegengoals gekost hebben. En die blijven wel hangen moet ik eerlijk bekennen.
Helemaal eens. Uiteraard legt De Roon heel wat nuttige kilometers af, maar is hij verdedigend en positoneel zeer zwak wat af en toe leidt tot grote verdedigende fouten. Dat soort fouten blijven helaas hangen en mn omdat ze zich opstapelen. Dat De Roon dan ook in dit klassement staat vind ik dan ook een grote grap. Hetzelfde als dat Sinkgraven bovenaan staat. Daley doet het erg goed, maar zakt af en toe ook door de ondergrens (wat je uiteraard mag verwachten in z'n eerste seizoen als basisklant). Maar je kunt hem absoluut nog niet noemen in het rijtje Depay, Schöne, Clasie.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Twente wil in de winterstop Van Anholt overnemen naar t schijnt. Die tukkers doen maar zeg... maar van Van Anholt blijven ze af.
Hier heb ik geen woorden voor
Joucke
Wereldspeler
Berichten: 1139
Lid geworden op: 21-04-2014 19:41
Locatie: Vught

Bericht door Joucke »

Stond prima te verdedigen, goede wedstrijd.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Sorry Joucke, maar ben het niet met je eens. Beide goals komen van de linkerkant, waar Pele zich minimaal 1x wel heel makkelijk voorbij laat lopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
bollebert
Basisspeler
Berichten: 837
Lid geworden op: 01-08-2005 12:19

Bericht door bollebert »

moest te veel de aanval zoeken omdat larsson niet op positie was en kreeg daarbij geen rugdekking door buijs die te diep stond telkens.
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Ben ik niet met je eens. Van Anholt moet niet de aanval zoeken maar Larsson op de juiste plek neerzetten. Lukt dit niet dan moet je dus zelf maar vooruit lopen wanneer het niet kan?

Zijn eerste taak is verdedigen en daarin was hij gister niet erg gelukkig.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

fuotbalgek schreef:Ben ik niet met je eens. Van Anholt moet niet de aanval zoeken maar Larsson op de juiste plek neerzetten. Lukt dit niet dan moet je dus zelf maar vooruit lopen wanneer het niet kan?

Zijn eerste taak is verdedigen en daarin was hij gister niet erg gelukkig.
Achteraf praat.
Wij stonden continue te verdedigen op de middenlijn. Wij hebben balbezit en er is een enorm gat op links, dan is het toch logisch dat Pele daar in duikt?
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Hij duikt er kennelijk blind in, zonder oog te hebben van de bezetting achterin indien we de bal verliezen. Dat vind ik niet logisch, want je blijft in eerst instantie een verdediger. Wanneer Buijs te ver vooruit zou staan, wat overigens duidelijk een voortvloeisel is van de speelwijze van Lodeweges die Buijs vaker meer vooruit laat spelen, dan moet Pele zien dat hij niet altijd kan gaan, omdat je dan in de problemen komt in de omschakeling.

Lodeweges had het over de dure les van kinderachtig in het countermes lopen, Pele was een van de spelers die deze les geleerd heeft.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik vind het meer iets van het team. We stonden heel hoog, vielen allemaal enthousiast aan en dan is dit het risico. Dat GAE het zo uitspeelde had niemand verwacht.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Dit was inderdaad een voortvloeisel uit de beslissing om Larsson te laten starten. Met Thorsby was dit je niet overkomen. Hij mag misschien geen vleugelspeler zijn, hij probeert die positie wél altijd zoveel mogelijk als vleugeslpeler in te vullen. Als een back opstoomt (Deed van Anholt op zich prima, omdat Larsson vaak niet de ruimte in dook die er was) is het wel de bedoeling dat de middenvelder of vleugelspeler die taak op dat moment overneemt. En dat gebeurde niet voldoende.
En dan vind ik het nog steeds om te janken dat dan bij een uitbraak Sinkgraven op de linksback opdoemt terwijl hij in of rond het doelgebied van de tegenstanders moet spelen met zijn creativiteit.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
Neymar
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Laat deze vent alsjeblieft geen vrije trappen meer nemen...
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Neymar schreef:Laat deze vent alsjeblieft geen vrije trappen meer nemen...
Nou inderdaad, wat een aanfluiting.
Gebruikersavatar
Fryskeboy22
Wereldspeler
Berichten: 1774
Lid geworden op: 27-12-2012 08:46

Bericht door Fryskeboy22 »

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83

Pele van Anholt heeft een nieuwe zaakwaarnemer. Opvallend, omdat in de winterstop zijn zaakwaarnemer aangaf dat ie zich kon verbeteren.
Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83

Het bleef steeds onduidelijk welke club nou interesse had. Verschillende media melden eerst Twente, later werd het Feyenoord.
Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83

Nu blijkt dat Van Anholt zelf ook niet wist welke club interesse had.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Tsjah. Heeft die jongen dus mooi zijn hoofd op hol laten brengen. Ik ben niet echt te spreken over Van Anholt dit seizoen, haalt gewoon niet het niveau van vorig jaar. Zal vast met zijn positie te maken hebben, maar dat is ook zijn eigen schuld. Hij moest de man op het middenveld worden, daar had hij belangrijk kunnen zijn. Nu speelt hij anoniem en scoort hij niet meer dan een zesje. Zonde.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Frisian Viking schreef: Zal vast met zijn positie te maken hebben, maar dat is ook zijn eigen schuld. Hij moest de man op het middenveld worden, daar had hij belangrijk kunnen zijn.
Waarom is dat zijn eigen schuld? Lodeweges is meteen begonnen met het gebruiken van Pele als linksback, omdat ze voor die positie geen anderen hadden. Pelé kwam pas weer voor het midden in aanmerking toen 1 van het 3-tal dat er nu speelt niet beschikbaar was. Toen gaf Pelé aan dat hij niet weer door het elftal geslingerd wenste te worden.

Als Pelé vanaf het begin van de voorbereiding gewoon direct op 6 was geplaatst, zoals hij vorig seizoen fantastisch geëindigd was, dan had hij daar ook zeker wel willen spelen. Hij wilde echter niet opnieuw aan het switchen gaan, ook omdat er belangstelling was voor hem als back.

Tenminste, zo heb ik de situatie altijd geïnterpreteerd.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Otsje P schreef:Hij wilde echter niet opnieuw aan het switchen gaan, ook omdat er belangstelling was voor hem als back.
Tenminste, zo heb ik de situatie altijd geïnterpreteerd.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Otsje P schreef:Hij wilde echter niet opnieuw aan het switchen gaan, ook omdat er belangstelling was voor hem als back.

Tenminste, zo heb ik de situatie altijd geïnterpreteerd.
Mmmmh, ik meende juist dat het de bedoeling van de club was een linksback te zoeken en hem als middenvelder te gebruiken, maar dat hij dat niet wilde.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Frisian Viking schreef: Mmmmh, ik meende juist dat het de bedoeling van de club was een linksback te zoeken en hem als middenvelder te gebruiken, maar dat hij dat niet wilde.
Dat zegt Otsje P dus ook ;)
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Straalt de laatste weken weer uit dat ie er totaal geen zin in heeft op links. Met Larsson voor zich moet ie eroverheen gaan, maar hij doet niks. Gauw op rechts zetten, want Marzo is het ook even kwijt.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Hele ongeïnteresseerde houding inderdaad. Speelt als een natte krant.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Ik ben het totaal met een aantal mensen hierboven eens V Anholt lijkt wel aan de ketting te liggen een paar keer trok sam de spelers met zich mee maar inplaats van met de bal eroverheen te gaan speelt hij hem of naar de tegenpartij of naar een middenvelder.

Van Anholt lijkt wel aan een ketting te zitten zo van tot hier en niet verder terwijl Marzo (ook al is hij in mindere doen op dit moment) er wel geregeld overheen gaat.
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

Gevalletje hoofd gek gemaakt door de zaakwaarnemer, zouden die gasten niet beter weten?
Pele van Anholt maakt in de winter niet te overstap naar Feyenoord. Fred Rutten weet helemaal niets van de vermeende belangstelling voor de verdediger van sc Heerenveen.

Van Anholt werd in de zomer al gelinkt aan Feyenoord, maar van een transfer kwam het toen niet. Nu zouden de Rotterdammers opnieuw op de stoep hebben gestaan in Friesland. Rutten is verbaasd door die berichten. "Hij is nooit genoemd door Feyenoord, maar door belanghebbenden, laat ik het zo zeggen", vertelt de trainer van Feyenoord aan FOX Sports.

"Het is echt onzin, natuurlijk. Blijkbaar is dat nu ook weer in de markt gegooid. Ik en onze technisch directeur (Martin van Geel, red.) weten van niets", zegt Rutten schouderophalend. Hij begrijpt wel dat er geruchten zijn rond Feyenoord.

Rutten sluit niet uit dat er in de winter nog spelers naar De Kuip komen. "We zijn een grote club en dan blijf je altijd op zoek naar opties om eventueel het team te versterken. Dat wil niet zeggen dat we expliciet op zoek zijn naar een bepaalde speler."
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/415 ... iets-.html
!
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

siesta schreef:Gevalletje hoofd gek gemaakt door de zaakwaarnemer, zouden die gasten niet beter weten?
Dan zet zijn nieuwe zaakwaarnemer het sprookje door? Nadat het in de zomer niet tot een transfer kwam heeft Pelé volgens mij afscheid genomen van zijn vorige zaakwaarnemer...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
pes5
Beheerder
Berichten: 2981
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Wat loopt ie er weer ongeïnteresseerd bij. Totaal geen inbreng aan de bal ook. Miskleun dat hij maar op links moet blijven aanmodderen.
Harmiej
Invaller
Berichten: 285
Lid geworden op: 31-07-2014 15:59

Bericht door Harmiej »

Matig optreden!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Pele moet weer naar rechts. Maar ja, dat roepen we al het hele seizoen...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Heeft hij 1 bal goed geraakt vanavond?
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

De druppel was voor mij toch wel die ingooi. Zo in de voeten van een Dordrecht speler. Hoe krijg je het voor elkaar?
Dramatisch.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

In gedachten al bij Feyenoord? Moet hij woensdag toch gewoon weer op het fietsje naar het ALS.
DSCH
Wereldspeler
Berichten: 1237
Lid geworden op: 09-08-2013 14:17

Bericht door DSCH »

Ik mis al een tijdlang spelvreugde bij deze jongen. Wil niet op links spelen en wil graag naar Feyenoord. Verwacht niet dat hij één dezer dagen zal vertrekken, maar zeker wel in de zomer. Echt jammer, was op de RB altijd een goede speler.
Plaats reactie