Pelé van Anholt

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-07-2014 10:00

Grimo schreef:
Ben je nu verbaasd?


Nee, we moeten het maar normaal vinden als supporters of niet? Alles maar normaal vinden en accepteren. Net zo ambitieloos als de club. We hebben 8 miljoen gekregen van Finnbogason en we zijn an heel veel hoge salarisposten af van Kruiswijk, Zomer, VDB. Maar dan moet het normaal vinden dat je als club niet tijdig handelt.... Als je 1/4 deel kan investeren dan heb je leuke spelers. Maar weer tevreden met plekkie 7 Grimo?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Crash » 14-07-2014 11:18

De discussie over ambities en het daarbij behorende transferbeleid graag voeren in het daarvoor bestemde topic.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 14-07-2014 11:39

Feyenoord schijnt met Bhoularhous bezig te zijn. Hopelijk komen ze niet bij Pele v Anholt uit ter vervanging van Janmaat die naar Newcastle gaat.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 14-07-2014 14:23

BK2007 schreef:Feyenoord schijnt met Bhoularhous bezig te zijn. Hopelijk komen ze niet bij Pele v Anholt uit ter vervanging van Janmaat die naar Newcastle gaat.

Boulahrouz is al rond, dus daar hoef je niet over in te zitten. Ik betwijfel overigens dat Pele op radar van grote clubs zit.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor rienksch » 14-07-2014 14:39

Deze jongen verdient gewoon een plek op het middenveld punt uit.
Je hebt niet veel aan De Roon en Van der Berg samen op het middenveld want het zijn beide dezelfde type spelers allebei lopers.
Mijn voorkeur zelf gaat uit naar een 3 mans middenveld met een nummer 10 in dit geval Ziyech (als hij niet weggaat), De Roon als loper en Van Anholt als stofzuiger en beetje als De jong bij Oranje.
Ik vind Van der Berg geen hele slechte speler maar hij er zijn momenteel betere spelers op zijn positie.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Crash » 14-07-2014 19:07

Posts verwijderd welke off topic waren. Graag verder over Van Anholt.

'Modder gooien' graag via PB; minder irritant voor andere forumgebruikers. Bedankt.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Kiekerjan » 15-07-2014 13:12

Nu dat Janmaat is verkocht aan Newcastle United. Zie ik het gebeuren dat Rotterdam-zuid aanklopt voor van Anholt. Ik kan snappen dat Pelé persoonlijk een goede overstap zal vinden. Het kan zo maar zijn dat we dit seizoen dit gaan spelen.

Schimdt/Marzo---Otigba------Buijs------Aankoop/Van Aken/Voest

----------De Roon ----------- Van de Berg-------

------------------Thorsby/Ziyech-----------------

---Bilal------------Aankoop -------------Aankoop------

Ons elftal kan nog wel flink veranderen, ben zelf pas overtuigd dat we pas eind september de eerste automatische zien. Laten we hopen dat er zo snel mogelijk een lid kunnen toevoegen. Maar ik hoop natuurlijk dat Pelé bij ons blijft. Want het blijft een goede voetballer voor de eredivisie.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Lipton » 15-07-2014 15:30

Wie is dat? Aankoop?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Otsje P » 15-07-2014 15:32

Lipton schreef:Wie is dat? Aankoop?


Een multifunctionele speler in elk geval. Op 3 posities inzetbaar.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-07-2014 16:52

Lipton schreef:Wie is dat? Aankoop?


Slim Lipton......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 15-07-2014 17:03

Kiekerjan heeft een punt. Ik zie Pelé jammer genoeg nog wel vetrekken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Currahee » 19-07-2014 10:24

Als je de reportage ziet tegen MVV staat Pele dit seizoen als links back. Ook tijdens de gesprekken met lodeweges komt dit naar voren dat hij Pele als linksback wil gaan gebruiken. Pele zegt zelf dat hij het liefst rechtsback speelt (en dus niet op het middenveld)
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor rienksch » 19-07-2014 14:51

Currahee schreef:Als je de reportage ziet tegen MVV staat Pele dit seizoen als links back. Ook tijdens de gesprekken met lodeweges komt dit naar voren dat hij Pele als linksback wil gaan gebruiken. Pele zegt zelf dat hij het liefst rechtsback speelt (en dus niet op het middenveld)


Ik was toch wel verrassend toen ik het interview bekeek vanochtend. Had echt verwacht dat hij voor een plek op het middenveld ging de meesten denk ik wel. Voor de rest vind ik dat Pèle het voor een rechtsbenige linksback het aardig doet in de voorbereiding.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Heerenveen rules » 19-07-2014 19:30

Echt lachwekkend is het. Van Anholt op links. Wat sla je dan een flater als club. Niet vanwege zijn kwaliteiten maar op linksback hoort een linkspoot. Treurig, wat een visie....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Stiffie » 19-07-2014 21:51

Ach, linksbacks zijn schaars. Als hij een goed seizoen speelt kan hij zich zo maar bij de topclubs in de kijker spelen en veel waarde hebben voor het team. Dat zie je aan Blind en Janmaat. Pelé zal heus ook af en toe op het middenveld spelen zeker bij blessures en schorsingen.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Erwin4ever » 21-07-2014 15:38

Heerenveen rules schreef:Echt lachwekkend is het. Van Anholt op links. Wat sla je dan een flater als club. Niet vanwege zijn kwaliteiten maar op linksback hoort een linkspoot. Treurig, wat een visie....

Ach ja, een vergelijbare visie als die van de wereldkampioen...... kan niet zo veel mis mee zijn lijkt mij :?
Ik ben het wel met je eens dat een linksback bij voorkeur een linkspoot ( of tweebener ) zou moeten zijn.
Al hangt dit ook nog wel enigszins af van de speler die er tegenover staat.
Bij bv. een type Robben ( naar binnen kkomen en schieten ) kan het helemaal geen kwaad om daar een rechtpoot tegenover te zetten.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 22-07-2014 16:50

Pelé heeft volgens Lodweges een linkerbeen waarmee hij prima uit de voeten kan. Daarnaast moet er momenteel geroeid worden met de riemen die we hebben. Vorig seizoen piepten we dat er spelers van Ajax gehuurd werden. Nu speelt een van onze eigen toppers en moet er zo nodig weer iemand gehaald worden. Sommigen gaan kennelijk graag weer terug in de tijd zeker. Naar de tijd dat we maar haalden. Ook al barstte de selectie uit zijn voegen. Raitala is niet vertrokken dus daar zal ook niets gehaald worden. Van Aken kan daar spelen maar het wordt Pelé. Mooi toch?!
Er moet een spits gehaald worden, dat staat als een paal boven water. Naast dat Finnbogason is vertrokken is ook Fazli vertrokken én de gehuurde Nwofor. Met alleen de terugkeer van Uth heb je niveau en belangrijker, ervaring tekort.
Voor Kruiswijk is Buijs gehaald. De plek van Kum zal ingevuld worden door van Aken, Otigba, Streutker en/of eventueel Warmolts. Laat deze jongens het lekker uitvechten. Pelé op het middenveld lijkt hem niet te worden ondanks dat iedereen in hem een rol als die van de Jong ziet weggelegd. Dat hij nu de positie van linksback prima in gaat vullen is niet anders. Men wil kennelijk niet heen om de Roon, van den Berg, Ziyech en/of Sinkgraven op het middenveld. Eigenlijk ook niet meer dan begrijpelijk. Die speelden daar vorig seizoen ook het grootste deel. Gewoon afwachten en hopen dat we alsnog blij verrast worden met wat nieuwe spelers en/of wat verschuivingen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 23-07-2014 00:27

Bubbe schreef:In mijn ogen meer een bekrompen visie als je stelt dat er per definitie een linkspoot op de linksback positie moet spelen. Daarnaast trek je conclusies die nog niet van toepassing zijn, misschien wil de club daar ook wel een linkspoot hebben maar is dat op dit moment niet mogelijk en zijn de alternatieven (Raitala) niet goed genoeg. Pele deed het daar vorig jaar enkele keren meer dan prima, dus ik vind het geen gekke oplossing.

Tuurlijk hoort er een linkspoot op de linksback. Ziet er telkens weer ontzettend onhandig uit als Van Anholt op links weer een bal met rechts aanneemt. Je staat dan nooit goed om een goede vervolgactie te maken, draait altijd de drukte in.

Daarbij. Stel nou dat de club nog opzoek is naar een nieuwe linksback. Wat gaan we dan doen met Van Anholt? Wat heeft het voor nut om hem de hele voorbereiding daar neer te zetten om daar vervolgens niets mee te doen. Ik heb te doen met Van Anholt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor rienksch » 23-07-2014 00:35

Van Anholt is voor mij de speler die het meeste een basisplek verdient van de hele selectie.
Hij geeft altijd 100% en klaagt nooit over iets en staat overal voor open echt een speler die niet met een tegenzin voetbalt maar met een doel om beter te worden maar dat kan eigenlijk alleen op de positie waar hij het liefste wil gaan spelen en dat is de rechtsback positie.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-07-2014 16:38

Frisian Viking schreef: Ik heb te doen met Van Anholt.

Dat hebben er meer. Maar dat heeft toch niets te maken met het onderwerp van nu? Namelijk dat Pelé nu de meest geschikte persoon is voor de linksback. Tenzij het eigenlijk niet zo zeer om van Anholt gaat maar om Otigba. Namelijk dat van Aken maar weer op de linksback zou moeten zodat Kenneth centraal kan met Buijs. Ik vind de huidige oplossing prima. Zowel de invulling van linksback als linkscentraal. Juist van Anholt kun je prima hebben naast de jonge en onervaren van Aken. Omdat van Anholt nooit verzaakt en Joost niet zal laten zitten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Frisian Viking » 23-07-2014 16:55

Ik denk niet dat het team zwakker zou worden met Van Anholt op het middenveld in plaats van Van den Berg en Van Aken als linksback. Otigba dan centraal achterin.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 23-07-2014 17:00

Het vertrouwen in Otigba is niet zo groot. Vandaar al dat geschuif denk ik. Ze zijn alle alternatieven aan het bestuderen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 23-07-2014 17:11

Frisian Viking schreef:Ik denk niet dat het team zwakker zou worden met Van Anholt op het middenveld in plaats van Van den Berg en Van Aken als linksback. Otigba dan centraal achterin.

Ik denk dat het team met van Aken i.p.v van Anholt op linksback en Otigba LC i.p.v van Aken wel degelijk stukken zwakker is. Zeker als je de regelmatig met de handen werkende Otigba (dat bewees hij gister nog maar weer eens) naast de van oorsprong níet linksback van Aken zou zetten. Dan heb je inderdaad op het middenveld een goede voetballer en kilometervreter als van Anholt brood nodig.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor BK2007 » 08-08-2014 16:47

Fc Twente zoekt nog een rechtsback en er zijn wat geruchten over interesse in Van Polen. Echter moeten we niet raar opkijken als ze onze Pelé ophalen !
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor rienksch » 08-08-2014 16:56

BK2007 schreef:Fc Twente zoekt nog een rechtsback en er zijn wat geruchten over interesse in Van Polen. Echter moeten we niet raar opkijken als ze onze Pelé ophalen !


Dat zou inderdaad goed kunnen ik vind het wel raar dat ze liever Van Polen hebben dan onze Pèle maar goed ik zie hem graag bij ons blijven geen reden om nog een speler te laten gaan. Ziyech mogen ze van mij wel komen halen voor een paar miljoen en dan mooi met Daley als 10 spelen waar ik veel meer toekomst in zie dan in rat van een Ziyech. Weg er mee.
Avatar gebruiker
rienksch
Nieuw talent
 
Berichten: 126
Geregistreerd op: 23-04-2014 21:22
Woonplaats: Drachten

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 08-08-2014 23:53

BK2007 schreef:Fc Twente zoekt nog een rechtsback en er zijn wat geruchten over interesse in Van Polen. Echter moeten we niet raar opkijken als ze onze Pelé ophalen !

Pele is typisch zo'n speler die alleen door een deel vd supporters wordt gewaardeerd. Topclubs zien hem niet.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Grimo » 09-08-2014 03:19

BK2007 schreef:Fc Twente zoekt nog een rechtsback en er zijn wat geruchten over interesse in Van Polen. Echter moeten we niet raar opkijken als ze onze Pelé ophalen !



Jij was er toch zo zeker van dat hij naar Feyenoord ging. Echt jij hyped hem behoorlijk. Leuke back meer niet. Voor de top is hij veel te klein,ondanks z'n sprongkracht.
Laatst bijgewerkt door Grimo op 09-08-2014 03:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Mackan68 » 09-08-2014 03:20

Knipecity schreef:Pele is typisch zo'n speler die alleen door een deel vd supporters wordt gewaardeerd. Topclubs zien hem niet.

Prima wat mij betreft. Laat hem maar lekker onopvallend super degelijk bij ons spelen zoals Arek Radomski dat deed bij ons.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Gekko » 09-08-2014 12:24

Een stille kracht is het, met veel kwaliteiten. Hopen dat hij lang hier speelt.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pelé van Anholt

Berichtdoor Knipecity » 09-08-2014 16:32

Nou Pele-fans, kom dr maar in. Pele van Anholt begint dus wel gewoon op de bank..... Blijkbaar is Lodeweges iets minder fan van hem. Was mijn suggestie nu nog zo vreemd?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten