Marco van Basten

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

en daar voel ik dus ook gelijk de transfer zyech aan komen. zal met niets verbazen als deze ook naar Alkmaar verdwijnt.
Wij zijn Heerenveen.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Van Basten is altijd rustig gebleven en dat is prima. De prestaties zijn vooral dit jaar redelijk.
Het voetbal is vaak niet om aan te zien, kip zonder kopvoetbal.
Dat we verleden jaar nog 8e werden had te maken met een leuke reeks, zo als Groningen nu ook heeft.

Dit jaar is het wat beter maar hebben we o.a. maar 3 punten gepakt tegen degradatiekandidaten Roda en NEC.

Zyech zie ik niet snel naar AZ gaan als ook de topclubs hem begeren.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Persoonlijk kan ik er geen traan om laten. Van Basten is een prima kerel, heeft absoluut zinvolle dingen gedaan, maar het totaalplaatje is niet overweldigend. Vorig seizoen was gewoon vrij pover (met hangen en wurgen de play-offs bereikt om daarin roemloos te verliezen) en dit seizoen zijn de resultaten naar omstandigheden goed, maar blijft het veldspel matig. Daarnaast heeft hij zelf aangegeven de selectie niet optimaal te kunnen begeleiden. Wat mij betreft het seizoen zo goed mogelijk afsluiten, elkaar respectvol de hand geven en daarna een nieuwe periode in. Ik heb daar wel zin in.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Superfries88' schreef:Persoonlijk kan ik er geen traan om laten. Van Basten is een prima kerel, heeft absoluut zinvolle dingen gedaan, maar het totaalplaatje is niet overweldigend. Vorig seizoen was gewoon vrij pover (met hangen en wurgen de play-offs bereikt om daarin roemloos te verliezen) en dit seizoen zijn de resultaten naar omstandigheden goed, maar blijft het veldspel matig. Daarnaast heeft hij zelf aangegeven de selectie niet optimaal te kunnen begeleiden. Wat mij betreft het seizoen zo goed mogelijk afsluiten, elkaar respectvol de hand geven en daarna een nieuwe periode in. Ik heb daar wel zin in.
Laten we eerst maar eens afwachten of het onder Lodeweges beter gaat! Als die in de winterstop een leuke aanbieding krijgt in het buitenland, ben je hem al weer kwijt. Voor de continuïteit was het beter geweest als van Basten had bijgetekend!
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Voor de continuiteit wat betreft het dramatische veldspel? Ik lig ook niet wakker om zijn vertrek, thuis altijd maar het spel laten maken door de andere ploeg ben ik wel eens klaar mee. Dat hoort de insteek niet te zijn, andere ploegen moeten ons veld betreden met klotsende oksels en trillende benen. Niet in de wetenschap dat ze lekker het spelletje mogen maken en vrijuit mogen spelen.
The two most powerful warriors are patience and time.
thestreets
Invaller
Berichten: 258
Lid geworden op: 31-08-2007 20:01

Bericht door thestreets »

thestreets schreef:Vaag gerucht. van Basten komend seizoen naar fc klapvee net over de afsluitdijk.
Toch nog best lang geheim weten te houden terwijl dit al speelde voor de jaarwisseling.
Habemus san Marco!
UnitedPompebleden
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 10-11-2012 16:06

Bericht door UnitedPompebleden »

Dit kan echt niet hoor, Van Basten die naar AZ vertrekt ;)
Wie gaat er mee om het stadion te bestormen ? :P
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

UnitedPompebleden schreef:Dit kan echt niet hoor, Van Basten die naar AZ vertrekt ;)
Wie gaat er mee om het stadion te bestormen ? :P
Tja, we kunnen AZ nog treffen in de playoffs, dus schande dat dit nieuws nu al bekend gemaakt wordt. :wink:

Hoeveel arrestaties zijn er nu eigenlijk verricht in cambuurdorp nav de bedreigingen aldaar. Nul inderdaad!
De lafhartige burgemeester Crone vindt het allemaal prima. "Geen gezag, rellen mag".
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Lekker dichtbij voor hem en ik maak me er totaal niet druk om. In Leeuwarden zou dit hebben geleid tot toestanden, ik ben blij dat wij hier wat realistischer in staan.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Ik zie het punt ook totaal niet, van Basten heeft zich altijd heel netjes tegen de club opgesteld, vrijwel alle doelstellingen gehaald en heeft buiten het puur voetballende gedeelte gewoon prima werk verricht hier. Ik gun hem die stap (opzij) wel, liever dan dat hij bij Utrecht tegen degradatie kan trainen ofzo.

Alleen de timing..
nou nou
Jdb
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-03-2014 21:04

Bericht door Jdb »

Superfries1996 schreef:Ik zie het punt ook totaal niet, van Basten heeft zich altijd heel netjes tegen de club opgesteld, vrijwel alle doelstellingen gehaald en heeft buiten het puur voetballende gedeelte gewoon prima werk verricht hier. Ik gun hem die stap (opzij) wel, liever dan dat hij bij Utrecht tegen degradatie kan trainen ofzo.

Alleen de timing..
Ik denk dat AZ wat meer geld/budget heeft.
dirk3
Wereldspeler
Berichten: 1289
Lid geworden op: 30-08-2012 22:10

Bericht door dirk3 »

Ze zijn er over het algemeen zeer content mee bij AZ. Sommigen kijken zelfs uit naar fris en aanvallend voetbal....

Geeft maar weer eens aan hoe de voetballerij werkt. Mensen die niet wekelijks op de tribune zitten, bij de club van onderwerp, hebben toch een andere mening over de trainers en de spelers. Men baseert het vaak op samenvattingen en statistieken en zo.

Zo kan ik me enorm verheugen op de komst van Lodeweges, vanwege het verzorgde voetbal. Maar eigenlijk is dat alleen maar vanwege de samenvattingen van Cambuur en een enkele wedstrijd op Fox. De jaren daarvoor is mij eigenlijk weinig gebleken van de 'bijzondere' kwaliteiten van de man.......
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Goed natuurlijk voor van Basten dat hij een vervolg geeft aan zijn trainerscarriere. mijn advies aan AZ is wel dat ze twee goede veldtrainers erbij nemen. Al met al is het overigens wel een stapje teru wat hij doet. Maar misschien ook wel zo verstandig om bij een wat mindere club verder te gaan, dan zijn de verwachtingen ook niet hoog gespannen.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Mooie stap voor hem, hij past daar wel. Net zoals dat hij qua manier van doen en laten ook wel bij ons paste. Hoe hij zich presenteerde naar buiten toe is van groot belang geweest voor de club in deze moeilijke periode. Hij kan hier met opgeheven hoofd weg.

Nu verwachten ze in Alkmaar gelijk aanvallend voetbal en jeugdspelers die door gaan stromen, maar dat is natuurlijk verre van de manier waarop Van Basten werkt.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Goed natuurlijk voor van Basten dat hij een vervolg geeft aan zijn trainerscarriere. mijn advies aan AZ is wel dat ze twee goede veldtrainers erbij nemen. Al met al is het overigens wel een stapje teru wat hij doet. Maar misschien ook wel zo verstandig om bij een wat mindere club verder te gaan, dan zijn de verwachtingen ook niet hoog gespannen.
Als je de stand op de ranglijst ziet is het inderdaad een stap terug. Maar heeft die lager positie ook niet vooral te maken met het feit dat ze het op het Europees podium gewoon beter dan naar behoren hebben gedaan. In die zin is AZ echt wel een stapje hogerop als onze club. Al hoe lastig het ook is om dat toe te geven. Ik moet nog maar zien hoeveel jaar er wel niet overheen gaat voordat we: Een structurele Europaleagueclub zijn. Verder dan de 1e ronde in die Europaleague raken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ach wel nee AZ is een stap terug. Overigens is het succes van nu wel toe te schrijven aan van Basten ?
Ik vind het enthousiasme van de jonge spelers ook erg veel bijdragen aan de leuke resultaten van nu.
Samen maken we de club sterk.
john2p
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 17-07-2013 09:54
Locatie: Kleve (Duitsland)

Bericht door john2p »

Het is goed hoe het nu is. Vbasten heeft ons waardig vertegenwoordigd. Het spel was grotendeels niet goed. Toch genoten van een aantal "legendarische momenten", zoals de reeks van verleden seizoen, wedstrijden tegen AZ dit seizoen, prachtige SCH-Ajax en SCH-PSV. Hopenlijk nog twee mooie afsluitingen.

Balans is voor mij wel positief. Opgeteld toch goede resultaten, goed uithangbord, veel jeugd ingebracht en prettig persoon, Minder is het spelbeeld.

https://www.youtube.com/watch?v=h21dGOtuCmY
Dit filmpje vind ik wel erg leuk. Ik denk dat we over een paar jaar best trots zijn dat de voetballegende vBasten trainer van onze club is geweest. En getuige het filmpje is hij zelfs deze generatie voetballend nog steeds de baas ;).
superkaas
Nieuw talent
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2011 23:05

Bericht door superkaas »

BK2007 schreef:Ach wel nee AZ is een stap terug. Overigens is het succes van nu wel toe te schrijven aan van Basten ?
Ik vind het enthousiasme van de jonge spelers ook erg veel bijdragen aan de leuke resultaten van nu.
Stap terug? Op basis van de ranglijst? Even buiten beschouwing gelaten dat AZ dit jaar 12 à 14 keer in actie is gekomen en na 6 à 7 van die uitwedstrijden minstens 6, misschien wel alle 7x een lastige uitwedstrijd voor de kiezen kreeg. Dat kost je ook bakken met punten als AZ zijnde hoor.

Hoe dan ook, ik moet toegeven Heerenveen heeft ons (AZ) dit jaar 2x fors te pakken gehad. Misschien wel de lastigste tegenstander voor AZ in de play-offs om tegen te spelen.. AZ ligt Heerenveen wel lijkt het dit jaar.

Maar over stap terug;
- Waar Heerenveen waarschijnlijk Finnboggason/Ziyech kwijtraakt en weinig geld heeft om te investeren (= lees beter worden dan je bent) en niet weer directe vervangers halen en hopen dat je op gelijke hoogte/niveau blijft.

- Terwijl AZ Gudelj, Gouweleeuw, Wuytens, Poulsen, Berghuis, beide Johanssons en Ortiz nog lang onder contract heeft. Waarbij vooral Gudelj/Ortiz/Gouweleeuw de sterkhouders zijn. Deze zullen vrijwel (mits een gek bod, contracten zijn nog 3-4 jaar) allemaal blijven en alleen knuppels als Viktor Elm (goedkoop=duurkoop, gratis dus helemaal) Reijnen en Gudmundsson gaan weg. En er is ruimte om dat op te vullen met een type Ziyech... een spits en vleugel..
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

superkaas schreef:Stap terug? Op basis van de ranglijst? Even buiten beschouwing gelaten dat AZ dit jaar 12 à 14 keer in actie is gekomen en na 6 à 7 van die uitwedstrijden minstens 6, misschien wel alle 7x een lastige uitwedstrijd voor de kiezen kreeg. Dat kost je ook bakken met punten als AZ zijnde hoor.

Laten we het er op houden dat AZ en Heerenveen gelijkwaardig zijn. De onderlinge resultaten van de laatste 5 jaar zijn volgens mij wel enorm in ons voordeel.

Hoe dan ook, ik moet toegeven Heerenveen heeft ons (AZ) dit jaar 2x fors te pakken gehad. Misschien wel de lastigste tegenstander voor AZ in de play-offs om tegen te spelen.. AZ ligt Heerenveen wel lijkt het dit jaar.

Dat zeg ik, de laatste jaren hebben we vaak en dik van jullie gewonnen.

Maar over stap terug;
- Waar Heerenveen waarschijnlijk Finnboggason/Ziyech kwijtraakt en weinig geld heeft om te investeren (= lees beter worden dan je bent) en niet weer directe vervangers halen en hopen dat je op gelijke hoogte/niveau blijft.

- Terwijl AZ Gudelj, Gouweleeuw, Wuytens, Poulsen, Berghuis, beide Johanssons en Ortiz nog lang onder contract heeft. Waarbij vooral Gudelj/Ortiz/Gouweleeuw de sterkhouders zijn. Deze zullen vrijwel (mits een gek bod, contracten zijn nog 3-4 jaar) allemaal blijven en alleen knuppels als Viktor Elm (goedkoop=duurkoop, gratis dus helemaal) Reijnen en Gudmundsson gaan weg. En er is ruimte om dat op te vullen met een type Ziyech... een spits en vleugel..
Net zoals wij als Heerenveen supporter te weinig weten van jullie selectie om dit te onderbouwen, geld dat andersom ook. Finbogasson is veel geld waard en in ogen van vele supporters prima te vervangen. Daarnaast vergeet je dat we momenteel een karrevracht aan jeugdspelers zien doorbreken. Sinkgraven heeft waarschijnlijk nog meer potentie dan Ziyech en in ieder geval een betere mentaliteit. Van Aken lijkt een topper in spe en met Bilal hebben jullie al kennis gemaakt :lol:

Ik moet nog maar een zien of we er echt wel zoveel minder van worden als dat jij denkt..........

Vanaf deze kant in ieder geval gefelciteerd met van Basten als nieuwe coach. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier brengt als Beerens, Elm en Gouweleeuw!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
superkaas
Nieuw talent
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2011 23:05

Bericht door superkaas »

abegoal schreef: Ik moet nog maar een zien of we er echt wel zoveel minder van worden als dat jij denkt..........

Vanaf deze kant in ieder geval gefelciteerd met van Basten als nieuwe coach. Ik hoop dat hij jullie net zoveel plezier brengt als Beerens, Elm en Gouweleeuw!![/color]
Beerens en helemaal Gouweleeuw worden enorm gewaardeerd hoor. Samen met Gudelj en Ortiz zijn dat de 4 meest stabiele spelers dit jaar. Gouweleeuw is het hele jaar al zeer goed bezig, nauwelijks op een fout te betrappen, aanvallend sterk en nog maar 2 gele kaarten in een jaar.

En met het minder worden, daar doelde ik vooral op de korte termijn (aankomend jaar) waar een Sinkgraven, Bilal en Van Aken volgend jaar een heel seizoen mee moeten draaien is dat maar de vraag of ze meteen helemaal top/stabiel zijn. En kunnen ze Ziyech vervangen? Of kan Uth (of wie anders?) Finnboggason vervangen en ook 25+ goals maken? Het zal mij zeer verbazen.

Resumerend, los van het talent dat zij hebben en de potentie die daarbij hoort. Ik bedoelde meer dat AZ dit jaar (vorig jaar Gudelj&Gouweleeuw) haar beste 5-6 niet gaat verkopen en juist budget heeft om 2-3 directe versterkingen (lees: spelers die al meerdere seizoenen spelen en relatief goed zijn) toe te voegen. Dan ga je er kwalitatief vaak sneller op vooruit dan jeugd spelers laten wennen, hoe goed dan ook. Ik verwacht dat AZ nog wel gaat melden voor Ziyech. En nogmaals Hupperts en dan een nieuwe keeper :wink: Of Heerenveen gaat investeren? Zover ik uit de media kan opmaken niet echt. Hooguit Finn/Ziyech vervangen? En het geld wat over blijft in de spaarpot?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Denk je echt serieus dat jullie Ziyech kunnen krijgen? Beerens was door Narsingh voorbij gestreefd, bankzitter hier, die mocht weg. Elm was bankzitter als iedereen fit was, dus ook een afdankertje. Gouweleeuw kon niet met Van Basten dus kortom het is niet zo dat spelers jullie als een stap omhoog zien. Jullie enige voordeel is dat je dicht bij Amsterdam zit wat veel jonge jongens leuk vinden
Forza AZ
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-07-2003 15:20
Locatie: Alkmaar

Bericht door Forza AZ »

Je hebt gelijk dat spelers AZ niet als een stap omhoog zien ten opzichte van Heerenveen. En daar hebben ze gelijk in, want AZ en Heerenveen zitten gewoon op een gelijk niveau. Het enige voordeel wat AZ de laatste jaren had is dat er ieder jaar Europees voetbal werd gespeeld. Dat trekt spelers dan toch meer aan.
De kans dat Ziyech dan ook naar AZ komt lijkt mij ook niet groot, tenzij hij niet bij een club van een hoger niveau terecht kan en graag met Van Basten wil blijven werken. En dan nog is het maar de vraag of AZ en Heerenveen er uit zouden komen qua transfersom.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

john2p schreef:Het is goed hoe het nu is. Vbasten heeft ons waardig vertegenwoordigd. Het spel was grotendeels niet goed. Toch genoten van een aantal "legendarische momenten", zoals de reeks van verleden seizoen, wedstrijden tegen AZ dit seizoen, prachtige SCH-Ajax en SCH-PSV. Hopenlijk nog twee mooie afsluitingen.

Balans is voor mij wel positief. Opgeteld toch goede resultaten, goed uithangbord, veel jeugd ingebracht en prettig persoon, Minder is het spelbeeld.

https://www.youtube.com/watch?v=h21dGOtuCmY
Dit filmpje vind ik wel erg leuk. Ik denk dat we over een paar jaar best trots zijn dat de voetballegende vBasten trainer van onze club is geweest. En getuige het filmpje is hij zelfs deze generatie voetballend nog steeds de baas ;).
Helemaal mee eens. Goed samengevat!
superkaas
Nieuw talent
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2011 23:05

Bericht door superkaas »

BK2007 schreef:Ach wel nee AZ is een stap terug. Overigens is het succes van nu wel toe te schrijven aan van Basten ?
Ik vind het enthousiasme van de jonge spelers ook erg veel bijdragen aan de leuke resultaten van nu.
Voor spelers is het financieel nog steeds aantrekkelijk(er).. en tot dit jaar 9 van de 10x in Europa (4x kwartfinale) in tegenstelling tot Heerenveen. Dat dat zo nu en dan je de competitie kost (zie dit jaar) is AZ om het even... of je nou 4de of 7de wordt, een prijs is het niet. 10 van de 12 wedstrijden na Europees liet AZ punten liggen.

Maar hoe dan ook, nogmaals het is voornamelijk een (individuele) financiële kwestie. AZ en Heerenveen moeten er altijd onderling nog uitkomen bij transfers maar toch.

Wanneer Van Basten Ziyech lekker gaat maken voor een transfer, en er geen buitenlandse subtoppers komen, en Ziyech in Nederland wilt blijven. Waarom niet naar AZ dan? Als zijn band zo goed is met Van Basten. Bij Ajax/PSV etc zit hij op de bank, Feyenoord kan hem i.t.t. AZ niet betalen. En Twente.. geen idee. Hebben die hem nodig?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zou AZ zo'n 5 miljoen kunnen en willen betalen voor Ziyech? Lijkt me toch niet. Maar AZ is de laatste 5 jaar stabieler gebleken dan Heerenveen, eerlijk is eerlijk. Wij haalden in tijdperk Verbeek, Foppe ook bijna elk jaar Europees, daarna onder Sollied wel en het jaar daarna niet, onder Jans 1 jaar niet, 1 jaar wel, Van Basten 1e jaar ook niet, nu misschien wel.

Toch heb ik het gevoel dat Heerenveen landelijk meer aanspreekt dan AZ en ook meer aandacht krijgt. AZ is toch het kleine broertje van Ajax. Wij heersen al jaren in het Noorden in de meeste jaren.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Wie zegt dat Ziyech5miljoen moet kosten ?
Statistische gezien is AZ een grotere club, kijk alleen maar naar de prijzenkast en het aantal keren dat ze Europees hebben gespeeld en hoe ver ze daarin kwamen. Daar kan Heerenveen alleen maar van dromen.
Ik denk wel dat in Nederland meer sympathie is voor Heerenveen dan voor AZ, en daar is Dirk Scheringa de schuldige in het geval van AZ.
Een groot verschil tussen beide clubs dat AZ altijd grote namen binnenhaalt. Advocaat, van Gaal, R. Koeman enz., dat is erg knap. Maar hoe groot en goed de trainer ook is, je bent grotendeels afhankelijk van het materiaal en het verschil met Heerenveen is daarin niet zo groot.

Ontopic. Is het voor Marco van Basten een stap hogerop ?? Moeilijk te zeggen, hij gaat er in ieder geval niet op achteruit
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Is ver komen in een tweederangs toernooi die door veel clubs niet serieus genomen wordt een maatstaf over de grote van een club? Ik kijk toch wat verder. Begroting, stadion, achterban, prestaties in de competitie, spelersgroep. En daarin is AZ geen stap hoger. Alleen onze kneuzen zijn daarheen vertrokken met Elm, Beerens en Gouweleeuw. Dus naar mijn idee doet van Basten even een stap terug.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 20-04-2014 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Vergeet ook niet de Scheringa miljoenen die in AZ zijn gestoken. Inclusief stadion zo'n 150 miljoen? Daar teren ze nog steeds op en verklaard een hoop van die keren Europees voetbal. Met een capaciteit van 16.000 toeschouwers kan je nooit structureel een begroting van 25 miljoen hebben. Verleden jaar pakten ze nog 10 miljoen voor Altidore, dat geluk houdt een keer op. Wij hebben op lange termijn meer mogelijkheden dan AZ.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Het is ook maar de vraag wat er met AZ in de toekomst gebeurd zonder Gerbrands hè.
Wat voor opvolgers gaan daar komen ? Worden het een stel Hans-Worsten dan kan zo'n club best eens snel afglijden, nietwaar ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

BK2007 schreef:Worden het een stel Hans-Worsten dan kan zo'n club best eens snel afglijden, nietwaar ?
Euh, die Hans worst zit nu hier hoor! :mrgreen:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Plaats reactie