Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Jeroen »

In een interessant artikel in het NRC stond een verontrustende laatste alinea:
Vlado Lemic laat per e-mail weten „het boek PSV” te hebben gesloten. Hij heeft zich inmiddels als bemiddelaar van de Serviër Miralem Sulejmani gemeld bij Ajax.
Het hele artikel: http://www.nrc.nl/sport/article1109228. ... reep_kreeg

Ik heb geen behoefte aan deze mafioso bij onze club eigenlijk.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Hij was nu eenmaal al zaakwaarnemer van Mickey. Wordt het niet zo veel anders van. Ik neem niet aan dat zijn banden met PSV hem zouden hebben weerhouden van het slijten van Mickey aan de concurrent van PSV.
Laatst gewijzigd door Gekko op 02-06-2008 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ok, ik wist niet dat hij al de zaakwaarnemer was.
Muck
Basisspeler

Bericht door Muck »

Mwoah, als dit waar is.....
'Ajax betaalt de hoofdprijs voor Sulejmani' 3 juni 2008

Ajax en SC Heerenveen zijn het bijna eens over de transfersom van Miralem Sulejmani (19), zo meldt De Telegraaf dinsdag. De Friezen willen achttien miljoen euro ontvangen voor het Servische talent, maar beide clubs waren elkaar maandag op enkele tienduizenden euro's na genaderd.

Zaakwaarnemer Radonjic: 'Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam' "Zodra Heerenveen en Ajax een akkoord hebben - en dat is wat ik begreep aanstaande - stap ik op het vliegtuig naar Amsterdam. Dan zal Miralem snel een speler van Ajax zijn", aldus Jovica Radonjic, zaakwaarnemer van Sulejmani. De Amsterdamse club wil de sterspeler voor vijf jaar contracteren. "Geen enkel probleem", zegt Radonjic tegenover De Telegraaf.

De voor Nederlandse begrippen ongekend hoge transfersom is voor de Amsterdammers een recorduitgave. Topspits Klaas-Jan Huntelaar, die in december 2005 van SC Heerenveen werd overgenomen, kostte Ajax 9,5 miljoen euro. De Friezen maken een flinke winst als de handtekeningen definitief zijn gezet.

Sulejmani werd voor een opleidingsvergoeding van slechts 300.000 euro overgenomen van Partizan Belgrado. De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt. Saillant detail is dat Ajax Sulejmani al twee jaar geleden kon inlijven. Vanwege een valse belofte van Martin van Geel ketste die transfer echter af. Een dure grap, zo blijkt nu.
bron: http://www.ajaxonline.org/8420.htm , DeTelegraaf
Baggerraartje
Wereldspeler

Bericht door Baggerraartje »

Zullen ze wel met goede vervangers moeten komen die er gelijk staan..en geen spelers terughalen van de Graafschap en een nieuwe van veendam!
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Voor 18 miljoen een grote strik eromheen en doei ondanks dat het een supervoetballer is.

@Baggerraartje: Ze hebben toch altijd goede vervangers gehaald, en volgens mij hebben we Henrique ook nog achter de hand.
Op naar het volgende seizoen....
E.D.
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Ik zeg: Strik dr omheen en toedeledokie! Wel jammer maar goed...
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Liever dat Sulejmani deze maand weg gaat dan volgende maand, 18 miljoen is echt een ongekend bedrag, je houd dan netto veel meer over dan van de transfer van Alves. Ik ben zeer nieuwschierig wat de club gaat doen met het geld van Alves en Sulejmani, want je kan dat geld natuurlijk nooit in een keer in transfers steken.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Als dit waar is mag hij gelijk weg. Kan het me niks schelen dat hij naar een concurrent verkast. Voor dat geld kun je wel tien Sulejmani's halen.

Zou trouwens ongekend zijn. Geen enkele andere club verdiend zoveel aan transfers als ons de laatste jaren, onvoorstelbaar.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Sulejmani is natuurlijk nog maar 19 jaar. Alves was 26, dat verschil moeten we ook niet vergeten. Toptalenten van die leeftijd worden nu eenmaal voor veel geld verkocht: Nani, Babel, noem maar op. Maar dat bevindt zich wel op een hoger niveau: NL top naar wereldtop.

Voor achttien miljoen: wegwezen, en wel meteen. Ze konden wel helemaal gek zijn daar in Amsterdam, sinds Van Basten is aangetreden.

Overigens voel ik wel weer een soap van de betere soort aan komen. Niet zo spectaculair als met Alves, overigens. Met Ajax heeft Heerenveen altijd goed en correct zaken gedaan. Dat zal nu ook het geval zijn. 18mln voor Mikki... hoe verzin je het. :D
massan
Selectiespeler

Bericht door massan »

hahahaha, ik kon alleen maar lachen toen ik het las. Als het waar is bevestigt dat alleen maar dat we een geweldig bestuur hebben. 18 miljoen!! :mrgreen: Rekent iemand even uit hoeveel winst dat is?
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

massan schreef:hahahaha, ik kon alleen maar lachen toen ik het las. Als het waar is bevestigt dat alleen maar dat we een geweldig bestuur hebben. 18 miljoen!! :mrgreen: Rekent iemand even uit hoeveel winst dat is?
Ik zal mijn best doen:

€18.000.000,00 - €300.000,00 - €170.000,00 = €17.530.000,00

Ciao Mickey. Het was een fantastisch seizoen!
Ladies and gentleman: We've got him!
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

massan schreef:hahahaha, ik kon alleen maar lachen toen ik het las. Als het waar is bevestigt dat alleen maar dat we een geweldig bestuur hebben. 18 miljoen!! :mrgreen: Rekent iemand even uit hoeveel winst dat is?
Inderdaad, dit is ongelovelijk.
Zelfs de ajaxieden zijn verbijsterd op hun forum!!! :mrgreen: :mrgreen:

Voor 36 miljoen kun je leuke dingen doen!!
(ruim 100 sulejmani's kopen!!)
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Ik denk dat we echt serieus en letterlijk in 1 klap de rijkste club in Nederland zijn!
Kijk, een speler die 20 mio waard is, komt nooit naar Heerenveen. Simpel zat. Dus die winst groeit alleen maar meer en meer ... We moeten alleen eens 2, 3 spelers van 10 mio per stuk durven halen! Dán groeien we pas hard ineens.
100% achter Marco van Basten!
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

TWR22 schreef:Ik denk dat we echt serieus en letterlijk in 1 klap de rijkste club in Nederland zijn!
Kijk, een speler die 20 mio waard is, komt nooit naar Heerenveen. Simpel zat. Dus die winst groeit alleen maar meer en meer ... We moeten alleen eens 2, 3 spelers van 10 mio per stuk durven halen! Dán groeien we pas hard ineens.
Het gaat anders ook prima met aankopen van 300.000 Euro :mrgreen: .
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

18 miljoen gelijk doen!
Rednax
Wereldspeler

Bericht door Rednax »

Frisian Viking schreef:Zou trouwens ongekend zijn. Geen enkele andere club verdiend zoveel aan transfers als ons de laatste jaren, onvoorstelbaar.
Mwaa, Ajax heeft ook aardig gevangen voor bijv. Sneijder, Babel en Maduro.

Zo'n 45 miljoen, dus 18 voor Sulejmani is een peuleschil :mrgreen:

Dit zijn bedragen die je als club niet kunt weigeren. Hoe jammer het ook is Miralem niet meer 2 wekelijks in het ALS te zien ballen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

18 miljoen???

Afbeelding
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Haha.

18 miljoen, meteen doen!

Dat ie dan naar die vervelende club gaat boeit niet, de centen maken alles goed. Mocht dit waar zijn dan zijn ze goed gek daar.
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Gearard schreef:Dat ie dan naar die vervelende club gaat boeit niet, de centen maken alles goed. Mocht dit waar zijn dan zijn ze goed gek daar.
De transfersom leert dat de nieuwe coach Marco van Basten, die eiste dat hij mocht investeren, zijn zin krijgt. Aldus de Telegraaf. Dan nog zijn ze gek daar. Bassie krijgt zijn zin.
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Zou dat ook het vertrek betekenen van Klaas Jan? In dat geval houdt het dus niet op bij die 18 miljoen die we van die gasten krijgen
Als één man achter onze trots!
Pierke
Bankzitter

Bericht door Pierke »

vraagprijs van 18 miljoen en de clubs zouden op enkele tienduizenden euro's tot elkaar genaderd zijn....
vind het nogal een bedrag, heb er natuurlijk verder niks op tegen, maar vraag me af of dit echt serieus genomen kan worden, natuurlijk is mickey een groot talent, en natuurlijk is ie veel waard en zal Ajax de hoofdprijs moeten betalen... maar 18 miljoen...

de zin:
maar beide clubs waren elkaar maandag op enkele tienduizenden euro's na genaderd.
doet mij twijfelen, want op 18 miljoen zijn enkele tienduizenden euro's peanuts! daar laat je als Ajax zijnde een transfer niet meer op afketsen, als je zoveel voor een speler over hebt, en als Heerenveen zijnde ook niet volgens mij als je zoveel winst kunt maken in zo'n korte periode aan 1 speler.
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Ik weet het ook niet. Ook als het bedrag 10mln is laat je het niet op 10 000 afketsen. Dat artikel kun je trouwens alle kanten mee op. Er had ook wel kunnen staan dat de vraagprijs 200mln is. Als ze vervolgens op 14mln uitkomen staat er niks verkeerds in dat artikel; het verschil tussen Ajax en ons is enkele tienduizenden euro's, maar men vertelt niet of het in de marge van 18mln is of van bijvoorbeeld 14mln.
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Bij de transfer van Alves liet Heerenveen het nog bijna op 2 ton afketsen (fee voor de zaakwaarnemer). Als ze niet beslist willen verkopen, reken maar dat ze het dan op die paar tienduizend laten afketsen. Het volle pond of niet verkopen, prima instelling wat mij betreft.
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Heerenveen heeft zijn financieën meer dan op orde en hoeft hem dus niet te verkopen. Sterker nog, als je 18 miljoen vraagt wil je hem dus eigenlijk niet verkopen. Als ajax dan toch hapt, laat ze dan ook maar lekker tot de laatste 10.000 Euro 'bloeden'. Lijkt op dit bedrag maar een schijntje, maar ik loop er niet elke dag mee in mijn beurs!

Met een beetje massel bedingen ze ook nog 25% bij doorverkoop :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Jeroen schreef:Bij de transfer van Alves liet Heerenveen het nog bijna op 2 ton afketsen (fee voor de zaakwaarnemer). Als ze niet beslist willen verkopen, reken maar dat ze het dan op die paar tienduizend laten afketsen. Het volle pond of niet verkopen, prima instelling wat mij betreft.
In de tijd van vlak na de Alves-transfer stond er een groot artikel in de LC, waarin Yme Kuiper aangaf in het verleden zo over een paar ton heen te zijn gestapt, net als de andere partij. Dus als er wel verkocht wil worden is het voor beide partijen geen groot probleem.
Ladies and gentleman: We've got him!
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Wat een ontzettend grote zak met geld voor een speler die net een half jaartje (in sommige potten) schittert. Mocht het lukken dan hebben we ons bestuur wederom een buitengewone deal zien doen.
The two most powerful warriors are patience and time.
FC Drogeham
Basisspeler

Bericht door FC Drogeham »

Mwaa, Ajax heeft ook aardig gevangen voor bijv. Sneijder, Babel en Maduro.

Zo'n 45 miljoen, dus 18 voor Sulejmani is een peuleschil :mrgreen:
Dat geldt zijn ze grotendeels al weer kwijt door het missen van de CL he.
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Fanatic 4-ever schreef: Klopt, de examens zijn bezig en de vakantie voorbij. De voetbalsites hebben dan ook minder tijd om van die bullshit te plaatsen, bovendien moeten alle 'journalisten' daarvan nog bijkomen van de nederlaag van Ajax tegen FC Twente. Zodra de vakanties weer beginnen komen de geruchten weer, verwacht ik.

Bijna vakantie Fanatic 4-ever??
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Even lachen
Wat een onzin zoveel. Hier kan Ajax dus nooit meer winst mee maken. Waarom begrijpen kleinere clubs niet dat als Ajax een speler van ze wil hebben dat ze dan gewoon moeten meewerken?
heerenveen doet moeilijk als ze een speler wil halen met een prijskaartje van ''''''''maar'''''''' 5 miljoen maar voor hun eige spelers willen ze de hoofdprijs hebben . Groningen is ook zo een voorbeeld , vieze afzetters.
Plaats reactie