Tattoo-verbod in Zuid Korea

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Tattoo-verbod in Zuid Korea

Bericht door ALS 26.000 »

Tattoo's zijn in, maar in Zuid Korea willen ze het in de taboe-sfeer gooien volgens de Telegraaf van gisteren. Wat vinden jullie van tattoo's? Ikzelf vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar ik vind het persoonlijk iets dat je vooral bij mensen ziet uit het lagere milieu zijn en het oogt al snel asociaal. Met andere woorden; ik vind het helemaal niks! Dit geldt overigens ook voor piercings over het gehele lichaam. Jullie mening.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

ben ik het niet mee eens
wel met piercings hoor, maar ik vind een tattoo wel mooi, mits hij niet altijd zichtbaar is
het is natuurlijk wel zo dat als je rimpels hebt, het er allemaal wat minder fraai uit gaat zien maar dat moet je op de koop toenemen :wink:
Legendarysk
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Joepjunior schreef:Tattoo's zijn in, maar in Zuid Korea willen ze het in de taboe-sfeer gooien volgens de Telegraaf van gisteren. Wat vinden jullie van tattoo's? Ikzelf vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten, maar ik vind het persoonlijk iets dat je vooral bij mensen ziet uit het lagere milieu zijn en het oogt al snel asociaal. Met andere woorden; ik vind het helemaal niks! Dit geldt overigens ook voor piercings over het gehele lichaam. Jullie mening.
En bedankt, Dus omdat ik tatoo,s heb(10 stuks) en 2 piercings(tepel en wenkbrouw) kom ik uit een lager milieu, moet je mn ouders even vertellen.
Ik ben dus asociaal volgens jou.
Jongen ga toch weg met je vooroordelen, de rijkste snobs hebben zelfs tatoo,s.
Laatst gewijzigd door Cross79 op 14-08-2003 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Lang leve het censuur
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Mijn vriendin heeft er 4, op haar schouder, haar enkel, haar buik en een hele grote op haar been. Was in het begin wel even wennen voor mij maar intussen vind ik het eigenlijk erg mooi. Ze heeft er ook het lichaam voor (40 en nog steeds erg strak :D ).
Tja....
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Komt ook uit een lager milieu als we joepjunior mogen geloven
Lang leve het censuur
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Jongen ga toch weg met je vooroordelen, de rijkste snobs hebben zelfs tatoo,s.
Dat rijke mensen altijd snobs zijn is ook een vooroordeel Cross... :roll:

Ontopic: ik vind dat iedereen voor zichzelf mag beslissen of hij of zij een tattoo neemt, maar over het algemeen vind ik (kleine) tattoo's met écht een speciale betekenis voor die persoon het mooist.
Mensen die zichzelf helemaal volplakken met tatoeages, tja, dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, maar op je zeventigste hangen ze in je oksel, want die dingen worden langzaam opgenomen door de lymfeklieren, dan ziet het er niet meer uit dus :erm:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

taz schreef: Dat rijke mensen altijd snobs zijn is ook een vooroordeel Cross... :roll:

Ontopic: ik vind dat iedereen voor zichzelf mag beslissen of hij of zij een tattoo neemt, maar over het algemeen vind ik (kleine) tattoo's met écht een speciale betekenis voor die persoon het mooist.
Mensen die zichzelf helemaal volplakken met tatoeages, tja, dat moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk, maar op je zeventigste hangen ze in je oksel, want die dingen worden langzaam opgenomen door de lymfeklieren, dan ziet het er niet meer uit dus :erm:
Je hebt gelijk, dat snobs niet altijd rijk hoeven te zijn e.d. maar ik heb het wel over verwende nesten die rijk zijn, ken er persoonlijk een paar en die hebben ook gewoon tatoo,s het is eigenlijk gewoon een sieraad, en als ik dan veroordeeld wordt dat ik daarom uit een lager milieu kom wordt ik daar narrig van.
Zou hetzelfde zijn dat als jij een rooie lamp op je kamer mooi zou vinden ze je gelijk een hoer noemen.
Lang leve het censuur
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hmmm, tsja, misschien is een lager milieu wat hard gesteld, maar laat ik het dan zo zeggen; het is wel populairder bij mensen die wat minder er bij stil staan dat ze het sierraad ook nog hebben als ze een lieve opa en oma horen te zijn en met de kleinkinderen naar het strand gaan. Ik vind het persoonlijk vaak aso ogen.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Ach als ik opa ben zal het me niet intreseren wat een ander ervan denkt, ik vind het mooi en als een ander het aso vind, vind ik het al aso dat ze zo over me denken, ik bedoel je moet ieder in zn waarde laten.
En opa wordt ik toch niet en oud ook niet.
Lang leve het censuur
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik vind een tatto wel kunnen, mits hij klein is en een betekenis heeft. Je hele lichaam bewerken met naalden is creepy en dat hoort wel bij het lagere milieu.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Hmmm, tsja, misschien is een lager milieu wat hard gesteld, maar laat ik het dan zo zeggen; het is wel populairder bij mensen die wat minder er bij stil staan dat ze het sierraad ook nog hebben als ze een lieve opa en oma horen te zijn en met de kleinkinderen naar het strand gaan.
De opa's en oma's van 2050 zullen er sowieso heel anders uitzien dan die van 2003. Of dacht je dat tot in lengte van dagen mensen die de 65 gepasseerd zijn zich in dezelfde ouden-van-dagen kledij als nu blijven hijsen? De maatschappij is nu veel individualistischer dan pakweg de jaren '50 van de vorige eeuw, non-conformisme bestaat nu veel meer dan toen, en dat zul je terugzien in het uiterlijk van de oudjes tegen de tijd dat wij aan een rollator toe zijn.
Tja....
taz
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 02-12-2002 14:40
Locatie: near Drachten
Contacteer:

Bericht door taz »

Cross79 schreef:Zou hetzelfde zijn dat als jij een rooie lamp op je kamer mooi zou vinden ze je gelijk een hoer noemen.
Toen ik een jaar of zeven was mocht ik een discolampje in mijn kamer ophangen, en ik wilde persé een rooie. M'n moeder probeerde me er wanhopig van af te praten... Nu snap ik éindelijk waarom :mrgreen:
..Nothing but fame; our club is HEERENVEEN!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

taz schreef: Toen ik een jaar of zeven was mocht ik een discolampje in mijn kamer ophangen, en ik wilde persé een rooie. M'n moeder probeerde me er wanhopig van af te praten... Nu snap ik éindelijk waarom :mrgreen:
Hangt hij er nog steeds? :wink:
Anti anti. :)
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Tattoo's???? 1tje is leuk.....

Maar om nou een stuk of 25 op je lichaam te plaatsen.. :urgs:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

En bedankt, Dus omdat ik tatoo,s heb(10 stuks) en 2 piercings(tepel en wenkbrouw) kom ik uit een lager milieu, moet je mn ouders even vertellen.
Ik ben dus asociaal volgens jou.
Jongen ga toch weg met je vooroordelen, de rijkste snobs hebben zelfs tatoo,s.
Wat voor tatoo's heb jij dan??
Gebruikersavatar
Damaster
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 02-12-2002 19:30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Je bent toch ook een asso Cross :wink: haha
Nee geintje.

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij met hun lichaam doet.

En inderdaad het kom t in alle kringen van de bevolking voort, dus ook de rijke/ bekenden.
Zelf vind ik het niet zo veel aan, dus geen tatoo en piercing voor mij.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Wat voor tatoo's heb jij dan??

Rechteronderarm binnenkant Ghotische letters SCH
Rechteronderarm buitenkant Kruisje
Rechterbovenarm sch
rechter bovenarm doodskop met slang erdoorheen

Linkeronderarm keltisch teken sterrenbeeld
linkerbovenarm heerenveenlogo
linkerbovenarm roos

Rug 20 cm bij 10 cm tribal

Linker onderbeen mislukt zelf geprutste spin
Rechter onderbeen zelf gepruste S
Lang leve het censuur
The North
Selectiespeler
Berichten: 649
Lid geworden op: 27-05-2003 21:31
Locatie: Giekerk

Bericht door The North »

Ach moet iedereen zelf weten..
maar toch het blijft misschien 5 a 10 jaar leuk.. maar als je ouder word met die rimpel handjes en voetjes.. ik moet dan nog maar afwachten of iedereen het dan nog wel zo leuk vind :upto:
Gert Jan, Kan wat Foppe kan!....(2de worden)
Plaats reactie