Voetbal Films, documentaires etc.

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Voetbal Films, documentaires etc.

Berichtdoor Ebiede » 25-11-2011 22:05

Is het mogelijk om hier een topic te maken met goede voetbalfilms, documentaires, etc. Ik zou deze graag willen downloaden om de komende donkere maanden door te komen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Voetbal Films, documentaires etc.

Berichtdoor NN4ever » 26-11-2011 10:52

De docu die de NOS jaren geleden eens maakte over Swansea en Exeter City is ook een mooie. Maar ik denk dat je die allang gezien hebt.
1. Heerenveen
2. Familie
Avatar gebruiker
NN4ever
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 10-10-2006 17:48
Woonplaats: Sneek

Re: Voetbal Films, documentaires etc.

Berichtdoor Superfries88' » 26-11-2011 11:16

Green Street Hooligans is inderdaad een prima film, al vond ik de tweede film een afknapper. Mocht je van zulke films houden, kan je ook The Football Factory nemen. Ook de reportage over Swansea v Exeter is een absolute aanrader. Hetzelfde zeg ik over de reportage over SV Spakenburg v IJsselmeervogels, geheten Rood of Blauw.

Mocht je van idealistische films houden, is ook 'Goal! (The dram begins)' een aanrader. Gaat over een Mexicaans ventje uit Los Angeles die op straat opvalt door zijn technische kwaliteiten, via een scout komt hij terecht bij Newcastle United. In opvolger 'Goal II (Living the dream)' gaat het verder, hierbij richt de film zich meer op Real Madrid. Spelers van beide clubs spelen ook mee in deze film, waaronder Shearer en Beckham. De verfilming en de achterliggende gedachte maakt het wel een redelijke film, alleen is het natuurlijk wel erg idealistisch.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Voetbal Films, documentaires etc.

Berichtdoor .Pim » 26-11-2011 17:53

'Blue Moon Rising' was laatst op EL. Wel onderhoudend, maar wel een beetje een reclamepraatje voor de club (Man City).
Avatar gebruiker
.Pim
Nieuw talent
 
Berichten: 89
Geregistreerd op: 25-10-2009 14:41


Keer terug naar Offtopics

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten