Het grote vakantietopic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Eerst 10 dagen naar ChersoniSOS :wink: (sorry voor deze slechte grap hihi :oops: ) En misschien daarna nog met mn ouders naar scandinavie:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/1d69c ... 3d66b7.jpg
1. Heerenveen
2. Familie
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Wij zitten sinds afgelopen vrijdag in Spanje, vlakbij Tarragona.
We komen terug rond de 23e juni.

Als het meezit dan gaan we ook nog een paar daagjes naar Valencia.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

12 t/m 29 juli met vrienden naar Lloret de mar.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Twee weken Franse Alpen nabij Grenoble en Chambery.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Squerrel schreef:Wordt er nog gevoetbalt in Zweden momenteel, iemand die dat weet?
Normaal wel, maar in verband met het WK dit jaar niet. In Noorwegen echter wel, ik ga daar misschien met SF-NN een weekendje heen.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Gekko schreef:Twee weken Franse Alpen nabij Grenoble en Chambery.
Prachtig gebied! Ben ik regelmatig op zomervakantie geweest in het verleden. Bourg d'Arud (dorpje nabij Bourg d'Oisans), toevallig?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Fanatic 4-ever schreef: Normaal wel, maar in verband met het WK dit jaar niet. In Noorwegen echter wel, ik ga daar misschien met SF-NN een weekendje heen.

OW lekker dan, Noorwegen gaat hem niet worden.Dat vind de vrouw vast niet ok :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Lagere Zweedse divisies ook niet? Die spelers hoeven niet naar het WK, lijkt me. Anders moet je Jeroen en Fotze even inschakelen voor het antwoord op die vraag, die zijn expert in obscure Zweedse clubjes. :wink:
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Hielke schreef:Lagere Zweedse divisies ook niet? Die spelers hoeven niet naar het WK, lijkt me. Anders moet je Jeroen en Fotze even inschakelen voor het antwoord op die vraag, die zijn expert in obscure Zweedse clubjes. :wink:
Astublieft:

http://svenskfotboll.se/superettan/spelprogram/
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Nou Squerrel, dat wordt voetbal kijken! Hammarby springt trouwens wel in het oog. Onbegrijpelijk dat die club is gedegradeerd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Hielke schreef:Hammarby springt trouwens wel in het oog. Onbegrijpelijk dat die club is gedegradeerd.
Valt eigenlijk wel mee. De zweedse competitie kent weinig vaste waarden. De kampioenskandidaat van het ene jaar speelt net zo makkelijk tegen degradatie in het volgende jaar. Ook redelijk bekend clubs als IFK Goteborg en Malmo spelen lang niet altijd bovenin. Hammarby heeft wel eens een uitschieter naar boven maar is verder een soort van Volendam: heen en weer tussen de Allsvenskan en de Superettan.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Van 30 juli tot en met 6 augustus een weekje naar duitsland.De vulkaan eifel.Lekker met
vrouw en kids in een huisje.Hengeltje mee en lekker genieten.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

NN4ever schreef:Eerst 10 dagen naar ChersoniSOS :wink: (sorry voor deze slechte grap hihi :oops: ) En misschien daarna nog met mn ouders naar scandinavie:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/1d69c ... 3d66b7.jpg

leuk die link, maar als dat je vriendin is, wat moet je in HEMELSNAAM dan op chersonisos.

griekenland en spaanse costa's ga je toch heen om te zuipen en te N##k#n
Wij zijn Heerenveen.
Ultras'01
Selectiespeler
Berichten: 702
Lid geworden op: 11-01-2010 19:14
Locatie: lemmer

Bericht door Ultras'01 »

en natuurlijk om veel (cultuur) te snuiven
Wij zijn HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Ik twijfel nog. In ieder geval 2 á 3 weken, maar of het Estland/Letland wordt of richting Roemenië weet ik nog niet. De eerste optie zou per Estonia Airways gaan, misschien dan via Stockholm en per boot verder richting Estland, de tweede wordt een trip met de auto via Wenen, Praag, Boekarest, Zagreb en weer terug, ofzoiets. Dat wordt nog even beslissen, maar hoe dan ook mooie bestemmingen :)

Rondreizen met de auto in Italië is me twee jaar geleden goed bevallen. Vorig jaar was een reis naar Mexico, waar we lokaal zelf onze route hebben uitgestippeld (met openbaar vervoer) dus dit jaar doen we 't wat goedkoper, vandaar het voormalig oostblok (voor zover het nog goedkoop te noemen is).
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Beide routes klinken goed! Wil ik ook altijd nog eens doen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Dit jaar met een vriendin naar Rimini :) Heerlijk 10 dagen feesten en lekker lui op het strand liggen :)
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

1 Augustus Lloret de mar 8)
MAIK
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 09-01-2008 18:32

Bericht door MAIK »

Van 24 Juli to en met 30 Juli naar Terschelling met 16 vrienden, ik ben benieuwd na hoeveel dagen ik thuis ben:P

Potsje bier
JD
Invaller
Berichten: 398
Lid geworden op: 18-12-2003 19:15

Bericht door JD »

Oekraïne
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Ik kan helaas pas eind november weer op reis. Tot die tijd heb ik het erg druk op mijn werk, onder andere met inpakken. Gelukkig is het in november niet zo druk meer op het water, dan kan onze boot gemakkelijk overal tussendoor varen... 8)
Ok.
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

10 aug tot 20 aug naar Lloret de mar! :mrgreen:
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1596
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

MAIK schreef:Van 24 Juli to en met 30 Juli naar Terschelling met 16 vrienden, ik ben benieuwd na hoeveel dagen ik thuis ben:P

Potsje bier

Wij hebben het met een groep vrienden een aantal jaren geleden 10 dagen volgehouden. S'ochtends opstaan met bier en s'avonds slapen gaan met bier. Oftewel, 3x dronken op een dag.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Slapen met bier? Dan liever slapen met een vrouw. Zo'n bierdop kan scherpe randjes hebben (ja, vrouwen ook trouwens).
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Gekko schreef:Slapen met bier? Dan liever slapen met een vrouw. Zo'n bierdop kan scherpe randjes hebben (ja, vrouwen ook trouwens).
Dat is het mooie van drank, 's ochtends vertellen de schrammen op je rug je wat voor avond het was :mrgreen:
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

MAIK schreef:Van 24 Juli to en met 30 Juli naar Terschelling met 16 vrienden, ik ben benieuwd na hoeveel dagen ik thuis ben:P

Potsje bier

6?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

kukkel schreef:6?
:mrgreen:
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

NN4ever schreef:Eerst 10 dagen naar ChersoniSOS :wink: (sorry voor deze slechte grap hihi :oops: ) En misschien daarna nog met mn ouders naar scandinavie:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/1d69c ... 3d66b7.jpg
In welk hotel zit je? Ben je er al eens vaker geweest?
Ben vandaag weer thuis gekomen. Kan je wel vertellen dat het daar erg mooi is :wink:
rottevalle schreef:Volgens mij hebben ze tot begin augustus lentestop in Zweden. Dit zal wel in verband met het wereldkampioenschap zijn.
Klopt. Ik kwam el Kabir daar tegen. Die speelt nu bij Mjällby nadat hij weggestuurd was bij NEC.
Die had niet op vakantie gekunt als hij in competitie zat.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

camataru schreef:
leuk die link, maar als dat je vriendin is, wat moet je in HEMELSNAAM dan op chersonisos.

griekenland en spaanse costa's ga je toch heen om te zuipen en te N##k#n
Nou een beetje genuanceerd aub, Chersonisos ga je naartoe om te zuipen en weet ik het. De rest van Griekenland niet.
Gisteren terug gekomen van 12 dagen Kefalonia, wat een verademing na Chersonisos vorig jaar! Schitterend eiland, mooie stranden, zoals Myrtos, heerlijk eten en geen Friet van Piet of TMF onzin! Ok dat vind je in Griekenland dan ook alleen maar in Chersonisos.
Kefalonia is niet heel erg geschikt voor de jeugd denk ik, al kun je in de hoofdplaats Argostoli wel aardig stappen.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Volgende week acht dagen naar Scandinavië voor de nodige natuur, cultuur en voetbal. De reis gaat via Kopenhagen en Göteborg en eindigt op het sportpark in Appelscha. Je moet het leukste immers altijd voor het laatst bewaren. :wink:
Plaats reactie