Het grote vakantietopic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Begin en midden juli zit ik met een vriend in Zuid-Duitsland en Oostenrijk om daar wat mooie tochten te maken op onze racefietsen. Eind september- begin oktober gaan we een week naar Zweden mede omdat daar het seizoen van de NHL (ijshockey) zal beginnen.

Maar eens een jaartje zonder zonvakantie 8)
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Wij hebben nog geen idee....en ik moet nog een week werken voor ik 3 weken vakantie heb.
In elk geval housewarming vieren...en even kijken of we een vakantie kunnen boeken via vakantieveilingen.nl

Iemand nog een tip voor een ontzettend goedkope lastminutes naar bijvoorbeeld Griekenland?? Want die bij de reisburo's zijn niet echt lastminute natuurlijk en zeker ook niet goedkoper dan als je ze normaal zou boeken ver van tevoren.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

De afgelopen maanden heb ik dagelijks genoten van heerlijke zonnige dagen, waarvan ik het grootste deel op kantoor zat. Mijn bezoekje aan Kòrsou heeft me meer gekost dan ik aanvankelijk gedacht had, waardoor ik bij terugkomst in Hullanda mijn bankrekening weer moet spekken. Daarnaast ben ik van plan naar Groningen te verhuizen (i.v.m. studie), iets wat ook geld en ernergie kost.

Mocht ik dan toch nog even weg willen gaan, moet ik nog maar even een reisgidsje op drie doornemen, aangezien ik niet van de zuipvakanties ben. Het interview met Smárason heeft me lekker gemaakt voor een bezoekje aan IJsland, maar ook Iran is een land dat ik graag zou willen bezoeken.

I'll keep you posted :wink:
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

IJsland staat ook bij mij heel hoog op het lijstje. Ik heb laatste week augustus pas vakantie voor 3 weken, maar zoals bijna elk jaar weet ik mid-augustus pas waar ik heen wil/ga. Ook afhankelijk wanneer Heerenveen speelt natuurlijk.
Mocht ik naar IJsland gaan, zal dat sowieso 5 september zijm, Dan moet IJsland het thuis opnemen tegen Schotland
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

20 juli voor 2 weekjes corfu :D, jammer dat het wel "duur" schijnt te zijn...
Jep, we zoeken weer lekker de zon op. Wel JC schaal missen, maar ok, zien we volgend jaar wel weer ;)
Ondertussen lekker doorsparen voor de ultieme vakantie: Nieuw-Zeeland! (en heel misschien Land Downunder)
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Blijf dit jaar in ons mooie friesland.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Hielke schreef:Zelf vertrek ik één dag voor de Johan Cruijff-schaal voor anderhalve week naar Schotland. Een land vol bergen, meren, steden, regenbuien en... voetbalstadions.
Dat zal vast weer een mooi reis/fotoverslag worden :)

Zelf zou ik graag ook nog een keer naar IJsland willen. Helaas heeft mijn vriend maar 1 week vakantie en ben ik niet bepaald rijk (arme student in Groningen). Het wordt dus een weekje naar de Veluwe zo'n 100 meter van de ingang van het nationaal park.
Kijk hier dan ook erg naar uit :D Dit is half/eind augustus vlak voor de colleges weer beginnen, is goedkope periode na bouwvak :wink:
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6242
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Het blijft voor mij bij een weekje ardennen, omgeving Dinant. Heb net een kleine gekregen en wil niet te lang en ver weg. Via vilaxl.nl een huis met privezwembad gehuurd, site is zeker een aanrader.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
BWdinamite
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 23-03-2009 17:03

Bericht door BWdinamite »

Waarschijnlijk naar het altijd mooie Zweden. Prachtig land dat, waar we ook heen gaan eigenlijk komen we altijd terug op dit land. lekker rustig, mooie steden, mooie natuur, praktisch zomers altijd mooi weer etc. :D
Frisian Hellcat
Invaller
Berichten: 384
Lid geworden op: 31-01-2009 21:40
Locatie: Ljouwert

Bericht door Frisian Hellcat »

Ik tuf 24 Juli met de vriendin richting Oostenrijk (Karinthië, tegen grens Italië) voor 3 weken lekker uit eten, bergwandelen en vooral veel lekker bier drinken en lekker aan het warmste meer van Europa uitkateren. :mrgreen:

Enige nadeel is dat het nog zo lang duurt en ik op school en op m'n werk nu al begin met de kantjes eraf te lopen omdat ik met m'n hoofd al in de bergen zit. :lol:
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

2 weken met vrouw en kids naar Drente (Borger). Mischien nog een uitje naar het voetbalstadion van Emmen :mrgreen: .
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Sverige.
Bankzitter
Berichten: 154
Lid geworden op: 15-03-2009 15:22

Bericht door Sverige. »

Frisian Hellcat schreef:Ik tuf 24 Juli met de vriendin richting Oostenrijk (Karinthië, tegen grens Italië) voor 3 weken lekker uit eten, bergwandelen en vooral veel lekker bier drinken en lekker aan het warmste meer van Europa uitkateren. :mrgreen:

Enige nadeel is dat het nog zo lang duurt en ik op school en op m'n werk nu al begin met de kantjes eraf te lopen omdat ik met m'n hoofd al in de bergen zit. :lol:
Nou, dan kunnen wij elkaar wel eens tegenkomen. Wij vertrekken de 25e naar Karinthië.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1596
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Dit jaar voor het eerst eens niet met de vrienden, maar met de vriendin op vakantie. :roll: Geen zuipvakantie dus, maar een iets rustigere op het Griekse eiland Kos.
Gebruikersavatar
heerenveenfan1000
Selectiespeler
Berichten: 589
Lid geworden op: 20-02-2005 11:37
Locatie: Arnhem

Bericht door heerenveenfan1000 »

Wij kwamen er iets te laat achter wat we wouden, en toen we uiteindelijk besloten om naar Spanje te gaan waren de prijzen voor arme studenten als ons al iets te hoog.

Dus gaan we gezellig met zijn vieren (vrienden) een boot huren en tijdens de Sneekweek een beetje de meren in het Zuid-westen van onze mooie provincie onveilig maken.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Ik ben in april teruggekomen van een schitterende wereldreis, echt een rondje om de wereld gemaakt. Eind juli ben ik van plan nog een dikke week in Zweden rond te rijden. Hier overigens een foto van een bewoner van een klein dorpje op een eilandje van Fiji in, inmiddels mijn oude, Heerenveenshirt. Mocht je hem ooit tegenkomen, doe 'm de groeten. Hij heet Lulu :mrgreen:

Afbeelding

En NN in Hong Kong:

Afbeelding
Gebruikersavatar
xander
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Dit jaar mooi in nl blijven weekendje terschelling ofso verder geld besparen voor europese reisjes...
Alle ballen op Henkie!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Wie naar IJsland wil: doen! Ben afgelopen jaar kleine twee weken geweest en schitterende rondreis gemaakt over het hele eiland. Wat een fantastisch land! Ook nog ergens in een kroeg Nederland-IJsland zitten kijken. 8)

Niet dat ik volgend jaar weer ga trouwens, maar voor over een jaar of wat zie ik het best zitten om nog een keer te gaan.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Ik heb in de winter al een rondreis door India en Bhutan mogen maken, dus voor deze zomer nog geen grote plannen. Misschien een weekje Italië, maar dat is nog lang niet rond.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wij blijven lekker in Nederland dit jaar.. We weten alleen nog niet wat we willen gaan doen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
pjutje
Selectiespeler
Berichten: 656
Lid geworden op: 05-11-2007 20:13
Locatie: Groningen / Slappeterp

Bericht door pjutje »

Dit jaar geen echt 'op vakantie' gaan voor mij. Al mag ik zeker niet klagen, na eerder al in Oostenrijk te zijn geweest met de examenklassen en nu net terug gekomen te zijn van een weekendje blazen in Luxemburg zal ik in Juli nog eens 8 dagen naar Cincinnati om daar muziek te maken. Als ik dan terug ben, ben ik ook vast wel reis/vakantie moe.
H'veen 4-life
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Net terug van anderhalve week Oostenrijk en Zwarte Woud (Duitsland). Door allerlei redenen zit het er niet in om nu langer weg te gaan en voor de competitiestart wil ik terug zijn. Zo houd ik wat tijd/dagen/budget over voor Europese reisjes.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nou tot gisteravond zouden we even een paar dagen naar Ameland, met de schoonouders.
Maar om half 11 gisteravond waren de plannen volledig gewijzigd, via vakantieveilingen.nl hebben we in de laatste paar seconden voor het einde van een veiling, 263 euro geboden op een 8 daagse vakantie voor 2 personen naar Kreta, inclusief vliucht. En jawel...we hebben het gewonnen...morgen vertrekken, we weten nog niet precies hoelaat, maar dat maakt niet uit!! Hahaha
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

In maart dik 2 weken egypte geweest en daar rond getrokken. Schitterend land vooral als je beetje van cultuur houd ;)

Deze zomer gaan we nog 2 weekjes noorwegen en zweden bezoeken. Heb er ook erg veel zin in. Mis alleen wel de competitie start :( maar jah dat is niet anders. Dag naar de JC schaal vertrekken we. (vakantie 1 dag uitgesteld om hier heen te kunnen haha )
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Nog een paar uur jongen en meisjes en dan onderweg naar Schiphol....lekker een weekje zon, in het super toeristische en uitgaansgebied chersonissos, maar ach, dat mag de pret niet drukken!
De ballen en tot over een week! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

voor mij geen zomervakantie, dan moet ik juist hard werken (kok).
maar ga in oktober weg, zal wel duitsland of belgie worden.
Wij zijn Heerenveen.
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

12 dagen Sunnybeach in bulgarije met 9 kameraden. 1 groot zuipfestijn dus;)
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

makkingacity schreef:12 dagen Sunnybeach in bulgarije met 9 kameraden. 1 groot zuipfestijn dus;)

Hier ook Sunnybeach, 11 dagen, met 5 vrienden..
van/tot wanneer zijn jullie daar?
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Geen échte vakantie voor mij deze zomer denk ik, al valt het bezoeken van de Sneekweek ook wel een beetje onder vakantie. Noem het altijd maar Snitserlân, dat klinkt wat exotischer... Maar serieus, vind het altijd mooi feest daaro.. :D

Na de zomer vertrek ik naar Finland om daar een halfjaar te gaan studeren, dat kun je eventueel ook als een soort van vakantie beschouwen. Het is daar duur zat, dus die echter zomervakantie in Zuid-Europa sla ik maar ff een jaar over.
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Marça schreef:Geen échte vakantie voor mij deze zomer denk ik, al valt het bezoeken van de Sneekweek ook wel een beetje onder vakantie. Noem het altijd maar Snitserlân, dat klinkt wat exotischer... Maar serieus, vind het altijd mooi feest daaro.. :D
Vorig jaar ook geweest? Wat een takke weer was het toen! Mijn slechtste SW tot nu toe;)

Ik neem een weekje vrij voor een vakantie in een park in kaatsheuvel, en een weekje SW dus!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2018
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ben vorig jaar wel geweest, maar niet op een camping o.i.d. De planning is om dat dit jaar wel weer te doen. Als het weer goed is, dan is het al bijna geslaagd. Maar als het ff wat minder is (drie jaar geleden ook meende ik) met het weer dan is het meteen een stuk minder geslaagd..
Plaats reactie