Het grote vakantietopic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
diny777
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 19-11-2008 11:18
Locatie: Bunschoten-Spakenburg

Bericht door diny777 »

Zit ik naar het weerbericht te kijken, komt er een foto uit de Algarve voor, staan er een paar jongens met een Friese zwembroek op en een Friese vlag. Van die zwembroeken die hier ook wel eens voorbij zijn gekomen.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Weekje Drenthe gedaan met de familie. Heel veel SCH shirts geteld... :D Viel me enorm op...
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Op vakantie opgetrokken met een tukker en die even lekker zitten pesten over de bekerfinale! :wink:
2 mensen in een groningen shirt, maar kwam ook een paar mensen tegen met een finale shirt van heerenveen!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Mijn zomervakantie in Schotland zit er op, na een moeizame nacht op de ferry Hull-Rotterdam (de airco van mijn hut was kapot). Een prima vakantie, niet zulk prima weer, met maarliefst vier voetbalwedstrijden. Queen of the South - Livingston, Dumbarton - Greenock Morton, Celtic - Sunderland en Hearts - Bolton. Mooie ervaringen. Het voetbal was niet best, maar niet slechter dan wat ik in Nederland gemist heb geloof ik...

Ik zal binnenkort in het groundhopping-topic wat verhalen en foto's plaatsen. Morgen eerst in alle vroegte naar Nijmegen. Wat is het hier warm trouwens.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Mark my words: voor de EL gaan we naar Schotland!
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

''Pippi'' Nilsson schreef:
Hier ook Sunnybeach, 11 dagen, met 5 vrienden..
van/tot wanneer zijn jullie daar?
Lees dit topic ff door en grappig om dit te lezen. Ben net 2 weken terug van 2 weken vakantie Sunny Beach. Zeer goed bevallen, jeepsafari door Balkangebied en bezoek aan dorp Nessebar, veel strand, zon, zee en zwembad (incl. Aquapark) 8)
Zuipen lukt daar wel! Bijna voor niks!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Grappig dat Sunny beach zo in trek was deze zomer. M'n broertje heeft er ook 8 dagen gezeten met een groep vrienden uit de Knipe.
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Toevallig iemand van hier afgelopen week nog in Forever Club in Bodrum gezeten?
Ik was niet de enige met een Heerenveen shirt namelijk. ;)
APPELSCHA
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

We zijn weer een jaartje verder dus zijn er al niewe plannen gemaakt?

Ik ben afgelopen weekend met een groep vrienden op Ameland geweest en vertrek morgen voor 10 dagen naar Griekenland 8)

Kwam daar op Ameland ook nog een aantal SCH fans tegen. Miss iemand van hier?
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Het weekend van 5/6 juni ga ik een weekendje naar Terschelling met het voetbalteam.
Waar ik in september/oktober heenga is nog onduidelijk. Egypte is i.i.g. een optie
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Het plan is 9 augustus naar IJsland te vertrekken, waar ik in 14 dagen de complete kustlijn langstrek. Nu is het hopen dat Eyjafjallajökull geen roet in het eten gooit. Mocht de reis niet mogelijk zijn, ga ik 22 dagen of een maand lang door Europa Interrailen.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Wij vertrekken zaterdag voor 2 weken naar Zweden, hebben van een kennis een huis gehuurd aan een meer met een super omgeving op een kilometer of 50 van Gotenborg. Fietsen, bootje, hengels, elanden en een mooie stad bij de hand dus op voorhand al een geslaagde reis. Voor de mensen die nog een weekendje langs willen komen, er is een gastenverblijf :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

chrissie schreef:Volgend jaar lijkt Vlieland me wel wat
Dat heb je in 1 dag wel gezien.. Australië heb je toch minimaal 2 dagen voor nodig om gezien te hebben :lol:

Dit jaar blijven wij maar eens in eigen land. Lekker ergens op de veluwe met de kleine.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Squerrel schreef:Wij vertrekken zaterdag voor 2 weken naar Zweden, hebben van een kennis een huis gehuurd aan een meer met een super omgeving op een kilometer of 50 van Gotenborg. Fietsen, bootje, hengels, elanden en een mooie stad bij de hand dus op voorhand al een geslaagde reis. Voor de mensen die nog een weekendje langs willen komen, er is een gastenverblijf :mrgreen:
Als je beerenburg-cola's hebt ga ik het overwegen. Zweden staat nog altijd erg hoog op mijn to-visit-lijstje. Lijkt me een schitterend land!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Caspar schreef:. Lijken me een schitterende vrouwen!
;)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Mijn reis gaat dit jaar naar Costa Verbouwos... Kan ook heel mooi worden :). Hard werken en 's avonds een welverdiend biertje.
Spijt heb je morgen maar!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Caspar schreef:Als je beerenburg-cola's hebt ga ik het overwegen. Zweden staat nog altijd erg hoog op mijn to-visit-lijstje. Lijkt me een schitterend land!
Das dan ook zo'n beetje het enige wat we mee nemen (afgezien van een mud aardappelen :mrgreen: ), 2 litertjes dus das geen probleem Casper. Je bent van harte welkom.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Eric schreef: ;)
Er zijn meer pluspunten dan een mooie natuur. :wink:

Mijn reis gaat via een nog onbekende buitenlandse stad, een week Kroatië, een paar weken Friese meren naar Nepal in september/oktober. Genoeg mooie dingen in het verschiet dus.
Ladies and gentleman: We've got him!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Caspar schreef:Mijn reis gaat via een nog onbekende buitenlandse stad, een week Kroatië, een paar weken Friese meren naar Nepal in september/oktober. Genoeg mooie dingen in het verschiet dus.
Ga je weer terug naar de Nepalezen? Voor een kort bezoek of ga je weer voor een langer verblijf?
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Ik zat de vorige keer in Bhutan. Er zijn veel gelijkenissen, maar toch zijn het volgens mij totaal verschillende landen. Mijn vriendin gaat een paar maanden vrijwilligerswerk doen, dus dat is een mooie reden om die kant weer eens op te gaan. 8)
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

dit weekend ff naar Barcelona, eind augustus genieten van de Turkse zon :D
No offense, but....Defense! Defense!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Het plan is 9 augustus naar IJsland te vertrekken, waar ik in 14 dagen de complete kustlijn langstrek. Nu is het hopen dat Eyjafjallajökull geen roet in het eten gooit. Mocht de reis niet mogelijk zijn, ga ik 22 dagen of een maand lang door Europa Interrailen.
IJsland, schitterend! In 2008 heb ik samen met mijn vrouw ook de complete kustlijn afgereisd. Prachtig hoor! 8)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Caspar schreef:Ik zat de vorige keer in Bhutan. Er zijn veel gelijkenissen, maar toch zijn het volgens mij totaal verschillende landen. Mijn vriendin gaat een paar maanden vrijwilligerswerk doen, dus dat is een mooie reden om die kant weer eens op te gaan. 8)
Ow ja, is ook zo. Excusement
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Squerrel schreef: Ow ja, is ook zo. Excusement
Geen probleem. Ik kan me goed voorstellen dat het vanaf de andere kant van de wereld nogal verwarrend is, al die kleine landjes zonder inwoners hoog in de himalaya :wink:
Ladies and gentleman: We've got him!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Zijn er nog koffers over? :mrgreen:

Ga hier met vriendinnen cityhoppen.. Dagje Scheveningen, dagje Amsterdam, Berlijn, Antwerpen, Parijs, Londen. Laatstgenoemde dan in meerdere dagen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Voor de tweede achtereenvolgende zomer staat er voor mij niets gepland. Ik hou het lekker bij de achtertuin, met hier en daar wellicht een leuk uitje in de regio. Best saai dus eigenlijk :wink:.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Wordt in ieder geval geen vliegtuig want die vallen laatste tijd met bosjes tegelijk uit de lucht...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Wordt er nog gevoetbalt in Zweden momenteel, iemand die dat weet?
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Volgens mij hebben ze tot begin augustus lentestop in Zweden. Dit zal wel in verband met het wereldkampioenschap zijn.
Alderaarst!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Dit jaar met de Auto naar het prachtige Toscane met de vriendin. Heb de vakantie achteraf niet zo geweldig geboekt, namelijk van 1 tot 10 juli (WK) :mrgreen:
Plaats reactie