Het grote vakantietopic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

10 dagen naar Hongarije, ik kijk nu al op tegen de busreis.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

hummelinho schreef:ik kijk nu al op tegen de busreis.
Waarom ga je dan met de bus? :lol:
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

De plannen hier zijn gewijzigd. 7 weken werken bij het bedrijf waar ik normaal gesproken ook werk. Verder in de zomer niet weg maar in de herfstvakantie een weekje naar Stockholm toe. Iemand nog tips?
Laatst gewijzigd door FeanFanForLife op 19-07-2009 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
appelscha
Invaller
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-10-2007 01:03
Locatie: Appelscha

Bericht door appelscha »

Weer lekker 8 dagen naar Bodrum, Turkije 8) .


Afbeelding
APPELSCHA
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

hummelinho schreef:10 dagen naar Hongarije, ik kijk nu al op tegen de busreis.
Sterkte, wij zijn een jaartje of 4 terug ook met de bus naar Hongarije geweest. Het was een dikke 22 uur rijden naar Siofok destijds, verder wel een prima vakantie gehad toen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

In tegenstelling tot de afgelopen jaren kan ik me dit jaar niet echt een langere vakantie veroorloven. Ik houd het dan ook op een lang weekend Strasbourg (bij familie langs) rond 20 juli.
The two most powerful warriors are patience and time.
schamibijf
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 13-05-2009 23:03

Bericht door schamibijf »

appelscha schreef:Weer lekker 8 dagen naar Bodrum, Turkije 8) .
Club forever zie ik! Ik ga daar ook heen in het najaar, kan je een berichtje sturen hoe het was?
Johanson16
Invaller
Berichten: 392
Lid geworden op: 05-07-2008 17:26

Bericht door Johanson16 »

Sverige. schreef: Nou, dan kunnen wij elkaar wel eens tegenkomen. Wij vertrekken de 25e naar Karinthië.
Wordt gezellig zo te horen, vertrek 19 juli ook naar Karinthië (Klagenfurt)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Vrijdag even Vlieland. Piekuur-olé!
SCH
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

Zit nu in spanje, en jou hoor de buren zijn dkv fans. :x
1. Heerenveen
2. Familie
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ze moeten je zelfs op je vakantie dwars zitten blijkbaar :lol:

Wordt voor ons een weekje Terschelling deze zomer. Hebben alvast wat "dure" aankopen moeten, dus een dure reis naar het buitenland zit er dit jaar even niet in.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Flying Tilster schreef:Hebben alvast wat "dure" aankopen moeten, dus een dure reis naar het buitenland zit er dit jaar even niet in.
Dure aankopen? Ambitie, ambitie en nog eens ambitie..! :mrgreen:
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Gister terug gekomen van 8 dagen Kos. Echt top weer gehad, geen wolkje gezien. Voor de rest zeer aardige mensen daar en een hoog percentage vrouwelijke toeristen :wink:
rjb
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 09-05-2006 21:19

Bericht door rjb »

En dan kom je met dit weer weer thuis. Heerlijk! :wink:
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

davp schreef: Voor de rest zeer aardige mensen daar en een hoog percentage vrouwelijke toeristen :wink:
Zijn de Scandinavische dames daaro nogsteeds in de meerderheid??? :D
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Currahee schreef:Deze zomer gaan we nog 2 weekjes noorwegen en zweden bezoeken. Heb er ook erg veel zin in. Mis alleen wel de competitie start :( maar jah dat is niet anders. Dag naar de JC schaal vertrekken we. (vakantie 1 dag uitgesteld om hier heen te kunnen haha )
Als je naar Noorwegen gaat is het helemaal niet erg om de competitiestart te missen, zo'n geweldig land is het.
Wij zijn er vorig jaar geweest en ik zou zo weer terug willen.
supporter: in voor en tegenspoed
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Skopperij schreef:Dure aankopen? Ambitie, ambitie en nog eens ambitie..! :mrgreen:
:lol: Ambities moet je nu éénmaal hebben :lol:
Heb alvast een seizoenskaart bijbesteld... :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Zo het nu lijkt ga ik met nog 3 vrienden een lang weekend naar Barcelona eind augustus.
Ons hotel is geloof ik vlakbij de Ramblas. Heeft iemand ook nog een tip wat je absoluut moet bezoeken (op camp Nou en Sagrada Familia ) na ??

Helaas mis ik de thuiswedstrijd tegen AZ dan wel, maar die zie ik over 2 weken ook al
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Feanfan 1 schreef:Heeft iemand ook nog een tip wat je absoluut moet bezoeken (op camp Nou en Sagrada Familia ) na ??
Op de berg Montjuic heb je een prachtig uitzicht over Barcelona, je kan er komen met een gondellift. Ik vond het de moeite wel waard. Als je er dan toch bent kan je ook mooi even langs het Olympisch stadion. Verder heb je het Parc Guell van Gaudi, ook een toeristische trekpleister. Mocht het slecht weer zijn is een bezoekje aan het L'Aquarium ook leuk. (http://www.aquariumbcn.com)

Maar het is natuurlijk voor iedereen anders wat hij of zij leuk vind.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

ItFean82 schreef:Op de berg Montjuic heb je een prachtig uitzicht over Barcelona, je kan er komen met een gondellift.
Als je van wandelen houdt moet je met de bus/metro naar de Plaza Espanya gaan en vervolgens via het paleis omhoog lopen. Als je het Olympisch stadion hebt bezocht (mooi, maar voor een voetbalstadion afschuwelijk lelijk) daal je de Montjuïc aan de andere kant af. Je kunt dan via de havens en langs de kustlijn teruglopen naar de Ramblas.
Gebruikersavatar
vak-27
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 11-08-2006 13:00

Bericht door vak-27 »

Zorg dat je savonds als het donker is bij de Mont Juic bent, als de fonteinen in werking zijn is dat een erg mooi gezicht. Vooral met de muziek erbij en de verschillende kleuren die dan te zien zijn.
De Sagrada viel mij aan de binnenkant tegen, kost je ook nog eens 11 euro, wat wel heel mooi is om met de lift naar boven te gaan, erg mooie uitzichten. Maar ja, voordat je met de lift kunt, 2.50 euro, moet je eerst binnen zijn, dus die 11 euro ben je sowieso kwijt. Verder is het handig om een dagkaart voor de metro te kopen, je flitst in no time onder de stad door naar de punten die je wilt bezoeken. Bij bijna elke bezienswaardigheid is wel een metrohalte, en anders is het een paar minuten lopen. Veel plezier.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Feanfan 1 schreef:Zo het nu lijkt ga ik met nog 3 vrienden een lang weekend naar Barcelona eind augustus.
Om je alvast in de Barcelona-stemming te brengen heb ik in het Groundhopping-topic (in Sport overig) een stukje geplaatst dat ik eerder al eens maakte, over mijn ervaring met Camp Nou.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Hielke schreef:Om je alvast in de Barcelona-stemming te brengen heb ik in het Groundhopping-topic (in Sport overig) een stukje geplaatst dat ik eerder al eens maakte, over mijn ervaring met Camp Nou.
Dat ziet er indrukwekkend uit. Er zit 1 niet-voetballer tussen, dus ik denk niet dat we een wedstrijd gaan bezoeken (als ze dan thuis moeten). Maar een rondleiding moet zeker gaan lukken. Verder bedankt voor de tips. Heb er nu al zin in
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Vandaag toch maar even een reisje geboekt. Een weekje naar Valkenburg :D
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Iemand hier een ervaring met de katjeskelder in Noord-Brabant.. Is dit leuk met 2 kinderen 4 en 0 jaar? Vooral het zwembad dan?
Spijt heb je morgen maar!
jort
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 12-12-2007 19:26
Locatie: franeker

Bericht door jort »

Ook nog mensen hier die naar het Gardameer in Italie gaan?
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Wel een keer geweest. Als je er zit moet je beslist een dagje naar Verona. En dat is niet alleen voor het Stadion Bentegodi.
Ladies and gentleman: We've got him!
jort
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 12-12-2007 19:26
Locatie: franeker

Bericht door jort »

Caspar schreef:Wel een keer geweest. Als je er zit moet je beslist een dagje naar Verona. En dat is niet alleen voor het Stadion Bentegodi.
Ik ben er vorig jaar ook geweest. Verona is idd een mooie stad, ben alleen niet in het stadion geweest wel er langs gelopen maar het stadion was helaas dicht. Opvallend was trouwens dat de meeste mensen daar voor Hellas Verona zijn(dat serie C speelt geloof ik) en niet voor het serie A spelende Chievo Verona.
Riichardd
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-06-2009 21:46
Locatie: Grootegast

Bericht door Riichardd »

Volgende week woensdag naar Gardameer in Italië en daarna naar Frankrijk vlakbij Dijon. :lol:
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Morgen naar Schoorl en volgende week vrijdag weer terug. Net op tijd voor de Johan Fruitschaal :lol:
Plaats reactie