Hans Teeuwen 16/17 Juni Leeuwarden

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Hans Teeuwen 16/17 Juni Leeuwarden

Bericht door paparazzi »

Hoewel ik nooit in Leeuwarden kom maak ik graag voor Hans Teeuwen een uitzondering!

Hansje staat op 16 en 17 juni met zijn nieuwe show 'spiksplinter' in de Harmonie in Leeuwarden.
Na zijn avontuur in Engeland is Hans weer terug in Nederland op de planken!

Er zijn nog kaarten voor de liefhebbers!!!!
Bestel online tickets op http://www.harmonie.nl/Harmonie/ListShows.do

Kaarten a 34,50 p.p.
Miereneukert!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Hans Teeuwen vind ik persoonlijk niet echt een leuke cabaretiër. Geef mij maar een Najib Amhali, een Jochem Myjer, een Youp van 't Hek ofzo. Word ik vaak veel vrolijker van.

Zijn rol in New Kids Turbo! was dan wel weer een enorm lachertje natuurlijk, maar dat was gewoon puur om zijn rol.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

paparazzi schreef:Hoewel ik nooit in Leeuwarden kom maak ik graag voor Hans Teeuwen een uitzondering!
Weet je dat wel zeker? Elke euro die je in Leeuwarden uitgeeft komt bij Cambuur terecht ;)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Flying Frisian schreef:... ik Teeuwen als comedian goed vind, gaat het mij te ver hem als Messias van de Nederlandse kleinkunst te betitelen, zoals sommigen doen.
Zal ik niet doen. Echter, de kracht van Teeuwen is dat hij vaak over de grens KAN gaan! Waarom? Om de simpele reden dat het publiek, de zaal dit toe laat.
Heeft ie zelf ook al eens in een interview aangegeven.
'Zolang de zaal blijft lachen ga ik nog verder'.

Dat is wel een gave die niet iedere cabaratier bezit!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hans was nog helemaal de oude in z`n nieuwe theatershow spiksplinter.
De stukjes van Michael Jackson , J.F Kennedy en zijn tapdance, in combinatie met zijn pianospel waren fenomenaal!

Begon al met opkomen. Vooraan de rij enkele mensen vragen hun schoenen uit te doen. Twee naast elkaar zittende mensen droegen van die jezus slippers. Waarop Hans Teeuwen zijn commentaar ; 'de laatste die in Friesland met dit soort slippers liep was Bonifatius volgens mij. :lol:
Miereneukert!
Plaats reactie