door paparazzi » 31-12-2011 13:45
Zo, dat zit er weer op! Vanaf zo`n beetje 1 december, sleuren langs de winkels voor mooie jurkjes , truitjes, strakke nette overhemden en lekkere geurtjes. Allemaal voor de feestdagen! Zoveel mogelijk vreten inslaan, want stel je eens voor zeg"... Je zou toch verdomme een aardappel tekort komen! Kratten vol met bier weggesleept bij de supermarkten.
Tassen vol met wijn, wild zwijn en weet ik veel wat voor vreetbare troep niet nog allemaal meer. Wat we maar konden bedenken! En vooral natuurlijk : de GOURMET! Halve varkens, runderen, en kratten vol kippen hebben we uit die winstgevende supermarkten gesleept. En dat alles hebben we in de laatste week met z`n allen binnen zeven dagen op zitten vreten!
Ja, `t is me allemaal wat. En maar mekkeren," ik heb `t zo slecht , er is geen geld, ik kan niet op vakantie. Wat een gejank man! Zuip en vreet dan wat minder in december. Dan kun je van dat geld wel 2 weken naar de Veluwe. Ja, want zo is`t natuurlijk dan ook weer wel! En nu , nu komt de mooiste maand van `t jaar er aan ; januari! Het geld is op.
We laten de supermarkten eens wat vaker links liggen (ja-`t kan dus toch wel!') en dompelen ons onder in een oase van rust. Niks geen gekke dingen meer doen!" Zo, dat moest er even uit! Verder wens ik iedereen die nog is blijven doorlezen een sportief, gezond en een fantastisch Sonja Bakker jaar toe!
Miereneukert!