Gezondheids-topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Haal jij de Mexicaanse grieppriek?

Ja
8
14%
Nee, maar wel wel oproep gehad
3
5%
Nee, ik heb geen oproep gehad
42
75%
Ik twijfel nog
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 56

Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ok, alle complotdenkers krijgen gelijk:
'Farmaceuten bedonderden de boel met Mexicaanse griep'

AMSTERDAM - De farmaceutische industrie heeft de boel bedonderd door te waarschuwen voor een pandemie rond de Mexicaanse griep. Dat zegt Wolfgang Wodarg, hoofd van de Europese Gezondheidsraad in dagblad Sp!ts. Volgens de EU-gezondheidschef zijn alle Europese regeringen met open ogen in de mooie praatjes van de farmaceutische industrie gestonken door zich miljoen voor achteraf onnodige vaccins uit de zak te laten kloppen.

Wodarg zegt in Sp!ts dat de Mexicaanse griep nooit de status van een pandemie had mogen krijgen. Hij denkt dat nationale gezondheidsdiensten en regeringen daartoe besloten onder druk van de vaccinleveranciers.

,,Dit is één van de grootste medische schandalen van de laatste honderd jaar,'' aldus Wodarg.

PVV-kamerlid Fleur Agema wil volgens Sp!ts snel een debat met minister Klink van Voilksgezondheid om het gevoerde beleid 'tot op de bodem'uit te zoeken. Agema wil ook de rol van viroloog Ab Osterhaus onder de loep nemen, omdat ze denkt daat aan zijn rol ook 'een luchtje zit'.

Osterhaus zelf zegt in Sp!ts dat zowel Wodarg als Agema de plank misslaan: ,,Wereldwijd gezien was het wel degelijk een pandemie. Bovendien de griep heerst in veel landen nog seeds, het is te vroeg voor evaluaties. ''(PO)
Nou maar hopen dat er ook écht een chip in het vaccin zat om de bevolking te onderdrukken. Kan de regering die Squerrel eindelijk eens onder controle houden.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jeroen schreef:Nou maar hopen dat er ook écht een chip in het vaccin zat om de bevolking te onderdrukken. Kan de regering die Squerrel eindelijk eens onder controle houden.
Hadden ze kunnen zien dat ik netjes 2 prikken heb gehaald :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie