FIFA/PES-topic

› voor de rest; maar spreken is zilver..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Ik hoor bij de opkomst mijn eigen ingestelde nummer niet, tijdens de wedstrijd geen Heerenveen liedjes en als ik scoor hoor ik ook niet me eigen nummer.. Meer mensen hier last van? Weet iemand een oplossing?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

80% van alle spelers die online spelen maken gebruik van de standaardopstelling. Die kun je onmogelijk 2 minuten laten wachten.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Kan je geen vantevoren ingestelde tactieken en opstellingen inladen in dat geval?
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Degene die het geen kut kan schelen wie er spelen en in welke formatie die zijn er veel hoor. Ook zijn er vermoedelijk veel die hun formatie, taktiek, etc. opslaan waardoor ze zo klaar zijn.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Wie bepaald bij dat "online team play" eigenlijk welke teams er tegen elkaar spelen?
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ook lekker, mijn Fifa loopt steeds vast na elke gespeelde wedstrijd. En omdat je automatisch opslaan niet kunt uitschakelen (wat sowieso zwaar klote is) zit je lekker dan.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Jurjenv schreef:Ook lekker, mijn Fifa loopt steeds vast na elke gespeelde wedstrijd. En omdat je automatisch opslaan niet kunt uitschakelen (wat sowieso zwaar klote is) zit je lekker dan.
Heb ik ook gehad.
Dan wordt je spel waarschijnlijk afgesloten door DEP.

Kijk hier voor de mogelijkheid om dit uit te zetten:
http://www.techzine.nl/tweaks/614/dep-u ... vista.html
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Jurjenv schreef:Ook lekker, mijn Fifa loopt steeds vast na elke gespeelde wedstrijd. En omdat je automatisch opslaan niet kunt uitschakelen (wat sowieso zwaar klote is) zit je lekker dan.
dat had ik vorigjaar veel op de PS3 erug klote is dat en weinig aan te doen (op de ps3 iig)
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Nice, dank u

Net ontslagen bij Inter, won er net 3 op rij, vreemd...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hier (met FIFA11) ben ik nog steeds coach van Heerenveen. Geen aankopen gedaan en ik sta toch op een nette gedeelde 3e plek. En ik sta in de finale van de beker. In het begin was legendarisch echt zeer lastig, maar de combinaties gaan nu steeds beter.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ik ben nu zo'n 21 wedstrijden onderweg met Heerenveen in de carrieremode. Ik begon op het niveau legendarisch. Na ongeveer 10 wedstrijden stond ik onderaan met 5 punten. Ik verloor steeds nipt, want ik had moeite om kansen te creeren. Daarna heb ik het niveau veranderd naar wereldklasse en op dit moment sta ik op een 8e plaats. Ik scoor nu veel makkelijker en krijg ook weinig goals tegen. Vooral de combinatie Beerens - Dost - Elm loopt uitstekend bij mij. Een voorzet van Beerens voor de goal is vaak een prooi voor topscorer Dost(13 doelpunten). Elm pakt daarachter heel veel ballen af met zijn fysiek sterke lichaam.

Verder heb ik dit moment alle doelpuntenliedjes en opkomstnummers van alle Nederlandse clubs in het spel zitten. Dit maakt het allemaal net iets echter. Het was geen probleem om alles in het spel te krijgen. Enig nadeel is dat als de uitclub scoort dat je dan ook het doelpuntenlied van de desbetreffende club hoort. En wat echt super is, is dat ik regelmatig Tikkie Tikkie Tamba in het stadion hoor. Ik heb op Youtube zo'n 25 sfeerfilmpjes van Heerenveen gedownload en omgezet naar MP3 formaat. Al die nummers heb ik in een afspeellijst gezet in mijn PS3. De afspeellijst kan je dan zo in FIFA 11 zetten. Tijdens de wedstrijd hoor je willekeurig de songs in goede kwaliteit. Als je het geluid niet goed hoort dan moet je het geluid van het publiek in het spel wat zachter zetten. Tip: De filmpjes op Youtube van JacobJohannes(geloof ik) kun je prima gebruiken in FIFA 11!

Ik ben op dit moment zeer tevreden over FIFA 11. Enige minpunten zijn het commentaar en de penalty's. Ik weet inmiddels wel hoe het moet maar ik vind het maar een raar systeem. Maargoed, ik ben nogal in de race om Europees voetbal!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Royce_SCH schreef:Ik ben nu zo'n 21 wedstrijden onderweg met Heerenveen in de carrieremode. Ik begon op het niveau legendarisch. Na ongeveer 10 wedstrijden stond ik onderaan met 5 punten. Ik verloor steeds nipt, want ik had moeite om kansen te creeren. Daarna heb ik het niveau veranderd naar wereldklasse en op dit moment sta ik op een 8e plaats. Ik scoor nu veel makkelijker en krijg ook weinig goals tegen. Vooral de combinatie Beerens - Dost - Elm loopt uitstekend bij mij. Een voorzet van Beerens voor de goal is vaak een prooi voor topscorer Dost(13 doelpunten). Elm pakt daarachter heel veel ballen af met zijn fysiek sterke lichaam.
In het begin verloor ik ook vaak nipt op legendarisch, stond toen ook ergens rond de 12e plek. Maar ben wel blij dat ik heb volgehouden, want het gaat nu steeds beter. Mijn formatie is standaard 4-3-3 en mijn opstelling is steppe - janmaat - breuer - kruiswijk - el ak - elm - grindheim - djuricic - beerens - dost - elyounoussi. Op het middenveld roteer ik ook vaak en zo spelen roorda, vayrynen en haglund ook regelmatig.
Royce_SCH schreef:Verder heb ik dit moment alle doelpuntenliedjes en opkomstnummers van alle Nederlandse clubs in het spel zitten. Dit maakt het allemaal net iets echter.
Heb je die mp3s misschien ergens paraat? Dan kan ik die ook proberen te gebruiken op de xbox.
Royce_SCH schreef:Ik ben op dit moment zeer tevreden over FIFA 11. Enige minpunten zijn het commentaar en de penalty's. Ik weet inmiddels wel hoe het moet maar ik vind het maar een raar systeem. Maargoed, ik ben nogal in de race om Europees voetbal!
Hier ook zeer tevreden, het is allemaal veel beter dan FIFA09 (wat ik hiervoor speelde), maar de penalty's zijn echt dramatisch opgelost.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

ik wil die mp3's ook wel! :D
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Alle doelpuntenliedjes en opkumstnummers van Nederland kan je op deze site vinden: http://www.4shared.com/dir/u5SQpiCd/sharing.html. Ook staan er wat supportersliederen op van clubs uit Nederland, helaas niks van Heerenveen. De supportersliederen van Heerenveen staan op mijn eigen computer thuis. Maar het is niet moeilijk om die liedjes van Youtube af te halen.

Mijn opstelling is: Vandenbussche: Janmaat, Kopic, Kruiswijk, El-Akchaoui; Grindheim, Elm, Vayrynen; Beerens, Dost, Djuricic. Overis beetje overdreven dat Heerenveen 5 keepers in de selectie heeft. Ik heb Bangma, Steppe en Oosterhof meteen maar even verhuurd. Ik heb nog geprobeerd Hansson terug naar Heerenveen te halen. Maar hij zat net bij Monaco en wou niet onderhandelen met mij. Het nieuwe seizoen kon ik opnieuw bij Hansson aan kloppen.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

je kan ze bijvoorbeeld van je pc uploaden naar www.megaupload.com en de link hier neerzetten voor ons. Kleine moeite toch? 8)
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

En allemaal met een controller?

Ik doe alles met toetsenbord...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik heb al een paar spelers benaderd voor een transfer, maar geen van allen wilden naar Heerenveen komen.
Misschien moet ik op nog slechtere spelers bieden, of heb ik meer kans als ik Europees speel. Ik weet niet hoe realistisch FIFA is op dat (managers) vlak. Het is geen Football manager natuurlijk :D
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Jurjenv schreef:En allemaal met een controller?

Ik doe alles met toetsenbord...
Vind controller wel lekkerder. Vooral omdat je nu zoveel opties en knoppencombinaties hebt. Speelde op PC vroeger wel PES met toetsenbord, maar wil nu niet meer terug.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Jeroen schreef:je kan ze bijvoorbeeld van je pc uploaden naar http://www.megaupload.com en de link hier neerzetten voor ons. Kleine moeite toch? 8)
Vanavond als ik thuis ben zal ik even kijken of ik alle liederen ineen zip-file kan zetten. Dan zal ik vanavond de link op het forum zetten.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Vrieskist schreef: Vind controller wel lekkerder. Vooral omdat je nu zoveel opties en knoppencombinaties hebt. Speelde op PC vroeger wel PES met toetsenbord, maar wil nu niet meer terug.
Ik kan er niet mee worden, heb ook redelijk een vreemde afwijking qua toetsenbordfuncties dus tsja...

Kopballen bij voorzetten gaan maar weinig richting goal, iemand anders die daar last van heeft?
Ook schoten gaan nogal eens van binnen de 16 meter mijlenver naast.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik heb vooral moeite met verdedigend wegkoppen. Misschien komt dat ook wel door nieuwe nieuwe fysieke aspecten van spelers in FIFA11. Schieten op goal is wel moeilijk, ik heb vaak last van spelers die met buitenkantje voet willen scoren.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ook ben ik benieuwd waar je kunt zien hoelang een speler geblesseert is, kon ik zo 1 2 3 niet bij spelersbio vinden.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2460
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Jurjenv schreef:Ook ben ik benieuwd waar je kunt zien hoelang een speler geblesseert is, kon ik zo 1 2 3 niet bij spelersbio vinden.
Heb een blessure gehad, daar kreeg ik toen een 'mailtje' van in het spel. Daarin stond een aantal dagen dat de spelers geblesseerd zou zijn.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Mijn laatste twee wedstrijden online heel laf gespeeld, 5-2-1-2 maar wel beide gewonnen met 0-1 :mrgreen:

Ik bak er echt nog geen reet van. Het valt niet mee om na jarenlang PES te hebben gespeeld ineens een heel ander speelsysteem onder de knie te krijgen. Ik sluit het online tijdperk even af en ga offline de coach mode doen. Wellicht dat ik dan wat beter word zodat ik online wat mee kan.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Bij deze alle Heerenveen songs die ik in FIFA 2011 heb. Even een korte uitleg voor de PS3: Je zet deze nummers op een USB stick. Vervolgens open je op je PS3 de USB stick bij muziek(je drukt op driehoekje en dan alles weergeven). Vervolgens importeer je alles op je harde schrijf. Dan maak je een afspeellijst aan en daar kopieer je alle nummers in. Daarna start je FIFA 11 en bij mijn audio zet je de afspeellijst bij clubliederen.

Dit bestand dus: http://www.megaupload.com/?d=TTS9YCSL

Edit: Mocht je het geluid niet horen, zet dan de volume van het publiek zachter(instellingen, die van mij staat op 6).
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Kun je bij Fifa11 eigenlijk alleen maar uit die standaard formaties kiezen of kun je ook je eigen formatie samenstellen?
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ongelovelijk maar Elm blijkt de betere van mijn elftal te zijn. Ook vind ik Papa beter als Dost. Ging best aardig, nu een aantal verloren (Ado zelfs, in de sneeuw, flink in het nadeel want ik had de thuisshirts aan en die zie je in de sneeuw minder).
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Wat ligt er lang sneeuw joh, dat is me een partij waardeloos voetballen zeg.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

@ Ane, die lob tegen Grunn mag er ook wezen :D
en die hakbal tegen AZ ook wel, wat loopt die vent vrij, welk niveau is dat :D
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Oooow, dan zou ik ook zo dik winnen :D .

Zit op wereldklasse en win telkens met 1-0. En verlies ook steeds minimaal. doelsaldo na 20 wedstrijden is 22-23.
Plaats reactie